Pablo Motos es fa mal en una prova de ‘El Hormiguero’

 

Els experiments en el programa de Pablo Motos ‘El Hormiguero’ són molt divertits, però no sempre ixen com un s’esperaria, que li ho diguen sinó al presentador d’este programa, que amb un toc d’humor, publicava en el seu Instagram el vídeo d’una prova que van assajar i que va tindre un resultat nefast, de manera que van decidir no fer-la en directe per si de cas.

Pablo Motos reconeix que es va fer molt mal

Pablo Motos decidia compartir la gravació d’aquell moment, per a  almenys, traure alguna cosa divertida, tot i reconéixer que per a ell no havia sigut res divertit: «Això ho hem assajat però no va eixir en el programa ni eixirà. M’ha quedat el nas tort». En el vídeo es veu al presentador llançant-se sobre un llit en planxa, sense recolzar les seues mans, de manera que el cap li acaba rebotant fortament contra el matalàs.

  

  

En el vídeo, que a més es pot contemplar a càmera lenta, se sent la veu de Pablo Motos comentant la jugada mentres un company seu li pregunta, en vore el fort colp que s’havia donat: «T’has trencat el nas?», i  Pablo li contesta adolorit: «M’he donat amb tot el nas. M’he fet molt mal».

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.