L’entorn de Mila Ximénez revela l’estat de salut de la periodista

Mila Ximénez està hospitalitzada. La col·laboradora de ‘Sálvame’, que pateix des de fa mesos càncer de pulmó, està des del dilluns ingressada a l’Hospital de la Luz i tot el seu entorn està d’allò més preocupat pel seu estat de salut.

Fa tan sols unes setmanes, Mila Ximénez anunciava que havia de prendre una dràstica decisió sobre la seua malaltia. Podia continuar rebent tractament, encara que este la deixés completament tocada, o renunciar als fàrmacs i aprofitar el temps que li quede de vida, alguna cosa que va deixar al seu entorn bastant tocat: «La setmana que ve em fan una nova prova perquè s’ha complicat una de les zones. Em fan un TAC i prendré la decisió de seguir o no amb el tractament».

Des d’aleshores, l’andalusa no s’ha pronunciat, encara que a vegades el silenci és una bona resposta. Després del seu ingrés a l’Hospital de la Luz, tot apunta, segons publica ‘Escàndols’, al fet que Mila Ximénez ja s’ha decidit i estaria rebent un «tractament pal·liatiu».

 

La seva confessió més complicada

Des que va conéixer el diagnòstic, Mila Ximénez no l’ha ocultat. «Estic fotuda, espantada i tinc ganes d’explicar-ho. Tenia molts dolors en el programa de l’últim sopar. Em feia molt de mal l’esquena, vaig estar al ‘Deluxe’ i em vaig haver de posar una injecció. El dilluns em van dir que tinc un tumor, un càncer de pulmó, este és el diagnòstic. Tinc un càncer. M’ho tractaran, farem quimioteràpia, radioteràpia i immunoteràpia. M’ho estic tractant en la clínica La Luz», així ho explicava a l’audiència de ‘Sálvame’ Mila Ximénez el passat estiu.

 

Des d’aleshores, el seu entorn laboral ha tractat amb especial afecte a la col·laboradora televisiva, que temps després va relatar amb cruesa com estava fent front a tot el procés. «El camí està sent molt llarg i molt fotut. M’ha semblat una eternitat. He estat al llit gairebé un mes, sense moure’m. Jo m’he espantat. No tinc cos. Tinc molta força, però ja cada vegada em costa més treure-la i cada vegada em costa més aixecar-me», va assenyalar l’andalusa.

 

El 25 de juliol, Mila Ximénez s’asseia en ‘Sábado Deluxe’ i deixava un altre titular contundent: «Tinc metàstasi en els pulmons, el fetge i més parts». Just en este instant molts dels seus afins van ser conscients de la veritable gravetat de l’assumpte. I és que durant estos mesos la col·laboradora televisiva ha hagut de fer front a una lluita de titans i treure forces fins i tot d’on no n’hi havia.

 

Gran preocupació per la tertuliana

El seu entorn ho ha passat malament per la periodista andalusa, que ara roman hospitalitzada a causa de la seua malaltia. Prova d’això són els diferents gestos d’afecte que la seua família i amics han volgut compartir estos dies en les xarxes socials.

 

El mateix dia del seu ingrés hospitalari cridava l’atenció la publicació de Carmen Borrego en el seu perfil d’Instagram. La filla de María Teresa Campos rescatava una imatge al costat de Mila Ximénez al costat de la qual va escriure: «Cuida’t molt i has de ser molt forta, et mane tota la meua energia».

A això cal sumar-li el record del reporter Omar Suárez de fa cinc anys, moment en el qual l’andalusa estava a punt de participar en ‘Supervivientes’. A més, Belén Esteban ha compartit també estos dies en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram una imatge acompanyada de cors i amb la banda sonora de la cançó ‘Qué bonito es querer’ de Manuel Carrasco.

De moment, Mila Ximénez i el seu entorn més pròxim no han volgut pronunciar-se sobre la seua situació actual, quelcom potser els seus companys de ‘Sálvame’ revelen més prompte que tard.

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.