Rocío Carrasco revela el seu telèfon en ‘Sálvame’: «Està a la disposició de tothom»

 

La setmana passada Telecinco va començar a emetre un enigmàtic vídeo. En el qual s’anunciava que Rocío Carrasco anava a complir un dels seus majors desitjos. Este s’anava a descobrir durant la vesprada del dilluns en directe en el plató de ‘Sálvame’, però no ens van dir tota la veritat.

Una vegada va arribar el dilluns, Rocío va aparéixer a través d’una crida anunciant que s’incorporava a l’equip de ‘Sálvame’. Una declaració d’intencions que apuntava maneres, però que no va acabar suposant el salt definitiu de la televisiva a la piscina. Va emplaçar als espectadors a veure el programa de hui dimecres on per fi.

Els espectadors més espavilats s’hauran adonat que a les quatre de la vesprada Rocío ha aparegut amb una gran caixa en el plató. Segons ella, allí es trobava la seua eina de treball a partir d’ara. Però abans de descobrir el contingut, ha estat provant les cadires del plató per a veure en quin se sentia més còmoda.

 

Primer, s’ha assegut en la cadira de Jorge Javier Vázquez, per a comprovar si se sentia a gust en el lloc del presentador. Pel que ha semblat, li ha agradat bastant encara que ha volgut continuar provant. Després ha provat el seient de col·laboradora i que acostuma a ocupar ni més ni menys que Lydia Lozano.

En esta ocasió, sembla que el lloc li ha agradat una mica menys i s’ha alçat ràpidament per a tornar a asseure’s en la cadira del presentador. Amb esta jugada, Rocío sembrava el dubte i ja diverses veus apuntaven al fet que estava a un pas de convertir-se en una de les presentadores del programa de les vesprades.

De fet, que haja coincidit amb Jorge Javier donava a creure a l’audiència que potser anava a ser la seua substituta durant les setmanes d’estiu. D’esta manera, hui el català li passava el testimoni i li oferia la confiança perquè li substituïra durant tots estos dies.  Però finalment este extrem s’ha acabat descartant.

Rocío Carrasco ha descobert la caixa metàl·lica que la porta acompanyant tota la vesprada. En esta s’amagava un plafó en el qual es podia llegir ‘Hable con ella‘, fent referència al desaparegut programa de Telecinco, ‘Hable con ellas’. I que la pròpia col·laboradora va presentar al costat de Sandra Barneda o Yolanda Ramos entre altres.

A partir del pròxim dimecres Rocío es convertirà en la nova defensora de l’audiència. La filla de ‘la más grande’ escoltarà els espectadors i els donarà veu, però amplia el concepte perquè hi haurà molt més: «Donarem cabuda a espectadors coneguts i famosos que es troben en la mateixa situació o similar a la meua dels quals es diuen coses que no són i jo pose el meu telèfon a la seua disposició«.

A través d’un número de telèfon que ella mateixa ha proporcionat els espectadors podran enviar-li missatges de text, fotos i vídeos per a queixar-se de les coses que no els agraden del programa de les vesprades.

 

L’advertiment de Jorge Javier Vázquez als col·laboradors de ‘Sálvame’

 

“Rocío Carrasco ve a traure-us els colors”, deia Jorge Javier Vázquez a tots els col·laboradors i María Patiño feia broma: “Això no és construir, Rocío”.

La secció arranca en tot just una setmana en ‘Sálvame’. Si tens queixes o comentaris sobre ‘Sálvame’ envia un missatge de veu a un vídeo al whatsapp de Rocío Carrasco: 637 346 063

Últimes notícies

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.