Compte amb això, em sembla terrible: Rocío Flores ha d’anar a una comissària

 

‘El programa de Ana Rosa’ informa d’un succés que està aterrint a la família de Rocío Flores. La ciutat de Màlaga s’ha despertat coberta de cartells amb la cara de l’exmarit de Rocío Carrasco i amb una paraula demolidora: “Maltractador“.

La reportera Marta Riesco explica tots els detalls de l’ocorregut: Este matí apareixien més de 500 cartells amb la foto d’Antonio David i la paraula ‘maltractador”. Després, la periodista apunta que els cartells s’han trobat “als voltants de la seua casa, de la de Rocío Flores, a la botiga d’Olga i, el més preocupant, de camí al col·legi de la xicoteta Lola, recordem que la filla d’Antonio David té 8 anys”.

La companya del programa informa del delicat moment viscut en el col·legi de la menor, filla d’Olga i Antonio David: “Els propis pares dels companys de Lola són els que han llevat eixos cartells”.

 

Rocío Flores interposa una denúncia

 

La filla de Rocío Carrasco no ho ha dubtat i ha pres cartes en l’assumpte. “Rocío Flores, feia uns minuts que eixia de comissaria, ha interposat una denúncia per honor i per perjudici tant al seu pare Antonio David com a la resta de la família, especialment a la xicoteta Lola”, diu Riesco.

Joaquín Prat no pot negar la seua sorpresa i avisa a l’autor del fet: “Compte amb això”. Després, Ana Rosa ha pres la paraula: “Em sembla terrible, em sembla increïble que hi haja estos cartells, ni a Rocío Carrasco ni Antonio David ni Rocío Flores… que la justícia faça el que haja de fer, estem en un estat de dret”.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.