Rocío Carrasco revela el seu telèfon en ‘Sálvame’: «Està a la disposició de tothom»

 

La setmana passada Telecinco va començar a emetre un enigmàtic vídeo. En el qual s’anunciava que Rocío Carrasco anava a complir un dels seus majors desitjos. Este s’anava a descobrir durant la vesprada del dilluns en directe en el plató de ‘Sálvame’, però no ens van dir tota la veritat.

Una vegada va arribar el dilluns, Rocío va aparéixer a través d’una crida anunciant que s’incorporava a l’equip de ‘Sálvame’. Una declaració d’intencions que apuntava maneres, però que no va acabar suposant el salt definitiu de la televisiva a la piscina. Va emplaçar als espectadors a veure el programa de hui dimecres on per fi.

Els espectadors més espavilats s’hauran adonat que a les quatre de la vesprada Rocío ha aparegut amb una gran caixa en el plató. Segons ella, allí es trobava la seua eina de treball a partir d’ara. Però abans de descobrir el contingut, ha estat provant les cadires del plató per a veure en quin se sentia més còmoda.

 

Primer, s’ha assegut en la cadira de Jorge Javier Vázquez, per a comprovar si se sentia a gust en el lloc del presentador. Pel que ha semblat, li ha agradat bastant encara que ha volgut continuar provant. Després ha provat el seient de col·laboradora i que acostuma a ocupar ni més ni menys que Lydia Lozano.

En esta ocasió, sembla que el lloc li ha agradat una mica menys i s’ha alçat ràpidament per a tornar a asseure’s en la cadira del presentador. Amb esta jugada, Rocío sembrava el dubte i ja diverses veus apuntaven al fet que estava a un pas de convertir-se en una de les presentadores del programa de les vesprades.

De fet, que haja coincidit amb Jorge Javier donava a creure a l’audiència que potser anava a ser la seua substituta durant les setmanes d’estiu. D’esta manera, hui el català li passava el testimoni i li oferia la confiança perquè li substituïra durant tots estos dies.  Però finalment este extrem s’ha acabat descartant.

Rocío Carrasco ha descobert la caixa metàl·lica que la porta acompanyant tota la vesprada. En esta s’amagava un plafó en el qual es podia llegir ‘Hable con ella‘, fent referència al desaparegut programa de Telecinco, ‘Hable con ellas’. I que la pròpia col·laboradora va presentar al costat de Sandra Barneda o Yolanda Ramos entre altres.

A partir del pròxim dimecres Rocío es convertirà en la nova defensora de l’audiència. La filla de ‘la más grande’ escoltarà els espectadors i els donarà veu, però amplia el concepte perquè hi haurà molt més: «Donarem cabuda a espectadors coneguts i famosos que es troben en la mateixa situació o similar a la meua dels quals es diuen coses que no són i jo pose el meu telèfon a la seua disposició«.

A través d’un número de telèfon que ella mateixa ha proporcionat els espectadors podran enviar-li missatges de text, fotos i vídeos per a queixar-se de les coses que no els agraden del programa de les vesprades.

 

L’advertiment de Jorge Javier Vázquez als col·laboradors de ‘Sálvame’

 

“Rocío Carrasco ve a traure-us els colors”, deia Jorge Javier Vázquez a tots els col·laboradors i María Patiño feia broma: “Això no és construir, Rocío”.

La secció arranca en tot just una setmana en ‘Sálvame’. Si tens queixes o comentaris sobre ‘Sálvame’ envia un missatge de veu a un vídeo al whatsapp de Rocío Carrasco: 637 346 063

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.