Telecinco confirma una polèmica parella per al seu nou ‘reality’

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

La polèmica parella reapareix en televisió just quan corren nous rumors d’infidelitat | Telecinco

 

La casa fuerte‘, el nou ‘reality’ de Telecinco, va guanyant punts a mesura que confirma noms dels concursants que s’hi embarquen.

 

Este dimarts, ‘Sálvame’ ha anunciat que se sumen a la llista Fani i Christofer, polèmica parella de ‘La isla de las tentaciones‘, que torna a estar en el punt de mira després dels rumors sobre una nova infidelitat de la jove al seu nóvio, el que s’havia de convertir en el seu marit durant este estiu en un casament que, segons pareix, podria anul·lar-se.

 

Fins a l’últim moment, s’han viscut moments de molta intriga. El programa de les vesprades de Telecinco ha jugat amb la identitat de la persona que acompanyaria a Fani en el concurs. Encara que finalment entrarà amb ella Christofer, tot el món esperava que el segon concursant fora Rubén, l’amic de Fani amb qui va tindre un poc més que una relació cordial dins de ‘La isla de las tentaciones’, arribant a ser motiu de ruptura entre la parella.

 

 

Fani no tindrà temps de desconnectar del seu periple televisiu. Pràcticament ha enllaçat ‘La isla de las tentaciones‘ amb ‘Supervivientes‘ i ara entra a ‘La casa fuerte’. Segons han explicat molts testimonis, el somni de Fani és fer-se famosa i fer carrera en els platós i concursos de televisió i, de moment, li està funcionant prou bé.

 

La parella, totalment desapareguda

La setmana passada, ‘Sálvame‘ es desplaçava fins a la casa de la parella per lliurar-li a Fani uns botins que havia oblidat en casa d’un dels seus amics, però una volta l’equip del programa va arribar al lloc, ningú va obrir la porta i van haver de deixar la caixa a una veïna que es va comprometre a donar-li-la a la reina dels ‘realities’.

 

Ara la parella reapareix i s’enfrontarà a Maite Galdeano i al seu fill Cristian Suescun, a Ferre i la seua nóvia i segurament a la cantant Leticia Sabater, que encara busca parella per entrar en el concurs.

Últimes notícies

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.