“Si ve ella no vinc jo”, el zasca de Jorge Javier a Rocío Flores

 

L’actualitat de ‘Supervivientes’ ha fet canviar la programació de Telecinco, ficant a Jorge Javier Vázquez al capdavant d’un especial del ‘reality’. Al saber que passaria això els espectadors pensaven que el programa especial se centraria en el cara a cara entre Tom Brusse i la seua parella Sandra Pica, però s’hi han quedat amb les ganes.

Pica va confessar en el ‘Deluxe’ que ja no estava enamorada d’ell, però al final ella hi ha decidit no parlar amb l’empresari fins que no torne a Espanya.

Davant d’este canvi de plans, Jorge Javier ha presentat una gala amb poc contingut, que s’ha recuperat gràcies a la conversa que ha tingut en directe amb Antonio Canales, el primer expulsat d’esta edició. No obstant això, el moment més aplaudit per l’audiència ha estat quan Jorge Javier Vázquez ha carregat contra Rocío Flores.

Rocío Flores no vol ser qüestionada a la televisió

Tot i que Rocío Flores és col·laboradora de ‘Supervivientes’, el presentador ha afirmat que mai coincideix amb ella. Vázquez ha volgut aclarir a l’audiència el motiu i s’ha dirigit a la direcció del programa per preguntar si la filla d’Antonio David Flores estarà en la pròxima gala.

El presentador ha sigut molt clar, com sempre, i entre rialles amb la seua amiga Belén Rodríguez hi ha assegurat que si Rocío assistix al plató, ells no.

Així doncs, els seus vetos passen per sobre del presentador més carismàtic de la cadena.

Jorge Javier no entén la submissió de Telecinco perquè Rocío Flores aparega regularment en els diferents programes de la cadena. Per tant, es perd la llibertat d’expressió i la filla d’Antonio David només vol treballar amb gent que no la qüestione quan s’asseu en un plató.

 

Prepara la seua veritat

Rocío Flores sovint es reuneix amb els directius de la productora per la qual treballa i prepara el programa al seu gust per explicar la seua veritat. Tot i això, sempre és qüestionada perquè possiblement ha estat manipulada pel seu pare, ja que vol destruir la versió de Rocío Carrasco.

De moment no s’ha conegut el format en què s’oferirà l’especial de Flores, però ja s’ha anunciat que els presentadors podrien ser Ana Rosa Quintana o Joaquín Prats, els únics presentadors que li donen suport, segurament per interés. De fet, Ana Rosa ha pogut augmentar l’audiència del seu programa gràcies a la col·laboració de Rocío Flores, que parla sobre la seua mare i li envia indirectes des de plató.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 com tercera destinació nacional amb 17 milions de viatges

La Comunitat Valenciana es consolida en 2025 com tercer destí dels viatgers espanyols, amb 17 milions de desplaçaments i 4.562 milions d'euros de gasto, en un context de menys viatges però major desemborsament.

Els propietaris de l’edifici incendiat en Campanar reclamen reobrir la causa després d’un nou informe pericial

La comunitat de propietaris de l'edifici incendiat en Campanar sol·licita reobrir la causa judicial secundant-se en un nou informe pericial que qüestiona la normativa aplicada i la seguretat de la façana.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.

Zara, BBVA i Santander lideren el rànquing de marques espanyoles més valuoses en 2026

Zara manté per desé any consecutiu el lideratge com a marca espanyola més valuosa en 2026, seguida per BBVA i Santander, segons l'informe Kantar BrandZ. L'estudi reflectix a més una forta revaloració del conjunt de grans marques espanyoles enfront d'altres mercats europeus.