À Punt emetrà nous capítols de l’Alqueria Blanca en breu

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

À Punt té previst emetre a partir el dimecres de la setmana que ve una nova temporada de la sèrie ‘l’Alqueria Blanca’. La temporada, que constarà d’un total de huit capítols, dels que cinc seran totalment inèdits, podrà vore’s en la televisió pública valenciana cada dimecres, a partir de les 22.40 hores de la nit.

 

Els teleespectadors podran, d’esta manera, continuar disfrutant de les històries d’amor, enveja i escàndols seguint les vides i els avanços socials de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, com també dels altres veïns del poble. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors, entre els qui destaquen Ferran Gadea, Carme Juan, Lola Moltó, Fran Nortes, Iris Lezcano, Joan Gadea, Raquel Escribano, Berna Llobell, Paula Muñoz o Pep Ricart.

 

À Punt Mèdia va començar l’emissió de L’Alqueria Blanca el passat mes de febrer. Des d’eixe moment, la popular sèrie no ha faltat a la cita cada dia a les 16.00 hores en la televisió pública valenciana. ‘L’Alqueria Blanca’ va ser la primera sèrie que À Punt va recuperar de l’arxiu d’RTVV per a incloure-la en la programació.

 

La sèrie, que ha deixat d’emetre’s en horari de sobretaula el dijous passat, es trasllada d’esta manera a la millor franja horària del dimecres, a partir de la setmana que ve. A més, com les altres produccions del canal, podrà seguir-se des de la pàgina web o des de les aplicacions per a mòbils.

 

Rumors de gravació de nous capítols

Però, segons ha informat ‘formulatv’, pareix ser que la televisió valenciana té la intenció de continuar la sèrie. D’eixa manera, no només emetrà els cinc capítols que se li van quedar inèdits amb el tancament de Canal 9 i que havien deixat l’11a temporada incompleta, sinó que recuperaria el repartiment original d’artistes i encetaria la gravació de la 12a temporada a on l’11a s’acabe.

 

No és estrany este interés per la sèrie, ja que és un dels programes que més audiència proporciana al canal. De fet, els capítols emesos fins ara acumulen una audiència de 61.000 espectadors i un 4,8% de share, cosa que dobla l’audiència mitjana d’À Punt. Això explica que la productora Trivision ja estiguen treballant en la continuació del format i haja preguntat als actors per la seua disponibilitat. Sense dubte, una de les notícies que alegrarà a més d’un espectador valencià.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.