7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matomoros es converteix en el nou paràsit

Kiko Matamoros posa punt final a la seua experiència en la palapa de ‘Supervivientes 2022’, després de huit salvacions seguides.

El col·laborador de ‘Sálvame’ es jugava l’expulsió en l’11a gala del ‘reality’, emesa aquest dijous 30 de juny, enfront de Yulen Pereira i Ignacio de Borbón.

El col·laborador es va acomiadar dels seus companys en la papala amb la gran absència del seu amic, el presentador Jorge Javier, que no estava en plató després de donar positiu en covid.

El col·laborador va abandonar els Cayos Cochinos emocionant als seus companys, sobretot a Borbón, amb qui es va fondre en una abraçada després de dedicar-li unes paraules. “Nacho, amb tu m’emporte un amic. Quan tingues trenta anys i jo setanta-cinc vindràs a veure’m a la meua casa i em contaràs que has arribat molt alt”.

Matamoros es va recordar sobretot de la seua família. “Marta i les meues filles, moltíssimes gràcies a vosaltres i al públic. Ha tocat doblegar el genoll i anar-me per a Madrid. Estic encantat del meu pas per ací i agraït, hem tingut de tot amb els companys, m’emporte una trobada estupenda. Li agraïsc molt a l’equip mèdic haver-me cuidat. Una abraçada enorme per a tots, molta sort”.

Després de fer balanç del seu concurs, Matamoros dedicava unes boniques paraules als seus companys: “Hem tingut de tot, ens hem dit de tot, però m’emporte a tots en el cor”.

Després va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate, amb qui conviurà fins diumenge que ve com a ‘paràsit’. Llavors, un dels dos dirà adeu definitivament, i ‘Supervivents’ perdrà a un dels protagonistes indiscutibles de l’edició.


Les xarxes socials no han dubtat en opinar sobre l’expulsió de Kiko Matamoros

Guanyador prova líder

A més, en aquesta nova gal·la sense ronda de nominacions, Ignacio de Borbón es va convertir en el nou líder del grup unificat de Platja Raïm després d’aguantar més d’11 minuts en la ‘Sénia infernal’, prova en la qual es va mesurar contra un Alejandro Nieto que va arribar a plorar pel sofriment que va suposar aquesta  prova.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.