Sexe desenfrenat a l’Illa de ‘Supervivientes’

 

‘Supervivientes’ mai deixa indiferent a ningú, i la gala d’anit no va ser diferent, ja que dos dels seus protagonistes van a donar molt a parlar.

Lola i el seu nuvi, Iván, han tingut sexe! La parella de la supervivent va aterrar a Hondures en ‘Supervivientes. Tierra de nadie’ per a visitar i sorprendre-la. Ella es va posar histèrica per l’emoció. Més encara quan Carlos Sobera els va comunicar que podrien passar la nit junts. Però no estarien sols, ja que Palito continua convivint amb Lola.

En les imatges que va emetre el programa de supervivència es podia observar a la parella com es menjaven a besos. La temperatura va començar a pujar amb un bany a la platja. «Tu ací em fas un fill. Ací em fecundes», advertia Lola al seu xic. «Llavors hi ha noces?», li va preguntar ell. «Per descomptat. No sé com no has portat l’anell», va respondre ella.

L’apassionada trobada entre Lola i Iván

 

Va caure la nit i Palito augurava el que anava a passar. «Estic esperant a veure quan m’adorm i que facen el que vulguen. Això és perquè la gent vote: que seguisca putejada més temps o a ‘platja confort‘. He passat de Palito a canelobre», deia rient-se, ja que estava a molt poca distància d’ells.

Palito va aconseguir adormir-se… i amb això va arribar el moment més passional viscut fins ara en ‘Supervivientes’. Lola i Iván tenien sexe sense importar-los que Palito estiguera al seu costat. Malgrat estar tapats per un sac, les imatges no deixaven lloc a dubtes sobre la intensitat de la trobada.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.