Melani Garcia grava en València el videoclip de ‘Marte’, la cançó per a Eurovisió Junior

Melani Garcia

Melani gravant el videoclip de ‘Marte’ en la platja de Cullera | @eurovision_rtve

 

Melani, la xiqueta que representarà a Espanya en Eurovisió Junior, ha gravat el videoclip de la seua cançó ‘Marte’, en València, la seua terra natal. Els llocs elegits per a la gravació d’una cançó amb un missatge clar —reciclar és vida i junts podem salvar el planeta— han sigut la platja de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, i l’Oceanogràfic de València.

 

En la platja de Cullera, es podrà vore a Melani arreplegant plàstics. Ella mateixa reconeix a RTVE que se sent molt identificada amb la cançó que interpretarà, perquè des de ben menuda té consciència del canvi climàtic i aplica les tres ‘R’: reutilitzar, reduir i reciclar. 

 

«Vull que el missatge cale i no siga la típica cançó que es queda ací, sinó que servisca per a conscienciar a la gent de què és necessari reciclar. O que almenys ho intenten, perquè no costa res i, amb un gest, entre tots podem canviar el planeta», ha afirmat la cantant. I tot això es podrà vore en el videoclip gravat en València. 

 

 

«El videoclip de ‘Marte’ és una representació de l’excés de plàstic que hi ha en tots els oceans: moren un montó d’espècies marines a l’any només per un tros de plàstic que tirem un dia i al final acaba en la mar». Per això, a més de gravar en una platja, ho ha fet en l’Oceanogràfic de València, un dels seus llocs favorits, a on es poden trobar numeroses espècies marines.

 

 

«La Greta Thunberg espanyola»

Tot i que només té 12 anys, és una xiqueta molt responsable i madura. Ella mateixa ha afirmat ser seguidora de Greta Thunberg, la jove de 16 anys que amb només 16 anys ha conseguit mobilitzar a jóvens de tots els països per a demanar als governs que impulsen polítiques contra el canvi climàtic.

 

A més, ho ha demostrat amb la seua cançó i assistint a diferents marxes dels ‘Fridays for Future’ (Divendres pel Futur). Els seus seguidors en xarxes socials ja l’han batejat com a la ‘Greta Thunberg espanyola’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.