‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja expulsada a les portes de la final

‘Supervivientes 2022’ encara la recta final i els espectadors han decidit que Anabel Pantoja no forme part d’ella. La neboda de la cançonetista queia davant Nacho Palau, convertint-se en l’última expulsada de l’edició, que ja té als seus quatre finalistes.


Molt emocionada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abraçat als seus companys i ha donat les gràcies al programa. “Lluiteu perquè ja no queda res. Ha sigut un plaer estar amb vosaltres aquests dies, he descobert gent bona. Salvatge, segueix lluitat, t’espere amb Tania i amb la teua gent. Als altres, sort, i quan estigueu en l’helicòpter recordeu-vos de mi“.

No nomenaré a tots els companys que han eixit, però ha sigut un honor ser ací i arribar fins ací. Al Pirata Morgan per donar-me aquesta oportunitat, gràcies per espentar-me a aquesta aventura“, ha agraït.

A tot l’equip que està darrere per aguantar-me, cuidar-me i deixar que no ens passe res. A tu igual Lara, ens animes ens abraces, ens dones l’últim alé…“, ha dit entre llàgrimes la concursant.


Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar unes boniques paraules a la concursant: “Tinc moltíssimes ganes d’abraçar-te, de fer-te una besada. Com a presentador et dic que estem treballant amb una dona cada vegada més professional“, li ha dit a Anabel.

Ella, per part seua, també ha rebut un càlid missatge per part de Jorge Javier Vázquez que, tal com va anunciar a través del seu perfil d’Instagram, es reincorporava ahir a ‘Supervivientes’ per a encarar la recta final del concurs, després d’haver estat recuperant-se de les seqüeles de la covid.

En plató, Yulen Pereira s’ha mostrat molt trist per l’expulsió d’Anabel. “La veritat és que estic fotut“, ha confessant reconeixent que sabia que la salvació de la seua núvia era “difícil“. “No volia que passara això, però els dos han fet molt bon concurs“.

Jorge Javier fa la gran pregunta a Anabel: “Tens ganes de provar a Yulen?

En arribar a Platja Paradís, Anabel ha tornat a parlar amb Jorge Javier Vázquez: “Em sembla que al final mereixíem estar Nacho i jo perquè crec que havíem d’estar els dos. Per a mi quedar-me a les portes no és fotut perquè per a mi la final és això i que la gent em vulga, i haver estat quasi 100 dies a Hondures“, ha assegurat.

El presentador ha volgut saber: “Tens ganes ja de provar a Yulen?“. “Això amb coses íntimes“, ha respost ella entre riures. Jorge li ha donat l’oportunitat a la concursant de fer-li una pregunta. “M’han donat molta canya en el nostre programa?

Alejandro Nieto era el primer triat, després de véncer en una prova a Nacho Palau i, sabent-se el nom del concursant que l’audiència havia decidit que no continuaria, se sumaven a ell Marta Peñate, el mateix Palau i Ignacio de Borbón.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.