És ridícul: la crítica de María Lapiedra a Gustavo que els pot costar la separació

‘Sálvame’ va emetre una conversa amb María Lapiedra en la qual deia ‘el més gran’ de Gustavo González i parlava malament d’ell com a pare dels fills del seu anterior matrimoni

En el programa anterior, ‘Sálvame’ va destapar la traïció de María Lapiedra a la seua actual parella i pare de la seua filla, Gustavo González. En una conversa que ella no sabia que s’estava gravant, María va assegurar que el “responsable del sofriment dels seus fills” – els del seu anterior matrimoni – era el mateix Gustavo i que “si s’haguera separat abans”, els haguera estalviat bona part d’este sofriment.

Gustavo està molt molest: “El que ha dit em fa mal”

 

Gustavo va escoltar les demolidores declaracions de la seua xica en directe i la seua cara ho va dir tot. El col·laborador no va negar el que va dir María, però va apuntar que “este tipus de testimoniatges” no l’ajuden en res a aconseguir el que més vol en la vida, que és tornar a ajuntar als seus cinc fills. Gustavo va advertir que ho parlaria amb ella quan arribara a casa, però hui ‘Sálvame’ ha emés una altra ‘cagada’ de María Lapiedra que podria dinamitar la relació.

Lluny de penedir-se, María ha tornat a repetir-se en el seu argument: «No he dit res nou, què diré?, que veig als seus fills cada dia? Preferisc dir la veritat i anar de cara. I jo no bastisc ponts perquè Gustavo mai m’ha demanat que bastisca ponts, perquè què dic?: «Hola, soc l’amant del seu pare», doncs no, jo soc l’altra. Però bo, això no afectarà la nostra relació.

 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.