‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matomoros es converteix en el nou paràsit

Kiko Matamoros posa punt final a la seua experiència en la palapa de ‘Supervivientes 2022’, després de huit salvacions seguides.

El col·laborador de ‘Sálvame’ es jugava l’expulsió en l’11a gala del ‘reality’, emesa aquest dijous 30 de juny, enfront de Yulen Pereira i Ignacio de Borbón.

El col·laborador es va acomiadar dels seus companys en la papala amb la gran absència del seu amic, el presentador Jorge Javier, que no estava en plató després de donar positiu en covid.

El col·laborador va abandonar els Cayos Cochinos emocionant als seus companys, sobretot a Borbón, amb qui es va fondre en una abraçada després de dedicar-li unes paraules. “Nacho, amb tu m’emporte un amic. Quan tingues trenta anys i jo setanta-cinc vindràs a veure’m a la meua casa i em contaràs que has arribat molt alt”.

Matamoros es va recordar sobretot de la seua família. “Marta i les meues filles, moltíssimes gràcies a vosaltres i al públic. Ha tocat doblegar el genoll i anar-me per a Madrid. Estic encantat del meu pas per ací i agraït, hem tingut de tot amb els companys, m’emporte una trobada estupenda. Li agraïsc molt a l’equip mèdic haver-me cuidat. Una abraçada enorme per a tots, molta sort”.

Després de fer balanç del seu concurs, Matamoros dedicava unes boniques paraules als seus companys: “Hem tingut de tot, ens hem dit de tot, però m’emporte a tots en el cor”.

Després va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate, amb qui conviurà fins diumenge que ve com a ‘paràsit’. Llavors, un dels dos dirà adeu definitivament, i ‘Supervivents’ perdrà a un dels protagonistes indiscutibles de l’edició.


Les xarxes socials no han dubtat en opinar sobre l’expulsió de Kiko Matamoros

Guanyador prova líder

A més, en aquesta nova gal·la sense ronda de nominacions, Ignacio de Borbón es va convertir en el nou líder del grup unificat de Platja Raïm després d’aguantar més d’11 minuts en la ‘Sénia infernal’, prova en la qual es va mesurar contra un Alejandro Nieto que va arribar a plorar pel sofriment que va suposar aquesta  prova.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.