‘Sálvame’ prepara el final d’este col·laborador per doble traïció

 

‘Sálvame’ ens té acostumats a tota mena de polèmiques, en les quals els seus col·laboradors són moltes vegades protagonistes, i no se salven d’hores i hores d’acusacions i recriminacions.

Ahir a la vesprada, li va arribar el torn a Rafa Mora, que s’ha vist cara a cara amb el qual fora la seua ex confident.

Uns àudios manejats per ‘Sálvame’ podrien revelar una suposada infidelitat d’allò més compromesa, ja que Mora es disposava a casar-se amb la seua promesa Macarena Millán.

Però, a més, el programa ha acusat el col·laborador de ser també deslleial als seus caps i companys, ja que Rafa estaria enviant escaletes de ‘Sálvame’ per correu i filtrant per WhatsApp altres missatges de la direcció.

La font del programa és Ricardo un testimoni dels esdeveniments amb el qual l’afectat també va ser «deslleial», en tractar-se també d’un antic confident seu.

Este assegura per activa i passiva que va existir infidelitat i que prompte hi haurà més dades sobre el tema. «Encara que no hi ha imatges, van passar coses», assegura.

Segons la font del programa, el valencià hauria acudit a una festa privada amb Diego Matamoros i dos rosses, amb una de les quals es va besar en públic. La festa, a la qual també va acudir Suso, va acabar en un xalet privat de La Moraleja, on este hauria sigut infidel a Macarena.

Ell ho nega i assegura que va ser una altra persona la que es va besar amb la xica rossa, però que per fidelitat als seus amics no dirà qui és.

Este dimarts 31 d’agost, Ricardo ha estat en el plató per a demostrar que era veritat que Rafa Mora li havia manat escaletes i correus privats dels directors, i ha portat totes les proves. Li va enviar l’arxiu que mana el programa a tots els col·laboradors abans que comence ‘La Moraleja’.

A més, ha ensenyat els WhatsApp que s’han manat dels temes que li ha demanat informació a la seua ex confident.

Les xarxes socials no hi han dubtat en parlar d’este tema i deixar clar que opinen sobre el valencià.

 

 

Rafa Mora demana perdó.  Rafa Mora: «No em meresc això»

 

El col·laborador s’ha vist obligat a explicar-se, i sobre el referent a manar-li escaletes, ell no ho recorda, «però si he passat una, ha sigut pel bé del programa», ha assegurat, i que mai hi ha hagut mala intenció.

Visiblement tocat pel que s’havia dit d’ell, Rafa Mora s’ha defensat, «que ningú pose en dubte que haja pogut fer-ho amb maldat», ha subratllat, «no em meresc això», ha assegurat. I ha volgut deixar clar que mai diu que no al treball i que sempre ve amb un somriure al programa.

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.