Per què Rosa Benito no va ser a la boda de Rocío Carrasco?

 

Rosa Benito ha contat al plató de ‘Ya es mediodía’ per què després d’eixir de la perruqueria una trucada de telèfon li va fer declinar la invitació per a assistir a la boda de la seua neboda Rocío Carrasco i Fidel Albiac, i segons assegura no va ser a canvi de compartir balcó amb els Mohedano el dia de la Mare de Déu de Regla.

La cara de Rosa Benito s’ha omplit de felicitat en tornar a escoltar paraules d’afecte de la seua neboda Rocío Carrasco, cap a ella. Rosa sempre ha tingut la sensació que, si Rocío Carrasco parlava d’ella, ho anava a fer bé i no s’ha equivocat “M’agrada sentir-la dir la paraula vull, és molt important, m’agrada perquè fa molt temps que no li la sentia dir”.

Rosa Benito sempre ha assegurat tindre una relació boníssima amb Rocío Carrasco i no entendre el que havia succeït entre elles. És més, ha volgut aclarir que els Mohedano no van tindre res a veure en la seua decisió d’última hora de no assistir a les seues noces amb Fidel Albiac “Jo tenia una trossa baixa fet, un vestit meravellós, no parlaré de les persones que he de parlar, de les persones que han de veure perquè són anònimes i són part de la meua vida… no tenia res a veure el balcó”.

I és que segons ha confirmat Rosa, sí que va rebre una trucada que ho va canviar tot: “Parle amb una persona que m’exposa una situació, no sé com anomenar-ho, em quede pensant i dic “Tens raó, afecte”. Em quede pensant i decidisc no anar… Jo anava a anar a eixa boda per ella i per qui és filla de qui és i no va ser el balcó”.

Rosa no ha volgut donar el nom de la persona que li va cridar, però sí que li ha dit a Sonsoles Ónega que li ho explicarà en privat, que els seus fills estaven convidats a l’enllaç, que són el més important per a ella i que és una ximpleria penedir-se d’alguna cosa que has fet o deixat de fer. Rosa Benito el que vol és que les coses se solucionen i recuperar la relació que tenia amb la seua neboda Rocío Carrasco: «Jo el que vull és que eixos telèfons es despenjaren, tant per part meua com per la d’ells i tornar a ser la família que érem”.

Últimes notícies

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.
FILMOTECA D'ESTIU