És ridícul: la crítica de María Lapiedra a Gustavo que els pot costar la separació

‘Sálvame’ va emetre una conversa amb María Lapiedra en la qual deia ‘el més gran’ de Gustavo González i parlava malament d’ell com a pare dels fills del seu anterior matrimoni

En el programa anterior, ‘Sálvame’ va destapar la traïció de María Lapiedra a la seua actual parella i pare de la seua filla, Gustavo González. En una conversa que ella no sabia que s’estava gravant, María va assegurar que el “responsable del sofriment dels seus fills” – els del seu anterior matrimoni – era el mateix Gustavo i que “si s’haguera separat abans”, els haguera estalviat bona part d’este sofriment.

Gustavo està molt molest: “El que ha dit em fa mal”

 

Gustavo va escoltar les demolidores declaracions de la seua xica en directe i la seua cara ho va dir tot. El col·laborador no va negar el que va dir María, però va apuntar que “este tipus de testimoniatges” no l’ajuden en res a aconseguir el que més vol en la vida, que és tornar a ajuntar als seus cinc fills. Gustavo va advertir que ho parlaria amb ella quan arribara a casa, però hui ‘Sálvame’ ha emés una altra ‘cagada’ de María Lapiedra que podria dinamitar la relació.

Lluny de penedir-se, María ha tornat a repetir-se en el seu argument: «No he dit res nou, què diré?, que veig als seus fills cada dia? Preferisc dir la veritat i anar de cara. I jo no bastisc ponts perquè Gustavo mai m’ha demanat que bastisca ponts, perquè què dic?: «Hola, soc l’amant del seu pare», doncs no, jo soc l’altra. Però bo, això no afectarà la nostra relació.

 

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.