Els possibles presentadors de ‘Pasapalabra’

Gálvez, presentador del programa en Telecinco desde 2007

L’anterior presentador de ‘Pasapalabra’, Christian Gálvez | Mediaset

Després de més de 10 anys en Telecinco, el famós concurs de ‘Pasapalabra’ canvia a la cadena rival, ‘Antenta 3‘. Quan es parla d’este concurs el nom de Christian Gálvez, el seu presentador des de l’inici, sempre ens ve al cap. Però ara, amb este canvi, ha aparegut la gran pregunta: qui serà la nova cara que presentarà el programa?

 

Diferents noms per a presentar ‘Pasapalabra’

 

Són molts els noms de diferents cares conegudes d’Antena 3 els que estan sonant per a ser els presentadors de ‘Pasapalabra’, programa que fa 13 anys es feia per esta cadena. Noms com el de Jaime Cantizano, que ja va presentar el concurs quan s’emitia en este canal de televisió, estan tornant a sonar per a ser els encarregats.

 

Encara que també personatges coneguts de la casa d’Atresmedia, com el de l’alacantí Jorge Fernández, qui porta molts anys sent la cara de ‘La Ruleta de la Suerte, o el del valencià Arturo Valls, qui ocupa totes les vesprades la pantalla de la casa amb el programa ‘Ahora Caigo’, estan agarrant molta força per a presentar el mític concurs de ‘Pasapalabra’.Christian Gálvez canvia totalment de físic després de ‘Pasapalabra’

 

Ara bé, també està apareixent la probabilitat que siga una dona l’encarregada de conduir el concurs, i ací tornen a eixir diferents noms de presentadores conegudes de la casa. Entre elles apareix Silvia Jato, qui va ser la primera presentadora durant els primers anys de ‘Pasapalabra’. 

 

I entre les diferents possibilitats també sonen noms com el de la valenciana Núria Roca, coneguda per eixir en ‘El Hormiguero’, o el de Paula Vázquez i, inclús, Cristina Pedroche, que suposaria portar aire nou al concurs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.
FILMOTECA D'ESTIU