És ridícul: la crítica de María Lapiedra a Gustavo que els pot costar la separació

‘Sálvame’ va emetre una conversa amb María Lapiedra en la qual deia ‘el més gran’ de Gustavo González i parlava malament d’ell com a pare dels fills del seu anterior matrimoni

En el programa anterior, ‘Sálvame’ va destapar la traïció de María Lapiedra a la seua actual parella i pare de la seua filla, Gustavo González. En una conversa que ella no sabia que s’estava gravant, María va assegurar que el “responsable del sofriment dels seus fills” – els del seu anterior matrimoni – era el mateix Gustavo i que “si s’haguera separat abans”, els haguera estalviat bona part d’este sofriment.

Gustavo està molt molest: “El que ha dit em fa mal”

 

Gustavo va escoltar les demolidores declaracions de la seua xica en directe i la seua cara ho va dir tot. El col·laborador no va negar el que va dir María, però va apuntar que “este tipus de testimoniatges” no l’ajuden en res a aconseguir el que més vol en la vida, que és tornar a ajuntar als seus cinc fills. Gustavo va advertir que ho parlaria amb ella quan arribara a casa, però hui ‘Sálvame’ ha emés una altra ‘cagada’ de María Lapiedra que podria dinamitar la relació.

Lluny de penedir-se, María ha tornat a repetir-se en el seu argument: «No he dit res nou, què diré?, que veig als seus fills cada dia? Preferisc dir la veritat i anar de cara. I jo no bastisc ponts perquè Gustavo mai m’ha demanat que bastisca ponts, perquè què dic?: «Hola, soc l’amant del seu pare», doncs no, jo soc l’altra. Però bo, això no afectarà la nostra relació.

 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.