Telecinco confirma una polèmica parella per al seu nou ‘reality’

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

La polèmica parella reapareix en televisió just quan corren nous rumors d’infidelitat | Telecinco

 

La casa fuerte‘, el nou ‘reality’ de Telecinco, va guanyant punts a mesura que confirma noms dels concursants que s’hi embarquen.

 

Este dimarts, ‘Sálvame’ ha anunciat que se sumen a la llista Fani i Christofer, polèmica parella de ‘La isla de las tentaciones‘, que torna a estar en el punt de mira després dels rumors sobre una nova infidelitat de la jove al seu nóvio, el que s’havia de convertir en el seu marit durant este estiu en un casament que, segons pareix, podria anul·lar-se.

 

Fins a l’últim moment, s’han viscut moments de molta intriga. El programa de les vesprades de Telecinco ha jugat amb la identitat de la persona que acompanyaria a Fani en el concurs. Encara que finalment entrarà amb ella Christofer, tot el món esperava que el segon concursant fora Rubén, l’amic de Fani amb qui va tindre un poc més que una relació cordial dins de ‘La isla de las tentaciones’, arribant a ser motiu de ruptura entre la parella.

 

 

Fani no tindrà temps de desconnectar del seu periple televisiu. Pràcticament ha enllaçat ‘La isla de las tentaciones‘ amb ‘Supervivientes‘ i ara entra a ‘La casa fuerte’. Segons han explicat molts testimonis, el somni de Fani és fer-se famosa i fer carrera en els platós i concursos de televisió i, de moment, li està funcionant prou bé.

 

La parella, totalment desapareguda

La setmana passada, ‘Sálvame‘ es desplaçava fins a la casa de la parella per lliurar-li a Fani uns botins que havia oblidat en casa d’un dels seus amics, però una volta l’equip del programa va arribar al lloc, ningú va obrir la porta i van haver de deixar la caixa a una veïna que es va comprometre a donar-li-la a la reina dels ‘realities’.

 

Ara la parella reapareix i s’enfrontarà a Maite Galdeano i al seu fill Cristian Suescun, a Ferre i la seua nóvia i segurament a la cantant Leticia Sabater, que encara busca parella per entrar en el concurs.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.