“Si ve ella no vinc jo”, el zasca de Jorge Javier a Rocío Flores

 

L’actualitat de ‘Supervivientes’ ha fet canviar la programació de Telecinco, ficant a Jorge Javier Vázquez al capdavant d’un especial del ‘reality’. Al saber que passaria això els espectadors pensaven que el programa especial se centraria en el cara a cara entre Tom Brusse i la seua parella Sandra Pica, però s’hi han quedat amb les ganes.

Pica va confessar en el ‘Deluxe’ que ja no estava enamorada d’ell, però al final ella hi ha decidit no parlar amb l’empresari fins que no torne a Espanya.

Davant d’este canvi de plans, Jorge Javier ha presentat una gala amb poc contingut, que s’ha recuperat gràcies a la conversa que ha tingut en directe amb Antonio Canales, el primer expulsat d’esta edició. No obstant això, el moment més aplaudit per l’audiència ha estat quan Jorge Javier Vázquez ha carregat contra Rocío Flores.

Rocío Flores no vol ser qüestionada a la televisió

Tot i que Rocío Flores és col·laboradora de ‘Supervivientes’, el presentador ha afirmat que mai coincideix amb ella. Vázquez ha volgut aclarir a l’audiència el motiu i s’ha dirigit a la direcció del programa per preguntar si la filla d’Antonio David Flores estarà en la pròxima gala.

El presentador ha sigut molt clar, com sempre, i entre rialles amb la seua amiga Belén Rodríguez hi ha assegurat que si Rocío assistix al plató, ells no.

Així doncs, els seus vetos passen per sobre del presentador més carismàtic de la cadena.

Jorge Javier no entén la submissió de Telecinco perquè Rocío Flores aparega regularment en els diferents programes de la cadena. Per tant, es perd la llibertat d’expressió i la filla d’Antonio David només vol treballar amb gent que no la qüestione quan s’asseu en un plató.

 

Prepara la seua veritat

Rocío Flores sovint es reuneix amb els directius de la productora per la qual treballa i prepara el programa al seu gust per explicar la seua veritat. Tot i això, sempre és qüestionada perquè possiblement ha estat manipulada pel seu pare, ja que vol destruir la versió de Rocío Carrasco.

De moment no s’ha conegut el format en què s’oferirà l’especial de Flores, però ja s’ha anunciat que els presentadors podrien ser Ana Rosa Quintana o Joaquín Prats, els únics presentadors que li donen suport, segurament per interés. De fet, Ana Rosa ha pogut augmentar l’audiència del seu programa gràcies a la col·laboració de Rocío Flores, que parla sobre la seua mare i li envia indirectes des de plató.

Últimes notícies

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.