‘Sálvame’ prepara el final d’este col·laborador per doble traïció

 

‘Sálvame’ ens té acostumats a tota mena de polèmiques, en les quals els seus col·laboradors són moltes vegades protagonistes, i no se salven d’hores i hores d’acusacions i recriminacions.

Ahir a la vesprada, li va arribar el torn a Rafa Mora, que s’ha vist cara a cara amb el qual fora la seua ex confident.

Uns àudios manejats per ‘Sálvame’ podrien revelar una suposada infidelitat d’allò més compromesa, ja que Mora es disposava a casar-se amb la seua promesa Macarena Millán.

Però, a més, el programa ha acusat el col·laborador de ser també deslleial als seus caps i companys, ja que Rafa estaria enviant escaletes de ‘Sálvame’ per correu i filtrant per WhatsApp altres missatges de la direcció.

La font del programa és Ricardo un testimoni dels esdeveniments amb el qual l’afectat també va ser “deslleial”, en tractar-se també d’un antic confident seu.

Este assegura per activa i passiva que va existir infidelitat i que prompte hi haurà més dades sobre el tema. “Encara que no hi ha imatges, van passar coses”, assegura.

Segons la font del programa, el valencià hauria acudit a una festa privada amb Diego Matamoros i dos rosses, amb una de les quals es va besar en públic. La festa, a la qual també va acudir Suso, va acabar en un xalet privat de La Moraleja, on este hauria sigut infidel a Macarena.

Ell ho nega i assegura que va ser una altra persona la que es va besar amb la xica rossa, però que per fidelitat als seus amics no dirà qui és.

Este dimarts 31 d’agost, Ricardo ha estat en el plató per a demostrar que era veritat que Rafa Mora li havia manat escaletes i correus privats dels directors, i ha portat totes les proves. Li va enviar l’arxiu que mana el programa a tots els col·laboradors abans que comence ‘La Moraleja’.

A més, ha ensenyat els WhatsApp que s’han manat dels temes que li ha demanat informació a la seua ex confident.

Les xarxes socials no hi han dubtat en parlar d’este tema i deixar clar que opinen sobre el valencià.

 

 

Rafa Mora demana perdó.  Rafa Mora: “No em meresc això”

 

El col·laborador s’ha vist obligat a explicar-se, i sobre el referent a manar-li escaletes, ell no ho recorda, “però si he passat una, ha sigut pel bé del programa”, ha assegurat, i que mai hi ha hagut mala intenció.

Visiblement tocat pel que s’havia dit d’ell, Rafa Mora s’ha defensat, “que ningú pose en dubte que haja pogut fer-ho amb maldat”, ha subratllat, “no em meresc això”, ha assegurat. I ha volgut deixar clar que mai diu que no al treball i que sempre ve amb un somriure al programa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.