Paz Padilla confessa que “no li vaig dir al meu marit que s’estava morint”

 

Paz Padilla va tornar al programa de Bertín Osborne, ‘Mi casas es la tuya’, i com sempre es va mostrar sincera i sense pèls en la llengua.

La presentadora va perdre al seu marit i a la seua mare amb molt poc temps de diferència, «La mort de la meua mare em va ajudar a entendre la d’Antonio», explicava Padilla narrant com es va enfrontar a la maçada que li comunicaren que la seua parella tenia un tumor cerebral.

«Una de les coses que em diu la neuròloga és que anirà perdent tots els sentits, i jo em vaig anar preparant per a això. Li donava la mà i li deia que tancàrem els ulls i parlàrem sense parlar. I ens enteníem sense paraules», relatava emocionada.

«Mai li vaig dir que s’estava morint. No tenia collons perquè era una covarda», expressava amb la veu feta fallida.

El marit de Paz va morir fa quasi un any, concretament el mes de juliol de 2020, i així comptava la presentadora com li van diagnosticar el tumor cerebral, “un dia va començar a trobar-se malament, es va sentir desorientat, es va baixar en marxa del cotxe i l’em vaig adonar que alguna cosa no anava bé”.

Després, contínua Padilla “a l’hospital em van donar la destralada en el pit: li quedava poc temps de vida. Eixa nit no vaig parar de plorar, i a partir d’ací vaig començar a preparar-me a ajudar-lo a morir”.

I ha explicat per què va ser tan covarda, “quan t’enfrontes a la mort d’un ser estimat t’estàs enfrontant a la teua pròpia mort, estàs dient la pròxima soc jo”, li ha dit a Bertín Osborne.

Quan va arribar el moment, «Em vaig ficar en el llit amb ell, li vaig tocar el pit i li vaig dir ‘ja’, jo no vaig patir”, ha explicat. Estava tranquil·la. ”Tant de bo jo muira a la meua casa, amb els éssers que vull”, ha dit.

L’homenatge de Paz al seu espòs

 

Quan el seu espòs va morir, Pau va voler retre-li homenatge de manera especial. «Vaig cridar als nostres amics i els vaig dir que anava a fer-li un comiat preciós, que anàvem a ballar a l’església. Vaig fer un monòleg en el seu funeral i acabem tots ballant. Alguns no ho van entendre», descobria.

Si poguera tornar arrere, la humorista té clar el moment. «M’encantaria tornar a viure la meua boda amb Antonio, però és absurd pensar això perquè no es pot tornar», explicava. El que sí que fa cada dia és telefonar-li.

«Encara tinc el seu mòbil i quan li cride em diuen que el telèfon no existeix. I jo pense: ja, però és que eres ací», comptava llançant una mirada a l’infinit.

 

Treball

 

L’entrevista també va donar lloc a unes certes indirectes. «Vaig deixar de treballar per a estar amb ell, per a acompanyar-li. I em va passar factura. Em van dir que no vaig estar al cent per cent. Jo havia de fer riure a la gent i durant un any vaig ocultar que el meu marit estava dolent. Ho deixava en el seu tractament i m’anava a ser graciosa. I ningú es va assabentar. Em van dir que estiguera tranquil·la que anava a continuar treballant, però no. Això em va fer un munt de mal. No importa, ho tornaria a fer», va revelar sense citar directament el seu acomiadament de ‘Got Talent‘, programa del qual va ser jurat durant diverses edicions.

Últimes notícies

Barrachina defensa uns pressupostos que complixen amb l’agricultura valenciana en lloc de perseguir-la

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina, defensa en Les Corts uns comptes de 2026 de fins a 765 milions, que qualifica de favorables al camp valencià, mentres PSPV i Compromís els consideren insuficients i critiquen la falta de gestió.

Un exassessor del PP de València s’asseurà al banc dels acusats per mentir en el cas Imelsa

El Jutjat d’Instrucció 12 de València obri juí oral contra l’exassessor del PP Jesús Gordillo, a qui la Fiscalia acusa de fals testimoni per canviar la seua declaració sobre les suposades corrupteles d’Alfonso Grau en el cas Imelsa.

Avís groc dijous al litoral de València per temperatures màximes de 36 graus

Aemet activa per a dijous l’avís groc al litoral de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 36 graus entre les 14 i les 20 hores.

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.