Pablo Motos es fa mal en una prova de ‘El Hormiguero’

 

Els experiments en el programa de Pablo Motos ‘El Hormiguero’ són molt divertits, però no sempre ixen com un s’esperaria, que li ho diguen sinó al presentador d’este programa, que amb un toc d’humor, publicava en el seu Instagram el vídeo d’una prova que van assajar i que va tindre un resultat nefast, de manera que van decidir no fer-la en directe per si de cas.

Pablo Motos reconeix que es va fer molt mal

Pablo Motos decidia compartir la gravació d’aquell moment, per a  almenys, traure alguna cosa divertida, tot i reconéixer que per a ell no havia sigut res divertit: «Això ho hem assajat però no va eixir en el programa ni eixirà. M’ha quedat el nas tort». En el vídeo es veu al presentador llançant-se sobre un llit en planxa, sense recolzar les seues mans, de manera que el cap li acaba rebotant fortament contra el matalàs.

  

  

En el vídeo, que a més es pot contemplar a càmera lenta, se sent la veu de Pablo Motos comentant la jugada mentres un company seu li pregunta, en vore el fort colp que s’havia donat: «T’has trencat el nas?», i  Pablo li contesta adolorit: «M’he donat amb tot el nas. M’he fet molt mal».

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.