El polígraf de Conchita ha destapat la veritat sobre el talp de ‘Supervivientes’

 

La final de ‘Supervivientes’ no ha quedat exempta de polèmica. Quan s’esperava que Melyssa Pinto, una de les concursants favorites per a guanyar el ‘reality’, es fera amb els 200 mil euros, Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, es proclamava vencedora.

Fins que es va celebrar la gala final, els familiars dels concursants no s’han pogut resistir a comentar el concurs i com l’han viscut des de les instal·lacions de Mediaset. L’última ha sigut Nela, la mare de Melyssa, que la passada nit es va sotmetre a un ‘PoliDeluxe’ després de diversos dies de celebració pels llocs més luxosos de Madrid.

Nela, la mare de Melyssa Pinto, ha jurat i perjurat en els platons de Telecinco que ella no va ser la persona visitant que va revelar informació de l’exterior en ‘Supervivientes’. Sandra Pica ha assegurat en diverses ocasions que no va ser ella si no la mare de Melyssa la que va donar informació prohibida als supervivents.

Anit, el polígraf de Conchita ha desemmascarat a Nela revelant que efectivament sí que va comptar més del que devia. Encara que Nela ha intentat mentir en la màquina, el polígraf ha aconseguit que Nela confesse: “Pot ser que li diguera alguna cosa, però sense adonar-me, no he mentit, quan jo vaig arribar els supervivents ja sabien coses”.

Onada d’indignació

 

L’audiència de Mediaset España estava molt dividida i ho continua estant. La victòria final d’Olga Moreno ha generat una onada d’indignació amb Telecinco que ha arribat a convertir-se en tendència en les xarxes socials.

Els rumors de tripijoc o de trampa han copat les hores posteriors a la victòria de l’empresària andalusa. Uns rumors que parlen de col·lapse en les línies telefòniques, mateixos números de telèfon per a diversos concursants i una infinitat d’opcions que els espectadors no han dubtat a traure a la llum en les xarxes.

Siga com siga, el que queda clar és que els finalistes del programa d’aventures de Telecinco han sigut, tots ells, guanyadors del ‘reality’ perquè han sabut aguantar més de 100 dies sobrevivint en una illa.

 

Últimes notícies

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.

Les comunitats del PP planten la Conferència Sectorial d’Educació i bloquegen 31 milions per a FP

Les comunitats autònomes governades pel PP han rebutjat participar en la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel Ministeri, que pretenia repartir 31,2 milions per a FP i abordar la reforma de l’etapa de 0 a 3 anys. Educació parla de boicot i d’una falta de lleialtat institucional que retarda ajudes clau per a alumnat i professorat.

La defensa de Pradas reclama els missatges de Bernabé per aclarir què es sabia del barranc del Poyo

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas ha recorregut la decisió de la jutgessa de no demanar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, totes les seues comunicacions del 29 d’octubre de 2024 sobre la DANA, que considera clau per saber què es coneixia del risc al barranc del Poyo.

Els veïns afectats per l’incendi no hauran d’anar al jutjat fins divendres

La Sala de Govern del TSJCV ha prorrogat fins divendres les mesures especials per l’incendi iniciat a la Vall d’Uixó, que afecta diversos municipis de Castelló. Les persones citades als jutjats poden no acudir si tenen qualsevol dificultat, i la seua incompareixença es considerarà justificada.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat i arrasa 9.300 hectàrees a la Serra d’Espadà

L’incendi forestal declarat dissabte en la Vall d’Uixó encadena cinc dies sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres, més de 10.000 persones evacuades i una situació que les autoritats qualifiquen de molt complexa.

Veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó reben atenció a Nules i la Vilavella

Els desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó són reallotjats en diversos recursos de Nules, la Vilavella i Castelló, amb punts d’atenció i repartiment d’aigua potable.

Sánchez demana prudència tot i la millora dels incendis d’Àvila i Madrid

Pedro Sánchez ha assegurat que l’evolució dels incendis d’Àvila, Madrid i Toledo és favorable, però ha advertit que les pròximes dotze hores seran decisives. També ha demanat paciència i confiança a les persones confinades o desallotjades mentre continua la tasca de contenció.

El president de l’Elche critica que LaLiga comence amb el mercat obert

El president de l’Elche, Joaquín Buitrago, considera que començar LaLiga amb el mercat d’estiu obert distorsiona la planificació esportiva, però es mostra tranquil amb la situació del club i amb el cas d’Abiel Osorio.
FILMOTECA D'ESTIU