Anuncios

Paz Padilla confessa que “no li vaig dir al meu marit que s’estava morint”

 

Paz Padilla va tornar al programa de Bertín Osborne, ‘Mi casas es la tuya’, i com sempre es va mostrar sincera i sense pèls en la llengua.

La presentadora va perdre al seu marit i a la seua mare amb molt poc temps de diferència, «La mort de la meua mare em va ajudar a entendre la d’Antonio», explicava Padilla narrant com es va enfrontar a la maçada que li comunicaren que la seua parella tenia un tumor cerebral.

Anuncios

«Una de les coses que em diu la neuròloga és que anirà perdent tots els sentits, i jo em vaig anar preparant per a això. Li donava la mà i li deia que tancàrem els ulls i parlàrem sense parlar. I ens enteníem sense paraules», relatava emocionada.

«Mai li vaig dir que s’estava morint. No tenia collons perquè era una covarda», expressava amb la veu feta fallida.

El marit de Paz va morir fa quasi un any, concretament el mes de juliol de 2020, i així comptava la presentadora com li van diagnosticar el tumor cerebral, “un dia va començar a trobar-se malament, es va sentir desorientat, es va baixar en marxa del cotxe i l’em vaig adonar que alguna cosa no anava bé”.

Després, contínua Padilla “a l’hospital em van donar la destralada en el pit: li quedava poc temps de vida. Eixa nit no vaig parar de plorar, i a partir d’ací vaig començar a preparar-me a ajudar-lo a morir”.

I ha explicat per què va ser tan covarda, “quan t’enfrontes a la mort d’un ser estimat t’estàs enfrontant a la teua pròpia mort, estàs dient la pròxima soc jo”, li ha dit a Bertín Osborne.

Quan va arribar el moment, “Em vaig ficar en el llit amb ell, li vaig tocar el pit i li vaig dir ‘ja’, jo no vaig patir”, ha explicat. Estava tranquil·la. ”Tant de bo jo muira a la meua casa, amb els éssers que vull”, ha dit.

L’homenatge de Paz al seu espòs

 

Quan el seu espòs va morir, Pau va voler retre-li homenatge de manera especial. «Vaig cridar als nostres amics i els vaig dir que anava a fer-li un comiat preciós, que anàvem a ballar a l’església. Vaig fer un monòleg en el seu funeral i acabem tots ballant. Alguns no ho van entendre», descobria.

Si poguera tornar arrere, la humorista té clar el moment. «M’encantaria tornar a viure la meua boda amb Antonio, però és absurd pensar això perquè no es pot tornar», explicava. El que sí que fa cada dia és telefonar-li.

«Encara tinc el seu mòbil i quan li cride em diuen que el telèfon no existeix. I jo pense: ja, però és que eres ací», comptava llançant una mirada a l’infinit.

 

Treball

 

L’entrevista també va donar lloc a unes certes indirectes. «Vaig deixar de treballar per a estar amb ell, per a acompanyar-li. I em va passar factura. Em van dir que no vaig estar al cent per cent. Jo havia de fer riure a la gent i durant un any vaig ocultar que el meu marit estava dolent. Ho deixava en el seu tractament i m’anava a ser graciosa. I ningú es va assabentar. Em van dir que estiguera tranquil·la que anava a continuar treballant, però no. Això em va fer un munt de mal. No importa, ho tornaria a fer», va revelar sense citar directament el seu acomiadament de ‘Got Talent‘, programa del qual va ser jurat durant diverses edicions.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios