Telecinco confirma una polèmica parella per al seu nou ‘reality’

Christofer i Fani, concursants de 'La isla de las tentaciones' que feia 7 anys que estaven junts

La polèmica parella reapareix en televisió just quan corren nous rumors d’infidelitat | Telecinco

 

La casa fuerte‘, el nou ‘reality’ de Telecinco, va guanyant punts a mesura que confirma noms dels concursants que s’hi embarquen.

 

Este dimarts, ‘Sálvame’ ha anunciat que se sumen a la llista Fani i Christofer, polèmica parella de ‘La isla de las tentaciones‘, que torna a estar en el punt de mira després dels rumors sobre una nova infidelitat de la jove al seu nóvio, el que s’havia de convertir en el seu marit durant este estiu en un casament que, segons pareix, podria anul·lar-se.

 

Fins a l’últim moment, s’han viscut moments de molta intriga. El programa de les vesprades de Telecinco ha jugat amb la identitat de la persona que acompanyaria a Fani en el concurs. Encara que finalment entrarà amb ella Christofer, tot el món esperava que el segon concursant fora Rubén, l’amic de Fani amb qui va tindre un poc més que una relació cordial dins de ‘La isla de las tentaciones’, arribant a ser motiu de ruptura entre la parella.

 

 

Fani no tindrà temps de desconnectar del seu periple televisiu. Pràcticament ha enllaçat ‘La isla de las tentaciones‘ amb ‘Supervivientes‘ i ara entra a ‘La casa fuerte’. Segons han explicat molts testimonis, el somni de Fani és fer-se famosa i fer carrera en els platós i concursos de televisió i, de moment, li està funcionant prou bé.

 

La parella, totalment desapareguda

La setmana passada, ‘Sálvame‘ es desplaçava fins a la casa de la parella per lliurar-li a Fani uns botins que havia oblidat en casa d’un dels seus amics, però una volta l’equip del programa va arribar al lloc, ningú va obrir la porta i van haver de deixar la caixa a una veïna que es va comprometre a donar-li-la a la reina dels ‘realities’.

 

Ara la parella reapareix i s’enfrontarà a Maite Galdeano i al seu fill Cristian Suescun, a Ferre i la seua nóvia i segurament a la cantant Leticia Sabater, que encara busca parella per entrar en el concurs.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.