Sexe desenfrenat a l’Illa de ‘Supervivientes’

 

‘Supervivientes’ mai deixa indiferent a ningú, i la gala d’anit no va ser diferent, ja que dos dels seus protagonistes van a donar molt a parlar.

Lola i el seu nuvi, Iván, han tingut sexe! La parella de la supervivent va aterrar a Hondures en ‘Supervivientes. Tierra de nadie’ per a visitar i sorprendre-la. Ella es va posar histèrica per l’emoció. Més encara quan Carlos Sobera els va comunicar que podrien passar la nit junts. Però no estarien sols, ja que Palito continua convivint amb Lola.

En les imatges que va emetre el programa de supervivència es podia observar a la parella com es menjaven a besos. La temperatura va començar a pujar amb un bany a la platja. «Tu ací em fas un fill. Ací em fecundes», advertia Lola al seu xic. «Llavors hi ha noces?», li va preguntar ell. «Per descomptat. No sé com no has portat l’anell», va respondre ella.

L’apassionada trobada entre Lola i Iván

 

Va caure la nit i Palito augurava el que anava a passar. «Estic esperant a veure quan m’adorm i que facen el que vulguen. Això és perquè la gent vote: que seguisca putejada més temps o a ‘platja confort‘. He passat de Palito a canelobre», deia rient-se, ja que estava a molt poca distància d’ells.

Palito va aconseguir adormir-se… i amb això va arribar el moment més passional viscut fins ara en ‘Supervivientes’. Lola i Iván tenien sexe sense importar-los que Palito estiguera al seu costat. Malgrat estar tapats per un sac, les imatges no deixaven lloc a dubtes sobre la intensitat de la trobada.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.