La reacció de Tom Brusse al retorn de Melyssa Pinto després d’haver sigut evacuada

 

Melyssa Pinto va haver de ser evacuada després de patir forts mals de ventre i vòmits. Resulta que la supervivent tenia un sever quadre de gastroenteritis aguda que la va obligar a haver d’estar aïllada i sota supervisió mèdica.

“Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació”, li va comunicar Carlos Sobera en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’.

Melyssa Pinto torna al grup després de la seua recuperació

 

Passats uns dies, Jorge Javier Vázquez li ha transmés a Melyssa, que tenia molta millor cara, quines han dit els metges del seu progrés.

“Després de dos dies d’observació, l’equip mèdic ha decidit que a causa de la teua evolució favorable, al fet que tornes a tolerar aliments sòlids i a la teua bona reposada al tractament pots tornar a la platja amb els teus companys”, li va dir. Ella es va tornar boja d’emoció. “He caigut però torne a alçar-me“, va expressar.

El gest seriós de Tom Brusse davant la volta de Melyssa

 

Quan Melyssa va tornar a la Palapa al costat de tots els seus companys, ells la van rebre entre aplaudiments. La supervivent va abraçar a Gianmarco Onestini, Olga Moreno i Carlos Alba. Omar Sánchez i Alejandro Albalá li van xocar la mà igual que Valeria Marini i Lara Sajen.

Però el gest més cridaner va ser el de Tom Brusse, que amb semblant seriós aplaudia sense més. Després de la visita de Sandra Pica a l’illa, l’amistat de Melyssa i Tom sembla haver acabat.

 

Pareix que a Tom no li ha fet molta gràcia que torne Melyssa a l’illa? Tal vegada hauria preferit que abandonada el programa i tornara a Espanya?
 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.