Sentenciat: HBO MAX fulmina a Chris Noth: no hi haurà més Mr. Big

Els fans de ‘Sexo en Nueva York’ esperaven més d’una sorpresa amb l’arribada del revival en HBO Max, batejat com ‘And just like that‘ i que compta amb tres dels seus protagonistes originals (Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis), però la més notòria ha succeït fora de la ficció: Chris Noth, que dona vida a Mr. Big, ha sigut acusat per dos dones d’agressió sexual.

Com a conseqüència, la sèrie ha decidit eliminar la seua aparició en l’últim episodi de la temporada, que s’emetrà el pròxim 3 de febrer.

Noth va formar part del primer episodi de la nova sèrie, en el qual li vam veure retrobar-se amb Carrie Bradshaw, encara que no va durar molt: Mr. Big pateix un infart mentre fa exercici en una bicicleta estàtica i mor. Així va acabar oficialment el recorregut del personatge en la sèrie, i es va emetre abans que aparegueren les al·legacions en contra seua. Ara bé, com han revelat els creadors del xou d’HBO Max, estava previst que apareguera una vegada més en l’últim episodi en una seqüència onírica imaginada per Carrie.

Segons ha informat TV Line, l'”equip creatiu de la sèrie finalment va decidir que el metratge mínim que Noth havia filmat amb Parker en un escenari a París no era una part integral de l’escena, en la qual es veu a Carrie aconseguint el tancament en la seua relació en desfer-se de les cendres de Big. Una font interna assenyala que el final no estava tancat en el moment en què es van fer públiques les acusacions contra Noth“.

Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon i Kristin Davis, protagonistes d’And Just Like That s’han pronunciat a través d’Instagram: “Ens apesaren profundament les acusacions contra Chris Noth. Fem costat a les dones que han fet un pas al capdavant per a compartir les seues doloroses experiències. Sabem que ha de ser molt difícil fer-ho i les aplaudim per això”, diuen en un comunicat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un detingut i tres investigats després de trobar 332 plantes de marihuana a Orihuela

La Guàrdia Civil ha desarticulat en Torremendo una plantació 'indoor' amb 332 plantes llestes per a la seua recol·lecció. Un home va ser detingut i altres tres van quedar investigats.

Alfafar reforça la seua preparació davant riscos i inundacions amb obres i un parc inundable

Alfafar avança en una estratègia global per a reduir riscos després de la DANA de 2024. Obres en el clavegueram, SUDS i un gran parc inundable formen el nucli del pla.

Rècord de participació en el Premi Azorín 2026: 735 novel·les a concurs

El certamen bat la seua marca amb 735 originals i consolida la seua projecció internacional. El lliurament serà el dijous 5 de març a la Sala Simfònica del ADDA.

Ingressa a la presó per confinar a persones vulnerables i quedar-se amb els seus béns

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Torrent i ha ingressat a la presó per confinar a persones vulnerables, sotmetre-les amb amenaces i apropiar-se dels seus béns. La investigació ha destapat estafes amb cotxes i 126 línies telefòniques i la troballa de cocaïna en el seu domicili.

Infermeria demana més seguretat en centres de salut després de l’assassinat masclista de Benicàssim

El Col·legi d'Infermers i Infermeres de Castelló ha reclamat vigilància i controls en hospitals i centres de salut després de l'assassinat masclista de Benicàssim. L'entitat també ha demanat actualitzar el marc legal i aclarir la seguretat jurídica en la indicació de medicaments.

Les VTC marxen per València contra un decret que consideren letal per al sector

Una marxa lenta de conductors de VTC col·lapsa la ronda interior de València contra un decret llei urgent de la Generalitat que restringix el servici urbà. El sector alerta d'una retallada del 40% de l'oferta, 1.800 llicències i 5.000 ocupacions en risc.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació de Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïa responsabilitat per irregularitats en vivendes públiques.

Exdirigentes del PSPV d’Almussafes reclamen respectar la presumpció d’innocència de l’alcalde

Els 41 membres de l'anterior executiva local han qüestionat l'expedient obert pel Comité d'Ètica i Garanties del PSPV-PSOE i han reclamat respecte a la presumpció d'innocència. Recorden que Toni González seguix com a alcalde malgrat la suspensió cautelar de militància per acusacions d'assetjament sexual i laboral.