Paz Padilla confessa que “no li vaig dir al meu marit que s’estava morint”

 

Paz Padilla va tornar al programa de Bertín Osborne, ‘Mi casas es la tuya’, i com sempre es va mostrar sincera i sense pèls en la llengua.

La presentadora va perdre al seu marit i a la seua mare amb molt poc temps de diferència, «La mort de la meua mare em va ajudar a entendre la d’Antonio», explicava Padilla narrant com es va enfrontar a la maçada que li comunicaren que la seua parella tenia un tumor cerebral.

«Una de les coses que em diu la neuròloga és que anirà perdent tots els sentits, i jo em vaig anar preparant per a això. Li donava la mà i li deia que tancàrem els ulls i parlàrem sense parlar. I ens enteníem sense paraules», relatava emocionada.

«Mai li vaig dir que s’estava morint. No tenia collons perquè era una covarda», expressava amb la veu feta fallida.

El marit de Paz va morir fa quasi un any, concretament el mes de juliol de 2020, i així comptava la presentadora com li van diagnosticar el tumor cerebral, “un dia va començar a trobar-se malament, es va sentir desorientat, es va baixar en marxa del cotxe i l’em vaig adonar que alguna cosa no anava bé”.

Després, contínua Padilla “a l’hospital em van donar la destralada en el pit: li quedava poc temps de vida. Eixa nit no vaig parar de plorar, i a partir d’ací vaig començar a preparar-me a ajudar-lo a morir”.

I ha explicat per què va ser tan covarda, “quan t’enfrontes a la mort d’un ser estimat t’estàs enfrontant a la teua pròpia mort, estàs dient la pròxima soc jo”, li ha dit a Bertín Osborne.

Quan va arribar el moment, «Em vaig ficar en el llit amb ell, li vaig tocar el pit i li vaig dir ‘ja’, jo no vaig patir”, ha explicat. Estava tranquil·la. ”Tant de bo jo muira a la meua casa, amb els éssers que vull”, ha dit.

L’homenatge de Paz al seu espòs

 

Quan el seu espòs va morir, Pau va voler retre-li homenatge de manera especial. «Vaig cridar als nostres amics i els vaig dir que anava a fer-li un comiat preciós, que anàvem a ballar a l’església. Vaig fer un monòleg en el seu funeral i acabem tots ballant. Alguns no ho van entendre», descobria.

Si poguera tornar arrere, la humorista té clar el moment. «M’encantaria tornar a viure la meua boda amb Antonio, però és absurd pensar això perquè no es pot tornar», explicava. El que sí que fa cada dia és telefonar-li.

«Encara tinc el seu mòbil i quan li cride em diuen que el telèfon no existeix. I jo pense: ja, però és que eres ací», comptava llançant una mirada a l’infinit.

 

Treball

 

L’entrevista també va donar lloc a unes certes indirectes. «Vaig deixar de treballar per a estar amb ell, per a acompanyar-li. I em va passar factura. Em van dir que no vaig estar al cent per cent. Jo havia de fer riure a la gent i durant un any vaig ocultar que el meu marit estava dolent. Ho deixava en el seu tractament i m’anava a ser graciosa. I ningú es va assabentar. Em van dir que estiguera tranquil·la que anava a continuar treballant, però no. Això em va fer un munt de mal. No importa, ho tornaria a fer», va revelar sense citar directament el seu acomiadament de ‘Got Talent‘, programa del qual va ser jurat durant diverses edicions.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.