És ridícul: la crítica de María Lapiedra a Gustavo que els pot costar la separació

‘Sálvame’ va emetre una conversa amb María Lapiedra en la qual deia ‘el més gran’ de Gustavo González i parlava malament d’ell com a pare dels fills del seu anterior matrimoni

En el programa anterior, ‘Sálvame’ va destapar la traïció de María Lapiedra a la seua actual parella i pare de la seua filla, Gustavo González. En una conversa que ella no sabia que s’estava gravant, María va assegurar que el “responsable del sofriment dels seus fills” – els del seu anterior matrimoni – era el mateix Gustavo i que “si s’haguera separat abans”, els haguera estalviat bona part d’este sofriment.

Gustavo està molt molest: “El que ha dit em fa mal”

 

Gustavo va escoltar les demolidores declaracions de la seua xica en directe i la seua cara ho va dir tot. El col·laborador no va negar el que va dir María, però va apuntar que “este tipus de testimoniatges” no l’ajuden en res a aconseguir el que més vol en la vida, que és tornar a ajuntar als seus cinc fills. Gustavo va advertir que ho parlaria amb ella quan arribara a casa, però hui ‘Sálvame’ ha emés una altra ‘cagada’ de María Lapiedra que podria dinamitar la relació.

Lluny de penedir-se, María ha tornat a repetir-se en el seu argument: «No he dit res nou, què diré?, que veig als seus fills cada dia? Preferisc dir la veritat i anar de cara. I jo no bastisc ponts perquè Gustavo mai m’ha demanat que bastisca ponts, perquè què dic?: «Hola, soc l’amant del seu pare», doncs no, jo soc l’altra. Però bo, això no afectarà la nostra relació.

 

Últimes notícies

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.