“Si ve ella no vinc jo”, el zasca de Jorge Javier a Rocío Flores

 

L’actualitat de ‘Supervivientes’ ha fet canviar la programació de Telecinco, ficant a Jorge Javier Vázquez al capdavant d’un especial del ‘reality’. Al saber que passaria això els espectadors pensaven que el programa especial se centraria en el cara a cara entre Tom Brusse i la seua parella Sandra Pica, però s’hi han quedat amb les ganes.

Pica va confessar en el ‘Deluxe’ que ja no estava enamorada d’ell, però al final ella hi ha decidit no parlar amb l’empresari fins que no torne a Espanya.

Davant d’este canvi de plans, Jorge Javier ha presentat una gala amb poc contingut, que s’ha recuperat gràcies a la conversa que ha tingut en directe amb Antonio Canales, el primer expulsat d’esta edició. No obstant això, el moment més aplaudit per l’audiència ha estat quan Jorge Javier Vázquez ha carregat contra Rocío Flores.

Rocío Flores no vol ser qüestionada a la televisió

Tot i que Rocío Flores és col·laboradora de ‘Supervivientes’, el presentador ha afirmat que mai coincideix amb ella. Vázquez ha volgut aclarir a l’audiència el motiu i s’ha dirigit a la direcció del programa per preguntar si la filla d’Antonio David Flores estarà en la pròxima gala.

El presentador ha sigut molt clar, com sempre, i entre rialles amb la seua amiga Belén Rodríguez hi ha assegurat que si Rocío assistix al plató, ells no.

Així doncs, els seus vetos passen per sobre del presentador més carismàtic de la cadena.

Jorge Javier no entén la submissió de Telecinco perquè Rocío Flores aparega regularment en els diferents programes de la cadena. Per tant, es perd la llibertat d’expressió i la filla d’Antonio David només vol treballar amb gent que no la qüestione quan s’asseu en un plató.

 

Prepara la seua veritat

Rocío Flores sovint es reuneix amb els directius de la productora per la qual treballa i prepara el programa al seu gust per explicar la seua veritat. Tot i això, sempre és qüestionada perquè possiblement ha estat manipulada pel seu pare, ja que vol destruir la versió de Rocío Carrasco.

De moment no s’ha conegut el format en què s’oferirà l’especial de Flores, però ja s’ha anunciat que els presentadors podrien ser Ana Rosa Quintana o Joaquín Prats, els únics presentadors que li donen suport, segurament per interés. De fet, Ana Rosa ha pogut augmentar l’audiència del seu programa gràcies a la col·laboració de Rocío Flores, que parla sobre la seua mare i li envia indirectes des de plató.

Últimes notícies

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.