Telecinco confirma una polèmica parella per al seu nou ‘reality’

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

La polèmica parella reapareix en televisió just quan corren nous rumors d’infidelitat | Telecinco

 

La casa fuerte‘, el nou ‘reality’ de Telecinco, va guanyant punts a mesura que confirma noms dels concursants que s’hi embarquen.

 

Este dimarts, ‘Sálvame’ ha anunciat que se sumen a la llista Fani i Christofer, polèmica parella de ‘La isla de las tentaciones‘, que torna a estar en el punt de mira després dels rumors sobre una nova infidelitat de la jove al seu nóvio, el que s’havia de convertir en el seu marit durant este estiu en un casament que, segons pareix, podria anul·lar-se.

 

Fins a l’últim moment, s’han viscut moments de molta intriga. El programa de les vesprades de Telecinco ha jugat amb la identitat de la persona que acompanyaria a Fani en el concurs. Encara que finalment entrarà amb ella Christofer, tot el món esperava que el segon concursant fora Rubén, l’amic de Fani amb qui va tindre un poc més que una relació cordial dins de ‘La isla de las tentaciones’, arribant a ser motiu de ruptura entre la parella.

 

 

Fani no tindrà temps de desconnectar del seu periple televisiu. Pràcticament ha enllaçat ‘La isla de las tentaciones‘ amb ‘Supervivientes‘ i ara entra a ‘La casa fuerte’. Segons han explicat molts testimonis, el somni de Fani és fer-se famosa i fer carrera en els platós i concursos de televisió i, de moment, li està funcionant prou bé.

 

La parella, totalment desapareguda

La setmana passada, ‘Sálvame‘ es desplaçava fins a la casa de la parella per lliurar-li a Fani uns botins que havia oblidat en casa d’un dels seus amics, però una volta l’equip del programa va arribar al lloc, ningú va obrir la porta i van haver de deixar la caixa a una veïna que es va comprometre a donar-li-la a la reina dels ‘realities’.

 

Ara la parella reapareix i s’enfrontarà a Maite Galdeano i al seu fill Cristian Suescun, a Ferre i la seua nóvia i segurament a la cantant Leticia Sabater, que encara busca parella per entrar en el concurs.

Últimes notícies

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.