Melani Garcia grava en València el videoclip de ‘Marte’, la cançó per a Eurovisió Junior

Melani Garcia

Melani gravant el videoclip de ‘Marte’ en la platja de Cullera | @eurovision_rtve

 

Melani, la xiqueta que representarà a Espanya en Eurovisió Junior, ha gravat el videoclip de la seua cançó ‘Marte’, en València, la seua terra natal. Els llocs elegits per a la gravació d’una cançó amb un missatge clar —reciclar és vida i junts podem salvar el planeta— han sigut la platja de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, i l’Oceanogràfic de València.

 

En la platja de Cullera, es podrà vore a Melani arreplegant plàstics. Ella mateixa reconeix a RTVE que se sent molt identificada amb la cançó que interpretarà, perquè des de ben menuda té consciència del canvi climàtic i aplica les tres ‘R’: reutilitzar, reduir i reciclar. 

 

«Vull que el missatge cale i no siga la típica cançó que es queda ací, sinó que servisca per a conscienciar a la gent de què és necessari reciclar. O que almenys ho intenten, perquè no costa res i, amb un gest, entre tots podem canviar el planeta», ha afirmat la cantant. I tot això es podrà vore en el videoclip gravat en València. 

 

 

«El videoclip de ‘Marte’ és una representació de l’excés de plàstic que hi ha en tots els oceans: moren un montó d’espècies marines a l’any només per un tros de plàstic que tirem un dia i al final acaba en la mar». Per això, a més de gravar en una platja, ho ha fet en l’Oceanogràfic de València, un dels seus llocs favorits, a on es poden trobar numeroses espècies marines.

 

 

«La Greta Thunberg espanyola»

Tot i que només té 12 anys, és una xiqueta molt responsable i madura. Ella mateixa ha afirmat ser seguidora de Greta Thunberg, la jove de 16 anys que amb només 16 anys ha conseguit mobilitzar a jóvens de tots els països per a demanar als governs que impulsen polítiques contra el canvi climàtic.

 

A més, ho ha demostrat amb la seua cançó i assistint a diferents marxes dels ‘Fridays for Future’ (Divendres pel Futur). Els seus seguidors en xarxes socials ja l’han batejat com a la ‘Greta Thunberg espanyola’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.