Paz Padilla confessa que “no li vaig dir al meu marit que s’estava morint”

 

Paz Padilla va tornar al programa de Bertín Osborne, ‘Mi casas es la tuya’, i com sempre es va mostrar sincera i sense pèls en la llengua.

La presentadora va perdre al seu marit i a la seua mare amb molt poc temps de diferència, «La mort de la meua mare em va ajudar a entendre la d’Antonio», explicava Padilla narrant com es va enfrontar a la maçada que li comunicaren que la seua parella tenia un tumor cerebral.

«Una de les coses que em diu la neuròloga és que anirà perdent tots els sentits, i jo em vaig anar preparant per a això. Li donava la mà i li deia que tancàrem els ulls i parlàrem sense parlar. I ens enteníem sense paraules», relatava emocionada.

«Mai li vaig dir que s’estava morint. No tenia collons perquè era una covarda», expressava amb la veu feta fallida.

El marit de Paz va morir fa quasi un any, concretament el mes de juliol de 2020, i així comptava la presentadora com li van diagnosticar el tumor cerebral, “un dia va començar a trobar-se malament, es va sentir desorientat, es va baixar en marxa del cotxe i l’em vaig adonar que alguna cosa no anava bé”.

Després, contínua Padilla “a l’hospital em van donar la destralada en el pit: li quedava poc temps de vida. Eixa nit no vaig parar de plorar, i a partir d’ací vaig començar a preparar-me a ajudar-lo a morir”.

I ha explicat per què va ser tan covarda, “quan t’enfrontes a la mort d’un ser estimat t’estàs enfrontant a la teua pròpia mort, estàs dient la pròxima soc jo”, li ha dit a Bertín Osborne.

Quan va arribar el moment, «Em vaig ficar en el llit amb ell, li vaig tocar el pit i li vaig dir ‘ja’, jo no vaig patir”, ha explicat. Estava tranquil·la. ”Tant de bo jo muira a la meua casa, amb els éssers que vull”, ha dit.

L’homenatge de Paz al seu espòs

 

Quan el seu espòs va morir, Pau va voler retre-li homenatge de manera especial. «Vaig cridar als nostres amics i els vaig dir que anava a fer-li un comiat preciós, que anàvem a ballar a l’església. Vaig fer un monòleg en el seu funeral i acabem tots ballant. Alguns no ho van entendre», descobria.

Si poguera tornar arrere, la humorista té clar el moment. «M’encantaria tornar a viure la meua boda amb Antonio, però és absurd pensar això perquè no es pot tornar», explicava. El que sí que fa cada dia és telefonar-li.

«Encara tinc el seu mòbil i quan li cride em diuen que el telèfon no existeix. I jo pense: ja, però és que eres ací», comptava llançant una mirada a l’infinit.

 

Treball

 

L’entrevista també va donar lloc a unes certes indirectes. «Vaig deixar de treballar per a estar amb ell, per a acompanyar-li. I em va passar factura. Em van dir que no vaig estar al cent per cent. Jo havia de fer riure a la gent i durant un any vaig ocultar que el meu marit estava dolent. Ho deixava en el seu tractament i m’anava a ser graciosa. I ningú es va assabentar. Em van dir que estiguera tranquil·la que anava a continuar treballant, però no. Això em va fer un munt de mal. No importa, ho tornaria a fer», va revelar sense citar directament el seu acomiadament de ‘Got Talent‘, programa del qual va ser jurat durant diverses edicions.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.