Rocío Carrasco i Rocío Flores coincideixen en Telecinco

Finalment ha ocorregut el que, tard o d’hora, havia de passar. Des que es va anunciar el fitxatge de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ com a presentadora de la secció ‘Hable con ella’, tots els ulls estan posats en una possible trobada amb la seua filla en els corredors de Telecinco.

La jove també col·labora en ‘El programa de Ana Rosa’, i encara que els seus horaris i dies no coincideixen, la possibilitat que es veren les cares de manera accidental en les instal·lacions del gegant audiovisual estava sobre la taula. Hui ha estat a punt de passar, sense que ningú poguera imaginar-ho.

Així ho han comptat les seues amigues Alba Carillo i Isabel Rábago en ‘Ya es mediodía’.

Les col·laboradores del Fresh no ha volgut donar molts detalls de la seua conversa amb Rocío, però sí que feia setmanes que no la veien i que l’havien trobada “estupenda i meravellosa, està feliç”.

La secció de Rocío Carrasco en ‘Sálvame’ té lloc els dimecres, mentre que Rocío Flores col·labora en ‘El programa deAna Rosa’ els dimarts i divendres.

No obstant això, per raons encara desconegudes, l’hereua universal de ‘la más grande’ s’ha presentat en el dia de hui en els estudis de Mediaset, coincidint amb la seua filla, que era present en el plató del matinal.

“Hui han coincidit ací. Rocío Carrasco estava en maquillatge, que jo no ho sabia perquè ella ve els dimecres, i la seua filla Rocío Flores estava on Ana Rosa”, ha explicat Miguel Ángel Nicolás en ‘Ya es mediodía’.

La veritat és que la seua trobada sembla imminent, i el dia menys pensat no podran evitar trobar-se cara a cara entre les bambolines de Telecinco, per moltes estratègies que vulguen seguir.

En el seu moment, Rocío Flores es va mostrar molt segura que mai coincidiria amb la seua mare en l’edifici, “no perquè jo l’haja demanat o perquè ella l’haja demanat, però no passarà”.

La setmana passada, segons alguns col·laboradors, la neta de la Jurado va esperar una estona en el pàrquing de Telecinco fins que la seua progenitora abandonara la zona, però hui no ha pogut evitar la coincidència. Sense que ella fora conscient, han estat molt més prop del que la jove podia imaginar.
 

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.