Tom Brusse i Melyssa Pinto, la història que pareix no acabar mai

 

La relació entre Melyssa Pinto i Tom Brusse ha passat per molts moments des que van trencar a ‘La isla de las tentaciones’. Encara que van començar l’aventura de ‘Supervivientes’ prometent-se que es portarien bé i es respectarien, durant el reality de Mediaset tots dos concursants s’han odiat i volgut a parts iguals.

De fet la jove no podia mirar a la cara a la persona amb la qual havia estat compartint la seua vida. No li reconeixia i li causava tant de mal la infidelitat d’ell que no podia perdonar el seu error en el concurs, per la qual cosa van decidir abandonar separats eixa experiència que, encara que va ser dolorosa al principi, és el millor que la va poder passar.

Va obrir els ulls, però ràpidament es va retrobar amb ell en ‘Supervivientes 2021’ i la veritat és que la seua convivència els primers dies del concurs no era la més pacífica. Tots dos portaven rancor en les venes i les disputes per ximpleries eren el pa de cada dia, però les aigües es van calmar.

La visita que ho va canviar tot

 

Però des que Sandra Pica acudira a Hondures a deixar a l’empresari en directe, sembla que els dos participants han deixat les seues diferències a part i li han donat una segona oportunitat a la seua amistat.

A pesar que alguns seguidors del programa asseguren que es miren massa i s’emporten molt bé, la veritat és que la influencer ha deixat clar en nombroses ocasions que ella vol a la seua nova parella i que mai tornaria amb el seu ex.

A més, en una conversa amb els seus companys ella aclaria el que hauria passat amb el de Marràqueix si hagueren passat tant temps junts com el que estan passant en la seua estada a l’illa: «Si t’he d’aguantar com t’he aguantat ací, mare meua, quina creu. Ho hauríem deixat abans», deia.

Els dos estan vivint solos i la veritat és que ja no són la mateixa persona que fa mesos. Tom va haver de suportar que la seua parella li deixara davant de tota Espanya i a Melyssa sembla que se li ha oblidat tot el que té fora. Un ‘vull i no puc’ que si no hi haguera cambres pel mig, no sabem què haguera passat ja entre ells.

Durant l’emissió de ‘Tierra de nadie’ hem vist com la parella omplia el seu temps mort a la platja amb ximpleries que Tom Brusse es treia de la mànega. El concursant posava per a Melyssa amb una dessuadora trencada i esta li deia: «Causaràs sensació amb eixa dessuadora Brusse».

I entre broma i broma, ja sabem que la veritat apunta… a més el to irònic i la conya que hi ha entre ells denota una certa atracció, no resulta i fins i tot la complicitat que es van deixar a ‘La isla de las tentaciones’… el destí parlarà per si sol, però estos dos joves podrien haver descobert en ‘Supervivents’ que els seus sentiments no eren els que pensaven.

Últimes notícies

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.