8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

SUPERVIVIENTES: Juan Muñoz abandona voluntàriament un atac d’ansietat

Juan Muñoz no ha pogut més, s’ha esfondrat i ha entrat en una espiral, que li ha provocat una crisi d’ansietat després de conéixer que els espectadors han decidit expulsar a Desy.

A penes un mes després del començament de Supervivientes, el còmic ha decidit abandonar el reality per a “salvaguardar la seua salut mental”.

Després que el presentador Ion Aramendi donara a conéixer que l’audiència havia decidit expulsar a Desy i mantindre una setmana més a Juan Muñoz en Platja Paràsit, el còmic explotava i reconeixia que no podia seguir més: “Una altra setmana més no. Jo no puc més. Ho sent molt“.

Mentre que la resta dels concursants abraçava a Desy, Juan Muñoz es dirigia a la direcció del programa per a assegurar que no estava en condicions de seguir avant i que, per tant, decidia abandonar el concurs: “No sé per què m’ha fet això l’audiència. Jo no puc ser ací més temps, ho sent“.

Juan Muñoz ha decidit abandonar el concurs

El concursant porta dos setmanes en ‘Platja Paràsit’ i al·lega no estar bé psicològicament. “Abans de tot va la meua salut, m’és igual pagar una multa“, ha confessat molt nerviós. El concursant no aguanta més i no entén per què l’audiència “el castiga d’aqueixa manera”.

Juan Muñoz ha entrat en pànic i en un estat molt nerviós en conéixer la decisió de l’audiència. El còmic ha sigut categòric i li ha comunicat a Ion Aramendi que “no pot més” i que necessita abandonar el concurs.

El còmic reconeix que fins i tot li estava donant un atac d’ansietat en veure’s una setmana més en el concurs: “No vull seguir en el concurs, estic malament. No puc passar una setmana més en el Paràsit, em desesperaré. Ho sent, de cor, no estic bé i no vull seguir en el concurs. Vaig pensar que podia, però no puc. Psicològicament no estic bé, no puc“.

Jo ja ho he donat tot com a supervivent, aquesta experiència no és per a mi”, ha assenyalat Juan. Tot seguit ha agafat el seu sac molt decidit i ha abandonat ‘Platja Paràsit’ al costat de la seua companya Desy en una barca.

Atés que ho tenia molt clar, Ion Aramendi li demanava a Juan Muñoz que s’unira a Desy i que agafaren el seu sac per a abandonar l’illa: “Juan, Desy, agafeu el vostre sac i pugeu a la barca, per favor“.

Diverses hores més tard, el programa anunciava, amb l’objectiu d’habitar un palafit que va quedar buit després de l’expulsió de Desy i l’abandó de Juan Muñoz, que l‘audiència podria decidir si rescata a Desy o no. Una decisió que es coneixerà en la gala del dimarts, quan Carlos Sobera donarà a conéixer què passarà amb la concursant.

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós