Melani Garcia grava en València el videoclip de ‘Marte’, la cançó per a Eurovisió Junior

Melani Garcia

Melani gravant el videoclip de ‘Marte’ en la platja de Cullera | @eurovision_rtve

 

Melani, la xiqueta que representarà a Espanya en Eurovisió Junior, ha gravat el videoclip de la seua cançó ‘Marte’, en València, la seua terra natal. Els llocs elegits per a la gravació d’una cançó amb un missatge clar —reciclar és vida i junts podem salvar el planeta— han sigut la platja de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, i l’Oceanogràfic de València.

 

En la platja de Cullera, es podrà vore a Melani arreplegant plàstics. Ella mateixa reconeix a RTVE que se sent molt identificada amb la cançó que interpretarà, perquè des de ben menuda té consciència del canvi climàtic i aplica les tres ‘R’: reutilitzar, reduir i reciclar. 

 

«Vull que el missatge cale i no siga la típica cançó que es queda ací, sinó que servisca per a conscienciar a la gent de què és necessari reciclar. O que almenys ho intenten, perquè no costa res i, amb un gest, entre tots podem canviar el planeta», ha afirmat la cantant. I tot això es podrà vore en el videoclip gravat en València. 

 

 

«El videoclip de ‘Marte’ és una representació de l’excés de plàstic que hi ha en tots els oceans: moren un montó d’espècies marines a l’any només per un tros de plàstic que tirem un dia i al final acaba en la mar». Per això, a més de gravar en una platja, ho ha fet en l’Oceanogràfic de València, un dels seus llocs favorits, a on es poden trobar numeroses espècies marines.

 

 

«La Greta Thunberg espanyola»

Tot i que només té 12 anys, és una xiqueta molt responsable i madura. Ella mateixa ha afirmat ser seguidora de Greta Thunberg, la jove de 16 anys que amb només 16 anys ha conseguit mobilitzar a jóvens de tots els països per a demanar als governs que impulsen polítiques contra el canvi climàtic.

 

A més, ho ha demostrat amb la seua cançó i assistint a diferents marxes dels ‘Fridays for Future’ (Divendres pel Futur). Els seus seguidors en xarxes socials ja l’han batejat com a la ‘Greta Thunberg espanyola’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El juí a Rafa Mir per presumpta agressió sexual es fixa per al 28 de maig

L'Audiència Provincial de València ha assenyalat el 28 de maig per al juí a Rafa Mir i Pablo Jara per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, amb una forta petició de pena per part de la Fiscalia i la defensa reclamant la lliure absolució.

Elx busca la salvació recolzat en els dols directes i un calendari favorable

L'Elx s'aferra als enfrontaments directes i a un calendari amb rivals sense pressió per a sumar almenys 10 punts en les set jornades restants i assegurar la permanència.

Atracament a un banc a Benetússer amb les netejadores emmanillades

La Guàrdia Civil investiga l'atracament a una sucursal bancària a Benetússer, on tres hòmens encaputxats van accedir per un butró i van emmanillar a les empleades de la neteja.

Catalá sosté la legalitat de l’Ajuntament després de l’obertura de diligències per prevaricació

María José Catalá assegura que la investigació de la Fiscalia Anticorrupció per presumpta prevaricació i tràfic d'influències és un tràmit habitual i defén la transparència en la recol·locació de personal de l'extint Consorci València 2007.

Anticorrupció obri una investigació a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta trama de col·locacions

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres càrrecs i funcionaris per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de selecció de personal denunciats per Compromís i la IGAE.

Cinc dels sis tècnics citats no acudixen a la comissió per les vivendes públiques d’Alacant

Cinc dels sis tècnics municipals citats a la comissió que investiga l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan no han comparegut, generant crítiques de l'oposició per falta de transparència i accés a la documentació.

PHotoESPAÑA 2026 aposta per una mirada femenina i experimental amb més de 300 artistes

PHotoESPAÑA 2026 reunix l'obra de més de 300 artistes en prop de cent exposicions amb una marcada perspectiva femenina i una forta vocació experimental. Madrid és l'epicentre d'un festival que s'estén per altres ciutats espanyoles i arriba fins a Asunción.

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.