La reacció de Tom Brusse al retorn de Melyssa Pinto després d’haver sigut evacuada

 

Melyssa Pinto va haver de ser evacuada després de patir forts mals de ventre i vòmits. Resulta que la supervivent tenia un sever quadre de gastroenteritis aguda que la va obligar a haver d’estar aïllada i sota supervisió mèdica.

«Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació», li va comunicar Carlos Sobera en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’.

Melyssa Pinto torna al grup després de la seua recuperació

 

Passats uns dies, Jorge Javier Vázquez li ha transmés a Melyssa, que tenia molta millor cara, quines han dit els metges del seu progrés.

«Després de dos dies d’observació, l’equip mèdic ha decidit que a causa de la teua evolució favorable, al fet que tornes a tolerar aliments sòlids i a la teua bona reposada al tractament pots tornar a la platja amb els teus companys», li va dir. Ella es va tornar boja d’emoció. «He caigut però torne a alçar-me«, va expressar.

El gest seriós de Tom Brusse davant la volta de Melyssa

 

Quan Melyssa va tornar a la Palapa al costat de tots els seus companys, ells la van rebre entre aplaudiments. La supervivent va abraçar a Gianmarco Onestini, Olga Moreno i Carlos Alba. Omar Sánchez i Alejandro Albalá li van xocar la mà igual que Valeria Marini i Lara Sajen.

Però el gest més cridaner va ser el de Tom Brusse, que amb semblant seriós aplaudia sense més. Després de la visita de Sandra Pica a l’illa, l’amistat de Melyssa i Tom sembla haver acabat.

 

Pareix que a Tom no li ha fet molta gràcia que torne Melyssa a l’illa? Tal vegada hauria preferit que abandonada el programa i tornara a Espanya?
 

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.