És ridícul: la crítica de María Lapiedra a Gustavo que els pot costar la separació

‘Sálvame’ va emetre una conversa amb María Lapiedra en la qual deia ‘el més gran’ de Gustavo González i parlava malament d’ell com a pare dels fills del seu anterior matrimoni

En el programa anterior, ‘Sálvame’ va destapar la traïció de María Lapiedra a la seua actual parella i pare de la seua filla, Gustavo González. En una conversa que ella no sabia que s’estava gravant, María va assegurar que el “responsable del sofriment dels seus fills” – els del seu anterior matrimoni – era el mateix Gustavo i que “si s’haguera separat abans”, els haguera estalviat bona part d’este sofriment.

Gustavo està molt molest: “El que ha dit em fa mal”

 

Gustavo va escoltar les demolidores declaracions de la seua xica en directe i la seua cara ho va dir tot. El col·laborador no va negar el que va dir María, però va apuntar que “este tipus de testimoniatges” no l’ajuden en res a aconseguir el que més vol en la vida, que és tornar a ajuntar als seus cinc fills. Gustavo va advertir que ho parlaria amb ella quan arribara a casa, però hui ‘Sálvame’ ha emés una altra ‘cagada’ de María Lapiedra que podria dinamitar la relació.

Lluny de penedir-se, María ha tornat a repetir-se en el seu argument: “No he dit res nou, què diré?, que veig als seus fills cada dia? Preferisc dir la veritat i anar de cara. I jo no bastisc ponts perquè Gustavo mai m’ha demanat que bastisca ponts, perquè què dic?: “Hola, soc l’amant del seu pare”, doncs no, jo soc l’altra. Però bo, això no afectarà la nostra relació.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.

El València Basket defén el seu paper de favorit davant el Ensino Lugo en la Copa de la Reina

El València Basket arriba als quarts de final de la Copa de la Reina davant el Ensino Lugo amb l'etiqueta de favorit i l'oportunitat de rescabalar-se després de l'eliminació del passat any. El conjunt taronja busca trobar en el torneig estabilitat i un impuls anímic en una temporada marcada pels alts i baixos.

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.

PSPV i Compromís qüestionen el trasllat de la parella de Pérez Llorca a la Diputació de València

PSPV i Compromís denuncien la contractació en comissió de servicis de la parella del president Juanfran Pérez Llorca per la Diputació de València, mentres PP i Vox defenen la legalitat i normalitat del trasllat.

Awa Fam reivindica l’ambició del València Basket en la Copa de la Reina

Awa Fam reconeix que el València Basket no partix com a gran favorit en la Copa de la Reina de Tarragona, però manté l'ambició de competir al màxim i barallar pel títol.

L’alta velocitat Madrid-València lidera el creixement de passatgers amb un 26% més en l’últim trimestre de 2025

La línia d'alta velocitat Madrid-València va registrar un increment del 26% de viatgers en el quart trimestre de 2025, fins a 1,5 milions, mentres el corredor Madrid-Barcelona va anotar la seua primera caiguda de demanda des de la liberalització.

Investiguen a 25 persones per alçar vivendes il·legals en sòl agrícola de Mutxamel

La Guàrdia Civil investiga a 25 copropietaris d'una finca de 12.000 metres quadrats a Mutxamel per parcel·lar el sòl rústic i instal·lar vivendes sense autorització urbanística.