10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja expulsada a les portes de la final

‘Supervivientes 2022’ encara la recta final i els espectadors han decidit que Anabel Pantoja no forme part d’ella. La neboda de la cançonetista queia davant Nacho Palau, convertint-se en l’última expulsada de l’edició, que ja té als seus quatre finalistes.


Molt emocionada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abraçat als seus companys i ha donat les gràcies al programa. “Lluiteu perquè ja no queda res. Ha sigut un plaer estar amb vosaltres aquests dies, he descobert gent bona. Salvatge, segueix lluitat, t’espere amb Tania i amb la teua gent. Als altres, sort, i quan estigueu en l’helicòpter recordeu-vos de mi“.

No nomenaré a tots els companys que han eixit, però ha sigut un honor ser ací i arribar fins ací. Al Pirata Morgan per donar-me aquesta oportunitat, gràcies per espentar-me a aquesta aventura“, ha agraït.

A tot l’equip que està darrere per aguantar-me, cuidar-me i deixar que no ens passe res. A tu igual Lara, ens animes ens abraces, ens dones l’últim alé…“, ha dit entre llàgrimes la concursant.


Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar unes boniques paraules a la concursant: “Tinc moltíssimes ganes d’abraçar-te, de fer-te una besada. Com a presentador et dic que estem treballant amb una dona cada vegada més professional“, li ha dit a Anabel.

Ella, per part seua, també ha rebut un càlid missatge per part de Jorge Javier Vázquez que, tal com va anunciar a través del seu perfil d’Instagram, es reincorporava ahir a ‘Supervivientes’ per a encarar la recta final del concurs, després d’haver estat recuperant-se de les seqüeles de la covid.

En plató, Yulen Pereira s’ha mostrat molt trist per l’expulsió d’Anabel. “La veritat és que estic fotut“, ha confessant reconeixent que sabia que la salvació de la seua núvia era “difícil“. “No volia que passara això, però els dos han fet molt bon concurs“.

Jorge Javier fa la gran pregunta a Anabel: “Tens ganes de provar a Yulen?

En arribar a Platja Paradís, Anabel ha tornat a parlar amb Jorge Javier Vázquez: “Em sembla que al final mereixíem estar Nacho i jo perquè crec que havíem d’estar els dos. Per a mi quedar-me a les portes no és fotut perquè per a mi la final és això i que la gent em vulga, i haver estat quasi 100 dies a Hondures“, ha assegurat.

El presentador ha volgut saber: “Tens ganes ja de provar a Yulen?“. “Això amb coses íntimes“, ha respost ella entre riures. Jorge li ha donat l’oportunitat a la concursant de fer-li una pregunta. “M’han donat molta canya en el nostre programa?

Alejandro Nieto era el primer triat, després de véncer en una prova a Nacho Palau i, sabent-se el nom del concursant que l’audiència havia decidit que no continuaria, se sumaven a ell Marta Peñate, el mateix Palau i Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.