Els possibles presentadors de ‘Pasapalabra’

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

L’anterior presentador de ‘Pasapalabra’, Christian Gálvez | Mediaset

Després de més de 10 anys en Telecinco, el famós concurs de ‘Pasapalabra’ canvia a la cadena rival, ‘Antenta 3‘. Quan es parla d’este concurs el nom de Christian Gálvez, el seu presentador des de l’inici, sempre ens ve al cap. Però ara, amb este canvi, ha aparegut la gran pregunta: qui serà la nova cara que presentarà el programa?

 

Diferents noms per a presentar ‘Pasapalabra’

 

Són molts els noms de diferents cares conegudes d’Antena 3 els que estan sonant per a ser els presentadors de ‘Pasapalabra’, programa que fa 13 anys es feia per esta cadena. Noms com el de Jaime Cantizano, que ja va presentar el concurs quan s’emitia en este canal de televisió, estan tornant a sonar per a ser els encarregats.

 

Encara que també personatges coneguts de la casa d’Atresmedia, com el de l’alacantí Jorge Fernández, qui porta molts anys sent la cara de ‘La Ruleta de la Suerte, o el del valencià Arturo Valls, qui ocupa totes les vesprades la pantalla de la casa amb el programa ‘Ahora Caigo’, estan agarrant molta força per a presentar el mític concurs de ‘Pasapalabra’.Christian Gálvez canvia totalment de físic després de ‘Pasapalabra’

 

Ara bé, també està apareixent la probabilitat que siga una dona l’encarregada de conduir el concurs, i ací tornen a eixir diferents noms de presentadores conegudes de la casa. Entre elles apareix Silvia Jato, qui va ser la primera presentadora durant els primers anys de ‘Pasapalabra’. 

 

I entre les diferents possibilitats també sonen noms com el de la valenciana Núria Roca, coneguda per eixir en ‘El Hormiguero’, o el de Paula Vázquez i, inclús, Cristina Pedroche, que suposaria portar aire nou al concurs. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.