El secret més ben guardat per als finalistes de ‘Supervivientes’

Supervivientes arribarà a la seua fi dos setmanes abans del previst i ho farà d’una manera molt diferent de les anteriors edicions del concurs de supervivència. Tot i que Telecinco sempre ha fet una gala espectacular per a rebre els finalistes, la veritat és que enguany podria no fer-la. Pareix que Bulldog TV i Mediaset s’hauran d’adaptar a les circumstàncies imposades per la COVID-19. De moment, la cadena ja ha revelat que els cinc finalistes seran repatriats a Espanya, en un vol de somni al costat de l’equip del programa, per a que la resta del concurs continue d’una manera diferent en Madrid.

 

Una quarantena de catorze dies en un hotel

Quant aterren, els participants estaran confinats en un hotel durant catorze dies, ja que divendres passat, 15 de maig, el Govern obligava a passar la quarantena a totes aquelles persones que vinguen de l’estranger, siga en un allotjament o en un domicili de la seua propietat. Durant mig mes, els concursants canviaran els Cayos Cochinos per un hotel amb càmeres gravant-los durant 24 hores al dia al més pur estil ‘Gran Hermano’, tot i que es desconeix si viuran de manera similar a un supervivent, és a dir, sense poder dutxar-se o menjar a gust.

 

Encara que se sap que la final està prop, es desconeix si els finalistes podran acudir als exteriors de Mediaset en helicòpter, tal com s’ha fet en les últimes edicions del concurs. Sense dubte i donades les circumstàncies actuals, la veritat és que tot pareix indicar que la gran final serà molt diferent de com estàvem acostumats, a l’igual que ha passat amb el transcurs del concurs.

 

Cal recordar que el passat 20 de març, el mateix Ministeri assegurava que l’equip del programa ‘Supervivientes’ «no ha demanat ser repatriat» tal com s’assegurava en diferents mitjans.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.