Compte amb això, em sembla terrible: Rocío Flores ha d’anar a una comissària

 

‘El programa de Ana Rosa’ informa d’un succés que està aterrint a la família de Rocío Flores. La ciutat de Màlaga s’ha despertat coberta de cartells amb la cara de l’exmarit de Rocío Carrasco i amb una paraula demolidora: «Maltractador«.

La reportera Marta Riesco explica tots els detalls de l’ocorregut: Este matí apareixien més de 500 cartells amb la foto d’Antonio David i la paraula ‘maltractador». Després, la periodista apunta que els cartells s’han trobat «als voltants de la seua casa, de la de Rocío Flores, a la botiga d’Olga i, el més preocupant, de camí al col·legi de la xicoteta Lola, recordem que la filla d’Antonio David té 8 anys».

La companya del programa informa del delicat moment viscut en el col·legi de la menor, filla d’Olga i Antonio David: «Els propis pares dels companys de Lola són els que han llevat eixos cartells».

 

Rocío Flores interposa una denúncia

 

La filla de Rocío Carrasco no ho ha dubtat i ha pres cartes en l’assumpte. «Rocío Flores, feia uns minuts que eixia de comissaria, ha interposat una denúncia per honor i per perjudici tant al seu pare Antonio David com a la resta de la família, especialment a la xicoteta Lola», diu Riesco.

Joaquín Prat no pot negar la seua sorpresa i avisa a l’autor del fet: «Compte amb això». Després, Ana Rosa ha pres la paraula: «Em sembla terrible, em sembla increïble que hi haja estos cartells, ni a Rocío Carrasco ni Antonio David ni Rocío Flores… que la justícia faça el que haja de fer, estem en un estat de dret».

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.