La reacció de Tom Brusse al retorn de Melyssa Pinto després d’haver sigut evacuada

 

Melyssa Pinto va haver de ser evacuada després de patir forts mals de ventre i vòmits. Resulta que la supervivent tenia un sever quadre de gastroenteritis aguda que la va obligar a haver d’estar aïllada i sota supervisió mèdica.

«Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació», li va comunicar Carlos Sobera en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’.

Melyssa Pinto torna al grup després de la seua recuperació

 

Passats uns dies, Jorge Javier Vázquez li ha transmés a Melyssa, que tenia molta millor cara, quines han dit els metges del seu progrés.

«Després de dos dies d’observació, l’equip mèdic ha decidit que a causa de la teua evolució favorable, al fet que tornes a tolerar aliments sòlids i a la teua bona reposada al tractament pots tornar a la platja amb els teus companys», li va dir. Ella es va tornar boja d’emoció. «He caigut però torne a alçar-me«, va expressar.

El gest seriós de Tom Brusse davant la volta de Melyssa

 

Quan Melyssa va tornar a la Palapa al costat de tots els seus companys, ells la van rebre entre aplaudiments. La supervivent va abraçar a Gianmarco Onestini, Olga Moreno i Carlos Alba. Omar Sánchez i Alejandro Albalá li van xocar la mà igual que Valeria Marini i Lara Sajen.

Però el gest més cridaner va ser el de Tom Brusse, que amb semblant seriós aplaudia sense més. Després de la visita de Sandra Pica a l’illa, l’amistat de Melyssa i Tom sembla haver acabat.

 

Pareix que a Tom no li ha fet molta gràcia que torne Melyssa a l’illa? Tal vegada hauria preferit que abandonada el programa i tornara a Espanya?
 

Últimes notícies

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.

Avís groc per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València este dijous

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dijous l’avís groc per fortes tempestes amb granís i ratxes de vent molt fortes a l’interior de Castelló i a l’interior nord de València, amb probabilitat moderada-alta.

Affengruber es mostra il·lusionat amb l’estil de joc del nou tècnic de l’Elx

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura que li agrada l’estil de joc que vol implantar Martín Anselmi i confia en començar LaLiga amb bones sensacions davant el Deportivo.

Arresten a Benidorm un lladre especialitzat en furtar en bufets d’hotel

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home de 43 anys, d’origen xilé, acusat d’una quinzena de furts a clients d’hotels durant el bufet de l’esmorzar, on aprofitava els descuits amb una prenda com a pantalla.

On comprar ulleres homologades per a vore l’eclipsi solar de dimecres i quant costen

La demanda d’ulleres homologades per a vore l’eclipsi solar total de dimecres s’ha disparat, amb milions d’unitats repartides gratis i a la venda des d’un euro.

Nit sufocant al litoral valencià amb mínimes que no baixen dels 25 graus

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una altra nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i rècord de nits sufocants a Castelló, València i Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU