Sandra Pica i Tom Brusse es retrobaran a Hondures

El dissabte passat durant l’emissió del ‘Deluxe’, Sandra Pica va causar moltíssim renou amb les seues declaracions sobre els sentiments oposats que està tenint sobre Tom Brusse. L’exparticipant de ‘La Ísla de las Tentaciones 2’ va confessar que no té clar si segueix enamorada. Els seus dubtes estan distanciant-la cada vegada més del supervivent.

Anit tots els espectadors de Telecinco van poder veure en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, com Carlos Sobera li va preguntar a Sandra com estava, i ella li va dir clarament que “es trobava en el mateix punt”, a més va afegir que, “no sé si estic veient coses que en el fons m’afecten. No sé si és perquè estic acostumada a no separar-me d’ell i al fet que convisquem junts 24/7 i ja porte cinc setmanes sense ell”.

Al que el presentador li proposava, “t’agradaria anar a veure-li a Hondures?”, al que ella va respondre, “He de pensar-ho”, per a sorpresa de tots.

 

Els col·laboradors creuen que Sandra no està enamorada

 

Els col·laboradors de seguida es van alarmar davant la contestació de Sandra. «Si li ho ha de pensar…», assenyalava Oriana. Prompte ella es va explicar: «No vull que es desequilibre més. Estic pensant més en ell que en mi», deia Sandra. «Si tens dubtes tu mateixa, t’has donat la resposta», opinava Rafa Mora.

«El que passa és que tens dubtes de tu, no de fer-li millor a ell. Jo si estiguera realment enamorada d’una persona i està dins de reality em vaig de cap», va afegir Sofía Cristo després.

Rocío Flores animava a Sandra a anar perquè finalment isca de dubtes: «Vas dir que fins que no ho veres no anava a saber realment què era el que senties. Pensa-t’ho molt bé». «Jo no és que no vulga veure. Però no vull arribar allí, que estiga freda i deixar-li malament», es preocupava Sandra.

«Tu imagina’t que et refredes, i passen les setmanes. La millor mostra de respecte és mirar a una persona als ulls i dir-li que no sents el mateix i que les coses no són com abans», li aconsellava Rafa davant aqueixa opció.

 

Sandra decideix anar a veure a Tom a Hondures

 

Finalment Carlos Sobera va deixar que Sandra s’ho pensara durant el programa. Després, la núvia de Tom anunciava que viatjarà a Hondures. «Aniré a veure a Tom. Vaig a Hondures. Tinc ganes de plorar. Una mescla de sentiments que no sé… Jo pense massa. Potser li veig i dic «l’he passat malament i per a res», deia esperançada

 

 

 

 

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.