Pablo Motos es fa mal en una prova de ‘El Hormiguero’

 

Els experiments en el programa de Pablo Motos ‘El Hormiguero’ són molt divertits, però no sempre ixen com un s’esperaria, que li ho diguen sinó al presentador d’este programa, que amb un toc d’humor, publicava en el seu Instagram el vídeo d’una prova que van assajar i que va tindre un resultat nefast, de manera que van decidir no fer-la en directe per si de cas.

Pablo Motos reconeix que es va fer molt mal

Pablo Motos decidia compartir la gravació d’aquell moment, per a  almenys, traure alguna cosa divertida, tot i reconéixer que per a ell no havia sigut res divertit: «Això ho hem assajat però no va eixir en el programa ni eixirà. M’ha quedat el nas tort». En el vídeo es veu al presentador llançant-se sobre un llit en planxa, sense recolzar les seues mans, de manera que el cap li acaba rebotant fortament contra el matalàs.

  

  

En el vídeo, que a més es pot contemplar a càmera lenta, se sent la veu de Pablo Motos comentant la jugada mentres un company seu li pregunta, en vore el fort colp que s’havia donat: «T’has trencat el nas?», i  Pablo li contesta adolorit: «M’he donat amb tot el nas. M’he fet molt mal».

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.