El programa pel qual fitxa Esperanza Aguirre i no és de política

Esperanza Aguirre va ser presidenta de la Comunitat de Madrid, però no és només coneguda per això, sinó perquè sempre ha estat envoltada de polèmica, ja que és una persona que és una persona que mai calla el que pensa en publique.

Ara l’expolítica ha fet un pas a la pantalla xicoteta, en un programa de televisió que res té a veure amb la política. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid ha fitxat per Celebrity Bake Off, el nou talent d’Amazon Prevalga Vídeo, tal com ha confirmat la plataforma este dimarts.

Celebrity Bafe Off, un espai exportat d’altres països, té uns certs punts en comú amb MasterChef Celebrity, encara que en esta ocasió l’especialitat dels concursants serà la rebosteria. El talent és “una glamurosa versió del concurs de televisió que cerca al millor pastisser amateur”, explica la plataforma de streaming.

Al costat de la controvertida expolítica del PP concursaran 11 famosos més, com la segona confirmada Esty Quesada (‘Soc una Desgraciada’), que mai han pres les regnes d’una cuina, en teoria. Als comandaments estaran els presentadors Paula Vázquez Brays Efe.

Els aspirants a millor pastisser amateur del país s’enfrontaran a les crítiques de dos jutges experts, els noms dels quals encara es desconeixen, i cada setmana un d’ells caurà eliminat.

Celebrity Bake Off, que ja s’ha adaptat en 35 països, estarà produït a Espanya per Boxfish TV i tindrà una duració de deu lliuraments de 50 minuts. Aguirre ja té el davantal amb el seu nom.

Últimes notícies

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.
FILMOTECA D'ESTIU