El secret més ben guardat per als finalistes de ‘Supervivientes’

Supervivientes arribarà a la seua fi dos setmanes abans del previst i ho farà d’una manera molt diferent de les anteriors edicions del concurs de supervivència. Tot i que Telecinco sempre ha fet una gala espectacular per a rebre els finalistes, la veritat és que enguany podria no fer-la. Pareix que Bulldog TV i Mediaset s’hauran d’adaptar a les circumstàncies imposades per la COVID-19. De moment, la cadena ja ha revelat que els cinc finalistes seran repatriats a Espanya, en un vol de somni al costat de l’equip del programa, per a que la resta del concurs continue d’una manera diferent en Madrid.

 

Una quarantena de catorze dies en un hotel

Quant aterren, els participants estaran confinats en un hotel durant catorze dies, ja que divendres passat, 15 de maig, el Govern obligava a passar la quarantena a totes aquelles persones que vinguen de l’estranger, siga en un allotjament o en un domicili de la seua propietat. Durant mig mes, els concursants canviaran els Cayos Cochinos per un hotel amb càmeres gravant-los durant 24 hores al dia al més pur estil ‘Gran Hermano’, tot i que es desconeix si viuran de manera similar a un supervivent, és a dir, sense poder dutxar-se o menjar a gust.

 

Encara que se sap que la final està prop, es desconeix si els finalistes podran acudir als exteriors de Mediaset en helicòpter, tal com s’ha fet en les últimes edicions del concurs. Sense dubte i donades les circumstàncies actuals, la veritat és que tot pareix indicar que la gran final serà molt diferent de com estàvem acostumats, a l’igual que ha passat amb el transcurs del concurs.

 

Cal recordar que el passat 20 de març, el mateix Ministeri assegurava que l’equip del programa ‘Supervivientes’ «no ha demanat ser repatriat» tal com s’assegurava en diferents mitjans.

Últimes notícies

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.

Les altes temperatures continuen a l’interior i s’esperen tronades aïllades a la vesprada

L’interior de València i d’Alacant manté temperatures molt altes hui dimecres, amb pols en suspensió i possibilitat de tronades aïllades, sobretot a la vesprada. Dijous les màximes pujaran encara més i podrien arribar als 44 graus en zones interiors i prelitorals.

Nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana amb mínimes que no baixen dels 28 graus

La Comunitat Valenciana ha tornat a registrar una nit tòrrida, amb valors per damunt dels 28 graus ja a mitjanit en municipis de València, Castelló i Alacant, segons Aemet.

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.