Sandra Pica i Tom Brusse es retrobaran a Hondures

El dissabte passat durant l’emissió del ‘Deluxe’, Sandra Pica va causar moltíssim renou amb les seues declaracions sobre els sentiments oposats que està tenint sobre Tom Brusse. L’exparticipant de ‘La Ísla de las Tentaciones 2’ va confessar que no té clar si segueix enamorada. Els seus dubtes estan distanciant-la cada vegada més del supervivent.

Anit tots els espectadors de Telecinco van poder veure en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, com Carlos Sobera li va preguntar a Sandra com estava, i ella li va dir clarament que “es trobava en el mateix punt”, a més va afegir que, “no sé si estic veient coses que en el fons m’afecten. No sé si és perquè estic acostumada a no separar-me d’ell i al fet que convisquem junts 24/7 i ja porte cinc setmanes sense ell”.

Al que el presentador li proposava, “t’agradaria anar a veure-li a Hondures?”, al que ella va respondre, “He de pensar-ho”, per a sorpresa de tots.

 

Els col·laboradors creuen que Sandra no està enamorada

 

Els col·laboradors de seguida es van alarmar davant la contestació de Sandra. «Si li ho ha de pensar…», assenyalava Oriana. Prompte ella es va explicar: «No vull que es desequilibre més. Estic pensant més en ell que en mi», deia Sandra. «Si tens dubtes tu mateixa, t’has donat la resposta», opinava Rafa Mora.

«El que passa és que tens dubtes de tu, no de fer-li millor a ell. Jo si estiguera realment enamorada d’una persona i està dins de reality em vaig de cap», va afegir Sofía Cristo després.

Rocío Flores animava a Sandra a anar perquè finalment isca de dubtes: «Vas dir que fins que no ho veres no anava a saber realment què era el que senties. Pensa-t’ho molt bé». «Jo no és que no vulga veure. Però no vull arribar allí, que estiga freda i deixar-li malament», es preocupava Sandra.

«Tu imagina’t que et refredes, i passen les setmanes. La millor mostra de respecte és mirar a una persona als ulls i dir-li que no sents el mateix i que les coses no són com abans», li aconsellava Rafa davant aqueixa opció.

 

Sandra decideix anar a veure a Tom a Hondures

 

Finalment Carlos Sobera va deixar que Sandra s’ho pensara durant el programa. Després, la núvia de Tom anunciava que viatjarà a Hondures. «Aniré a veure a Tom. Vaig a Hondures. Tinc ganes de plorar. Una mescla de sentiments que no sé… Jo pense massa. Potser li veig i dic «l’he passat malament i per a res», deia esperançada

 

 

 

 

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.