10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

El programa pel qual fitxa Esperanza Aguirre i no és de política

Esperanza Aguirre va ser presidenta de la Comunitat de Madrid, però no és només coneguda per això, sinó perquè sempre ha estat envoltada de polèmica, ja que és una persona que és una persona que mai calla el que pensa en publique.

Ara l’expolítica ha fet un pas a la pantalla xicoteta, en un programa de televisió que res té a veure amb la política. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid ha fitxat per Celebrity Bake Off, el nou talent d’Amazon Prevalga Vídeo, tal com ha confirmat la plataforma este dimarts.

Celebrity Bafe Off, un espai exportat d’altres països, té uns certs punts en comú amb MasterChef Celebrity, encara que en esta ocasió l’especialitat dels concursants serà la rebosteria. El talent és “una glamurosa versió del concurs de televisió que cerca al millor pastisser amateur”, explica la plataforma de streaming.

Al costat de la controvertida expolítica del PP concursaran 11 famosos més, com la segona confirmada Esty Quesada (‘Soc una Desgraciada’), que mai han pres les regnes d’una cuina, en teoria. Als comandaments estaran els presentadors Paula Vázquez Brays Efe.

Els aspirants a millor pastisser amateur del país s’enfrontaran a les crítiques de dos jutges experts, els noms dels quals encara es desconeixen, i cada setmana un d’ells caurà eliminat.

Celebrity Bake Off, que ja s’ha adaptat en 35 països, estarà produït a Espanya per Boxfish TV i tindrà una duració de deu lliuraments de 50 minuts. Aguirre ja té el davantal amb el seu nom.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.