Cristina Pedroche tornarà a presentar les Campanades d’enguany

Alberto Chicote i Cristina Pedroche diguent adéu a l’any 2018 en Antena 3 | Antena 3

 

Per sext any consecutiu, Cristina Pedroche tornarà a ser la protagonista de les Campanades de la Nit de Cap d’Any en Antena 3, i despedirà el 2019 des de la Puerta del Sol de Madrid. D’eixa manera ho ha confirmat ella mateixa en una entrevista en la revista ‘¡HOLA!’ en què explica que fa un parell de setmanes li van confirmar la notícia i que ja està pensant idees per al vestit que lluirà:

 

«Abans d’anar-me’n de vacacions, tinc la primera prova. Cada volta pose el llistó més amunt» ha dit la col·laboradora, referint-se als ‘looks’ tan arriscats que sol lluir cada any en l’event televisiu de les campanades, en què el seu vestit es convertix sempre en una de les coses més comentades.

 

Cristina Pedroche amb l’estilisme de les campanades del 2019 | pronovias

 

Cristina Pedroche, un valor segur

A causa d’això, l’aposta d’Atresmedia per la figura de Cristina Pedroche presentant les campanades és un valor segur, ja que saben que la personalitat de la de Vallecas i el seu estilisme no defraudarà i que causarà una bona repercussió mediàtica. L’any passat, durant les campanades, l’emissió d’Antena 3 va conseguir un 26,6% d’audiència amb 4.402.000 espectadors, 3,3 punts per damunt de l’any anterior. 

 

Cristina Pedroche, que fa 10 anys que treballa per al grup Atresmedia, des que començara l’any 2009 com a reportera a «Sé lo que hicisteis», va decidir renovar el seu contracte de llarga duració amb la cadena l’any passat, cosa que fa que la seua presència en la televisió, lligada al grup Atresmedia, estiga assegurada per molts anys més.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.