‘Sálvame’ prepara el final d’este col·laborador per doble traïció

 

‘Sálvame’ ens té acostumats a tota mena de polèmiques, en les quals els seus col·laboradors són moltes vegades protagonistes, i no se salven d’hores i hores d’acusacions i recriminacions.

Ahir a la vesprada, li va arribar el torn a Rafa Mora, que s’ha vist cara a cara amb el qual fora la seua ex confident.

Uns àudios manejats per ‘Sálvame’ podrien revelar una suposada infidelitat d’allò més compromesa, ja que Mora es disposava a casar-se amb la seua promesa Macarena Millán.

Però, a més, el programa ha acusat el col·laborador de ser també deslleial als seus caps i companys, ja que Rafa estaria enviant escaletes de ‘Sálvame’ per correu i filtrant per WhatsApp altres missatges de la direcció.

La font del programa és Ricardo un testimoni dels esdeveniments amb el qual l’afectat també va ser «deslleial», en tractar-se també d’un antic confident seu.

Este assegura per activa i passiva que va existir infidelitat i que prompte hi haurà més dades sobre el tema. «Encara que no hi ha imatges, van passar coses», assegura.

Segons la font del programa, el valencià hauria acudit a una festa privada amb Diego Matamoros i dos rosses, amb una de les quals es va besar en públic. La festa, a la qual també va acudir Suso, va acabar en un xalet privat de La Moraleja, on este hauria sigut infidel a Macarena.

Ell ho nega i assegura que va ser una altra persona la que es va besar amb la xica rossa, però que per fidelitat als seus amics no dirà qui és.

Este dimarts 31 d’agost, Ricardo ha estat en el plató per a demostrar que era veritat que Rafa Mora li havia manat escaletes i correus privats dels directors, i ha portat totes les proves. Li va enviar l’arxiu que mana el programa a tots els col·laboradors abans que comence ‘La Moraleja’.

A més, ha ensenyat els WhatsApp que s’han manat dels temes que li ha demanat informació a la seua ex confident.

Les xarxes socials no hi han dubtat en parlar d’este tema i deixar clar que opinen sobre el valencià.

 

 

Rafa Mora demana perdó.  Rafa Mora: «No em meresc això»

 

El col·laborador s’ha vist obligat a explicar-se, i sobre el referent a manar-li escaletes, ell no ho recorda, «però si he passat una, ha sigut pel bé del programa», ha assegurat, i que mai hi ha hagut mala intenció.

Visiblement tocat pel que s’havia dit d’ell, Rafa Mora s’ha defensat, «que ningú pose en dubte que haja pogut fer-ho amb maldat», ha subratllat, «no em meresc això», ha assegurat. I ha volgut deixar clar que mai diu que no al treball i que sempre ve amb un somriure al programa.

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.