À Punt emetrà nous capítols de l’Alqueria Blanca en breu

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

À Punt té previst emetre a partir el dimecres de la setmana que ve una nova temporada de la sèrie ‘l’Alqueria Blanca’. La temporada, que constarà d’un total de huit capítols, dels que cinc seran totalment inèdits, podrà vore’s en la televisió pública valenciana cada dimecres, a partir de les 22.40 hores de la nit.

 

Els teleespectadors podran, d’esta manera, continuar disfrutant de les històries d’amor, enveja i escàndols seguint les vides i els avanços socials de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, com també dels altres veïns del poble. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors, entre els qui destaquen Ferran Gadea, Carme Juan, Lola Moltó, Fran Nortes, Iris Lezcano, Joan Gadea, Raquel Escribano, Berna Llobell, Paula Muñoz o Pep Ricart.

 

À Punt Mèdia va començar l’emissió de L’Alqueria Blanca el passat mes de febrer. Des d’eixe moment, la popular sèrie no ha faltat a la cita cada dia a les 16.00 hores en la televisió pública valenciana. ‘L’Alqueria Blanca’ va ser la primera sèrie que À Punt va recuperar de l’arxiu d’RTVV per a incloure-la en la programació.

 

La sèrie, que ha deixat d’emetre’s en horari de sobretaula el dijous passat, es trasllada d’esta manera a la millor franja horària del dimecres, a partir de la setmana que ve. A més, com les altres produccions del canal, podrà seguir-se des de la pàgina web o des de les aplicacions per a mòbils.

 

Rumors de gravació de nous capítols

Però, segons ha informat ‘formulatv’, pareix ser que la televisió valenciana té la intenció de continuar la sèrie. D’eixa manera, no només emetrà els cinc capítols que se li van quedar inèdits amb el tancament de Canal 9 i que havien deixat l’11a temporada incompleta, sinó que recuperaria el repartiment original d’artistes i encetaria la gravació de la 12a temporada a on l’11a s’acabe.

 

No és estrany este interés per la sèrie, ja que és un dels programes que més audiència proporciana al canal. De fet, els capítols emesos fins ara acumulen una audiència de 61.000 espectadors i un 4,8% de share, cosa que dobla l’audiència mitjana d’À Punt. Això explica que la productora Trivision ja estiguen treballant en la continuació del format i haja preguntat als actors per la seua disponibilitat. Sense dubte, una de les notícies que alegrarà a més d’un espectador valencià.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.