Compte amb això, em sembla terrible: Rocío Flores ha d’anar a una comissària

 

‘El programa de Ana Rosa’ informa d’un succés que està aterrint a la família de Rocío Flores. La ciutat de Màlaga s’ha despertat coberta de cartells amb la cara de l’exmarit de Rocío Carrasco i amb una paraula demolidora: «Maltractador«.

La reportera Marta Riesco explica tots els detalls de l’ocorregut: Este matí apareixien més de 500 cartells amb la foto d’Antonio David i la paraula ‘maltractador». Després, la periodista apunta que els cartells s’han trobat «als voltants de la seua casa, de la de Rocío Flores, a la botiga d’Olga i, el més preocupant, de camí al col·legi de la xicoteta Lola, recordem que la filla d’Antonio David té 8 anys».

La companya del programa informa del delicat moment viscut en el col·legi de la menor, filla d’Olga i Antonio David: «Els propis pares dels companys de Lola són els que han llevat eixos cartells».

 

Rocío Flores interposa una denúncia

 

La filla de Rocío Carrasco no ho ha dubtat i ha pres cartes en l’assumpte. «Rocío Flores, feia uns minuts que eixia de comissaria, ha interposat una denúncia per honor i per perjudici tant al seu pare Antonio David com a la resta de la família, especialment a la xicoteta Lola», diu Riesco.

Joaquín Prat no pot negar la seua sorpresa i avisa a l’autor del fet: «Compte amb això». Després, Ana Rosa ha pres la paraula: «Em sembla terrible, em sembla increïble que hi haja estos cartells, ni a Rocío Carrasco ni Antonio David ni Rocío Flores… que la justícia faça el que haja de fer, estem en un estat de dret».

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.