17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Sentenciat: HBO MAX fulmina a Chris Noth: no hi haurà més Mr. Big

Els fans de ‘Sexo en Nueva York’ esperaven més d’una sorpresa amb l’arribada del revival en HBO Max, batejat com ‘And just like that‘ i que compta amb tres dels seus protagonistes originals (Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis), però la més notòria ha succeït fora de la ficció: Chris Noth, que dona vida a Mr. Big, ha sigut acusat per dos dones d’agressió sexual.

Com a conseqüència, la sèrie ha decidit eliminar la seua aparició en l’últim episodi de la temporada, que s’emetrà el pròxim 3 de febrer.

Noth va formar part del primer episodi de la nova sèrie, en el qual li vam veure retrobar-se amb Carrie Bradshaw, encara que no va durar molt: Mr. Big pateix un infart mentre fa exercici en una bicicleta estàtica i mor. Així va acabar oficialment el recorregut del personatge en la sèrie, i es va emetre abans que aparegueren les al·legacions en contra seua. Ara bé, com han revelat els creadors del xou d’HBO Max, estava previst que apareguera una vegada més en l’últim episodi en una seqüència onírica imaginada per Carrie.

Segons ha informat TV Line, l'”equip creatiu de la sèrie finalment va decidir que el metratge mínim que Noth havia filmat amb Parker en un escenari a París no era una part integral de l’escena, en la qual es veu a Carrie aconseguint el tancament en la seua relació en desfer-se de les cendres de Big. Una font interna assenyala que el final no estava tancat en el moment en què es van fer públiques les acusacions contra Noth“.

Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis, protagonistes d’And Just Like That s’han pronunciat a través d’Instagram: “Ens apesaren profundament les acusacions contra Chris Noth. Fem costat a les dones que han fet un pas al capdavant per a compartir les seues doloroses experiències. Sabem que ha de ser molt difícil fer-ho i les aplaudim per això”, diuen en un comunicat.

Últimes notícies

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.

Pérez Llorca espera que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha demanat que la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA marque una nova etapa de cooperació. Ha admés que arriba tard i que possiblement hi ha qüestions sense solució.