Rocío Carrasco i Rocío Flores coincideixen en Telecinco

Finalment ha ocorregut el que, tard o d’hora, havia de passar. Des que es va anunciar el fitxatge de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ com a presentadora de la secció ‘Hable con ella’, tots els ulls estan posats en una possible trobada amb la seua filla en els corredors de Telecinco.

La jove també col·labora en ‘El programa de Ana Rosa’, i encara que els seus horaris i dies no coincideixen, la possibilitat que es veren les cares de manera accidental en les instal·lacions del gegant audiovisual estava sobre la taula. Hui ha estat a punt de passar, sense que ningú poguera imaginar-ho.

Així ho han comptat les seues amigues Alba Carillo i Isabel Rábago en ‘Ya es mediodía’.

Les col·laboradores del Fresh no ha volgut donar molts detalls de la seua conversa amb Rocío, però sí que feia setmanes que no la veien i que l’havien trobada “estupenda i meravellosa, està feliç”.

La secció de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ té lloc els dimecres, mentre que Rocío Flores col·labora en ‘El programa deAna Rosa’ els dimarts i divendres.

No obstant això, per raons encara desconegudes, l’hereua universal de ‘la más grande’ s’ha presentat en el dia de hui en els estudis de Mediaset, coincidint amb la seua filla, que era present en el plató del matinal.

“Hui han coincidit ací. Rocío Carrasco estava en maquillatge, que jo no ho sabia perquè ella ve els dimecres, i la seua filla Rocío Flores estava on Ana Rosa”, ha explicat Miguel Ángel Nicolás en ‘Ya es mediodía’.

La veritat és que la seua trobada sembla imminent, i el dia menys pensat no podran evitar trobar-se cara a cara entre les bambolines de Telecinco, per moltes estratègies que vulguen seguir.

En el seu moment, Rocío Flores es va mostrar molt segura que mai coincidiria amb la seua mare en l’edifici, “no perquè jo l’haja demanat o perquè ella l’haja demanat, però no passarà”.

La setmana passada, segons alguns col·laboradors, la neta de la Jurado va esperar una estona en el pàrquing de Telecinco fins que la seua progenitora abandonara la zona, però hui no ha pogut evitar la coincidència. Sense que ella fora conscient, han estat molt més prop del que la jove podia imaginar.
 

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.