11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Sandra Pica i Tom Brusse es retrobaran a Hondures

El dissabte passat durant l’emissió del ‘Deluxe’, Sandra Pica va causar moltíssim renou amb les seues declaracions sobre els sentiments oposats que està tenint sobre Tom Brusse. L’exparticipant de ‘La Ísla de las Tentaciones 2’ va confessar que no té clar si segueix enamorada. Els seus dubtes estan distanciant-la cada vegada més del supervivent.

Anit tots els espectadors de Telecinco van poder veure en ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, com Carlos Sobera li va preguntar a Sandra com estava, i ella li va dir clarament que “es trobava en el mateix punt”, a més va afegir que, “no sé si estic veient coses que en el fons m’afecten. No sé si és perquè estic acostumada a no separar-me d’ell i al fet que convisquem junts 24/7 i ja porte cinc setmanes sense ell”.

Al que el presentador li proposava, “t’agradaria anar a veure-li a Hondures?”, al que ella va respondre, “He de pensar-ho”, per a sorpresa de tots.

 

Els col·laboradors creuen que Sandra no està enamorada

 

Els col·laboradors de seguida es van alarmar davant la contestació de Sandra. “Si li ho ha de pensar…”, assenyalava Oriana. Prompte ella es va explicar: “No vull que es desequilibre més. Estic pensant més en ell que en mi”, deia Sandra. “Si tens dubtes tu mateixa, t’has donat la resposta”, opinava Rafa Mora.

“El que passa és que tens dubtes de tu, no de fer-li millor a ell. Jo si estiguera realment enamorada d’una persona i està dins de reality em vaig de cap”, va afegir Sofía Cristo després.

Rocío Flores animava a Sandra a anar perquè finalment isca de dubtes: “Vas dir que fins que no ho veres no anava a saber realment què era el que senties. Pensa-t’ho molt bé”. “Jo no és que no vulga veure. Però no vull arribar allí, que estiga freda i deixar-li malament”, es preocupava Sandra.

“Tu imagina’t que et refredes, i passen les setmanes. La millor mostra de respecte és mirar a una persona als ulls i dir-li que no sents el mateix i que les coses no són com abans”, li aconsellava Rafa davant aqueixa opció.

 

Sandra decideix anar a veure a Tom a Hondures

 

Finalment Carlos Sobera va deixar que Sandra s’ho pensara durant el programa. Després, la núvia de Tom anunciava que viatjarà a Hondures. “Aniré a veure a Tom. Vaig a Hondures. Tinc ganes de plorar. Una mescla de sentiments que no sé… Jo pense massa. Potser li veig i dic “l’he passat malament i per a res”, deia esperançada

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.