SUPERVIVIENTES: Juan Muñoz abandona voluntàriament un atac d’ansietat

Juan Muñoz no ha pogut més, s’ha esfondrat i ha entrat en una espiral, que li ha provocat una crisi d’ansietat després de conéixer que els espectadors han decidit expulsar a Desy.

A penes un mes després del començament de Supervivientes, el còmic ha decidit abandonar el reality per a “salvaguardar la seua salut mental”.

Després que el presentador Ion Aramendi donara a conéixer que l’audiència havia decidit expulsar a Desy i mantindre una setmana més a Juan Muñoz en Platja Paràsit, el còmic explotava i reconeixia que no podia seguir més: “Una altra setmana més no. Jo no puc més. Ho sent molt“.

Mentre que la resta dels concursants abraçava a Desy, Juan Muñoz es dirigia a la direcció del programa per a assegurar que no estava en condicions de seguir avant i que, per tant, decidia abandonar el concurs: “No sé per què m’ha fet això l’audiència. Jo no puc ser ací més temps, ho sent“.

Juan Muñoz ha decidit abandonar el concurs

El concursant porta dos setmanes en ‘Platja Paràsit’ i al·lega no estar bé psicològicament. “Abans de tot va la meua salut, m’és igual pagar una multa“, ha confessat molt nerviós. El concursant no aguanta més i no entén per què l’audiència “el castiga d’aqueixa manera”.

Juan Muñoz ha entrat en pànic i en un estat molt nerviós en conéixer la decisió de l’audiència. El còmic ha sigut categòric i li ha comunicat a Ion Aramendi que “no pot més” i que necessita abandonar el concurs.

El còmic reconeix que fins i tot li estava donant un atac d’ansietat en veure’s una setmana més en el concurs: “No vull seguir en el concurs, estic malament. No puc passar una setmana més en el Paràsit, em desesperaré. Ho sent, de cor, no estic bé i no vull seguir en el concurs. Vaig pensar que podia, però no puc. Psicològicament no estic bé, no puc“.

Jo ja ho he donat tot com a supervivent, aquesta experiència no és per a mi”, ha assenyalat Juan. Tot seguit ha agafat el seu sac molt decidit i ha abandonat ‘Platja Paràsit’ al costat de la seua companya Desy en una barca.

Atés que ho tenia molt clar, Ion Aramendi li demanava a Juan Muñoz que s’unira a Desy i que agafaren el seu sac per a abandonar l’illa: “Juan, Desy, agafeu el vostre sac i pugeu a la barca, per favor“.

Diverses hores més tard, el programa anunciava, amb l’objectiu d’habitar un palafit que va quedar buit després de l’expulsió de Desy i l’abandó de Juan Muñoz, que l‘audiència podria decidir si rescata a Desy o no. Una decisió que es coneixerà en la gala del dimarts, quan Carlos Sobera donarà a conéixer què passarà amb la concursant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.