À Punt modifica la seua graella i avança mitja hora els informatius de migdia i de nit

À Punt Notícies

À Punt Notícies Migdia | À Punt

 

La televisió pública valenciana À Punt avançarà, a partir del dilluns 4 de febrer, els horaris dels informatius de migdia i de nit. Des de la setmana que ve À Punt NTC Migdia arrancarà a les 13:55 h (mitja hora abans que fins ara). Igualment, À Punt NTC Nit s’iniciarà a les 20:30 h.

 

Aquesta reestructuració farà que el concurs diari Atrapa’m si pots avance també l‘horari habitual. D’altra banda, com ja es va anunciar la setmana passada, a partir del dilluns 4 de febrer À Punt emetrà la sèrie de ficció L’Alqueria Blanca tots els dies a partir de les 16:00 h.

 

La televisió pública també ha decidit avançar el prime time. Aquesta decisió farà que el programa de repàs de l’actualitat en clau d’humor, Assumptes Interns, se situe a partir de la setmana que ve cada dia a les 21:30 h.

 

Torna “L’Alqueria Blanca”

À Punt reemetrà a partir del pròxim mes de febrer L’Alqueria Blanca. Des del dilluns 4 de febrer, a les 16:00 h, cada dia es podrà veure la popular sèrie en la televisió pública valenciana.

L'Alqueria Blanca

L’Alqueria Blanca | Cedida

 

Els teleespectadors tornaran a gaudir amb la vida i les històries de les famílies Pedreguer, Falcó i Doménech, així com amb la resta de veïns i veïnes d’aquest poble alacantí. La sèrie compta amb un elenc destacat d’actors i actrius, entre els quals hi ha Ferran Gadea, Álex Gadea, Guillermo Montesinos, Carmen Juan, Lola Moltó, Juan Gea, Nani Jiménez, Fran Nortes o Iris Lezkano.

 

L’Alqueria Blanca és la primera sèrie de la televisió pública valenciana que À Punt recuperarà per a incloure-la en la seua programació. Però no és el primer contingut que s’ha tornat a emetre. Prèviament, des de l’inici de les emissions de televisió, ja es va poder veure en antena el programa Comunitat Valenciana des de l’aire.

 

À Punt recupera “Valencians pel món”

La televisió pública valenciana, À Punt, recuperarà el programa d’entreteniment “Valencians pel món”. La cadena ha confirmat la recuperació d’aquest espai, que serà produït per La Cometa TV, ubicada a Madrid, que treballarà conjuntament amb Estrela Audiovisual, productora valenciana.

 

“Valencians pel món” ja va ser un programa emés durant quatre temporades a l’extinta Canal 9. En cada capítol les càmeres del programa apropaven als espectadors el dia a dia i la forma de vida de valencians i valencianes que, per raons diverses, es trobaven a diferents llocs del món vivint. En aquell cas la producció estava feta per New Atlantis, productora ubicada també a Madrid.

 

De moment, la nova edició d’aquest contingut d’entreteniment s’hauria contractat per a una temporada de 13 capítols. El pressupost inicial de la producció està fixat en uns 244.000 euros, el que suposaria un cost per capítol d’uns vora 19.000 euros.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.