À Punt estrena la sèrie documental ‘El cas Alcàsser’ el pròxim dimarts

 

El dimarts de la pròxima setmana, 16 de febrer, cap a les 22.00 hores, s’estrena en À Punt la minisèrie documental ‘El Cas Alcàsser’ que analitza un dels crims més mediàtics de la història d’Espanya: l’assassinat de tres xiquetes d’Alcàsser que va mobilitzar a la societat per la brutalitat i per la cobertura que feren els mitjans de comunicació.   

 

Esta coproducció d’À Punt Mèdia amb Netflix i Bambú Producciones consta de cinc capítols que inclouen noves entrevistes i una revisió actualitzada de les proves al voltant del cas que va commocionar Espanya l’any 1992 després de l’assassinat de Miriam, Toñi i Desirée. La sèrie fa una reconstrucció dels mesos posteriors als fets i de la trobada dels cossos, posant especial atenció en el tractament mediàtic de la investigació.

 

A continuació, a les 23.00 hores, À Punt estrenarà el documental ‘El lector de huesos: caso Asunta’. Dani Álvarez abordarà este cas al costat d’Anxo Lugilde, periodista gallec de La Vanguardia que va seguir ‘el cas Asunta’ des del començament. Intentarà resoldre els dubtes i els detalls més rellevants de l’assassinat de la xiqueta, l’any 2013.

 

L’últim aviador

La programació es completa amb l’emissió del documental ‘L’últim aviador’, a partir de la mitjanit, una producció de Dacsa Produccions amb el suport de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) i amb la participació d’À Punt Mèdia.

 

Després de més de 75 anys, Vicente Montejano narra en primera persona la seua experiència de més de 14 anys en el gulag rus després del final de la Guerra Civil Espanyola. Vicente és l’últim supervivent d’un grup de 12 pilots republicans que van ser sorpresos pel final de la contesa mentres feien un curs d’aviació de guerra en Kirovabad, en l’antiga URSS.

 

La història de Vicente transcorre des de la seua arribada a Rússia, passant pel final de la Guerra Civil i el seu trasllat als camps de concentració de Sibèria durant la Segona Guerra Mundial fins a la repatriació a Espanya a mitjan dels anys 50 en plena repressió franquista.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.