Telecinco confirma una polèmica parella per al seu nou ‘reality’

Ejemplo de shortcode con estilo
La polèmica parella reapareix en televisió just quan corren nous rumors d’infidelitat | Telecinco   ‘La casa fuerte‘, el nou ‘reality’ de Telecinco, va guanyant punts a mesura que confirma noms dels concursants que s’hi embarquen.   Este dimarts, ‘Sálvame’ ha anunciat que se sumen a la llista Fani i Christofer, polèmica parella de ‘La isla de las tentaciones‘, […]
Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

La polèmica parella reapareix en televisió just quan corren nous rumors d’infidelitat | Telecinco

 

‘La casa fuerte‘, el nou ‘reality’ de Telecinco, va guanyant punts a mesura que confirma noms dels concursants que s’hi embarquen.

 

Este dimarts, ‘Sálvame’ ha anunciat que se sumen a la llista Fani i Christofer, polèmica parella de ‘La isla de las tentaciones‘, que torna a estar en el punt de mira després dels rumors sobre una nova infidelitat de la jove al seu nóvio, el que s’havia de convertir en el seu marit durant este estiu en un casament que, segons pareix, podria anul·lar-se.

 

Fins a l’últim moment, s’han viscut moments de molta intriga. El programa de les vesprades de Telecinco ha jugat amb la identitat de la persona que acompanyaria a Fani en el concurs. Encara que finalment entrarà amb ella Christofer, tot el món esperava que el segon concursant fora Rubén, l’amic de Fani amb qui va tindre un poc més que una relació cordial dins de ‘La isla de las tentaciones’, arribant a ser motiu de ruptura entre la parella.

 

 

Fani no tindrà temps de desconnectar del seu periple televisiu. Pràcticament ha enllaçat ‘La isla de las tentaciones‘ amb ‘Supervivientes‘ i ara entra a ‘La casa fuerte’. Segons han explicat molts testimonis, el somni de Fani és fer-se famosa i fer carrera en els platós i concursos de televisió i, de moment, li està funcionant prou bé.

 

La parella, totalment desapareguda

La setmana passada, ‘Sálvame‘ es desplaçava fins a la casa de la parella per lliurar-li a Fani uns botins que havia oblidat en casa d’un dels seus amics, però una volta l’equip del programa va arribar al lloc, ningú va obrir la porta i van haver de deixar la caixa a una veïna que es va comprometre a donar-li-la a la reina dels ‘realities’.

 

Ara la parella reapareix i s’enfrontarà a Maite Galdeano i al seu fill Cristian Suescun, a Ferre i la seua nóvia i segurament a la cantant Leticia Sabater, que encara busca parella per entrar en el concurs.

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.