El secret més ben guardat per als finalistes de ‘Supervivientes’

Supervivientes arribarà a la seua fi dos setmanes abans del previst i ho farà d’una manera molt diferent de les anteriors edicions del concurs de supervivència. Tot i que Telecinco sempre ha fet una gala espectacular per a rebre els finalistes, la veritat és que enguany podria no fer-la. Pareix que Bulldog TV i Mediaset s’hauran d’adaptar a les circumstàncies imposades per la COVID-19. De moment, la cadena ja ha revelat que els cinc finalistes seran repatriats a Espanya, en un vol de somni al costat de l’equip del programa, per a que la resta del concurs continue d’una manera diferent en Madrid.

 

Una quarantena de catorze dies en un hotel

Quant aterren, els participants estaran confinats en un hotel durant catorze dies, ja que divendres passat, 15 de maig, el Govern obligava a passar la quarantena a totes aquelles persones que vinguen de l’estranger, siga en un allotjament o en un domicili de la seua propietat. Durant mig mes, els concursants canviaran els Cayos Cochinos per un hotel amb càmeres gravant-los durant 24 hores al dia al més pur estil ‘Gran Hermano’, tot i que es desconeix si viuran de manera similar a un supervivent, és a dir, sense poder dutxar-se o menjar a gust.

 

Encara que se sap que la final està prop, es desconeix si els finalistes podran acudir als exteriors de Mediaset en helicòpter, tal com s’ha fet en les últimes edicions del concurs. Sense dubte i donades les circumstàncies actuals, la veritat és que tot pareix indicar que la gran final serà molt diferent de com estàvem acostumats, a l’igual que ha passat amb el transcurs del concurs.

 

Cal recordar que el passat 20 de març, el mateix Ministeri assegurava que l’equip del programa ‘Supervivientes’ «no ha demanat ser repatriat» tal com s’assegurava en diferents mitjans.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.