Tom Brusse i Melyssa Pinto, la història que pareix no acabar mai

 

La relació entre Melyssa Pinto i Tom Brusse ha passat per molts moments des que van trencar a ‘La isla de las tentaciones’. Encara que van començar l’aventura de ‘Supervivientes’ prometent-se que es portarien bé i es respectarien, durant el reality de Mediaset tots dos concursants s’han odiat i volgut a parts iguals.

De fet la jove no podia mirar a la cara a la persona amb la qual havia estat compartint la seua vida. No li reconeixia i li causava tant de mal la infidelitat d’ell que no podia perdonar el seu error en el concurs, per la qual cosa van decidir abandonar separats eixa experiència que, encara que va ser dolorosa al principi, és el millor que la va poder passar.

Va obrir els ulls, però ràpidament es va retrobar amb ell en ‘Supervivientes 2021’ i la veritat és que la seua convivència els primers dies del concurs no era la més pacífica. Tots dos portaven rancor en les venes i les disputes per ximpleries eren el pa de cada dia, però les aigües es van calmar.

La visita que ho va canviar tot

 

Però des que Sandra Pica acudira a Hondures a deixar a l’empresari en directe, sembla que els dos participants han deixat les seues diferències a part i li han donat una segona oportunitat a la seua amistat.

A pesar que alguns seguidors del programa asseguren que es miren massa i s’emporten molt bé, la veritat és que la influencer ha deixat clar en nombroses ocasions que ella vol a la seua nova parella i que mai tornaria amb el seu ex.

A més, en una conversa amb els seus companys ella aclaria el que hauria passat amb el de Marràqueix si hagueren passat tant temps junts com el que estan passant en la seua estada a l’illa: «Si t’he d’aguantar com t’he aguantat ací, mare meua, quina creu. Ho hauríem deixat abans», deia.

Els dos estan vivint solos i la veritat és que ja no són la mateixa persona que fa mesos. Tom va haver de suportar que la seua parella li deixara davant de tota Espanya i a Melyssa sembla que se li ha oblidat tot el que té fora. Un ‘vull i no puc’ que si no hi haguera cambres pel mig, no sabem què haguera passat ja entre ells.

Durant l’emissió de ‘Tierra de nadie’ hem vist com la parella omplia el seu temps mort a la platja amb ximpleries que Tom Brusse es treia de la mànega. El concursant posava per a Melyssa amb una dessuadora trencada i esta li deia: «Causaràs sensació amb eixa dessuadora Brusse».

I entre broma i broma, ja sabem que la veritat apunta… a més el to irònic i la conya que hi ha entre ells denota una certa atracció, no resulta i fins i tot la complicitat que es van deixar a ‘La isla de las tentaciones’… el destí parlarà per si sol, però estos dos joves podrien haver descobert en ‘Supervivents’ que els seus sentiments no eren els que pensaven.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU