Els possibles presentadors de ‘Pasapalabra’

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

L’anterior presentador de ‘Pasapalabra’, Christian Gálvez | Mediaset

Després de més de 10 anys en Telecinco, el famós concurs de ‘Pasapalabra’ canvia a la cadena rival, ‘Antenta 3‘. Quan es parla d’este concurs el nom de Christian Gálvez, el seu presentador des de l’inici, sempre ens ve al cap. Però ara, amb este canvi, ha aparegut la gran pregunta: qui serà la nova cara que presentarà el programa?

 

Diferents noms per a presentar ‘Pasapalabra’

 

Són molts els noms de diferents cares conegudes d’Antena 3 els que estan sonant per a ser els presentadors de ‘Pasapalabra’, programa que fa 13 anys es feia per esta cadena. Noms com el de Jaime Cantizano, que ja va presentar el concurs quan s’emitia en este canal de televisió, estan tornant a sonar per a ser els encarregats.

 

Encara que també personatges coneguts de la casa d’Atresmedia, com el de l’alacantí Jorge Fernández, qui porta molts anys sent la cara de ‘La Ruleta de la Suerte, o el del valencià Arturo Valls, qui ocupa totes les vesprades la pantalla de la casa amb el programa ‘Ahora Caigo’, estan agarrant molta força per a presentar el mític concurs de ‘Pasapalabra’.Christian Gálvez canvia totalment de físic després de ‘Pasapalabra’

 

Ara bé, també està apareixent la probabilitat que siga una dona l’encarregada de conduir el concurs, i ací tornen a eixir diferents noms de presentadores conegudes de la casa. Entre elles apareix Silvia Jato, qui va ser la primera presentadora durant els primers anys de ‘Pasapalabra’. 

 

I entre les diferents possibilitats també sonen noms com el de la valenciana Núria Roca, coneguda per eixir en ‘El Hormiguero’, o el de Paula Vázquez i, inclús, Cristina Pedroche, que suposaria portar aire nou al concurs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.