À Punt estrena la sèrie documental ‘El cas Alcàsser’ el pròxim dimarts

 

El dimarts de la pròxima setmana, 16 de febrer, cap a les 22.00 hores, s’estrena en À Punt la minisèrie documental ‘El Cas Alcàsser’ que analitza un dels crims més mediàtics de la història d’Espanya: l’assassinat de tres xiquetes d’Alcàsser que va mobilitzar a la societat per la brutalitat i per la cobertura que feren els mitjans de comunicació.   

 

Esta coproducció d’À Punt Mèdia amb Netflix i Bambú Producciones consta de cinc capítols que inclouen noves entrevistes i una revisió actualitzada de les proves al voltant del cas que va commocionar Espanya l’any 1992 després de l’assassinat de Miriam, Toñi i Desirée. La sèrie fa una reconstrucció dels mesos posteriors als fets i de la trobada dels cossos, posant especial atenció en el tractament mediàtic de la investigació.

 

A continuació, a les 23.00 hores, À Punt estrenarà el documental ‘El lector de huesos: caso Asunta’. Dani Álvarez abordarà este cas al costat d’Anxo Lugilde, periodista gallec de La Vanguardia que va seguir ‘el cas Asunta’ des del començament. Intentarà resoldre els dubtes i els detalls més rellevants de l’assassinat de la xiqueta, l’any 2013.

 

L’últim aviador

La programació es completa amb l’emissió del documental ‘L’últim aviador’, a partir de la mitjanit, una producció de Dacsa Produccions amb el suport de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) i amb la participació d’À Punt Mèdia.

 

Després de més de 75 anys, Vicente Montejano narra en primera persona la seua experiència de més de 14 anys en el gulag rus després del final de la Guerra Civil Espanyola. Vicente és l’últim supervivent d’un grup de 12 pilots republicans que van ser sorpresos pel final de la contesa mentres feien un curs d’aviació de guerra en Kirovabad, en l’antiga URSS.

 

La història de Vicente transcorre des de la seua arribada a Rússia, passant pel final de la Guerra Civil i el seu trasllat als camps de concentració de Sibèria durant la Segona Guerra Mundial fins a la repatriació a Espanya a mitjan dels anys 50 en plena repressió franquista.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.