Sexe desenfrenat a l’Illa de ‘Supervivientes’

 

‘Supervivientes’ mai deixa indiferent a ningú, i la gala d’anit no va ser diferent, ja que dos dels seus protagonistes van a donar molt a parlar.

Lola i el seu nuvi, Iván, han tingut sexe! La parella de la supervivent va aterrar a Hondures en ‘Supervivientes. Tierra de nadie’ per a visitar i sorprendre-la. Ella es va posar histèrica per l’emoció. Més encara quan Carlos Sobera els va comunicar que podrien passar la nit junts. Però no estarien sols, ja que Palito continua convivint amb Lola.

En les imatges que va emetre el programa de supervivència es podia observar a la parella com es menjaven a besos. La temperatura va començar a pujar amb un bany a la platja. «Tu ací em fas un fill. Ací em fecundes», advertia Lola al seu xic. «Llavors hi ha noces?», li va preguntar ell. «Per descomptat. No sé com no has portat l’anell», va respondre ella.

L’apassionada trobada entre Lola i Iván

 

Va caure la nit i Palito augurava el que anava a passar. «Estic esperant a veure quan m’adorm i que facen el que vulguen. Això és perquè la gent vote: que seguisca putejada més temps o a ‘platja confort‘. He passat de Palito a canelobre», deia rient-se, ja que estava a molt poca distància d’ells.

Palito va aconseguir adormir-se… i amb això va arribar el moment més passional viscut fins ara en ‘Supervivientes’. Lola i Iván tenien sexe sense importar-los que Palito estiguera al seu costat. Malgrat estar tapats per un sac, les imatges no deixaven lloc a dubtes sobre la intensitat de la trobada.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.