À Punt emetrà nous capítols de l’Alqueria Blanca en breu

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

À Punt té previst emetre a partir el dimecres de la setmana que ve una nova temporada de la sèrie ‘l’Alqueria Blanca’. La temporada, que constarà d’un total de huit capítols, dels que cinc seran totalment inèdits, podrà vore’s en la televisió pública valenciana cada dimecres, a partir de les 22.40 hores de la nit.

 

Els teleespectadors podran, d’esta manera, continuar disfrutant de les històries d’amor, enveja i escàndols seguint les vides i els avanços socials de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, com també dels altres veïns del poble. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors, entre els qui destaquen Ferran Gadea, Carme Juan, Lola Moltó, Fran Nortes, Iris Lezcano, Joan Gadea, Raquel Escribano, Berna Llobell, Paula Muñoz o Pep Ricart.

 

À Punt Mèdia va començar l’emissió de L’Alqueria Blanca el passat mes de febrer. Des d’eixe moment, la popular sèrie no ha faltat a la cita cada dia a les 16.00 hores en la televisió pública valenciana. ‘L’Alqueria Blanca’ va ser la primera sèrie que À Punt va recuperar de l’arxiu d’RTVV per a incloure-la en la programació.

 

La sèrie, que ha deixat d’emetre’s en horari de sobretaula el dijous passat, es trasllada d’esta manera a la millor franja horària del dimecres, a partir de la setmana que ve. A més, com les altres produccions del canal, podrà seguir-se des de la pàgina web o des de les aplicacions per a mòbils.

 

Rumors de gravació de nous capítols

Però, segons ha informat ‘formulatv’, pareix ser que la televisió valenciana té la intenció de continuar la sèrie. D’eixa manera, no només emetrà els cinc capítols que se li van quedar inèdits amb el tancament de Canal 9 i que havien deixat l’11a temporada incompleta, sinó que recuperaria el repartiment original d’artistes i encetaria la gravació de la 12a temporada a on l’11a s’acabe.

 

No és estrany este interés per la sèrie, ja que és un dels programes que més audiència proporciana al canal. De fet, els capítols emesos fins ara acumulen una audiència de 61.000 espectadors i un 4,8% de share, cosa que dobla l’audiència mitjana d’À Punt. Això explica que la productora Trivision ja estiguen treballant en la continuació del format i haja preguntat als actors per la seua disponibilitat. Sense dubte, una de les notícies que alegrarà a més d’un espectador valencià.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.