Sandra Pica i Tom Brusse es retrobaran a Hondures

El dissabte passat durant l’emissió del ‘Deluxe’, Sandra Pica va causar moltíssim renou amb les seues declaracions sobre els sentiments oposats que està tenint sobre Tom Brusse. L’exparticipant de ‘La Ísla de las Tentaciones 2’ va confessar que no té clar si segueix enamorada. Els seus dubtes estan distanciant-la cada vegada més del supervivent.

Anit tots els espectadors de Telecinco van poder veure en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, com Carlos Sobera li va preguntar a Sandra com estava, i ella li va dir clarament que “es trobava en el mateix punt”, a més va afegir que, “no sé si estic veient coses que en el fons m’afecten. No sé si és perquè estic acostumada a no separar-me d’ell i al fet que convisquem junts 24/7 i ja porte cinc setmanes sense ell”.

Al que el presentador li proposava, “t’agradaria anar a veure-li a Hondures?”, al que ella va respondre, “He de pensar-ho”, per a sorpresa de tots.

 

Els col·laboradors creuen que Sandra no està enamorada

 

Els col·laboradors de seguida es van alarmar davant la contestació de Sandra. “Si li ho ha de pensar…”, assenyalava Oriana. Prompte ella es va explicar: “No vull que es desequilibre més. Estic pensant més en ell que en mi”, deia Sandra. “Si tens dubtes tu mateixa, t’has donat la resposta”, opinava Rafa Mora.

“El que passa és que tens dubtes de tu, no de fer-li millor a ell. Jo si estiguera realment enamorada d’una persona i està dins de reality em vaig de cap”, va afegir Sofía Cristo després.

Rocío Flores animava a Sandra a anar perquè finalment isca de dubtes: “Vas dir que fins que no ho veres no anava a saber realment què era el que senties. Pensa-t’ho molt bé”. “Jo no és que no vulga veure. Però no vull arribar allí, que estiga freda i deixar-li malament”, es preocupava Sandra.

“Tu imagina’t que et refredes, i passen les setmanes. La millor mostra de respecte és mirar a una persona als ulls i dir-li que no sents el mateix i que les coses no són com abans”, li aconsellava Rafa davant aqueixa opció.

 

Sandra decideix anar a veure a Tom a Hondures

 

Finalment Carlos Sobera va deixar que Sandra s’ho pensara durant el programa. Després, la núvia de Tom anunciava que viatjarà a Hondures. “Aniré a veure a Tom. Vaig a Hondures. Tinc ganes de plorar. Una mescla de sentiments que no sé… Jo pense massa. Potser li veig i dic “l’he passat malament i per a res”, deia esperançada

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.