Anuncios

SUPERVIVIENTES: Juan Muñoz abandona voluntàriament un atac d’ansietat

Juan Muñoz no ha pogut més, s’ha esfondrat i ha entrat en una espiral, que li ha provocat una crisi d’ansietat després de conéixer que els espectadors han decidit expulsar a Desy.

A penes un mes després del començament de Supervivientes, el còmic ha decidit abandonar el reality per a “salvaguardar la seua salut mental”.

Anuncios

Després que el presentador Ion Aramendi donara a conéixer que l’audiència havia decidit expulsar a Desy i mantindre una setmana més a Juan Muñoz en Platja Paràsit, el còmic explotava i reconeixia que no podia seguir més: “Una altra setmana més no. Jo no puc més. Ho sent molt“.

Mentre que la resta dels concursants abraçava a Desy, Juan Muñoz es dirigia a la direcció del programa per a assegurar que no estava en condicions de seguir avant i que, per tant, decidia abandonar el concurs: “No sé per què m’ha fet això l’audiència. Jo no puc ser ací més temps, ho sent“.

Juan Muñoz ha decidit abandonar el concurs

El concursant porta dos setmanes en ‘Platja Paràsit’ i al·lega no estar bé psicològicament. “Abans de tot va la meua salut, m’és igual pagar una multa“, ha confessat molt nerviós. El concursant no aguanta més i no entén per què l’audiència “el castiga d’aqueixa manera”.

Juan Muñoz ha entrat en pànic i en un estat molt nerviós en conéixer la decisió de l’audiència. El còmic ha sigut categòric i li ha comunicat a Ion Aramendi que “no pot més” i que necessita abandonar el concurs.

El còmic reconeix que fins i tot li estava donant un atac d’ansietat en veure’s una setmana més en el concurs: “No vull seguir en el concurs, estic malament. No puc passar una setmana més en el Paràsit, em desesperaré. Ho sent, de cor, no estic bé i no vull seguir en el concurs. Vaig pensar que podia, però no puc. Psicològicament no estic bé, no puc“.

Jo ja ho he donat tot com a supervivent, aquesta experiència no és per a mi”, ha assenyalat Juan. Tot seguit ha agafat el seu sac molt decidit i ha abandonat ‘Platja Paràsit’ al costat de la seua companya Desy en una barca.

Atés que ho tenia molt clar, Ion Aramendi li demanava a Juan Muñoz que s’unira a Desy i que agafaren el seu sac per a abandonar l’illa: “Juan, Desy, agafeu el vostre sac i pugeu a la barca, per favor“.

Diverses hores més tard, el programa anunciava, amb l’objectiu d’habitar un palafit que va quedar buit després de l’expulsió de Desy i l’abandó de Juan Muñoz, que l‘audiència podria decidir si rescata a Desy o no. Una decisió que es coneixerà en la gala del dimarts, quan Carlos Sobera donarà a conéixer què passarà amb la concursant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios