Per què Rosa Benito no va ser a la boda de Rocío Carrasco?

 

Rosa Benito ha contat al plató de ‘Ya es mediodía’ per què després d’eixir de la perruqueria una trucada de telèfon li va fer declinar la invitació per a assistir a la boda de la seua neboda Rocío Carrasco i Fidel Albiac, i segons assegura no va ser a canvi de compartir balcó amb els Mohedano el dia de la Mare de Déu de Regla.

La cara de Rosa Benito s’ha omplit de felicitat en tornar a escoltar paraules d’afecte de la seua neboda Rocío Carrasco, cap a ella. Rosa sempre ha tingut la sensació que, si Rocío Carrasco parlava d’ella, ho anava a fer bé i no s’ha equivocat “M’agrada sentir-la dir la paraula vull, és molt important, m’agrada perquè fa molt temps que no li la sentia dir”.

Rosa Benito sempre ha assegurat tindre una relació boníssima amb Rocío Carrasco i no entendre el que havia succeït entre elles. És més, ha volgut aclarir que els Mohedano no van tindre res a veure en la seua decisió d’última hora de no assistir a les seues noces amb Fidel Albiac “Jo tenia una trossa baixa fet, un vestit meravellós, no parlaré de les persones que he de parlar, de les persones que han de veure perquè són anònimes i són part de la meua vida… no tenia res a veure el balcó”.

I és que segons ha confirmat Rosa, sí que va rebre una trucada que ho va canviar tot: “Parle amb una persona que m’exposa una situació, no sé com anomenar-ho, em quede pensant i dic “Tens raó, afecte”. Em quede pensant i decidisc no anar… Jo anava a anar a eixa boda per ella i per qui és filla de qui és i no va ser el balcó”.

Rosa no ha volgut donar el nom de la persona que li va cridar, però sí que li ha dit a Sonsoles Ónega que li ho explicarà en privat, que els seus fills estaven convidats a l’enllaç, que són el més important per a ella i que és una ximpleria penedir-se d’alguna cosa que has fet o deixat de fer. Rosa Benito el que vol és que les coses se solucionen i recuperar la relació que tenia amb la seua neboda Rocío Carrasco: “Jo el que vull és que eixos telèfons es despenjaren, tant per part meua com per la d’ells i tornar a ser la família que érem”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell mostra màxim respecte a la Justícia després de la detenció de Carlos Baño

El vicepresident José Díez ha defés el respecte del Consell a les diligències judicials i la presumpció d'innocència després de l'arrest del president de la Cambra d'Alacant. La UDEF registra entitats que van gestionar els bons consum de 2022 i 2023 per a esclarir l'ús de fons públics.

Els metges convoquen una vaga en plena setmana de Falles que inquieta a veïns i consumidors

Els metges han sigut convocats a una vaga entre el 16 i el 20 de març, coincidint amb les Falles. Associacions de consumidors i veïnals alerten de l'impacte i demanen servicis mínims.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per presumpta corrupció en els bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en una investigació sobre un possible frau vinculat als bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la patronal Facpyme.

Els hostalers de València esperen facturar un 78% més en Falles que en una setmana normal

L'hostaleria de València preveu un 78% més de facturació que en una setmana habitual. Estima a més un avanç mitjà del 2,2% respecte a les Falles de 2025 i un tiquet de 24,4 euros.

Cau una xarxa amb ramificació a Alacant que va falsificar dades per a regularitzar a 5.000 migrants

La Policia Nacional i Vigilància Duanera han desarticulat una organització amb base en Saragossa i ramificacions a Alacant, Múrcia i Osca. L'operació s'ha saldat amb 61 detinguts, 18 d'ells integrants de la trama i la resta clients.

Compromís acusa a Catalá i al Govern per la crisi de Rodalia: ‘ens han portat al caos’

Papi Robles qualifica d'irresponsable la gestió de la crisi de Rodalia i culpa a María José Catalá i al Govern central. Critica el tall d'arribades a l'Estació del Nord en horari de mascletà i planteja perimetrar la zona per a evitar aglomeracions.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per un suposat frau amb bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en la investigació sobre presumptes irregularitats en els bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la seu de Facpyme.

Presó per a un home de 43 anys per tres agressions sexuals a menors a València

La Policia Nacional va detindre a València a un home de 43 anys i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó per tres agressions sexuals a menors. Se li imputa també pornografia infantil després de la troballa de material incriminatori en el seu domicili i s'han detectat cinc suposades víctimes.