Per què Rosa Benito no va ser a la boda de Rocío Carrasco?

 

Rosa Benito ha contat al plató de ‘Ya es mediodía’ per què després d’eixir de la perruqueria una trucada de telèfon li va fer declinar la invitació per a assistir a la boda de la seua neboda Rocío Carrasco i Fidel Albiac, i segons assegura no va ser a canvi de compartir balcó amb els Mohedano el dia de la Mare de Déu de Regla.

La cara de Rosa Benito s’ha omplit de felicitat en tornar a escoltar paraules d’afecte de la seua neboda Rocío Carrasco, cap a ella. Rosa sempre ha tingut la sensació que, si Rocío Carrasco parlava d’ella, ho anava a fer bé i no s’ha equivocat “M’agrada sentir-la dir la paraula vull, és molt important, m’agrada perquè fa molt temps que no li la sentia dir”.

Rosa Benito sempre ha assegurat tindre una relació boníssima amb Rocío Carrasco i no entendre el que havia succeït entre elles. És més, ha volgut aclarir que els Mohedano no van tindre res a veure en la seua decisió d’última hora de no assistir a les seues noces amb Fidel Albiac “Jo tenia una trossa baixa fet, un vestit meravellós, no parlaré de les persones que he de parlar, de les persones que han de veure perquè són anònimes i són part de la meua vida… no tenia res a veure el balcó”.

I és que segons ha confirmat Rosa, sí que va rebre una trucada que ho va canviar tot: “Parle amb una persona que m’exposa una situació, no sé com anomenar-ho, em quede pensant i dic “Tens raó, afecte”. Em quede pensant i decidisc no anar… Jo anava a anar a eixa boda per ella i per qui és filla de qui és i no va ser el balcó”.

Rosa no ha volgut donar el nom de la persona que li va cridar, però sí que li ha dit a Sonsoles Ónega que li ho explicarà en privat, que els seus fills estaven convidats a l’enllaç, que són el més important per a ella i que és una ximpleria penedir-se d’alguna cosa que has fet o deixat de fer. Rosa Benito el que vol és que les coses se solucionen i recuperar la relació que tenia amb la seua neboda Rocío Carrasco: «Jo el que vull és que eixos telèfons es despenjaren, tant per part meua com per la d’ells i tornar a ser la família que érem”.

Últimes notícies

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant Les Corts

Centenars de persones s’han concentrat davant Les Corts per demanar més inversió en educació pública i la reactivació immediata del Pla Edificant, paralitzat per decisió política segons sindicats i famílies.

El Suprem tomba la querella del conseller de Sanitat contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha arxivat la querella per calúmnies i injúries greus que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, havia presentat contra la ministra Diana Morant per unes declaracions sobre la privatització de la sanitat.

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant les Corts

La Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic s'ha concentrat davant les Corts per reclamar més inversió en educació i la reactivació del Pla Edificant, que consideren clau per a millorar unes infraestructures encara deficients.

El Suprem tomba la querella de Marciano Gómez contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha inadmitit i arxivat la querella per calúmnies i injúries greus amb publicitat que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va presentar contra la ministra de Ciència, Diana Morant, per haver-lo acusat de lucrar-se amb la privatització de la sanitat.

Risc màxim d’incendis: restriccions en muntanya i parcs naturals a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis fins al dijous 16 de juliol i ha limitat l’accés i activitats en terrenys forestals i parcs naturals, especialment a la província de València per l’onada de calor.

Risc màxim d’incendis: restriccions en tots els boscos valencians fins dijous

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis forestals fins dijous i limita fortament l’accés i les activitats en terrenys forestals.

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.