À Punt emetrà nous capítols de l’Alqueria Blanca en breu

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

À Punt té previst emetre a partir el dimecres de la setmana que ve una nova temporada de la sèrie ‘l’Alqueria Blanca’. La temporada, que constarà d’un total de huit capítols, dels que cinc seran totalment inèdits, podrà vore’s en la televisió pública valenciana cada dimecres, a partir de les 22.40 hores de la nit.

 

Els teleespectadors podran, d’esta manera, continuar disfrutant de les històries d’amor, enveja i escàndols seguint les vides i els avanços socials de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, com també dels altres veïns del poble. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors, entre els qui destaquen Ferran Gadea, Carme Juan, Lola Moltó, Fran Nortes, Iris Lezcano, Joan Gadea, Raquel Escribano, Berna Llobell, Paula Muñoz o Pep Ricart.

 

À Punt Mèdia va començar l’emissió de L’Alqueria Blanca el passat mes de febrer. Des d’eixe moment, la popular sèrie no ha faltat a la cita cada dia a les 16.00 hores en la televisió pública valenciana. ‘L’Alqueria Blanca’ va ser la primera sèrie que À Punt va recuperar de l’arxiu d’RTVV per a incloure-la en la programació.

 

La sèrie, que ha deixat d’emetre’s en horari de sobretaula el dijous passat, es trasllada d’esta manera a la millor franja horària del dimecres, a partir de la setmana que ve. A més, com les altres produccions del canal, podrà seguir-se des de la pàgina web o des de les aplicacions per a mòbils.

 

Rumors de gravació de nous capítols

Però, segons ha informat ‘formulatv’, pareix ser que la televisió valenciana té la intenció de continuar la sèrie. D’eixa manera, no només emetrà els cinc capítols que se li van quedar inèdits amb el tancament de Canal 9 i que havien deixat l’11a temporada incompleta, sinó que recuperaria el repartiment original d’artistes i encetaria la gravació de la 12a temporada a on l’11a s’acabe.

 

No és estrany este interés per la sèrie, ja que és un dels programes que més audiència proporciana al canal. De fet, els capítols emesos fins ara acumulen una audiència de 61.000 espectadors i un 4,8% de share, cosa que dobla l’audiència mitjana d’À Punt. Això explica que la productora Trivision ja estiguen treballant en la continuació del format i haja preguntat als actors per la seua disponibilitat. Sense dubte, una de les notícies que alegrarà a més d’un espectador valencià.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.