À Punt modifica la seua graella i avança mitja hora els informatius de migdia i de nit

À Punt Notícies

À Punt Notícies Migdia | À Punt

 

La televisió pública valenciana À Punt avançarà, a partir del dilluns 4 de febrer, els horaris dels informatius de migdia i de nit. Des de la setmana que ve À Punt NTC Migdia arrancarà a les 13:55 h (mitja hora abans que fins ara). Igualment, À Punt NTC Nit s’iniciarà a les 20:30 h.

 

Aquesta reestructuració farà que el concurs diari Atrapa’m si pots avance també l‘horari habitual. D’altra banda, com ja es va anunciar la setmana passada, a partir del dilluns 4 de febrer À Punt emetrà la sèrie de ficció L’Alqueria Blanca tots els dies a partir de les 16:00 h.

 

La televisió pública també ha decidit avançar el prime time. Aquesta decisió farà que el programa de repàs de l’actualitat en clau d’humor, Assumptes Interns, se situe a partir de la setmana que ve cada dia a les 21:30 h.

 

Torna «L’Alqueria Blanca»

À Punt reemetrà a partir del pròxim mes de febrer L’Alqueria Blanca. Des del dilluns 4 de febrer, a les 16:00 h, cada dia es podrà veure la popular sèrie en la televisió pública valenciana.

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

Els teleespectadors tornaran a gaudir amb la vida i les històries de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, així com amb la resta de veïns i veïnes d’aquest poble alacantí. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors i actrius, entre els quals hi ha Ferran Gadea, Álex Gadea, Guillermo Montesinos, Carmen Juan, Lola Moltó, Juan Gea, Nani Jiménez, Fran Nortes o Iris Lezkano.

 

L’Alqueria Blanca és la primera sèrie de la televisió pública valenciana que À Punt recuperarà per a incloure-la en la seua programació. Però no és el primer contingut que s’ha tornat a emetre. Prèviament, des de l’inici de les emissions de televisió, ja es va poder veure en antena el programa Comunitat Valenciana des de l’aire.

 

À Punt recupera «Valencians pel món»

La televisió pública valenciana, À Punt, recuperarà el programa d’entreteniment «Valencians pel món». La cadena ha confirmat la recuperació d’aquest espai, que serà produït per La Cometa TV, ubicada a Madrid, que treballarà conjuntament amb Estrela Audiovisual, productora valenciana.

 

«Valencians pel món» ja va ser un programa emés durant quatre temporades a l’extinta Canal 9. En cada capítol les càmeres del programa apropaven als espectadors el dia a dia i la forma de vida de valencians i valencianes que, per raons diverses, es trobaven a diferents llocs del món vivint. En aquell cas la producció estava feta per New Atlantis, productora ubicada també a Madrid.

 

De moment, la nova edició d’aquest contingut d’entreteniment s’hauria contractat per a una temporada de 13 capítols. El pressupost inicial de la producció està fixat en uns 244.000 euros, el que suposaria un cost per capítol d’uns vora 19.000 euros.

Últimes notícies

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.

El Valencia es prova amb cinc defenses per l’absència de lateral dret

Carlos Corberán ha consolidat una defensa de cinc homes en els últims tres amistosos per reforçar la solidesa arran de l’absència d’un lateral dret específic, mentres espera tancar el fitxatge d’Arnau Martínez.

Luís Castro admet que el Levante ha hagut de vendre Carlos Espí per necessitat econòmica

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que ni ell ni el club volien vendre Carlos Espí al Real Madrid, però admet que la delicada situació econòmica ha obligat a tancar l’operació i valora el mercat com a molt positiu.

Buonanotte ilusiona l’afició de l’Elche: “L’equip està per a més que la permanència”

Facundo Buonanotte s’ha presentat com a nou jugador de l’Elche cedit pel Brighton i assegura que l’equip pot aspirar a més que a salvar la categoria. L’argentí es veu llest per a debutar davant el Deportivo de La Coruña i destaca la unió del vestidor i el projecte del club.