La reacció de Tom Brusse al retorn de Melyssa Pinto després d’haver sigut evacuada

 

Melyssa Pinto va haver de ser evacuada després de patir forts mals de ventre i vòmits. Resulta que la supervivent tenia un sever quadre de gastroenteritis aguda que la va obligar a haver d’estar aïllada i sota supervisió mèdica.

«Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació», li va comunicar Carlos Sobera en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’.

Melyssa Pinto torna al grup després de la seua recuperació

 

Passats uns dies, Jorge Javier Vázquez li ha transmés a Melyssa, que tenia molta millor cara, quines han dit els metges del seu progrés.

«Després de dos dies d’observació, l’equip mèdic ha decidit que a causa de la teua evolució favorable, al fet que tornes a tolerar aliments sòlids i a la teua bona reposada al tractament pots tornar a la platja amb els teus companys», li va dir. Ella es va tornar boja d’emoció. «He caigut però torne a alçar-me«, va expressar.

El gest seriós de Tom Brusse davant la volta de Melyssa

 

Quan Melyssa va tornar a la Palapa al costat de tots els seus companys, ells la van rebre entre aplaudiments. La supervivent va abraçar a Gianmarco Onestini, Olga Moreno i Carlos Alba. Omar Sánchez i Alejandro Albalá li van xocar la mà igual que Valeria Marini i Lara Sajen.

Però el gest més cridaner va ser el de Tom Brusse, que amb semblant seriós aplaudia sense més. Després de la visita de Sandra Pica a l’illa, l’amistat de Melyssa i Tom sembla haver acabat.

 

Pareix que a Tom no li ha fet molta gràcia que torne Melyssa a l’illa? Tal vegada hauria preferit que abandonada el programa i tornara a Espanya?
 

Últimes notícies

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.