“Si ve ella no vinc jo”, el zasca de Jorge Javier a Rocío Flores

 

L’actualitat de ‘Supervivientes’ ha fet canviar la programació de Telecinco, ficant a Jorge Javier Vázquez al capdavant d’un especial del ‘reality’. Al saber que passaria això els espectadors pensaven que el programa especial se centraria en el cara a cara entre Tom Brusse i la seua parella Sandra Pica, però s’hi han quedat amb les ganes.

Pica va confessar en el ‘Deluxe’ que ja no estava enamorada d’ell, però al final ella hi ha decidit no parlar amb l’empresari fins que no torne a Espanya.

Davant d’este canvi de plans, Jorge Javier ha presentat una gala amb poc contingut, que s’ha recuperat gràcies a la conversa que ha tingut en directe amb Antonio Canales, el primer expulsat d’esta edició. No obstant això, el moment més aplaudit per l’audiència ha estat quan Jorge Javier Vázquez ha carregat contra Rocío Flores.

Rocío Flores no vol ser qüestionada a la televisió

Tot i que Rocío Flores és col·laboradora de ‘Supervivientes’, el presentador ha afirmat que mai coincideix amb ella. Vázquez ha volgut aclarir a l’audiència el motiu i s’ha dirigit a la direcció del programa per preguntar si la filla d’Antonio David Flores estarà en la pròxima gala.

El presentador ha sigut molt clar, com sempre, i entre rialles amb la seua amiga Belén Rodríguez hi ha assegurat que si Rocío assistix al plató, ells no.

Així doncs, els seus vetos passen per sobre del presentador més carismàtic de la cadena.

Jorge Javier no entén la submissió de Telecinco perquè Rocío Flores aparega regularment en els diferents programes de la cadena. Per tant, es perd la llibertat d’expressió i la filla d’Antonio David només vol treballar amb gent que no la qüestione quan s’asseu en un plató.

 

Prepara la seua veritat

Rocío Flores sovint es reuneix amb els directius de la productora per la qual treballa i prepara el programa al seu gust per explicar la seua veritat. Tot i això, sempre és qüestionada perquè possiblement ha estat manipulada pel seu pare, ja que vol destruir la versió de Rocío Carrasco.

De moment no s’ha conegut el format en què s’oferirà l’especial de Flores, però ja s’ha anunciat que els presentadors podrien ser Ana Rosa Quintana o Joaquín Prats, els únics presentadors que li donen suport, segurament per interés. De fet, Ana Rosa ha pogut augmentar l’audiència del seu programa gràcies a la col·laboració de Rocío Flores, que parla sobre la seua mare i li envia indirectes des de plató.

Últimes notícies

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.