17.1 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja expulsada a les portes de la final

‘Supervivientes 2022’ encara la recta final i els espectadors han decidit que Anabel Pantoja no forme part d’ella. La neboda de la cançonetista queia davant Nacho Palau, convertint-se en l’última expulsada de l’edició, que ja té als seus quatre finalistes.


Molt emocionada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abraçat als seus companys i ha donat les gràcies al programa. “Lluiteu perquè ja no queda res. Ha sigut un plaer estar amb vosaltres aquests dies, he descobert gent bona. Salvatge, segueix lluitat, t’espere amb Tania i amb la teua gent. Als altres, sort, i quan estigueu en l’helicòpter recordeu-vos de mi“.

No nomenaré a tots els companys que han eixit, però ha sigut un honor ser ací i arribar fins ací. Al Pirata Morgan per donar-me aquesta oportunitat, gràcies per espentar-me a aquesta aventura“, ha agraït.

A tot l’equip que està darrere per aguantar-me, cuidar-me i deixar que no ens passe res. A tu igual Lara, ens animes ens abraces, ens dones l’últim alé…“, ha dit entre llàgrimes la concursant.


Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar unes boniques paraules a la concursant: “Tinc moltíssimes ganes d’abraçar-te, de fer-te una besada. Com a presentador et dic que estem treballant amb una dona cada vegada més professional“, li ha dit a Anabel.

Ella, per part seua, també ha rebut un càlid missatge per part de Jorge Javier Vázquez que, tal com va anunciar a través del seu perfil d’Instagram, es reincorporava ahir a ‘Supervivientes’ per a encarar la recta final del concurs, després d’haver estat recuperant-se de les seqüeles de la covid.

En plató, Yulen Pereira s’ha mostrat molt trist per l’expulsió d’Anabel. “La veritat és que estic fotut“, ha confessant reconeixent que sabia que la salvació de la seua núvia era “difícil“. “No volia que passara això, però els dos han fet molt bon concurs“.

Jorge Javier fa la gran pregunta a Anabel: “Tens ganes de provar a Yulen?

En arribar a Platja Paradís, Anabel ha tornat a parlar amb Jorge Javier Vázquez: “Em sembla que al final mereixíem estar Nacho i jo perquè crec que havíem d’estar els dos. Per a mi quedar-me a les portes no és fotut perquè per a mi la final és això i que la gent em vulga, i haver estat quasi 100 dies a Hondures“, ha assegurat.

El presentador ha volgut saber: “Tens ganes ja de provar a Yulen?“. “Això amb coses íntimes“, ha respost ella entre riures. Jorge li ha donat l’oportunitat a la concursant de fer-li una pregunta. “M’han donat molta canya en el nostre programa?

Alejandro Nieto era el primer triat, després de véncer en una prova a Nacho Palau i, sabent-se el nom del concursant que l’audiència havia decidit que no continuaria, se sumaven a ell Marta Peñate, el mateix Palau i Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

Rosa Touris deixa el seu càrrec a petició pròpia després de coordinar la comunicació de l’emergència per la dana

El Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Rosa María Touris com a directora general de prevenció d'incendis, després de liderar la comunicació de l'emergència per la dana del 29 d'octubre. El Govern valencià ha garantit que el telèfon d'atenció a familiars seguirà actiu i que una altra directora general assumirà eixa interlocució.

El Consell aprova ajudes per a reparar ascensors, demolicions i xec bebé en la zona afectada per la DANA

El Consell ha aprovat tres decrets d'ajudes després de la DANA del 29 d'octubre: 10 milions per a ascensors, 1,2 milions per a demolicions i un xec bebé de 2.000 euros. Les sol·licituds del xec podran presentar-se fins al 31 de gener de 2026 per via telemàtica o presencial.

Barrachina acusa el Ministeri de boicotejar la recuperació i retardar solucions davant noves riuades

El conseller Miguel Barrachina ha denunciat que el MITECO frena l'execució d'obres contra inundacions, amb projectes que tardaran tres anys i alertes a cinc. També retrau la falta de resposta a un pla de 2.490 milions remés fa més d'un any.

Camarero situa la reconstrucció com a prioritat del pròxim president de la Generalitat

Susana Camarero ha assegurat que la prioritat del futur president, Juanfran Pérez Llorca, serà continuar la reconstrucció després de la DANA. El Consell lliga l'agenda i les negociacions a garantir estabilitat fins a la investidura.

Vivenda destina 5 milions a recuperar monuments de Patrimoni Històric en la Comunitat

Vivenda i Agenda Urbana ha aprovat una resolució parcial definitiva del Programa 2% Cultural que distribuïx 49 milions; 4,95 aniran a la Comunitat Valenciana.

Camarero insta a Diana Morant a deixar els crits i centrar-se en l’ajuda per la DANA

La portaveu del Consell ha demanat a la líder del PSPV que abandone els atacs i s'implique en les ajudes per la DANA. També ha defés que Mazón ha donat explicacions i ha reclamat criteris comuns per a l'És-Alert.

Desmantellada la ‘franquícia’ del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts

L'operació Oyamel ha clausurat la 'franquícia' del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts, quinze ja a la presó. La xarxa usava maquinària industrial i va arribar a moure 1.870 quilos de cocaïna, amb vincles a Itàlia i suports locals.

Tres anys i tres mesos de presó per a un fals psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home que es va fer passar per psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis, sedada amb pastilles que ell va recomanar. La pena inclou presó, allunyament i llibertat vigilada.