‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja expulsada a les portes de la final

‘Supervivientes 2022’ encara la recta final i els espectadors han decidit que Anabel Pantoja no forme part d’ella. La neboda de la cançonetista queia davant Nacho Palau, convertint-se en l’última expulsada de l’edició, que ja té als seus quatre finalistes.


Molt emocionada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abraçat als seus companys i ha donat les gràcies al programa. «Lluiteu perquè ja no queda res. Ha sigut un plaer estar amb vosaltres aquests dies, he descobert gent bona. Salvatge, segueix lluitat, t’espere amb Tania i amb la teua gent. Als altres, sort, i quan estigueu en l’helicòpter recordeu-vos de mi«.

«No nomenaré a tots els companys que han eixit, però ha sigut un honor ser ací i arribar fins ací. Al Pirata Morgan per donar-me aquesta oportunitat, gràcies per espentar-me a aquesta aventura«, ha agraït.

«A tot l’equip que està darrere per aguantar-me, cuidar-me i deixar que no ens passe res. A tu igual Lara, ens animes ens abraces, ens dones l’últim alé…«, ha dit entre llàgrimes la concursant.


Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar unes boniques paraules a la concursant: «Tinc moltíssimes ganes d’abraçar-te, de fer-te una besada. Com a presentador et dic que estem treballant amb una dona cada vegada més professional«, li ha dit a Anabel.

Ella, per part seua, també ha rebut un càlid missatge per part de Jorge Javier Vázquez que, tal com va anunciar a través del seu perfil d’Instagram, es reincorporava ahir a ‘Supervivientes’ per a encarar la recta final del concurs, després d’haver estat recuperant-se de les seqüeles de la covid.

En plató, Yulen Pereira s’ha mostrat molt trist per l’expulsió d’Anabel. «La veritat és que estic fotut«, ha confessant reconeixent que sabia que la salvació de la seua núvia era «difícil«. «No volia que passara això, però els dos han fet molt bon concurs«.

Jorge Javier fa la gran pregunta a Anabel: «Tens ganes de provar a Yulen?

En arribar a Platja Paradís, Anabel ha tornat a parlar amb Jorge Javier Vázquez: «Em sembla que al final mereixíem estar Nacho i jo perquè crec que havíem d’estar els dos. Per a mi quedar-me a les portes no és fotut perquè per a mi la final és això i que la gent em vulga, i haver estat quasi 100 dies a Hondures«, ha assegurat.

El presentador ha volgut saber: «Tens ganes ja de provar a Yulen?«. «Això amb coses íntimes«, ha respost ella entre riures. Jorge li ha donat l’oportunitat a la concursant de fer-li una pregunta. «M’han donat molta canya en el nostre programa?«

Alejandro Nieto era el primer triat, després de véncer en una prova a Nacho Palau i, sabent-se el nom del concursant que l’audiència havia decidit que no continuaria, se sumaven a ell Marta Peñate, el mateix Palau i Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.