‘Sálvame’ prepara el final d’este col·laborador per doble traïció

 

‘Sálvame’ ens té acostumats a tota mena de polèmiques, en les quals els seus col·laboradors són moltes vegades protagonistes, i no se salven d’hores i hores d’acusacions i recriminacions.

Ahir a la vesprada, li va arribar el torn a Rafa Mora, que s’ha vist cara a cara amb el qual fora la seua ex confident.

Uns àudios manejats per ‘Sálvame’ podrien revelar una suposada infidelitat d’allò més compromesa, ja que Mora es disposava a casar-se amb la seua promesa Macarena Millán.

Però, a més, el programa ha acusat el col·laborador de ser també deslleial als seus caps i companys, ja que Rafa estaria enviant escaletes de ‘Sálvame’ per correu i filtrant per WhatsApp altres missatges de la direcció.

La font del programa és Ricardo un testimoni dels esdeveniments amb el qual l’afectat també va ser “deslleial”, en tractar-se també d’un antic confident seu.

Este assegura per activa i passiva que va existir infidelitat i que prompte hi haurà més dades sobre el tema. “Encara que no hi ha imatges, van passar coses”, assegura.

Segons la font del programa, el valencià hauria acudit a una festa privada amb Diego Matamoros i dos rosses, amb una de les quals es va besar en públic. La festa, a la qual també va acudir Suso, va acabar en un xalet privat de La Moraleja, on este hauria sigut infidel a Macarena.

Ell ho nega i assegura que va ser una altra persona la que es va besar amb la xica rossa, però que per fidelitat als seus amics no dirà qui és.

Este dimarts 31 d’agost, Ricardo ha estat en el plató per a demostrar que era veritat que Rafa Mora li havia manat escaletes i correus privats dels directors, i ha portat totes les proves. Li va enviar l’arxiu que mana el programa a tots els col·laboradors abans que comence ‘La Moraleja’.

A més, ha ensenyat els WhatsApp que s’han manat dels temes que li ha demanat informació a la seua ex confident.

Les xarxes socials no hi han dubtat en parlar d’este tema i deixar clar que opinen sobre el valencià.

 

 

Rafa Mora demana perdó.  Rafa Mora: “No em meresc això”

 

El col·laborador s’ha vist obligat a explicar-se, i sobre el referent a manar-li escaletes, ell no ho recorda, “però si he passat una, ha sigut pel bé del programa”, ha assegurat, i que mai hi ha hagut mala intenció.

Visiblement tocat pel que s’havia dit d’ell, Rafa Mora s’ha defensat, “que ningú pose en dubte que haja pogut fer-ho amb maldat”, ha subratllat, “no em meresc això”, ha assegurat. I ha volgut deixar clar que mai diu que no al treball i que sempre ve amb un somriure al programa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.