Tom Brusse i Melyssa Pinto, la història que pareix no acabar mai

 

La relació entre Melyssa Pinto i Tom Brusse ha passat per molts moments des que van trencar a ‘La isla de las tentaciones’. Encara que van començar l’aventura de ‘Supervivientes’ prometent-se que es portarien bé i es respectarien, durant el reality de Mediaset tots dos concursants s’han odiat i volgut a parts iguals.

De fet la jove no podia mirar a la cara a la persona amb la qual havia estat compartint la seua vida. No li reconeixia i li causava tant de mal la infidelitat d’ell que no podia perdonar el seu error en el concurs, per la qual cosa van decidir abandonar separats eixa experiència que, encara que va ser dolorosa al principi, és el millor que la va poder passar.

Va obrir els ulls, però ràpidament es va retrobar amb ell en ‘Supervivientes 2021’ i la veritat és que la seua convivència els primers dies del concurs no era la més pacífica. Tots dos portaven rancor en les venes i les disputes per ximpleries eren el pa de cada dia, però les aigües es van calmar.

La visita que ho va canviar tot

 

Però des que Sandra Pica acudira a Hondures a deixar a l’empresari en directe, sembla que els dos participants han deixat les seues diferències a part i li han donat una segona oportunitat a la seua amistat.

A pesar que alguns seguidors del programa asseguren que es miren massa i s’emporten molt bé, la veritat és que la influencer ha deixat clar en nombroses ocasions que ella vol a la seua nova parella i que mai tornaria amb el seu ex.

A més, en una conversa amb els seus companys ella aclaria el que hauria passat amb el de Marràqueix si hagueren passat tant temps junts com el que estan passant en la seua estada a l’illa: «Si t’he d’aguantar com t’he aguantat ací, mare meua, quina creu. Ho hauríem deixat abans», deia.

Els dos estan vivint solos i la veritat és que ja no són la mateixa persona que fa mesos. Tom va haver de suportar que la seua parella li deixara davant de tota Espanya i a Melyssa sembla que se li ha oblidat tot el que té fora. Un ‘vull i no puc’ que si no hi haguera cambres pel mig, no sabem què haguera passat ja entre ells.

Durant l’emissió de ‘Tierra de nadie’ hem vist com la parella omplia el seu temps mort a la platja amb ximpleries que Tom Brusse es treia de la mànega. El concursant posava per a Melyssa amb una dessuadora trencada i esta li deia: «Causaràs sensació amb eixa dessuadora Brusse».

I entre broma i broma, ja sabem que la veritat apunta… a més el to irònic i la conya que hi ha entre ells denota una certa atracció, no resulta i fins i tot la complicitat que es van deixar a ‘La isla de las tentaciones’… el destí parlarà per si sol, però estos dos joves podrien haver descobert en ‘Supervivents’ que els seus sentiments no eren els que pensaven.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.