El polígraf de Conchita ha destapat la veritat sobre el talp de ‘Supervivientes’

 

La final de ‘Supervivientes’ no ha quedat exempta de polèmica. Quan s’esperava que Melyssa Pinto, una de les concursants favorites per a guanyar el ‘reality’, es fera amb els 200 mil euros, Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, es proclamava vencedora.

Fins que es va celebrar la gala final, els familiars dels concursants no s’han pogut resistir a comentar el concurs i com l’han viscut des de les instal·lacions de Mediaset. L’última ha sigut Nela, la mare de Melyssa, que la passada nit es va sotmetre a un ‘PoliDeluxe’ després de diversos dies de celebració pels llocs més luxosos de Madrid.

Nela, la mare de Melyssa Pinto, ha jurat i perjurat en els platons de Telecinco que ella no va ser la persona visitant que va revelar informació de l’exterior en ‘Supervivientes’. Sandra Pica ha assegurat en diverses ocasions que no va ser ella si no la mare de Melyssa la que va donar informació prohibida als supervivents.

Anit, el polígraf de Conchita ha desemmascarat a Nela revelant que efectivament sí que va comptar més del que devia. Encara que Nela ha intentat mentir en la màquina, el polígraf ha aconseguit que Nela confesse: “Pot ser que li diguera alguna cosa, però sense adonar-me, no he mentit, quan jo vaig arribar els supervivents ja sabien coses”.

Onada d’indignació

 

L’audiència de Mediaset España estava molt dividida i ho continua estant. La victòria final d’Olga Moreno ha generat una onada d’indignació amb Telecinco que ha arribat a convertir-se en tendència en les xarxes socials.

Els rumors de tripijoc o de trampa han copat les hores posteriors a la victòria de l’empresària andalusa. Uns rumors que parlen de col·lapse en les línies telefòniques, mateixos números de telèfon per a diversos concursants i una infinitat d’opcions que els espectadors no han dubtat a traure a la llum en les xarxes.

Siga com siga, el que queda clar és que els finalistes del programa d’aventures de Telecinco han sigut, tots ells, guanyadors del ‘reality’ perquè han sabut aguantar més de 100 dies sobrevivint en una illa.

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.