El programa pel qual fitxa Esperanza Aguirre i no és de política

Esperanza Aguirre va ser presidenta de la Comunitat de Madrid, però no és només coneguda per això, sinó perquè sempre ha estat envoltada de polèmica, ja que és una persona que és una persona que mai calla el que pensa en publique.

Ara l’expolítica ha fet un pas a la pantalla xicoteta, en un programa de televisió que res té a veure amb la política. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid ha fitxat per Celebrity Bake Off, el nou talent d’Amazon Prevalga Vídeo, tal com ha confirmat la plataforma este dimarts.

Celebrity Bafe Off, un espai exportat d’altres països, té uns certs punts en comú amb MasterChef Celebrity, encara que en esta ocasió l’especialitat dels concursants serà la rebosteria. El talent és “una glamurosa versió del concurs de televisió que cerca al millor pastisser amateur”, explica la plataforma de streaming.

Al costat de la controvertida expolítica del PP concursaran 11 famosos més, com la segona confirmada Esty Quesada (‘Soc una Desgraciada’), que mai han pres les regnes d’una cuina, en teoria. Als comandaments estaran els presentadors Paula Vázquez Brays Efe.

Els aspirants a millor pastisser amateur del país s’enfrontaran a les crítiques de dos jutges experts, els noms dels quals encara es desconeixen, i cada setmana un d’ells caurà eliminat.

Celebrity Bake Off, que ja s’ha adaptat en 35 països, estarà produït a Espanya per Boxfish TV i tindrà una duració de deu lliuraments de 50 minuts. Aguirre ja té el davantal amb el seu nom.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.