Sandra Pica i Tom Brusse es retrobaran a Hondures

El dissabte passat durant l’emissió del ‘Deluxe’, Sandra Pica va causar moltíssim renou amb les seues declaracions sobre els sentiments oposats que està tenint sobre Tom Brusse. L’exparticipant de ‘La Ísla de las Tentaciones 2’ va confessar que no té clar si segueix enamorada. Els seus dubtes estan distanciant-la cada vegada més del supervivent.

Anit tots els espectadors de Telecinco van poder veure en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, com Carlos Sobera li va preguntar a Sandra com estava, i ella li va dir clarament que “es trobava en el mateix punt”, a més va afegir que, “no sé si estic veient coses que en el fons m’afecten. No sé si és perquè estic acostumada a no separar-me d’ell i al fet que convisquem junts 24/7 i ja porte cinc setmanes sense ell”.

Al que el presentador li proposava, “t’agradaria anar a veure-li a Hondures?”, al que ella va respondre, “He de pensar-ho”, per a sorpresa de tots.

 

Els col·laboradors creuen que Sandra no està enamorada

 

Els col·laboradors de seguida es van alarmar davant la contestació de Sandra. «Si li ho ha de pensar…», assenyalava Oriana. Prompte ella es va explicar: «No vull que es desequilibre més. Estic pensant més en ell que en mi», deia Sandra. «Si tens dubtes tu mateixa, t’has donat la resposta», opinava Rafa Mora.

«El que passa és que tens dubtes de tu, no de fer-li millor a ell. Jo si estiguera realment enamorada d’una persona i està dins de reality em vaig de cap», va afegir Sofía Cristo després.

Rocío Flores animava a Sandra a anar perquè finalment isca de dubtes: «Vas dir que fins que no ho veres no anava a saber realment què era el que senties. Pensa-t’ho molt bé». «Jo no és que no vulga veure. Però no vull arribar allí, que estiga freda i deixar-li malament», es preocupava Sandra.

«Tu imagina’t que et refredes, i passen les setmanes. La millor mostra de respecte és mirar a una persona als ulls i dir-li que no sents el mateix i que les coses no són com abans», li aconsellava Rafa davant aqueixa opció.

 

Sandra decideix anar a veure a Tom a Hondures

 

Finalment Carlos Sobera va deixar que Sandra s’ho pensara durant el programa. Després, la núvia de Tom anunciava que viatjarà a Hondures. «Aniré a veure a Tom. Vaig a Hondures. Tinc ganes de plorar. Una mescla de sentiments que no sé… Jo pense massa. Potser li veig i dic «l’he passat malament i per a res», deia esperançada

 

 

 

 

Últimes notícies

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.
FILMOTECA D'ESTIU