Cristina Pedroche tornarà a presentar les Campanades d’enguany

Alberto Chicote i Cristina Pedroche diguent adéu a l’any 2018 en Antena 3 | Antena 3

 

Per sext any consecutiu, Cristina Pedroche tornarà a ser la protagonista de les Campanades de la Nit de Cap d’Any en Antena 3, i despedirà el 2019 des de la Puerta del Sol de Madrid. D’eixa manera ho ha confirmat ella mateixa en una entrevista en la revista ‘¡HOLA!’ en què explica que fa un parell de setmanes li van confirmar la notícia i que ja està pensant idees per al vestit que lluirà:

 

«Abans d’anar-me’n de vacacions, tinc la primera prova. Cada volta pose el llistó més amunt» ha dit la col·laboradora, referint-se als ‘looks’ tan arriscats que sol lluir cada any en l’event televisiu de les campanades, en què el seu vestit es convertix sempre en una de les coses més comentades.

 

Cristina Pedroche amb l’estilisme de les campanades del 2019 | pronovias

 

Cristina Pedroche, un valor segur

A causa d’això, l’aposta d’Atresmedia per la figura de Cristina Pedroche presentant les campanades és un valor segur, ja que saben que la personalitat de la de Vallecas i el seu estilisme no defraudarà i que causarà una bona repercussió mediàtica. L’any passat, durant les campanades, l’emissió d’Antena 3 va conseguir un 26,6% d’audiència amb 4.402.000 espectadors, 3,3 punts per damunt de l’any anterior. 

 

Cristina Pedroche, que fa 10 anys que treballa per al grup Atresmedia, des que començara l’any 2009 com a reportera a «Sé lo que hicisteis», va decidir renovar el seu contracte de llarga duració amb la cadena l’any passat, cosa que fa que la seua presència en la televisió, lligada al grup Atresmedia, estiga assegurada per molts anys més.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.