6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

L’entorn de Mila Ximénez revela l’estat de salut de la periodista

Mila Ximénez està hospitalitzada. La col·laboradora de ‘Sálvame’, que pateix des de fa mesos càncer de pulmó, està des del dilluns ingressada a l’Hospital de la Luz i tot el seu entorn està d’allò més preocupat pel seu estat de salut.

Fa tan sols unes setmanes, Mila Ximénez anunciava que havia de prendre una dràstica decisió sobre la seua malaltia. Podia continuar rebent tractament, encara que este la deixés completament tocada, o renunciar als fàrmacs i aprofitar el temps que li quede de vida, alguna cosa que va deixar al seu entorn bastant tocat: «La setmana que ve em fan una nova prova perquè s’ha complicat una de les zones. Em fan un TAC i prendré la decisió de seguir o no amb el tractament».

Des d’aleshores, l’andalusa no s’ha pronunciat, encara que a vegades el silenci és una bona resposta. Després del seu ingrés a l’Hospital de la Luz, tot apunta, segons publica ‘Escàndols’, al fet que Mila Ximénez ja s’ha decidit i estaria rebent un «tractament pal·liatiu».

 

La seva confessió més complicada

Des que va conéixer el diagnòstic, Mila Ximénez no l’ha ocultat. «Estic fotuda, espantada i tinc ganes d’explicar-ho. Tenia molts dolors en el programa de l’últim sopar. Em feia molt de mal l’esquena, vaig estar al ‘Deluxe’ i em vaig haver de posar una injecció. El dilluns em van dir que tinc un tumor, un càncer de pulmó, este és el diagnòstic. Tinc un càncer. M’ho tractaran, farem quimioteràpia, radioteràpia i immunoteràpia. M’ho estic tractant en la clínica La Luz», així ho explicava a l’audiència de ‘Sálvame’ Mila Ximénez el passat estiu.

 

Des d’aleshores, el seu entorn laboral ha tractat amb especial afecte a la col·laboradora televisiva, que temps després va relatar amb cruesa com estava fent front a tot el procés. «El camí està sent molt llarg i molt fotut. M’ha semblat una eternitat. He estat al llit gairebé un mes, sense moure’m. Jo m’he espantat. No tinc cos. Tinc molta força, però ja cada vegada em costa més treure-la i cada vegada em costa més aixecar-me», va assenyalar l’andalusa.

 

El 25 de juliol, Mila Ximénez s’asseia en ‘Sábado Deluxe’ i deixava un altre titular contundent: «Tinc metàstasi en els pulmons, el fetge i més parts». Just en este instant molts dels seus afins van ser conscients de la veritable gravetat de l’assumpte. I és que durant estos mesos la col·laboradora televisiva ha hagut de fer front a una lluita de titans i treure forces fins i tot d’on no n’hi havia.

 

Gran preocupació per la tertuliana

El seu entorn ho ha passat malament per la periodista andalusa, que ara roman hospitalitzada a causa de la seua malaltia. Prova d’això són els diferents gestos d’afecte que la seua família i amics han volgut compartir estos dies en les xarxes socials.

 

El mateix dia del seu ingrés hospitalari cridava l’atenció la publicació de Carmen Borrego en el seu perfil d’Instagram. La filla de María Teresa Campos rescatava una imatge al costat de Mila Ximénez al costat de la qual va escriure: «Cuida’t molt i has de ser molt forta, et mane tota la meua energia».

A això cal sumar-li el record del reporter Omar Suárez de fa cinc anys, moment en el qual l’andalusa estava a punt de participar en ‘Supervivientes’. A més, Belén Esteban ha compartit també estos dies en la seua secció de ‘stories’ d’Instagram una imatge acompanyada de cors i amb la banda sonora de la cançó ‘Qué bonito es querer’ de Manuel Carrasco.

De moment, Mila Ximénez i el seu entorn més pròxim no han volgut pronunciar-se sobre la seua situació actual, quelcom potser els seus companys de ‘Sálvame’ revelen més prompte que tard.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.