Rocío Carrasco revela el seu telèfon en ‘Sálvame’: «Està a la disposició de tothom»

 

La setmana passada Telecinco va començar a emetre un enigmàtic vídeo. En el qual s’anunciava que Rocío Carrasco anava a complir un dels seus majors desitjos. Este s’anava a descobrir durant la vesprada del dilluns en directe en el plató de ‘Sálvame’, però no ens van dir tota la veritat.

Una vegada va arribar el dilluns, Rocío va aparéixer a través d’una crida anunciant que s’incorporava a l’equip de ‘Sálvame’. Una declaració d’intencions que apuntava maneres, però que no va acabar suposant el salt definitiu de la televisiva a la piscina. Va emplaçar als espectadors a veure el programa de hui dimecres on per fi.

Els espectadors més espavilats s’hauran adonat que a les quatre de la vesprada Rocío ha aparegut amb una gran caixa en el plató. Segons ella, allí es trobava la seua eina de treball a partir d’ara. Però abans de descobrir el contingut, ha estat provant les cadires del plató per a veure en quin se sentia més còmoda.

 

Primer, s’ha assegut en la cadira de Jorge Javier Vázquez, per a comprovar si se sentia a gust en el lloc del presentador. Pel que ha semblat, li ha agradat bastant encara que ha volgut continuar provant. Després ha provat el seient de col·laboradora i que acostuma a ocupar ni més ni menys que Lydia Lozano.

En esta ocasió, sembla que el lloc li ha agradat una mica menys i s’ha alçat ràpidament per a tornar a asseure’s en la cadira del presentador. Amb esta jugada, Rocío sembrava el dubte i ja diverses veus apuntaven al fet que estava a un pas de convertir-se en una de les presentadores del programa de les vesprades.

De fet, que haja coincidit amb Jorge Javier donava a creure a l’audiència que potser anava a ser la seua substituta durant les setmanes d’estiu. D’esta manera, hui el català li passava el testimoni i li oferia la confiança perquè li substituïra durant tots estos dies.  Però finalment este extrem s’ha acabat descartant.

Rocío Carrasco ha descobert la caixa metàl·lica que la porta acompanyant tota la vesprada. En esta s’amagava un plafó en el qual es podia llegir ‘Hable con ella‘, fent referència al desaparegut programa de Telecinco, ‘Hable con ellas’. I que la pròpia col·laboradora va presentar al costat de Sandra Barneda o Yolanda Ramos entre altres.

A partir del pròxim dimecres Rocío es convertirà en la nova defensora de l’audiència. La filla de ‘la más grande’ escoltarà els espectadors i els donarà veu, però amplia el concepte perquè hi haurà molt més: «Donarem cabuda a espectadors coneguts i famosos que es troben en la mateixa situació o similar a la meua dels quals es diuen coses que no són i jo pose el meu telèfon a la seua disposició«.

A través d’un número de telèfon que ella mateixa ha proporcionat els espectadors podran enviar-li missatges de text, fotos i vídeos per a queixar-se de les coses que no els agraden del programa de les vesprades.

 

L’advertiment de Jorge Javier Vázquez als col·laboradors de ‘Sálvame’

 

“Rocío Carrasco ve a traure-us els colors”, deia Jorge Javier Vázquez a tots els col·laboradors i María Patiño feia broma: “Això no és construir, Rocío”.

La secció arranca en tot just una setmana en ‘Sálvame’. Si tens queixes o comentaris sobre ‘Sálvame’ envia un missatge de veu a un vídeo al whatsapp de Rocío Carrasco: 637 346 063

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.