Sentenciat: HBO MAX fulmina a Chris Noth: no hi haurà més Mr. Big

Els fans de ‘Sexo en Nueva York’ esperaven més d’una sorpresa amb l’arribada del revival en HBO Max, batejat com ‘And just like that‘ i que compta amb tres dels seus protagonistes originals (Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis), però la més notòria ha succeït fora de la ficció: Chris Noth, que dona vida a Mr. Big, ha sigut acusat per dos dones d’agressió sexual.

Com a conseqüència, la sèrie ha decidit eliminar la seua aparició en l’últim episodi de la temporada, que s’emetrà el pròxim 3 de febrer.

Noth va formar part del primer episodi de la nova sèrie, en el qual li vam veure retrobar-se amb Carrie Bradshaw, encara que no va durar molt: Mr. Big pateix un infart mentre fa exercici en una bicicleta estàtica i mor. Així va acabar oficialment el recorregut del personatge en la sèrie, i es va emetre abans que aparegueren les al·legacions en contra seua. Ara bé, com han revelat els creadors del xou d’HBO Max, estava previst que apareguera una vegada més en l’últim episodi en una seqüència onírica imaginada per Carrie.

Segons ha informat TV Line, l'»equip creatiu de la sèrie finalment va decidir que el metratge mínim que Noth havia filmat amb Parker en un escenari a París no era una part integral de l’escena, en la qual es veu a Carrie aconseguint el tancament en la seua relació en desfer-se de les cendres de Big. Una font interna assenyala que el final no estava tancat en el moment en què es van fer públiques les acusacions contra Noth«.

Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis, protagonistes d’And Just Like That s’han pronunciat a través d’Instagram: «Ens apesaren profundament les acusacions contra Chris Noth. Fem costat a les dones que han fet un pas al capdavant per a compartir les seues doloroses experiències. Sabem que ha de ser molt difícil fer-ho i les aplaudim per això», diuen en un comunicat.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.