‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matomoros es converteix en el nou paràsit

Kiko Matamoros posa punt final a la seua experiència en la palapa de ‘Supervivientes 2022’, després de huit salvacions seguides.

El col·laborador de ‘Sálvame’ es jugava l’expulsió en l’11a gala del ‘reality’, emesa aquest dijous 30 de juny, enfront de Yulen Pereira i Ignacio de Borbón.

El col·laborador es va acomiadar dels seus companys en la papala amb la gran absència del seu amic, el presentador Jorge Javier, que no estava en plató després de donar positiu en covid.

El col·laborador va abandonar els Cayos Cochinos emocionant als seus companys, sobretot a Borbón, amb qui es va fondre en una abraçada després de dedicar-li unes paraules. “Nacho, amb tu m’emporte un amic. Quan tingues trenta anys i jo setanta-cinc vindràs a veure’m a la meua casa i em contaràs que has arribat molt alt”.

Matamoros es va recordar sobretot de la seua família. «Marta i les meues filles, moltíssimes gràcies a vosaltres i al públic. Ha tocat doblegar el genoll i anar-me per a Madrid. Estic encantat del meu pas per ací i agraït, hem tingut de tot amb els companys, m’emporte una trobada estupenda. Li agraïsc molt a l’equip mèdic haver-me cuidat. Una abraçada enorme per a tots, molta sort”.

Després de fer balanç del seu concurs, Matamoros dedicava unes boniques paraules als seus companys: “Hem tingut de tot, ens hem dit de tot, però m’emporte a tots en el cor”.

Després va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate, amb qui conviurà fins diumenge que ve com a ‘paràsit’. Llavors, un dels dos dirà adeu definitivament, i ‘Supervivents’ perdrà a un dels protagonistes indiscutibles de l’edició.


Les xarxes socials no han dubtat en opinar sobre l’expulsió de Kiko Matamoros

Guanyador prova líder

A més, en aquesta nova gal·la sense ronda de nominacions, Ignacio de Borbón es va convertir en el nou líder del grup unificat de Platja Raïm després d’aguantar més d’11 minuts en la ‘Sénia infernal’, prova en la qual es va mesurar contra un Alejandro Nieto que va arribar a plorar pel sofriment que va suposar aquesta  prova.

Últimes notícies

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.