‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matomoros es converteix en el nou paràsit

Kiko Matamoros posa punt final a la seua experiència en la palapa de ‘Supervivientes 2022’, després de huit salvacions seguides.

El col·laborador de ‘Sálvame’ es jugava l’expulsió en l’11a gala del ‘reality’, emesa aquest dijous 30 de juny, enfront de Yulen Pereira i Ignacio de Borbón.

El col·laborador es va acomiadar dels seus companys en la papala amb la gran absència del seu amic, el presentador Jorge Javier, que no estava en plató després de donar positiu en covid.

El col·laborador va abandonar els Cayos Cochinos emocionant als seus companys, sobretot a Borbón, amb qui es va fondre en una abraçada després de dedicar-li unes paraules. “Nacho, amb tu m’emporte un amic. Quan tingues trenta anys i jo setanta-cinc vindràs a veure’m a la meua casa i em contaràs que has arribat molt alt”.

Matamoros es va recordar sobretot de la seua família. «Marta i les meues filles, moltíssimes gràcies a vosaltres i al públic. Ha tocat doblegar el genoll i anar-me per a Madrid. Estic encantat del meu pas per ací i agraït, hem tingut de tot amb els companys, m’emporte una trobada estupenda. Li agraïsc molt a l’equip mèdic haver-me cuidat. Una abraçada enorme per a tots, molta sort”.

Després de fer balanç del seu concurs, Matamoros dedicava unes boniques paraules als seus companys: “Hem tingut de tot, ens hem dit de tot, però m’emporte a tots en el cor”.

Després va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate, amb qui conviurà fins diumenge que ve com a ‘paràsit’. Llavors, un dels dos dirà adeu definitivament, i ‘Supervivents’ perdrà a un dels protagonistes indiscutibles de l’edició.


Les xarxes socials no han dubtat en opinar sobre l’expulsió de Kiko Matamoros

Guanyador prova líder

A més, en aquesta nova gal·la sense ronda de nominacions, Ignacio de Borbón es va convertir en el nou líder del grup unificat de Platja Raïm després d’aguantar més d’11 minuts en la ‘Sénia infernal’, prova en la qual es va mesurar contra un Alejandro Nieto que va arribar a plorar pel sofriment que va suposar aquesta  prova.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.