“Si ve ella no vinc jo”, el zasca de Jorge Javier a Rocío Flores

 

L’actualitat de ‘Supervivientes’ ha fet canviar la programació de Telecinco, ficant a Jorge Javier Vázquez al capdavant d’un especial del ‘reality’. Al saber que passaria això els espectadors pensaven que el programa especial se centraria en el cara a cara entre Tom Brusse i la seua parella Sandra Pica, però s’hi han quedat amb les ganes.

Pica va confessar en el ‘Deluxe’ que ja no estava enamorada d’ell, però al final ella hi ha decidit no parlar amb l’empresari fins que no torne a Espanya.

Davant d’este canvi de plans, Jorge Javier ha presentat una gala amb poc contingut, que s’ha recuperat gràcies a la conversa que ha tingut en directe amb Antonio Canales, el primer expulsat d’esta edició. No obstant això, el moment més aplaudit per l’audiència ha estat quan Jorge Javier Vázquez ha carregat contra Rocío Flores.

Rocío Flores no vol ser qüestionada a la televisió

Tot i que Rocío Flores és col·laboradora de ‘Supervivientes’, el presentador ha afirmat que mai coincideix amb ella. Vázquez ha volgut aclarir a l’audiència el motiu i s’ha dirigit a la direcció del programa per preguntar si la filla d’Antonio David Flores estarà en la pròxima gala.

El presentador ha sigut molt clar, com sempre, i entre rialles amb la seua amiga Belén Rodríguez hi ha assegurat que si Rocío assistix al plató, ells no.

Així doncs, els seus vetos passen per sobre del presentador més carismàtic de la cadena.

Jorge Javier no entén la submissió de Telecinco perquè Rocío Flores aparega regularment en els diferents programes de la cadena. Per tant, es perd la llibertat d’expressió i la filla d’Antonio David només vol treballar amb gent que no la qüestione quan s’asseu en un plató.

 

Prepara la seua veritat

Rocío Flores sovint es reuneix amb els directius de la productora per la qual treballa i prepara el programa al seu gust per explicar la seua veritat. Tot i això, sempre és qüestionada perquè possiblement ha estat manipulada pel seu pare, ja que vol destruir la versió de Rocío Carrasco.

De moment no s’ha conegut el format en què s’oferirà l’especial de Flores, però ja s’ha anunciat que els presentadors podrien ser Ana Rosa Quintana o Joaquín Prats, els únics presentadors que li donen suport, segurament per interés. De fet, Ana Rosa ha pogut augmentar l’audiència del seu programa gràcies a la col·laboració de Rocío Flores, que parla sobre la seua mare i li envia indirectes des de plató.

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.