‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja expulsada a les portes de la final

‘Supervivientes 2022’ encara la recta final i els espectadors han decidit que Anabel Pantoja no forme part d’ella. La neboda de la cançonetista queia davant Nacho Palau, convertint-se en l’última expulsada de l’edició, que ja té als seus quatre finalistes.


Molt emocionada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abraçat als seus companys i ha donat les gràcies al programa. «Lluiteu perquè ja no queda res. Ha sigut un plaer estar amb vosaltres aquests dies, he descobert gent bona. Salvatge, segueix lluitat, t’espere amb Tania i amb la teua gent. Als altres, sort, i quan estigueu en l’helicòpter recordeu-vos de mi«.

«No nomenaré a tots els companys que han eixit, però ha sigut un honor ser ací i arribar fins ací. Al Pirata Morgan per donar-me aquesta oportunitat, gràcies per espentar-me a aquesta aventura«, ha agraït.

«A tot l’equip que està darrere per aguantar-me, cuidar-me i deixar que no ens passe res. A tu igual Lara, ens animes ens abraces, ens dones l’últim alé…«, ha dit entre llàgrimes la concursant.


Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar unes boniques paraules a la concursant: «Tinc moltíssimes ganes d’abraçar-te, de fer-te una besada. Com a presentador et dic que estem treballant amb una dona cada vegada més professional«, li ha dit a Anabel.

Ella, per part seua, també ha rebut un càlid missatge per part de Jorge Javier Vázquez que, tal com va anunciar a través del seu perfil d’Instagram, es reincorporava ahir a ‘Supervivientes’ per a encarar la recta final del concurs, després d’haver estat recuperant-se de les seqüeles de la covid.

En plató, Yulen Pereira s’ha mostrat molt trist per l’expulsió d’Anabel. «La veritat és que estic fotut«, ha confessant reconeixent que sabia que la salvació de la seua núvia era «difícil«. «No volia que passara això, però els dos han fet molt bon concurs«.

Jorge Javier fa la gran pregunta a Anabel: «Tens ganes de provar a Yulen?

En arribar a Platja Paradís, Anabel ha tornat a parlar amb Jorge Javier Vázquez: «Em sembla que al final mereixíem estar Nacho i jo perquè crec que havíem d’estar els dos. Per a mi quedar-me a les portes no és fotut perquè per a mi la final és això i que la gent em vulga, i haver estat quasi 100 dies a Hondures«, ha assegurat.

El presentador ha volgut saber: «Tens ganes ja de provar a Yulen?«. «Això amb coses íntimes«, ha respost ella entre riures. Jorge li ha donat l’oportunitat a la concursant de fer-li una pregunta. «M’han donat molta canya en el nostre programa?«

Alejandro Nieto era el primer triat, després de véncer en una prova a Nacho Palau i, sabent-se el nom del concursant que l’audiència havia decidit que no continuaria, se sumaven a ell Marta Peñate, el mateix Palau i Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU