El secret més ben guardat per als finalistes de ‘Supervivientes’

Supervivientes arribarà a la seua fi dos setmanes abans del previst i ho farà d’una manera molt diferent de les anteriors edicions del concurs de supervivència. Tot i que Telecinco sempre ha fet una gala espectacular per a rebre els finalistes, la veritat és que enguany podria no fer-la. Pareix que Bulldog TV i Mediaset s’hauran d’adaptar a les circumstàncies imposades per la COVID-19. De moment, la cadena ja ha revelat que els cinc finalistes seran repatriats a Espanya, en un vol de somni al costat de l’equip del programa, per a que la resta del concurs continue d’una manera diferent en Madrid.

 

Una quarantena de catorze dies en un hotel

Quant aterren, els participants estaran confinats en un hotel durant catorze dies, ja que divendres passat, 15 de maig, el Govern obligava a passar la quarantena a totes aquelles persones que vinguen de l’estranger, siga en un allotjament o en un domicili de la seua propietat. Durant mig mes, els concursants canviaran els Cayos Cochinos per un hotel amb càmeres gravant-los durant 24 hores al dia al més pur estil ‘Gran Hermano’, tot i que es desconeix si viuran de manera similar a un supervivent, és a dir, sense poder dutxar-se o menjar a gust.

 

Encara que se sap que la final està prop, es desconeix si els finalistes podran acudir als exteriors de Mediaset en helicòpter, tal com s’ha fet en les últimes edicions del concurs. Sense dubte i donades les circumstàncies actuals, la veritat és que tot pareix indicar que la gran final serà molt diferent de com estàvem acostumats, a l’igual que ha passat amb el transcurs del concurs.

 

Cal recordar que el passat 20 de març, el mateix Ministeri assegurava que l’equip del programa ‘Supervivientes’ «no ha demanat ser repatriat» tal com s’assegurava en diferents mitjans.

Últimes notícies

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.