16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

El programa pel qual fitxa Esperanza Aguirre i no és de política

Esperanza Aguirre va ser presidenta de la Comunitat de Madrid, però no és només coneguda per això, sinó perquè sempre ha estat envoltada de polèmica, ja que és una persona que és una persona que mai calla el que pensa en publique.

Ara l’expolítica ha fet un pas a la pantalla xicoteta, en un programa de televisió que res té a veure amb la política. L’expresidenta de la Comunitat de Madrid ha fitxat per Celebrity Bake Off, el nou talent d’Amazon Prevalga Vídeo, tal com ha confirmat la plataforma este dimarts.

Celebrity Bafe Off, un espai exportat d’altres països, té uns certs punts en comú amb MasterChef Celebrity, encara que en esta ocasió l’especialitat dels concursants serà la rebosteria. El talent és “una glamurosa versió del concurs de televisió que cerca al millor pastisser amateur”, explica la plataforma de streaming.

Al costat de la controvertida expolítica del PP concursaran 11 famosos més, com la segona confirmada Esty Quesada (‘Soc una Desgraciada’), que mai han pres les regnes d’una cuina, en teoria. Als comandaments estaran els presentadors Paula Vázquez Brays Efe.

Els aspirants a millor pastisser amateur del país s’enfrontaran a les crítiques de dos jutges experts, els noms dels quals encara es desconeixen, i cada setmana un d’ells caurà eliminat.

Celebrity Bake Off, que ja s’ha adaptat en 35 països, estarà produït a Espanya per Boxfish TV i tindrà una duració de deu lliuraments de 50 minuts. Aguirre ja té el davantal amb el seu nom.

Últimes notícies

Llargues cues davant el consolat d’Algèria a Alacant pel procés de regularització

Més de 300 ciutadans algerians fan fila este dimecres davant el consolat a Alacant per a obtindre documentació per a la regularització. La Policia ordena els torns i només accedixen els qui tenen cita.

Vencedor, amb la clàusula de la por, no jugarà davant l’Athletic en San Mamés

El Llevant no pagarà la compensació prevista en la cessió i el migcampista no podrà enfrontar-se al club basc en San Mamés. Ja es va perdre l'anada, saldada 0-2.

La Fundació Bancaixa prorroga fins al 6 d’abril la mostra d’obres mestres de Sorolla

La mostra de la Fundació Bancaixa es prorrogarà dos mesos pel gran acolliment i podrà visitar-se fins al 6 d'abril. Reunix 60 obres clau de la carrera de Sorolla.

Hapoel i València mesuren dubtes en un clima hostil en l’Eurolliga

Hapoel Tel Aviv i València Basket s'enfronten amb 16 victòries i el top-6 en joc, en un ambient tibant i amb antecedents recents dins i fora de la pista. València arriba després del seu pitjor partit del curs; Hapoel arrossega tres derrotes i la disponibilitat de Micic és una incògnita.

Detingut un guàrdia civil en relació amb una trama d’ITV fraudulentes a Ondara

Un guàrdia civil ha sigut detingut per la seua vinculació amb una presumpta trama d'inspeccions irregulars en la ITV d'Ondara. L'operació continua oberta i no s'han donat més detalls; l'agent ha sigut suspés de sou i de feina.

El festival Medusa confirma 130 DJs amb Adrián Mills i els històrics Pastis i Buenri

El festival se celebrarà del 13 al 17 d'agost a Cullera i ha confirmat 130 DJs amb noms com Carl Cox, Miss Monique, Marco Carola o Mau P. L'organització impulsa el House i el Hard Techno i inclou a Pastis i Buenri i a Adrián Mills entre les 12 bombes.

València autoritza 146 xurreries per a Falles i retarda l’inici 11 dies

València ha autoritzat 146 xurreries per a les Falles de 2026 i ha fixat la seua obertura el 2 de març, onze dies més tard que l'any passat. Estaran operatives fins al 19 de març.

València ha autoritzat 146 xurreries per a Falles i retarda 11 dies la seua obertura

L'Ajuntament ha autoritzat 146 xurreries per a les Falles de 2026 i ha fixat la seua obertura el 2 de març, 11 dies més tard, amb activitat fins al 19. La decisió busca evitar molèsties veïnals i respon al fet que entre la Crida i març no hi ha actes al carrer.