El polígraf de Conchita ha destapat la veritat sobre el talp de ‘Supervivientes’

 

La final de ‘Supervivientes’ no ha quedat exempta de polèmica. Quan s’esperava que Melyssa Pinto, una de les concursants favorites per a guanyar el ‘reality’, es fera amb els 200 mil euros, Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, es proclamava vencedora.

Fins que es va celebrar la gala final, els familiars dels concursants no s’han pogut resistir a comentar el concurs i com l’han viscut des de les instal·lacions de Mediaset. L’última ha sigut Nela, la mare de Melyssa, que la passada nit es va sotmetre a un ‘PoliDeluxe’ després de diversos dies de celebració pels llocs més luxosos de Madrid.

Nela, la mare de Melyssa Pinto, ha jurat i perjurat en els platons de Telecinco que ella no va ser la persona visitant que va revelar informació de l’exterior en ‘Supervivientes’. Sandra Pica ha assegurat en diverses ocasions que no va ser ella si no la mare de Melyssa la que va donar informació prohibida als supervivents.

Anit, el polígraf de Conchita ha desemmascarat a Nela revelant que efectivament sí que va comptar més del que devia. Encara que Nela ha intentat mentir en la màquina, el polígraf ha aconseguit que Nela confesse: “Pot ser que li diguera alguna cosa, però sense adonar-me, no he mentit, quan jo vaig arribar els supervivents ja sabien coses”.

Onada d’indignació

 

L’audiència de Mediaset España estava molt dividida i ho continua estant. La victòria final d’Olga Moreno ha generat una onada d’indignació amb Telecinco que ha arribat a convertir-se en tendència en les xarxes socials.

Els rumors de tripijoc o de trampa han copat les hores posteriors a la victòria de l’empresària andalusa. Uns rumors que parlen de col·lapse en les línies telefòniques, mateixos números de telèfon per a diversos concursants i una infinitat d’opcions que els espectadors no han dubtat a traure a la llum en les xarxes.

Siga com siga, el que queda clar és que els finalistes del programa d’aventures de Telecinco han sigut, tots ells, guanyadors del ‘reality’ perquè han sabut aguantar més de 100 dies sobrevivint en una illa.

 

Últimes notícies

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.