El polígraf de Conchita ha destapat la veritat sobre el talp de ‘Supervivientes’

 

La final de ‘Supervivientes’ no ha quedat exempta de polèmica. Quan s’esperava que Melyssa Pinto, una de les concursants favorites per a guanyar el ‘reality’, es fera amb els 200 mil euros, Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, es proclamava vencedora.

Fins que es va celebrar la gala final, els familiars dels concursants no s’han pogut resistir a comentar el concurs i com l’han viscut des de les instal·lacions de Mediaset. L’última ha sigut Nela, la mare de Melyssa, que la passada nit es va sotmetre a un ‘PoliDeluxe’ després de diversos dies de celebració pels llocs més luxosos de Madrid.

Nela, la mare de Melyssa Pinto, ha jurat i perjurat en els platons de Telecinco que ella no va ser la persona visitant que va revelar informació de l’exterior en ‘Supervivientes’. Sandra Pica ha assegurat en diverses ocasions que no va ser ella si no la mare de Melyssa la que va donar informació prohibida als supervivents.

Anit, el polígraf de Conchita ha desemmascarat a Nela revelant que efectivament sí que va comptar més del que devia. Encara que Nela ha intentat mentir en la màquina, el polígraf ha aconseguit que Nela confesse: “Pot ser que li diguera alguna cosa, però sense adonar-me, no he mentit, quan jo vaig arribar els supervivents ja sabien coses”.

Onada d’indignació

 

L’audiència de Mediaset España estava molt dividida i ho continua estant. La victòria final d’Olga Moreno ha generat una onada d’indignació amb Telecinco que ha arribat a convertir-se en tendència en les xarxes socials.

Els rumors de tripijoc o de trampa han copat les hores posteriors a la victòria de l’empresària andalusa. Uns rumors que parlen de col·lapse en les línies telefòniques, mateixos números de telèfon per a diversos concursants i una infinitat d’opcions que els espectadors no han dubtat a traure a la llum en les xarxes.

Siga com siga, el que queda clar és que els finalistes del programa d’aventures de Telecinco han sigut, tots ells, guanyadors del ‘reality’ perquè han sabut aguantar més de 100 dies sobrevivint en una illa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.