L’entorn de Mila Ximénez revela l’estat de salut de la periodista

Mila Ximénez està hospitalitzada. La col·laboradora de ‘Sálvame’, que pateix des de fa mesos càncer de pulmó, està des del dilluns ingressada a l’Hospital de la Luz i tot el seu entorn està d’allò més preocupat pel seu estat de salut.

Fa tan sols unes setmanes, Mila Ximénez anunciava que havia de prendre una dràstica decisió sobre la seua malaltia. Podia continuar rebent tractament, encara que este la deixés completament tocada, o renunciar als fàrmacs i aprofitar el temps que li quede de vida, alguna cosa que va deixar al seu entorn bastant tocat: «La setmana que ve em fan una nova prova perquè s’ha complicat una de les zones. Em fan un TAC i prendré la decisió de seguir o no amb el tractament».

Des d’aleshores, l’andalusa no s’ha pronunciat, encara que a vegades el silenci és una bona resposta. Després del seu ingrés a l’Hospital de la Luz, tot apunta, segons publica ‘Escàndols’, al fet que Mila Ximénez ja s’ha decidit i estaria rebent un «tractament pal·liatiu».

 

La seva confessió més complicada

Des que va conéixer el diagnòstic, Mila Ximénez no l’ha ocultat. «Estic fotuda, espantada i tinc ganes d’explicar-ho. Tenia molts dolors en el programa de l’últim sopar. Em feia molt de mal l’esquena, vaig estar al ‘Deluxe’ i em vaig haver de posar una injecció. El dilluns em van dir que tinc un tumor, un càncer de pulmó, este és el diagnòstic. Tinc un càncer. M’ho tractaran, farem quimioteràpia, radioteràpia i immunoteràpia. M’ho estic tractant en la clínica La Luz», així ho explicava a l’audiència de ‘Sálvame’ Mila Ximénez el passat estiu.

 

Des d’aleshores, el seu entorn laboral ha tractat amb especial afecte a la col·laboradora televisiva, que temps després va relatar amb cruesa com estava fent front a tot el procés. «El camí està sent molt llarg i molt fotut. M’ha semblat una eternitat. He estat al llit gairebé un mes, sense moure’m. Jo m’he espantat. No tinc cos. Tinc molta força, però ja cada vegada em costa més treure-la i cada vegada em costa més aixecar-me», va assenyalar l’andalusa.

 

El 25 de juliol, Mila Ximénez s’asseia en ‘Sábado Deluxe’ i deixava un altre titular contundent: «Tinc metàstasi en els pulmons, el fetge i més parts». Just en este instant molts dels seus afins van ser conscients de la veritable gravetat de l’assumpte. I és que durant estos mesos la col·laboradora televisiva ha hagut de fer front a una lluita de titans i treure forces fins i tot d’on no n’hi havia.

 

Gran preocupació per la tertuliana

El seu entorn ho ha passat malament per la periodista andalusa, que ara roman hospitalitzada a causa de la seua malaltia. Prova d’això són els diferents gestos d’afecte que la seua família i amics han volgut compartir estos dies en les xarxes socials.

 

El mateix dia del seu ingrés hospitalari cridava l’atenció la publicació de Carmen Borrego en el seu perfil d’Instagram. La filla de María Teresa Campos rescatava una imatge al costat de Mila Ximénez al costat de la qual va escriure: «Cuida’t molt i has de ser molt forta, et mane tota la meua energia».

A això cal sumar-li el record del reporter Omar Suárez de fa cinc anys, moment en el qual l’andalusa estava a punt de participar en ‘Supervivientes’. A més, Belén Esteban ha compartit també estos dies en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram una imatge acompanyada de cors i amb la banda sonora de la cançó ‘Qué bonito es querer’ de Manuel Carrasco.

De moment, Mila Ximénez i el seu entorn més pròxim no han volgut pronunciar-se sobre la seua situació actual, quelcom potser els seus companys de ‘Sálvame’ revelen més prompte que tard.

Últimes notícies

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.