Els possibles presentadors de ‘Pasapalabra’

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

L’anterior presentador de ‘Pasapalabra’, Christian Gálvez | Mediaset

Després de més de 10 anys en Telecinco, el famós concurs de ‘Pasapalabra’ canvia a la cadena rival, ‘Antenta 3‘. Quan es parla d’este concurs el nom de Christian Gálvez, el seu presentador des de l’inici, sempre ens ve al cap. Però ara, amb este canvi, ha aparegut la gran pregunta: qui serà la nova cara que presentarà el programa?

 

Diferents noms per a presentar ‘Pasapalabra’

 

Són molts els noms de diferents cares conegudes d’Antena 3 els que estan sonant per a ser els presentadors de ‘Pasapalabra’, programa que fa 13 anys es feia per esta cadena. Noms com el de Jaime Cantizano, que ja va presentar el concurs quan s’emitia en este canal de televisió, estan tornant a sonar per a ser els encarregats.

 

Encara que també personatges coneguts de la casa d’Atresmedia, com el de l’alacantí Jorge Fernández, qui porta molts anys sent la cara de ‘La Ruleta de la Suerte, o el del valencià Arturo Valls, qui ocupa totes les vesprades la pantalla de la casa amb el programa ‘Ahora Caigo’, estan agarrant molta força per a presentar el mític concurs de ‘Pasapalabra’.Christian Gálvez canvia totalment de físic després de ‘Pasapalabra’

 

Ara bé, també està apareixent la probabilitat que siga una dona l’encarregada de conduir el concurs, i ací tornen a eixir diferents noms de presentadores conegudes de la casa. Entre elles apareix Silvia Jato, qui va ser la primera presentadora durant els primers anys de ‘Pasapalabra’. 

 

I entre les diferents possibilitats també sonen noms com el de la valenciana Núria Roca, coneguda per eixir en ‘El Hormiguero’, o el de Paula Vázquez i, inclús, Cristina Pedroche, que suposaria portar aire nou al concurs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.