Compte amb això, em sembla terrible: Rocío Flores ha d’anar a una comissària

 

‘El programa de Ana Rosa’ informa d’un succés que està aterrint a la família de Rocío Flores. La ciutat de Màlaga s’ha despertat coberta de cartells amb la cara de l’exmarit de Rocío Carrasco i amb una paraula demolidora: «Maltractador«.

La reportera Marta Riesco explica tots els detalls de l’ocorregut: Este matí apareixien més de 500 cartells amb la foto d’Antonio David i la paraula ‘maltractador». Després, la periodista apunta que els cartells s’han trobat «als voltants de la seua casa, de la de Rocío Flores, a la botiga d’Olga i, el més preocupant, de camí al col·legi de la xicoteta Lola, recordem que la filla d’Antonio David té 8 anys».

La companya del programa informa del delicat moment viscut en el col·legi de la menor, filla d’Olga i Antonio David: «Els propis pares dels companys de Lola són els que han llevat eixos cartells».

 

Rocío Flores interposa una denúncia

 

La filla de Rocío Carrasco no ho ha dubtat i ha pres cartes en l’assumpte. «Rocío Flores, feia uns minuts que eixia de comissaria, ha interposat una denúncia per honor i per perjudici tant al seu pare Antonio David com a la resta de la família, especialment a la xicoteta Lola», diu Riesco.

Joaquín Prat no pot negar la seua sorpresa i avisa a l’autor del fet: «Compte amb això». Després, Ana Rosa ha pres la paraula: «Em sembla terrible, em sembla increïble que hi haja estos cartells, ni a Rocío Carrasco ni Antonio David ni Rocío Flores… que la justícia faça el que haja de fer, estem en un estat de dret».

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.