El secret més ben guardat per als finalistes de ‘Supervivientes’

Supervivientes arribarà a la seua fi dos setmanes abans del previst i ho farà d’una manera molt diferent de les anteriors edicions del concurs de supervivència. Tot i que Telecinco sempre ha fet una gala espectacular per a rebre els finalistes, la veritat és que enguany podria no fer-la. Pareix que Bulldog TV i Mediaset s’hauran d’adaptar a les circumstàncies imposades per la COVID-19. De moment, la cadena ja ha revelat que els cinc finalistes seran repatriats a Espanya, en un vol de somni al costat de l’equip del programa, per a que la resta del concurs continue d’una manera diferent en Madrid.

 

Una quarantena de catorze dies en un hotel

Quant aterren, els participants estaran confinats en un hotel durant catorze dies, ja que divendres passat, 15 de maig, el Govern obligava a passar la quarantena a totes aquelles persones que vinguen de l’estranger, siga en un allotjament o en un domicili de la seua propietat. Durant mig mes, els concursants canviaran els Cayos Cochinos per un hotel amb càmeres gravant-los durant 24 hores al dia al més pur estil ‘Gran Hermano’, tot i que es desconeix si viuran de manera similar a un supervivent, és a dir, sense poder dutxar-se o menjar a gust.

 

Encara que se sap que la final està prop, es desconeix si els finalistes podran acudir als exteriors de Mediaset en helicòpter, tal com s’ha fet en les últimes edicions del concurs. Sense dubte i donades les circumstàncies actuals, la veritat és que tot pareix indicar que la gran final serà molt diferent de com estàvem acostumats, a l’igual que ha passat amb el transcurs del concurs.

 

Cal recordar que el passat 20 de març, el mateix Ministeri assegurava que l’equip del programa ‘Supervivientes’ «no ha demanat ser repatriat» tal com s’assegurava en diferents mitjans.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU