Rocío Carrasco revela el seu telèfon en ‘Sálvame’: «Està a la disposició de tothom»

 

La setmana passada Telecinco va començar a emetre un enigmàtic vídeo. En el qual s’anunciava que Rocío Carrasco anava a complir un dels seus majors desitjos. Este s’anava a descobrir durant la vesprada del dilluns en directe en el plató de ‘Sálvame’, però no ens van dir tota la veritat.

Una vegada va arribar el dilluns, Rocío va aparéixer a través d’una crida anunciant que s’incorporava a l’equip de ‘Sálvame’. Una declaració d’intencions que apuntava maneres, però que no va acabar suposant el salt definitiu de la televisiva a la piscina. Va emplaçar als espectadors a veure el programa de hui dimecres on per fi.

Els espectadors més espavilats s’hauran adonat que a les quatre de la vesprada Rocío ha aparegut amb una gran caixa en el plató. Segons ella, allí es trobava la seua eina de treball a partir d’ara. Però abans de descobrir el contingut, ha estat provant les cadires del plató per a veure en quin se sentia més còmoda.

 

Primer, s’ha assegut en la cadira de Jorge Javier Vázquez, per a comprovar si se sentia a gust en el lloc del presentador. Pel que ha semblat, li ha agradat bastant encara que ha volgut continuar provant. Després ha provat el seient de col·laboradora i que acostuma a ocupar ni més ni menys que Lydia Lozano.

En esta ocasió, sembla que el lloc li ha agradat una mica menys i s’ha alçat ràpidament per a tornar a asseure’s en la cadira del presentador. Amb esta jugada, Rocío sembrava el dubte i ja diverses veus apuntaven al fet que estava a un pas de convertir-se en una de les presentadores del programa de les vesprades.

De fet, que haja coincidit amb Jorge Javier donava a creure a l’audiència que potser anava a ser la seua substituta durant les setmanes d’estiu. D’esta manera, hui el català li passava el testimoni i li oferia la confiança perquè li substituïra durant tots estos dies.  Però finalment este extrem s’ha acabat descartant.

Rocío Carrasco ha descobert la caixa metàl·lica que la porta acompanyant tota la vesprada. En esta s’amagava un plafó en el qual es podia llegir ‘Hable con ella‘, fent referència al desaparegut programa de Telecinco, ‘Hable con ellas’. I que la pròpia col·laboradora va presentar al costat de Sandra Barneda o Yolanda Ramos entre altres.

A partir del pròxim dimecres Rocío es convertirà en la nova defensora de l’audiència. La filla de ‘la más grande’ escoltarà els espectadors i els donarà veu, però amplia el concepte perquè hi haurà molt més: “Donarem cabuda a espectadors coneguts i famosos que es troben en la mateixa situació o similar a la meua dels quals es diuen coses que no són i jo pose el meu telèfon a la seua disposició“.

A través d’un número de telèfon que ella mateixa ha proporcionat els espectadors podran enviar-li missatges de text, fotos i vídeos per a queixar-se de les coses que no els agraden del programa de les vesprades.

 

L’advertiment de Jorge Javier Vázquez als col·laboradors de ‘Sálvame’

 

“Rocío Carrasco ve a traure-us els colors”, deia Jorge Javier Vázquez a tots els col·laboradors i María Patiño feia broma: “Això no és construir, Rocío”.

La secció arranca en tot just una setmana en ‘Sálvame’. Si tens queixes o comentaris sobre ‘Sálvame’ envia un missatge de veu a un vídeo al whatsapp de Rocío Carrasco: 637 346 063

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.