Compte amb això, em sembla terrible: Rocío Flores ha d’anar a una comissària

 

‘El programa de Ana Rosa’ informa d’un succés que està aterrint a la família de Rocío Flores. La ciutat de Màlaga s’ha despertat coberta de cartells amb la cara de l’exmarit de Rocío Carrasco i amb una paraula demolidora: «Maltractador«.

La reportera Marta Riesco explica tots els detalls de l’ocorregut: Este matí apareixien més de 500 cartells amb la foto d’Antonio David i la paraula ‘maltractador». Després, la periodista apunta que els cartells s’han trobat «als voltants de la seua casa, de la de Rocío Flores, a la botiga d’Olga i, el més preocupant, de camí al col·legi de la xicoteta Lola, recordem que la filla d’Antonio David té 8 anys».

La companya del programa informa del delicat moment viscut en el col·legi de la menor, filla d’Olga i Antonio David: «Els propis pares dels companys de Lola són els que han llevat eixos cartells».

 

Rocío Flores interposa una denúncia

 

La filla de Rocío Carrasco no ho ha dubtat i ha pres cartes en l’assumpte. «Rocío Flores, feia uns minuts que eixia de comissaria, ha interposat una denúncia per honor i per perjudici tant al seu pare Antonio David com a la resta de la família, especialment a la xicoteta Lola», diu Riesco.

Joaquín Prat no pot negar la seua sorpresa i avisa a l’autor del fet: «Compte amb això». Després, Ana Rosa ha pres la paraula: «Em sembla terrible, em sembla increïble que hi haja estos cartells, ni a Rocío Carrasco ni Antonio David ni Rocío Flores… que la justícia faça el que haja de fer, estem en un estat de dret».

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.