‘SUPERVIVIENTES’: Anabel Pantoja expulsada a les portes de la final

‘Supervivientes 2022’ encara la recta final i els espectadors han decidit que Anabel Pantoja no forme part d’ella. La neboda de la cançonetista queia davant Nacho Palau, convertint-se en l’última expulsada de l’edició, que ja té als seus quatre finalistes.


Molt emocionada, la neboda d’Isabel Pantoja ha abraçat als seus companys i ha donat les gràcies al programa. «Lluiteu perquè ja no queda res. Ha sigut un plaer estar amb vosaltres aquests dies, he descobert gent bona. Salvatge, segueix lluitat, t’espere amb Tania i amb la teua gent. Als altres, sort, i quan estigueu en l’helicòpter recordeu-vos de mi«.

«No nomenaré a tots els companys que han eixit, però ha sigut un honor ser ací i arribar fins ací. Al Pirata Morgan per donar-me aquesta oportunitat, gràcies per espentar-me a aquesta aventura«, ha agraït.

«A tot l’equip que està darrere per aguantar-me, cuidar-me i deixar que no ens passe res. A tu igual Lara, ens animes ens abraces, ens dones l’últim alé…«, ha dit entre llàgrimes la concursant.


Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar unes boniques paraules a la concursant: «Tinc moltíssimes ganes d’abraçar-te, de fer-te una besada. Com a presentador et dic que estem treballant amb una dona cada vegada més professional«, li ha dit a Anabel.

Ella, per part seua, també ha rebut un càlid missatge per part de Jorge Javier Vázquez que, tal com va anunciar a través del seu perfil d’Instagram, es reincorporava ahir a ‘Supervivientes’ per a encarar la recta final del concurs, després d’haver estat recuperant-se de les seqüeles de la covid.

En plató, Yulen Pereira s’ha mostrat molt trist per l’expulsió d’Anabel. «La veritat és que estic fotut«, ha confessant reconeixent que sabia que la salvació de la seua núvia era «difícil«. «No volia que passara això, però els dos han fet molt bon concurs«.

Jorge Javier fa la gran pregunta a Anabel: «Tens ganes de provar a Yulen?

En arribar a Platja Paradís, Anabel ha tornat a parlar amb Jorge Javier Vázquez: «Em sembla que al final mereixíem estar Nacho i jo perquè crec que havíem d’estar els dos. Per a mi quedar-me a les portes no és fotut perquè per a mi la final és això i que la gent em vulga, i haver estat quasi 100 dies a Hondures«, ha assegurat.

El presentador ha volgut saber: «Tens ganes ja de provar a Yulen?«. «Això amb coses íntimes«, ha respost ella entre riures. Jorge li ha donat l’oportunitat a la concursant de fer-li una pregunta. «M’han donat molta canya en el nostre programa?«

Alejandro Nieto era el primer triat, després de véncer en una prova a Nacho Palau i, sabent-se el nom del concursant que l’audiència havia decidit que no continuaria, se sumaven a ell Marta Peñate, el mateix Palau i Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.