‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matomoros es converteix en el nou paràsit

Kiko Matamoros posa punt final a la seua experiència en la palapa de ‘Supervivientes 2022’, després de huit salvacions seguides.

El col·laborador de ‘Sálvame’ es jugava l’expulsió en l’11a gala del ‘reality’, emesa aquest dijous 30 de juny, enfront de Yulen Pereira i Ignacio de Borbón.

El col·laborador es va acomiadar dels seus companys en la papala amb la gran absència del seu amic, el presentador Jorge Javier, que no estava en plató després de donar positiu en covid.

El col·laborador va abandonar els Cayos Cochinos emocionant als seus companys, sobretot a Borbón, amb qui es va fondre en una abraçada després de dedicar-li unes paraules. “Nacho, amb tu m’emporte un amic. Quan tingues trenta anys i jo setanta-cinc vindràs a veure’m a la meua casa i em contaràs que has arribat molt alt”.

Matamoros es va recordar sobretot de la seua família. «Marta i les meues filles, moltíssimes gràcies a vosaltres i al públic. Ha tocat doblegar el genoll i anar-me per a Madrid. Estic encantat del meu pas per ací i agraït, hem tingut de tot amb els companys, m’emporte una trobada estupenda. Li agraïsc molt a l’equip mèdic haver-me cuidat. Una abraçada enorme per a tots, molta sort”.

Després de fer balanç del seu concurs, Matamoros dedicava unes boniques paraules als seus companys: “Hem tingut de tot, ens hem dit de tot, però m’emporte a tots en el cor”.

Després va ser traslladat al palafit al costat de Marta Peñate, amb qui conviurà fins diumenge que ve com a ‘paràsit’. Llavors, un dels dos dirà adeu definitivament, i ‘Supervivents’ perdrà a un dels protagonistes indiscutibles de l’edició.


Les xarxes socials no han dubtat en opinar sobre l’expulsió de Kiko Matamoros

Guanyador prova líder

A més, en aquesta nova gal·la sense ronda de nominacions, Ignacio de Borbón es va convertir en el nou líder del grup unificat de Platja Raïm després d’aguantar més d’11 minuts en la ‘Sénia infernal’, prova en la qual es va mesurar contra un Alejandro Nieto que va arribar a plorar pel sofriment que va suposar aquesta  prova.

Últimes notícies

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.