À Punt emetrà nous capítols de l’Alqueria Blanca en breu

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

À Punt té previst emetre a partir el dimecres de la setmana que ve una nova temporada de la sèrie ‘l’Alqueria Blanca’. La temporada, que constarà d’un total de huit capítols, dels que cinc seran totalment inèdits, podrà vore’s en la televisió pública valenciana cada dimecres, a partir de les 22.40 hores de la nit.

 

Els teleespectadors podran, d’esta manera, continuar disfrutant de les històries d’amor, enveja i escàndols seguint les vides i els avanços socials de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, com també dels altres veïns del poble. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors, entre els qui destaquen Ferran Gadea, Carme Juan, Lola Moltó, Fran Nortes, Iris Lezcano, Joan Gadea, Raquel Escribano, Berna Llobell, Paula Muñoz o Pep Ricart.

 

À Punt Mèdia va començar l’emissió de L’Alqueria Blanca el passat mes de febrer. Des d’eixe moment, la popular sèrie no ha faltat a la cita cada dia a les 16.00 hores en la televisió pública valenciana. ‘L’Alqueria Blanca’ va ser la primera sèrie que À Punt va recuperar de l’arxiu d’RTVV per a incloure-la en la programació.

 

La sèrie, que ha deixat d’emetre’s en horari de sobretaula el dijous passat, es trasllada d’esta manera a la millor franja horària del dimecres, a partir de la setmana que ve. A més, com les altres produccions del canal, podrà seguir-se des de la pàgina web o des de les aplicacions per a mòbils.

 

Rumors de gravació de nous capítols

Però, segons ha informat ‘formulatv’, pareix ser que la televisió valenciana té la intenció de continuar la sèrie. D’eixa manera, no només emetrà els cinc capítols que se li van quedar inèdits amb el tancament de Canal 9 i que havien deixat l’11a temporada incompleta, sinó que recuperaria el repartiment original d’artistes i encetaria la gravació de la 12a temporada a on l’11a s’acabe.

 

No és estrany este interés per la sèrie, ja que és un dels programes que més audiència proporciana al canal. De fet, els capítols emesos fins ara acumulen una audiència de 61.000 espectadors i un 4,8% de share, cosa que dobla l’audiència mitjana d’À Punt. Això explica que la productora Trivision ja estiguen treballant en la continuació del format i haja preguntat als actors per la seua disponibilitat. Sense dubte, una de les notícies que alegrarà a més d’un espectador valencià.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.