Melani Garcia grava en València el videoclip de ‘Marte’, la cançó per a Eurovisió Junior

Melani Garcia

Melani gravant el videoclip de ‘Marte’ en la platja de Cullera | @eurovision_rtve

 

Melani, la xiqueta que representarà a Espanya en Eurovisió Junior, ha gravat el videoclip de la seua cançó ‘Marte’, en València, la seua terra natal. Els llocs elegits per a la gravació d’una cançó amb un missatge clar —reciclar és vida i junts podem salvar el planeta— han sigut la platja de Cullera, en la comarca de la Ribera Baixa, i l’Oceanogràfic de València.

 

En la platja de Cullera, es podrà vore a Melani arreplegant plàstics. Ella mateixa reconeix a RTVE que se sent molt identificada amb la cançó que interpretarà, perquè des de ben menuda té consciència del canvi climàtic i aplica les tres ‘R’: reutilitzar, reduir i reciclar. 

 

«Vull que el missatge cale i no siga la típica cançó que es queda ací, sinó que servisca per a conscienciar a la gent de què és necessari reciclar. O que almenys ho intenten, perquè no costa res i, amb un gest, entre tots podem canviar el planeta», ha afirmat la cantant. I tot això es podrà vore en el videoclip gravat en València. 

 

 

«El videoclip de ‘Marte’ és una representació de l’excés de plàstic que hi ha en tots els oceans: moren un montó d’espècies marines a l’any només per un tros de plàstic que tirem un dia i al final acaba en la mar». Per això, a més de gravar en una platja, ho ha fet en l’Oceanogràfic de València, un dels seus llocs favorits, a on es poden trobar numeroses espècies marines.

 

 

«La Greta Thunberg espanyola»

Tot i que només té 12 anys, és una xiqueta molt responsable i madura. Ella mateixa ha afirmat ser seguidora de Greta Thunberg, la jove de 16 anys que amb només 16 anys ha conseguit mobilitzar a jóvens de tots els països per a demanar als governs que impulsen polítiques contra el canvi climàtic.

 

A més, ho ha demostrat amb la seua cançó i assistint a diferents marxes dels ‘Fridays for Future’ (Divendres pel Futur). Els seus seguidors en xarxes socials ja l’han batejat com a la ‘Greta Thunberg espanyola’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.