‘Sálvame’ prepara el final d’este col·laborador per doble traïció

 

‘Sálvame’ ens té acostumats a tota mena de polèmiques, en les quals els seus col·laboradors són moltes vegades protagonistes, i no se salven d’hores i hores d’acusacions i recriminacions.

Ahir a la vesprada, li va arribar el torn a Rafa Mora, que s’ha vist cara a cara amb el qual fora la seua ex confident.

Uns àudios manejats per ‘Sálvame’ podrien revelar una suposada infidelitat d’allò més compromesa, ja que Mora es disposava a casar-se amb la seua promesa Macarena Millán.

Però, a més, el programa ha acusat el col·laborador de ser també deslleial als seus caps i companys, ja que Rafa estaria enviant escaletes de ‘Sálvame’ per correu i filtrant per WhatsApp altres missatges de la direcció.

La font del programa és Ricardo un testimoni dels esdeveniments amb el qual l’afectat també va ser «deslleial», en tractar-se també d’un antic confident seu.

Este assegura per activa i passiva que va existir infidelitat i que prompte hi haurà més dades sobre el tema. «Encara que no hi ha imatges, van passar coses», assegura.

Segons la font del programa, el valencià hauria acudit a una festa privada amb Diego Matamoros i dos rosses, amb una de les quals es va besar en públic. La festa, a la qual també va acudir Suso, va acabar en un xalet privat de La Moraleja, on este hauria sigut infidel a Macarena.

Ell ho nega i assegura que va ser una altra persona la que es va besar amb la xica rossa, però que per fidelitat als seus amics no dirà qui és.

Este dimarts 31 d’agost, Ricardo ha estat en el plató per a demostrar que era veritat que Rafa Mora li havia manat escaletes i correus privats dels directors, i ha portat totes les proves. Li va enviar l’arxiu que mana el programa a tots els col·laboradors abans que comence ‘La Moraleja’.

A més, ha ensenyat els WhatsApp que s’han manat dels temes que li ha demanat informació a la seua ex confident.

Les xarxes socials no hi han dubtat en parlar d’este tema i deixar clar que opinen sobre el valencià.

 

 

Rafa Mora demana perdó.  Rafa Mora: «No em meresc això»

 

El col·laborador s’ha vist obligat a explicar-se, i sobre el referent a manar-li escaletes, ell no ho recorda, «però si he passat una, ha sigut pel bé del programa», ha assegurat, i que mai hi ha hagut mala intenció.

Visiblement tocat pel que s’havia dit d’ell, Rafa Mora s’ha defensat, «que ningú pose en dubte que haja pogut fer-ho amb maldat», ha subratllat, «no em meresc això», ha assegurat. I ha volgut deixar clar que mai diu que no al treball i que sempre ve amb un somriure al programa.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.