El polígraf de Conchita ha destapat la veritat sobre el talp de ‘Supervivientes’

 

La final de ‘Supervivientes’ no ha quedat exempta de polèmica. Quan s’esperava que Melyssa Pinto, una de les concursants favorites per a guanyar el ‘reality’, es fera amb els 200 mil euros, Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, es proclamava vencedora.

Fins que es va celebrar la gala final, els familiars dels concursants no s’han pogut resistir a comentar el concurs i com l’han viscut des de les instal·lacions de Mediaset. L’última ha sigut Nela, la mare de Melyssa, que la passada nit es va sotmetre a un ‘PoliDeluxe’ després de diversos dies de celebració pels llocs més luxosos de Madrid.

Nela, la mare de Melyssa Pinto, ha jurat i perjurat en els platons de Telecinco que ella no va ser la persona visitant que va revelar informació de l’exterior en ‘Supervivientes’. Sandra Pica ha assegurat en diverses ocasions que no va ser ella si no la mare de Melyssa la que va donar informació prohibida als supervivents.

Anit, el polígraf de Conchita ha desemmascarat a Nela revelant que efectivament sí que va comptar més del que devia. Encara que Nela ha intentat mentir en la màquina, el polígraf ha aconseguit que Nela confesse: “Pot ser que li diguera alguna cosa, però sense adonar-me, no he mentit, quan jo vaig arribar els supervivents ja sabien coses”.

Onada d’indignació

 

L’audiència de Mediaset España estava molt dividida i ho continua estant. La victòria final d’Olga Moreno ha generat una onada d’indignació amb Telecinco que ha arribat a convertir-se en tendència en les xarxes socials.

Els rumors de tripijoc o de trampa han copat les hores posteriors a la victòria de l’empresària andalusa. Uns rumors que parlen de col·lapse en les línies telefòniques, mateixos números de telèfon per a diversos concursants i una infinitat d’opcions que els espectadors no han dubtat a traure a la llum en les xarxes.

Siga com siga, el que queda clar és que els finalistes del programa d’aventures de Telecinco han sigut, tots ells, guanyadors del ‘reality’ perquè han sabut aguantar més de 100 dies sobrevivint en una illa.

 

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.