16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

SUPERVIVIENTES: Juan Muñoz abandona voluntàriament un atac d’ansietat

Juan Muñoz no ha pogut més, s’ha esfondrat i ha entrat en una espiral, que li ha provocat una crisi d’ansietat després de conéixer que els espectadors han decidit expulsar a Desy.

A penes un mes després del començament de Supervivientes, el còmic ha decidit abandonar el reality per a “salvaguardar la seua salut mental”.

Després que el presentador Ion Aramendi donara a conéixer que l’audiència havia decidit expulsar a Desy i mantindre una setmana més a Juan Muñoz en Platja Paràsit, el còmic explotava i reconeixia que no podia seguir més: “Una altra setmana més no. Jo no puc més. Ho sent molt“.

Mentre que la resta dels concursants abraçava a Desy, Juan Muñoz es dirigia a la direcció del programa per a assegurar que no estava en condicions de seguir avant i que, per tant, decidia abandonar el concurs: “No sé per què m’ha fet això l’audiència. Jo no puc ser ací més temps, ho sent“.

Juan Muñoz ha decidit abandonar el concurs

El concursant porta dos setmanes en ‘Platja Paràsit’ i al·lega no estar bé psicològicament. “Abans de tot va la meua salut, m’és igual pagar una multa“, ha confessat molt nerviós. El concursant no aguanta més i no entén per què l’audiència “el castiga d’aqueixa manera”.

Juan Muñoz ha entrat en pànic i en un estat molt nerviós en conéixer la decisió de l’audiència. El còmic ha sigut categòric i li ha comunicat a Ion Aramendi que “no pot més” i que necessita abandonar el concurs.

El còmic reconeix que fins i tot li estava donant un atac d’ansietat en veure’s una setmana més en el concurs: “No vull seguir en el concurs, estic malament. No puc passar una setmana més en el Paràsit, em desesperaré. Ho sent, de cor, no estic bé i no vull seguir en el concurs. Vaig pensar que podia, però no puc. Psicològicament no estic bé, no puc“.

Jo ja ho he donat tot com a supervivent, aquesta experiència no és per a mi”, ha assenyalat Juan. Tot seguit ha agafat el seu sac molt decidit i ha abandonat ‘Platja Paràsit’ al costat de la seua companya Desy en una barca.

Atés que ho tenia molt clar, Ion Aramendi li demanava a Juan Muñoz que s’unira a Desy i que agafaren el seu sac per a abandonar l’illa: “Juan, Desy, agafeu el vostre sac i pugeu a la barca, per favor“.

Diverses hores més tard, el programa anunciava, amb l’objectiu d’habitar un palafit que va quedar buit després de l’expulsió de Desy i l’abandó de Juan Muñoz, que l‘audiència podria decidir si rescata a Desy o no. Una decisió que es coneixerà en la gala del dimarts, quan Carlos Sobera donarà a conéixer què passarà amb la concursant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.