Rocío Carrasco revela el seu telèfon en ‘Sálvame’: «Està a la disposició de tothom»

 

La setmana passada Telecinco va començar a emetre un enigmàtic vídeo. En el qual s’anunciava que Rocío Carrasco anava a complir un dels seus majors desitjos. Este s’anava a descobrir durant la vesprada del dilluns en directe en el plató de ‘Sálvame’, però no ens van dir tota la veritat.

Una vegada va arribar el dilluns, Rocío va aparéixer a través d’una crida anunciant que s’incorporava a l’equip de ‘Sálvame’. Una declaració d’intencions que apuntava maneres, però que no va acabar suposant el salt definitiu de la televisiva a la piscina. Va emplaçar als espectadors a veure el programa de hui dimecres on per fi.

Els espectadors més espavilats s’hauran adonat que a les quatre de la vesprada Rocío ha aparegut amb una gran caixa en el plató. Segons ella, allí es trobava la seua eina de treball a partir d’ara. Però abans de descobrir el contingut, ha estat provant les cadires del plató per a veure en quin se sentia més còmoda.

 

Primer, s’ha assegut en la cadira de Jorge Javier Vázquez, per a comprovar si se sentia a gust en el lloc del presentador. Pel que ha semblat, li ha agradat bastant encara que ha volgut continuar provant. Després ha provat el seient de col·laboradora i que acostuma a ocupar ni més ni menys que Lydia Lozano.

En esta ocasió, sembla que el lloc li ha agradat una mica menys i s’ha alçat ràpidament per a tornar a asseure’s en la cadira del presentador. Amb esta jugada, Rocío sembrava el dubte i ja diverses veus apuntaven al fet que estava a un pas de convertir-se en una de les presentadores del programa de les vesprades.

De fet, que haja coincidit amb Jorge Javier donava a creure a l’audiència que potser anava a ser la seua substituta durant les setmanes d’estiu. D’esta manera, hui el català li passava el testimoni i li oferia la confiança perquè li substituïra durant tots estos dies.  Però finalment este extrem s’ha acabat descartant.

Rocío Carrasco ha descobert la caixa metàl·lica que la porta acompanyant tota la vesprada. En esta s’amagava un plafó en el qual es podia llegir ‘Hable con ella‘, fent referència al desaparegut programa de Telecinco, ‘Hable con ellas’. I que la pròpia col·laboradora va presentar al costat de Sandra Barneda o Yolanda Ramos entre altres.

A partir del pròxim dimecres Rocío es convertirà en la nova defensora de l’audiència. La filla de ‘la más grande’ escoltarà els espectadors i els donarà veu, però amplia el concepte perquè hi haurà molt més: “Donarem cabuda a espectadors coneguts i famosos que es troben en la mateixa situació o similar a la meua dels quals es diuen coses que no són i jo pose el meu telèfon a la seua disposició“.

A través d’un número de telèfon que ella mateixa ha proporcionat els espectadors podran enviar-li missatges de text, fotos i vídeos per a queixar-se de les coses que no els agraden del programa de les vesprades.

 

L’advertiment de Jorge Javier Vázquez als col·laboradors de ‘Sálvame’

 

“Rocío Carrasco ve a traure-us els colors”, deia Jorge Javier Vázquez a tots els col·laboradors i María Patiño feia broma: “Això no és construir, Rocío”.

La secció arranca en tot just una setmana en ‘Sálvame’. Si tens queixes o comentaris sobre ‘Sálvame’ envia un missatge de veu a un vídeo al whatsapp de Rocío Carrasco: 637 346 063

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.