Rocío Carrasco i Rocío Flores coincideixen en Telecinco

Finalment ha ocorregut el que, tard o d’hora, havia de passar. Des que es va anunciar el fitxatge de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ com a presentadora de la secció ‘Hable con ella’, tots els ulls estan posats en una possible trobada amb la seua filla en els corredors de Telecinco.

La jove també col·labora en ‘El programa de Ana Rosa’, i encara que els seus horaris i dies no coincideixen, la possibilitat que es veren les cares de manera accidental en les instal·lacions del gegant audiovisual estava sobre la taula. Hui ha estat a punt de passar, sense que ningú poguera imaginar-ho.

Així ho han comptat les seues amigues Alba Carillo i Isabel Rábago en ‘Ya es mediodía’.

Les col·laboradores del Fresh no ha volgut donar molts detalls de la seua conversa amb Rocío, però sí que feia setmanes que no la veien i que l’havien trobada “estupenda i meravellosa, està feliç”.

La secció de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ té lloc els dimecres, mentre que Rocío Flores col·labora en ‘El programa deAna Rosa’ els dimarts i divendres.

No obstant això, per raons encara desconegudes, l’hereua universal de ‘la más grande’ s’ha presentat en el dia de hui en els estudis de Mediaset, coincidint amb la seua filla, que era present en el plató del matinal.

“Hui han coincidit ací. Rocío Carrasco estava en maquillatge, que jo no ho sabia perquè ella ve els dimecres, i la seua filla Rocío Flores estava on Ana Rosa”, ha explicat Miguel Ángel Nicolás en ‘Ya es mediodía’.

La veritat és que la seua trobada sembla imminent, i el dia menys pensat no podran evitar trobar-se cara a cara entre les bambolines de Telecinco, per moltes estratègies que vulguen seguir.

En el seu moment, Rocío Flores es va mostrar molt segura que mai coincidiria amb la seua mare en l’edifici, “no perquè jo l’haja demanat o perquè ella l’haja demanat, però no passarà”.

La setmana passada, segons alguns col·laboradors, la neta de la Jurado va esperar una estona en el pàrquing de Telecinco fins que la seua progenitora abandonara la zona, però hui no ha pogut evitar la coincidència. Sense que ella fora conscient, han estat molt més prop del que la jove podia imaginar.
 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.