Melani Garcia grava en València el videoclip de ‘Marte’, la cançó per a Eurovisió Junior

Melani Garcia

Melani gravant el videoclip de ‘Marte’ en la platja de Cullera | @eurovision_rtve

 

Melani, la xiqueta que representarà a Espanya en Eurovisió Junior, ha gravat el videoclip de la seua cançó ‘Marte’, en València, la seua terra natal. Els llocs elegits per a la gravació d’una cançó amb un missatge clar —reciclar és vida i junts podem salvar el planeta— han sigut la platja de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, i l’Oceanogràfic de València.

 

En la platja de Cullera, es podrà vore a Melani arreplegant plàstics. Ella mateixa reconeix a RTVE que se sent molt identificada amb la cançó que interpretarà, perquè des de ben menuda té consciència del canvi climàtic i aplica les tres ‘R’: reutilitzar, reduir i reciclar. 

 

«Vull que el missatge cale i no siga la típica cançó que es queda ací, sinó que servisca per a conscienciar a la gent de què és necessari reciclar. O que almenys ho intenten, perquè no costa res i, amb un gest, entre tots podem canviar el planeta», ha afirmat la cantant. I tot això es podrà vore en el videoclip gravat en València. 

 

 

«El videoclip de ‘Marte’ és una representació de l’excés de plàstic que hi ha en tots els oceans: moren un montó d’espècies marines a l’any només per un tros de plàstic que tirem un dia i al final acaba en la mar». Per això, a més de gravar en una platja, ho ha fet en l’Oceanogràfic de València, un dels seus llocs favorits, a on es poden trobar numeroses espècies marines.

 

 

«La Greta Thunberg espanyola»

Tot i que només té 12 anys, és una xiqueta molt responsable i madura. Ella mateixa ha afirmat ser seguidora de Greta Thunberg, la jove de 16 anys que amb només 16 anys ha conseguit mobilitzar a jóvens de tots els països per a demanar als governs que impulsen polítiques contra el canvi climàtic.

 

A més, ho ha demostrat amb la seua cançó i assistint a diferents marxes dels ‘Fridays for Future’ (Divendres pel Futur). Els seus seguidors en xarxes socials ja l’han batejat com a la ‘Greta Thunberg espanyola’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.