11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Els possibles presentadors de ‘Pasapalabra’

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

L’anterior presentador de ‘Pasapalabra’, Christian Gálvez | Mediaset

Després de més de 10 anys en Telecinco, el famós concurs de ‘Pasapalabra’ canvia a la cadena rival, ‘Antenta 3‘. Quan es parla d’este concurs el nom de Christian Gálvez, el seu presentador des de l’inici, sempre ens ve al cap. Però ara, amb este canvi, ha aparegut la gran pregunta: qui serà la nova cara que presentarà el programa?

 

Diferents noms per a presentar ‘Pasapalabra’

 

Són molts els noms de diferents cares conegudes d’Antena 3 els que estan sonant per a ser els presentadors de ‘Pasapalabra’, programa que fa 13 anys es feia per esta cadena. Noms com el de Jaime Cantizano, que ja va presentar el concurs quan s’emitia en este canal de televisió, estan tornant a sonar per a ser els encarregats.

 

Encara que també personatges coneguts de la casa d’Atresmedia, com el de l’alacantí Jorge Fernández, qui porta molts anys sent la cara de ‘La Ruleta de la Suerte, o el del valencià Arturo Valls, qui ocupa totes les vesprades la pantalla de la casa amb el programa ‘Ahora Caigo’, estan agarrant molta força per a presentar el mític concurs de ‘Pasapalabra’.Christian Gálvez canvia totalment de físic després de ‘Pasapalabra’

 

Ara bé, també està apareixent la probabilitat que siga una dona l’encarregada de conduir el concurs, i ací tornen a eixir diferents noms de presentadores conegudes de la casa. Entre elles apareix Silvia Jato, qui va ser la primera presentadora durant els primers anys de ‘Pasapalabra’. 

 

I entre les diferents possibilitats també sonen noms com el de la valenciana Núria Roca, coneguda per eixir en ‘El Hormiguero’, o el de Paula Vázquez i, inclús, Cristina Pedroche, que suposaria portar aire nou al concurs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.