Rocío Carrasco i Rocío Flores coincideixen en Telecinco

Finalment ha ocorregut el que, tard o d’hora, havia de passar. Des que es va anunciar el fitxatge de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ com a presentadora de la secció ‘Hable con ella’, tots els ulls estan posats en una possible trobada amb la seua filla en els corredors de Telecinco.

La jove també col·labora en ‘El programa de Ana Rosa’, i encara que els seus horaris i dies no coincideixen, la possibilitat que es veren les cares de manera accidental en les instal·lacions del gegant audiovisual estava sobre la taula. Hui ha estat a punt de passar, sense que ningú poguera imaginar-ho.

Així ho han comptat les seues amigues Alba Carillo i Isabel Rábago en ‘Ya es mediodía’.

Les col·laboradores del Fresh no ha volgut donar molts detalls de la seua conversa amb Rocío, però sí que feia setmanes que no la veien i que l’havien trobada “estupenda i meravellosa, està feliç”.

La secció de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ té lloc els dimecres, mentre que Rocío Flores col·labora en ‘El programa deAna Rosa’ els dimarts i divendres.

No obstant això, per raons encara desconegudes, l’hereua universal de ‘la más grande’ s’ha presentat en el dia de hui en els estudis de Mediaset, coincidint amb la seua filla, que era present en el plató del matinal.

“Hui han coincidit ací. Rocío Carrasco estava en maquillatge, que jo no ho sabia perquè ella ve els dimecres, i la seua filla Rocío Flores estava on Ana Rosa”, ha explicat Miguel Ángel Nicolás en ‘Ya es mediodía’.

La veritat és que la seua trobada sembla imminent, i el dia menys pensat no podran evitar trobar-se cara a cara entre les bambolines de Telecinco, per moltes estratègies que vulguen seguir.

En el seu moment, Rocío Flores es va mostrar molt segura que mai coincidiria amb la seua mare en l’edifici, “no perquè jo l’haja demanat o perquè ella l’haja demanat, però no passarà”.

La setmana passada, segons alguns col·laboradors, la neta de la Jurado va esperar una estona en el pàrquing de Telecinco fins que la seua progenitora abandonara la zona, però hui no ha pogut evitar la coincidència. Sense que ella fora conscient, han estat molt més prop del que la jove podia imaginar.
 

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.