Sentenciat: HBO MAX fulmina a Chris Noth: no hi haurà més Mr. Big

Els fans de ‘Sexo en Nueva York’ esperaven més d’una sorpresa amb l’arribada del revival en HBO Max, batejat com ‘And just like that‘ i que compta amb tres dels seus protagonistes originals (Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis), però la més notòria ha succeït fora de la ficció: Chris Noth, que dona vida a Mr. Big, ha sigut acusat per dos dones d’agressió sexual.

Com a conseqüència, la sèrie ha decidit eliminar la seua aparició en l’últim episodi de la temporada, que s’emetrà el pròxim 3 de febrer.

Noth va formar part del primer episodi de la nova sèrie, en el qual li vam veure retrobar-se amb Carrie Bradshaw, encara que no va durar molt: Mr. Big pateix un infart mentre fa exercici en una bicicleta estàtica i mor. Així va acabar oficialment el recorregut del personatge en la sèrie, i es va emetre abans que aparegueren les al·legacions en contra seua. Ara bé, com han revelat els creadors del xou d’HBO Max, estava previst que apareguera una vegada més en l’últim episodi en una seqüència onírica imaginada per Carrie.

Segons ha informat TV Line, l'»equip creatiu de la sèrie finalment va decidir que el metratge mínim que Noth havia filmat amb Parker en un escenari a París no era una part integral de l’escena, en la qual es veu a Carrie aconseguint el tancament en la seua relació en desfer-se de les cendres de Big. Una font interna assenyala que el final no estava tancat en el moment en què es van fer públiques les acusacions contra Noth«.

Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis, protagonistes d’And Just Like That s’han pronunciat a través d’Instagram: «Ens apesaren profundament les acusacions contra Chris Noth. Fem costat a les dones que han fet un pas al capdavant per a compartir les seues doloroses experiències. Sabem que ha de ser molt difícil fer-ho i les aplaudim per això», diuen en un comunicat.

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.