14.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

El programa pel qual fitxa Esperanza Aguirre i no és de política

Esperanza Aguirre va ser presidenta de la Comunitat de Madrid, però no és només coneguda per això, sinó perquè sempre ha estat envoltada de polèmica, ja que és una persona que és una persona que mai calla el que pensa en publique.

Ara l’expolítica ha fet un pas a la pantalla xicoteta, en un programa de televisió que res té a veure amb la política. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid ha fitxat per Celebrity Bake Off, el nou talent d’Amazon Prevalga Vídeo, tal com ha confirmat la plataforma este dimarts.

Celebrity Bafe Off, un espai exportat d’altres països, té uns certs punts en comú amb MasterChef Celebrity, encara que en esta ocasió l’especialitat dels concursants serà la rebosteria. El talent és “una glamurosa versió del concurs de televisió que cerca al millor pastisser amateur”, explica la plataforma de streaming.

Al costat de la controvertida expolítica del PP concursaran 11 famosos més, com la segona confirmada Esty Quesada (‘Soc una Desgraciada’), que mai han pres les regnes d’una cuina, en teoria. Als comandaments estaran els presentadors Paula Vázquez Brays Efe.

Els aspirants a millor pastisser amateur del país s’enfrontaran a les crítiques de dos jutges experts, els noms dels quals encara es desconeixen, i cada setmana un d’ells caurà eliminat.

Celebrity Bake Off, que ja s’ha adaptat en 35 països, estarà produït a Espanya per Boxfish TV i tindrà una duració de deu lliuraments de 50 minuts. Aguirre ja té el davantal amb el seu nom.

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.