Pablo Motos es fa mal en una prova de ‘El Hormiguero’

 

Els experiments en el programa de Pablo Motos ‘El Hormiguero’ són molt divertits, però no sempre ixen com un s’esperaria, que li ho diguen sinó al presentador d’este programa, que amb un toc d’humor, publicava en el seu Instagram el vídeo d’una prova que van assajar i que va tindre un resultat nefast, de manera que van decidir no fer-la en directe per si de cas.

Pablo Motos reconeix que es va fer molt mal

Pablo Motos decidia compartir la gravació d’aquell moment, per a  almenys, traure alguna cosa divertida, tot i reconéixer que per a ell no havia sigut res divertit: «Això ho hem assajat però no va eixir en el programa ni eixirà. M’ha quedat el nas tort». En el vídeo es veu al presentador llançant-se sobre un llit en planxa, sense recolzar les seues mans, de manera que el cap li acaba rebotant fortament contra el matalàs.

  

  

En el vídeo, que a més es pot contemplar a càmera lenta, se sent la veu de Pablo Motos comentant la jugada mentres un company seu li pregunta, en vore el fort colp que s’havia donat: «T’has trencat el nas?», i  Pablo li contesta adolorit: «M’he donat amb tot el nas. M’he fet molt mal».

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.