Sentenciat: HBO MAX fulmina a Chris Noth: no hi haurà més Mr. Big

Els fans de ‘Sexo en Nueva York’ esperaven més d’una sorpresa amb l’arribada del revival en HBO Max, batejat com ‘And just like that‘ i que compta amb tres dels seus protagonistes originals (Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis), però la més notòria ha succeït fora de la ficció: Chris Noth, que dona vida a Mr. Big, ha sigut acusat per dos dones d’agressió sexual.

Com a conseqüència, la sèrie ha decidit eliminar la seua aparició en l’últim episodi de la temporada, que s’emetrà el pròxim 3 de febrer.

Noth va formar part del primer episodi de la nova sèrie, en el qual li vam veure retrobar-se amb Carrie Bradshaw, encara que no va durar molt: Mr. Big pateix un infart mentre fa exercici en una bicicleta estàtica i mor. Així va acabar oficialment el recorregut del personatge en la sèrie, i es va emetre abans que aparegueren les al·legacions en contra seua. Ara bé, com han revelat els creadors del xou d’HBO Max, estava previst que apareguera una vegada més en l’últim episodi en una seqüència onírica imaginada per Carrie.

Segons ha informat TV Line, l'»equip creatiu de la sèrie finalment va decidir que el metratge mínim que Noth havia filmat amb Parker en un escenari a París no era una part integral de l’escena, en la qual es veu a Carrie aconseguint el tancament en la seua relació en desfer-se de les cendres de Big. Una font interna assenyala que el final no estava tancat en el moment en què es van fer públiques les acusacions contra Noth«.

Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis, protagonistes d’And Just Like That s’han pronunciat a través d’Instagram: «Ens apesaren profundament les acusacions contra Chris Noth. Fem costat a les dones que han fet un pas al capdavant per a compartir les seues doloroses experiències. Sabem que ha de ser molt difícil fer-ho i les aplaudim per això», diuen en un comunicat.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.