Pablo Motos es fa mal en una prova de ‘El Hormiguero’

 

Els experiments en el programa de Pablo Motos ‘El Hormiguero’ són molt divertits, però no sempre ixen com un s’esperaria, que li ho diguen sinó al presentador d’este programa, que amb un toc d’humor, publicava en el seu Instagram el vídeo d’una prova que van assajar i que va tindre un resultat nefast, de manera que van decidir no fer-la en directe per si de cas.

Pablo Motos reconeix que es va fer molt mal

Pablo Motos decidia compartir la gravació d’aquell moment, per a  almenys, traure alguna cosa divertida, tot i reconéixer que per a ell no havia sigut res divertit: «Això ho hem assajat però no va eixir en el programa ni eixirà. M’ha quedat el nas tort». En el vídeo es veu al presentador llançant-se sobre un llit en planxa, sense recolzar les seues mans, de manera que el cap li acaba rebotant fortament contra el matalàs.

  

  

En el vídeo, que a més es pot contemplar a càmera lenta, se sent la veu de Pablo Motos comentant la jugada mentres un company seu li pregunta, en vore el fort colp que s’havia donat: «T’has trencat el nas?», i  Pablo li contesta adolorit: «M’he donat amb tot el nas. M’he fet molt mal».

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.