17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

La reacció de Tom Brusse al retorn de Melyssa Pinto després d’haver sigut evacuada

 

Melyssa Pinto va haver de ser evacuada després de patir forts mals de ventre i vòmits. Resulta que la supervivent tenia un sever quadre de gastroenteritis aguda que la va obligar a haver d’estar aïllada i sota supervisió mèdica.

“Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació”, li va comunicar Carlos Sobera en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’.

Melyssa Pinto torna al grup després de la seua recuperació

 

Passats uns dies, Jorge Javier Vázquez li ha transmés a Melyssa, que tenia molta millor cara, quines han dit els metges del seu progrés.

“Després de dos dies d’observació, l’equip mèdic ha decidit que a causa de la teua evolució favorable, al fet que tornes a tolerar aliments sòlids i a la teua bona reposada al tractament pots tornar a la platja amb els teus companys”, li va dir. Ella es va tornar boja d’emoció. “He caigut però torne a alçar-me“, va expressar.

El gest seriós de Tom Brusse davant la volta de Melyssa

 

Quan Melyssa va tornar a la Palapa al costat de tots els seus companys, ells la van rebre entre aplaudiments. La supervivent va abraçar a Gianmarco Onestini, Olga Moreno i Carlos Alba. Omar Sánchez i Alejandro Albalá li van xocar la mà igual que Valeria Marini i Lara Sajen.

Però el gest més cridaner va ser el de Tom Brusse, que amb semblant seriós aplaudia sense més. Després de la visita de Sandra Pica a l’illa, l’amistat de Melyssa i Tom sembla haver acabat.

 

Pareix que a Tom no li ha fet molta gràcia que torne Melyssa a l’illa? Tal vegada hauria preferit que abandonada el programa i tornara a Espanya?
 

Últimes notícies

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.

Pactada la composició de la Comissió Mixta per la dana; primera reunió en setmanes

Generalitat i Govern han pactat la composició i el funcionament de la Comissió Mixta per a coordinar la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió es preveu en les pròximes setmanes, amb grups de treball reduïts i una agenda proposada pels ajuntaments.

Arriben a Madrid els cinc espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Barajas procedents de Bogotà i s'han retrobat amb les seues famílies. Albares celebra la seua arribada.

El Consell ha aprovat la creació de l’Acadèmia de Ciències Veterinàries per a reforçar la investigació i l’assessorament

El Consell ha aprovat la creació de la ACVCV, una corporació pública i científica per a impulsar la investigació, la divulgació i l'assessorament en veterinària. La mesura alinea la ciència valenciana amb l'enfocament 'One Health' i entrarà en vigor després de la seua publicació en el DOGV

Rovira afirma que el Govern no ha transferit fons a la Generalitat per a la reconstrucció

Rovira sosté que l'Executiu central no ha enviat diners per a la reconstrucció després de la DANA de 2024 i que només va autoritzar la Comunitat a endeutar-se. Respon així a Morant, que va denunciar que el Consell no va executar la mitat dels fons.

Vila-real i Alabés, xoc de dinàmiques oposades en La Ceràmica

Vila-real i Alabés arriben al dol en moments oposats: els locals miren a la zona alta i els visitants conviuen amb la pressió del descens. El partit es disputa el dissabte a les 16.15 en La Ceràmica.

El nou model de finançament autonòmic suma 3.670 milions per a la Comunitat Valenciana en 2027

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 si s'aprova el nou model, quasi un 18% addicional, amb un fons climàtic que prioritza el Mediterrani.