À Punt modifica la seua graella i avança mitja hora els informatius de migdia i de nit

À Punt Notícies

À Punt Notícies Migdia | À Punt

 

La televisió pública valenciana À Punt avançarà, a partir del dilluns 4 de febrer, els horaris dels informatius de migdia i de nit. Des de la setmana que ve À Punt NTC Migdia arrancarà a les 13:55 h (mitja hora abans que fins ara). Igualment, À Punt NTC Nit s’iniciarà a les 20:30 h.

 

Aquesta reestructuració farà que el concurs diari Atrapa’m si pots avance també l‘horari habitual. D’altra banda, com ja es va anunciar la setmana passada, a partir del dilluns 4 de febrer À Punt emetrà la sèrie de ficció L’Alqueria Blanca tots els dies a partir de les 16:00 h.

 

La televisió pública també ha decidit avançar el prime time. Aquesta decisió farà que el programa de repàs de l’actualitat en clau d’humor, Assumptes Interns, se situe a partir de la setmana que ve cada dia a les 21:30 h.

 

Torna «L’Alqueria Blanca»

À Punt reemetrà a partir del pròxim mes de febrer L’Alqueria Blanca. Des del dilluns 4 de febrer, a les 16:00 h, cada dia es podrà veure la popular sèrie en la televisió pública valenciana.

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

Els teleespectadors tornaran a gaudir amb la vida i les històries de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, així com amb la resta de veïns i veïnes d’aquest poble alacantí. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors i actrius, entre els quals hi ha Ferran Gadea, Álex Gadea, Guillermo Montesinos, Carmen Juan, Lola Moltó, Juan Gea, Nani Jiménez, Fran Nortes o Iris Lezkano.

 

L’Alqueria Blanca és la primera sèrie de la televisió pública valenciana que À Punt recuperarà per a incloure-la en la seua programació. Però no és el primer contingut que s’ha tornat a emetre. Prèviament, des de l’inici de les emissions de televisió, ja es va poder veure en antena el programa Comunitat Valenciana des de l’aire.

 

À Punt recupera «Valencians pel món»

La televisió pública valenciana, À Punt, recuperarà el programa d’entreteniment «Valencians pel món». La cadena ha confirmat la recuperació d’aquest espai, que serà produït per La Cometa TV, ubicada a Madrid, que treballarà conjuntament amb Estrela Audiovisual, productora valenciana.

 

«Valencians pel món» ja va ser un programa emés durant quatre temporades a l’extinta Canal 9. En cada capítol les càmeres del programa apropaven als espectadors el dia a dia i la forma de vida de valencians i valencianes que, per raons diverses, es trobaven a diferents llocs del món vivint. En aquell cas la producció estava feta per New Atlantis, productora ubicada també a Madrid.

 

De moment, la nova edició d’aquest contingut d’entreteniment s’hauria contractat per a una temporada de 13 capítols. El pressupost inicial de la producció està fixat en uns 244.000 euros, el que suposaria un cost per capítol d’uns vora 19.000 euros.

Últimes notícies

Els municipis de la zona zero de la dana suspendixen classes i activitats per l’alerta taronja per pluges

Aldaia, Alaquàs, Paiporta, Torrent i Catarroja han activat plans d’emergència, han tancat col·legis des de les 15.00 hores i han suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta taronja per pluges intenses d’Aemet.

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.