L’entorn de Mila Ximénez revela l’estat de salut de la periodista

Mila Ximénez està hospitalitzada. La col·laboradora de ‘Sálvame’, que pateix des de fa mesos càncer de pulmó, està des del dilluns ingressada a l’Hospital de la Luz i tot el seu entorn està d’allò més preocupat pel seu estat de salut.

Fa tan sols unes setmanes, Mila Ximénez anunciava que havia de prendre una dràstica decisió sobre la seua malaltia. Podia continuar rebent tractament, encara que este la deixés completament tocada, o renunciar als fàrmacs i aprofitar el temps que li quede de vida, alguna cosa que va deixar al seu entorn bastant tocat: «La setmana que ve em fan una nova prova perquè s’ha complicat una de les zones. Em fan un TAC i prendré la decisió de seguir o no amb el tractament».

Des d’aleshores, l’andalusa no s’ha pronunciat, encara que a vegades el silenci és una bona resposta. Després del seu ingrés a l’Hospital de la Luz, tot apunta, segons publica ‘Escàndols’, al fet que Mila Ximénez ja s’ha decidit i estaria rebent un «tractament pal·liatiu».

 

La seva confessió més complicada

Des que va conéixer el diagnòstic, Mila Ximénez no l’ha ocultat. «Estic fotuda, espantada i tinc ganes d’explicar-ho. Tenia molts dolors en el programa de l’últim sopar. Em feia molt de mal l’esquena, vaig estar al ‘Deluxe’ i em vaig haver de posar una injecció. El dilluns em van dir que tinc un tumor, un càncer de pulmó, este és el diagnòstic. Tinc un càncer. M’ho tractaran, farem quimioteràpia, radioteràpia i immunoteràpia. M’ho estic tractant en la clínica La Luz», així ho explicava a l’audiència de ‘Sálvame’ Mila Ximénez el passat estiu.

 

Des d’aleshores, el seu entorn laboral ha tractat amb especial afecte a la col·laboradora televisiva, que temps després va relatar amb cruesa com estava fent front a tot el procés. «El camí està sent molt llarg i molt fotut. M’ha semblat una eternitat. He estat al llit gairebé un mes, sense moure’m. Jo m’he espantat. No tinc cos. Tinc molta força, però ja cada vegada em costa més treure-la i cada vegada em costa més aixecar-me», va assenyalar l’andalusa.

 

El 25 de juliol, Mila Ximénez s’asseia en ‘Sábado Deluxe’ i deixava un altre titular contundent: «Tinc metàstasi en els pulmons, el fetge i més parts». Just en este instant molts dels seus afins van ser conscients de la veritable gravetat de l’assumpte. I és que durant estos mesos la col·laboradora televisiva ha hagut de fer front a una lluita de titans i treure forces fins i tot d’on no n’hi havia.

 

Gran preocupació per la tertuliana

El seu entorn ho ha passat malament per la periodista andalusa, que ara roman hospitalitzada a causa de la seua malaltia. Prova d’això són els diferents gestos d’afecte que la seua família i amics han volgut compartir estos dies en les xarxes socials.

 

El mateix dia del seu ingrés hospitalari cridava l’atenció la publicació de Carmen Borrego en el seu perfil d’Instagram. La filla de María Teresa Campos rescatava una imatge al costat de Mila Ximénez al costat de la qual va escriure: «Cuida’t molt i has de ser molt forta, et mane tota la meua energia».

A això cal sumar-li el record del reporter Omar Suárez de fa cinc anys, moment en el qual l’andalusa estava a punt de participar en ‘Supervivientes’. A més, Belén Esteban ha compartit també estos dies en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram una imatge acompanyada de cors i amb la banda sonora de la cançó ‘Qué bonito es querer’ de Manuel Carrasco.

De moment, Mila Ximénez i el seu entorn més pròxim no han volgut pronunciar-se sobre la seua situació actual, quelcom potser els seus companys de ‘Sálvame’ revelen més prompte que tard.

Últimes notícies

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.