Paz Padilla confessa que “no li vaig dir al meu marit que s’estava morint”

 

Paz Padilla va tornar al programa de Bertín Osborne, ‘Mi casas es la tuya’, i com sempre es va mostrar sincera i sense pèls en la llengua.

La presentadora va perdre al seu marit i a la seua mare amb molt poc temps de diferència, «La mort de la meua mare em va ajudar a entendre la d’Antonio», explicava Padilla narrant com es va enfrontar a la maçada que li comunicaren que la seua parella tenia un tumor cerebral.

«Una de les coses que em diu la neuròloga és que anirà perdent tots els sentits, i jo em vaig anar preparant per a això. Li donava la mà i li deia que tancàrem els ulls i parlàrem sense parlar. I ens enteníem sense paraules», relatava emocionada.

«Mai li vaig dir que s’estava morint. No tenia collons perquè era una covarda», expressava amb la veu feta fallida.

El marit de Paz va morir fa quasi un any, concretament el mes de juliol de 2020, i així comptava la presentadora com li van diagnosticar el tumor cerebral, “un dia va començar a trobar-se malament, es va sentir desorientat, es va baixar en marxa del cotxe i l’em vaig adonar que alguna cosa no anava bé”.

Després, contínua Padilla “a l’hospital em van donar la destralada en el pit: li quedava poc temps de vida. Eixa nit no vaig parar de plorar, i a partir d’ací vaig començar a preparar-me a ajudar-lo a morir”.

I ha explicat per què va ser tan covarda, “quan t’enfrontes a la mort d’un ser estimat t’estàs enfrontant a la teua pròpia mort, estàs dient la pròxima soc jo”, li ha dit a Bertín Osborne.

Quan va arribar el moment, «Em vaig ficar en el llit amb ell, li vaig tocar el pit i li vaig dir ‘ja’, jo no vaig patir”, ha explicat. Estava tranquil·la. ”Tant de bo jo muira a la meua casa, amb els éssers que vull”, ha dit.

L’homenatge de Paz al seu espòs

 

Quan el seu espòs va morir, Pau va voler retre-li homenatge de manera especial. «Vaig cridar als nostres amics i els vaig dir que anava a fer-li un comiat preciós, que anàvem a ballar a l’església. Vaig fer un monòleg en el seu funeral i acabem tots ballant. Alguns no ho van entendre», descobria.

Si poguera tornar arrere, la humorista té clar el moment. «M’encantaria tornar a viure la meua boda amb Antonio, però és absurd pensar això perquè no es pot tornar», explicava. El que sí que fa cada dia és telefonar-li.

«Encara tinc el seu mòbil i quan li cride em diuen que el telèfon no existeix. I jo pense: ja, però és que eres ací», comptava llançant una mirada a l’infinit.

 

Treball

 

L’entrevista també va donar lloc a unes certes indirectes. «Vaig deixar de treballar per a estar amb ell, per a acompanyar-li. I em va passar factura. Em van dir que no vaig estar al cent per cent. Jo havia de fer riure a la gent i durant un any vaig ocultar que el meu marit estava dolent. Ho deixava en el seu tractament i m’anava a ser graciosa. I ningú es va assabentar. Em van dir que estiguera tranquil·la que anava a continuar treballant, però no. Això em va fer un munt de mal. No importa, ho tornaria a fer», va revelar sense citar directament el seu acomiadament de ‘Got Talent‘, programa del qual va ser jurat durant diverses edicions.

Últimes notícies

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.