Sexe desenfrenat a l’Illa de ‘Supervivientes’

 

‘Supervivientes’ mai deixa indiferent a ningú, i la gala d’anit no va ser diferent, ja que dos dels seus protagonistes van a donar molt a parlar.

Lola i el seu nuvi, Iván, han tingut sexe! La parella de la supervivent va aterrar a Hondures en ‘Supervivientes. Tierra de nadie’ per a visitar i sorprendre-la. Ella es va posar histèrica per l’emoció. Més encara quan Carlos Sobera els va comunicar que podrien passar la nit junts. Però no estarien sols, ja que Palito continua convivint amb Lola.

En les imatges que va emetre el programa de supervivència es podia observar a la parella com es menjaven a besos. La temperatura va començar a pujar amb un bany a la platja. “Tu ací em fas un fill. Ací em fecundes”, advertia Lola al seu xic. “Llavors hi ha noces?”, li va preguntar ell. “Per descomptat. No sé com no has portat l’anell”, va respondre ella.

L’apassionada trobada entre Lola i Iván

 

Va caure la nit i Palito augurava el que anava a passar. “Estic esperant a veure quan m’adorm i que facen el que vulguen. Això és perquè la gent vote: que seguisca putejada més temps o a ‘platja confort‘. He passat de Palito a canelobre”, deia rient-se, ja que estava a molt poca distància d’ells.

Palito va aconseguir adormir-se… i amb això va arribar el moment més passional viscut fins ara en ‘Supervivientes’. Lola i Iván tenien sexe sense importar-los que Palito estiguera al seu costat. Malgrat estar tapats per un sac, les imatges no deixaven lloc a dubtes sobre la intensitat de la trobada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Lafuente alerta que la polarització política bloqueja l’avanç de la societat

El president de la CEV, Vicente Lafuente, advertix que la polarització política frena acords clau per a l'economia i reclama diàleg, cessions i grans pactes d'Estat.

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.