12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Tom Brusse i Melyssa Pinto, la història que pareix no acabar mai

 

La relació entre Melyssa Pinto i Tom Brusse ha passat per molts moments des que van trencar a ‘La isla de las tentaciones’. Encara que van començar l’aventura de ‘Supervivientes’ prometent-se que es portarien bé i es respectarien, durant el reality de Mediaset tots dos concursants s’han odiat i volgut a parts iguals.

De fet la jove no podia mirar a la cara a la persona amb la qual havia estat compartint la seua vida. No li reconeixia i li causava tant de mal la infidelitat d’ell que no podia perdonar el seu error en el concurs, per la qual cosa van decidir abandonar separats eixa experiència que, encara que va ser dolorosa al principi, és el millor que la va poder passar.

Va obrir els ulls, però ràpidament es va retrobar amb ell en ‘Supervivientes 2021’ i la veritat és que la seua convivència els primers dies del concurs no era la més pacífica. Tots dos portaven rancor en les venes i les disputes per ximpleries eren el pa de cada dia, però les aigües es van calmar.

La visita que ho va canviar tot

 

Però des que Sandra Pica acudira a Hondures a deixar a l’empresari en directe, sembla que els dos participants han deixat les seues diferències a part i li han donat una segona oportunitat a la seua amistat.

A pesar que alguns seguidors del programa asseguren que es miren massa i s’emporten molt bé, la veritat és que la influencer ha deixat clar en nombroses ocasions que ella vol a la seua nova parella i que mai tornaria amb el seu ex.

A més, en una conversa amb els seus companys ella aclaria el que hauria passat amb el de Marràqueix si hagueren passat tant temps junts com el que estan passant en la seua estada a l’illa: “Si t’he d’aguantar com t’he aguantat ací, mare meua, quina creu. Ho hauríem deixat abans”, deia.

Els dos estan vivint solos i la veritat és que ja no són la mateixa persona que fa mesos. Tom va haver de suportar que la seua parella li deixara davant de tota Espanya i a Melyssa sembla que se li ha oblidat tot el que té fora. Un ‘vull i no puc’ que si no hi haguera cambres pel mig, no sabem què haguera passat ja entre ells.

Durant l’emissió de ‘Tierra de nadie’ hem vist com la parella omplia el seu temps mort a la platja amb ximpleries que Tom Brusse es treia de la mànega. El concursant posava per a Melyssa amb una dessuadora trencada i esta li deia: “Causaràs sensació amb eixa dessuadora Brusse”.

I entre broma i broma, ja sabem que la veritat apunta… a més el to irònic i la conya que hi ha entre ells denota una certa atracció, no resulta i fins i tot la complicitat que es van deixar a ‘La isla de las tentaciones’… el destí parlarà per si sol, però estos dos joves podrien haver descobert en ‘Supervivents’ que els seus sentiments no eren els que pensaven.

Últimes notícies

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.