10 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Cristina Pedroche tornarà a presentar les Campanades d’enguany

Alberto Chicote i Cristina Pedroche diguent adéu a l’any 2018 en Antena 3 | Antena 3

 

Per sext any consecutiu, Cristina Pedroche tornarà a ser la protagonista de les Campanades de la Nit de Cap d’Any en Antena 3, i despedirà el 2019 des de la Puerta del Sol de Madrid. D’eixa manera ho ha confirmat ella mateixa en una entrevista en la revista ‘¡HOLA!’ en què explica que fa un parell de setmanes li van confirmar la notícia i que ja està pensant idees per al vestit que lluirà:

 

«Abans d’anar-me’n de vacacions, tinc la primera prova. Cada volta pose el llistó més amunt» ha dit la col·laboradora, referint-se als ‘looks’ tan arriscats que sol lluir cada any en l’event televisiu de les campanades, en què el seu vestit es convertix sempre en una de les coses més comentades.

 

Cristina Pedroche amb l’estilisme de les campanades del 2019 | pronovias

 

Cristina Pedroche, un valor segur

A causa d’això, l’aposta d’Atresmedia per la figura de Cristina Pedroche presentant les campanades és un valor segur, ja que saben que la personalitat de la de Vallecas i el seu estilisme no defraudarà i que causarà una bona repercussió mediàtica. L’any passat, durant les campanades, l’emissió d’Antena 3 va conseguir un 26,6% d’audiència amb 4.402.000 espectadors, 3,3 punts per damunt de l’any anterior. 

 

Cristina Pedroche, que fa 10 anys que treballa per al grup Atresmedia, des que començara l’any 2009 com a reportera a «Sé lo que hicisteis», va decidir renovar el seu contracte de llarga duració amb la cadena l’any passat, cosa que fa que la seua presència en la televisió, lligada al grup Atresmedia, estiga assegurada per molts anys més.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.