SUPERVIVIENTES: Juan Muñoz abandona voluntàriament un atac d’ansietat

Juan Muñoz no ha pogut més, s’ha esfondrat i ha entrat en una espiral, que li ha provocat una crisi d’ansietat després de conéixer que els espectadors han decidit expulsar a Desy.

A penes un mes després del començament de Supervivientes, el còmic ha decidit abandonar el reality per a “salvaguardar la seua salut mental”.

Després que el presentador Ion Aramendi donara a conéixer que l’audiència havia decidit expulsar a Desy i mantindre una setmana més a Juan Muñoz en Platja Paràsit, el còmic explotava i reconeixia que no podia seguir més: «Una altra setmana més no. Jo no puc més. Ho sent molt«.

Mentre que la resta dels concursants abraçava a Desy, Juan Muñoz es dirigia a la direcció del programa per a assegurar que no estava en condicions de seguir avant i que, per tant, decidia abandonar el concurs: «No sé per què m’ha fet això l’audiència. Jo no puc ser ací més temps, ho sent«.

Juan Muñoz ha decidit abandonar el concurs

El concursant porta dos setmanes en ‘Platja Paràsit’ i al·lega no estar bé psicològicament. «Abans de tot va la meua salut, m’és igual pagar una multa«, ha confessat molt nerviós. El concursant no aguanta més i no entén per què l’audiència «el castiga d’aqueixa manera».

Juan Muñoz ha entrat en pànic i en un estat molt nerviós en conéixer la decisió de l’audiència. El còmic ha sigut categòric i li ha comunicat a Ion Aramendi que «no pot més» i que necessita abandonar el concurs.

El còmic reconeix que fins i tot li estava donant un atac d’ansietat en veure’s una setmana més en el concurs: «No vull seguir en el concurs, estic malament. No puc passar una setmana més en el Paràsit, em desesperaré. Ho sent, de cor, no estic bé i no vull seguir en el concurs. Vaig pensar que podia, però no puc. Psicològicament no estic bé, no puc«.

«Jo ja ho he donat tot com a supervivent, aquesta experiència no és per a mi», ha assenyalat Juan. Tot seguit ha agafat el seu sac molt decidit i ha abandonat ‘Platja Paràsit’ al costat de la seua companya Desy en una barca.

Atés que ho tenia molt clar, Ion Aramendi li demanava a Juan Muñoz que s’unira a Desy i que agafaren el seu sac per a abandonar l’illa: «Juan, Desy, agafeu el vostre sac i pugeu a la barca, per favor«.

Diverses hores més tard, el programa anunciava, amb l’objectiu d’habitar un palafit que va quedar buit després de l’expulsió de Desy i l’abandó de Juan Muñoz, que l‘audiència podria decidir si rescata a Desy o no. Una decisió que es coneixerà en la gala del dimarts, quan Carlos Sobera donarà a conéixer què passarà amb la concursant.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.