Sexe desenfrenat a l’Illa de ‘Supervivientes’

 

‘Supervivientes’ mai deixa indiferent a ningú, i la gala d’anit no va ser diferent, ja que dos dels seus protagonistes van a donar molt a parlar.

Lola i el seu nuvi, Iván, han tingut sexe! La parella de la supervivent va aterrar a Hondures en ‘Supervivientes. Tierra de nadie’ per a visitar i sorprendre-la. Ella es va posar histèrica per l’emoció. Més encara quan Carlos Sobera els va comunicar que podrien passar la nit junts. Però no estarien sols, ja que Palito continua convivint amb Lola.

En les imatges que va emetre el programa de supervivència es podia observar a la parella com es menjaven a besos. La temperatura va començar a pujar amb un bany a la platja. “Tu ací em fas un fill. Ací em fecundes”, advertia Lola al seu xic. “Llavors hi ha noces?”, li va preguntar ell. “Per descomptat. No sé com no has portat l’anell”, va respondre ella.

L’apassionada trobada entre Lola i Iván

 

Va caure la nit i Palito augurava el que anava a passar. “Estic esperant a veure quan m’adorm i que facen el que vulguen. Això és perquè la gent vote: que seguisca putejada més temps o a ‘platja confort‘. He passat de Palito a canelobre”, deia rient-se, ja que estava a molt poca distància d’ells.

Palito va aconseguir adormir-se… i amb això va arribar el moment més passional viscut fins ara en ‘Supervivientes’. Lola i Iván tenien sexe sense importar-los que Palito estiguera al seu costat. Malgrat estar tapats per un sac, les imatges no deixaven lloc a dubtes sobre la intensitat de la trobada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.