Tom Brusse i Melyssa Pinto, la història que pareix no acabar mai

Ejemplo de shortcode con estilo
  La relació entre Melyssa Pinto i Tom Brusse ha passat per molts moments des que van trencar a ‘La isla de las tentaciones’. Encara que van començar l’aventura de ‘Supervivientes’ prometent-se que es portarien bé i es respectarien, durant el reality de Mediaset tots dos concursants s’han odiat i volgut a parts iguals. De fet la jove no podia mirar a la cara a la persona […]

 

La relació entre Melyssa Pinto i Tom Brusse ha passat per molts moments des que van trencar a ‘La isla de las tentaciones’. Encara que van començar l’aventura de ‘Supervivientes’ prometent-se que es portarien bé i es respectarien, durant el reality de Mediaset tots dos concursants s’han odiat i volgut a parts iguals.

De fet la jove no podia mirar a la cara a la persona amb la qual havia estat compartint la seua vida. No li reconeixia i li causava tant de mal la infidelitat d’ell que no podia perdonar el seu error en el concurs, per la qual cosa van decidir abandonar separats eixa experiència que, encara que va ser dolorosa al principi, és el millor que la va poder passar.

Va obrir els ulls, però ràpidament es va retrobar amb ell en ‘Supervivientes 2021’ i la veritat és que la seua convivència els primers dies del concurs no era la més pacífica. Tots dos portaven rancor en les venes i les disputes per ximpleries eren el pa de cada dia, però les aigües es van calmar.

La visita que ho va canviar tot

 

Però des que Sandra Pica acudira a Hondures a deixar a l’empresari en directe, sembla que els dos participants han deixat les seues diferències a part i li han donat una segona oportunitat a la seua amistat.

A pesar que alguns seguidors del programa asseguren que es miren massa i s’emporten molt bé, la veritat és que la influencer ha deixat clar en nombroses ocasions que ella vol a la seua nova parella i que mai tornaria amb el seu ex.

A més, en una conversa amb els seus companys ella aclaria el que hauria passat amb el de Marràqueix si hagueren passat tant temps junts com el que estan passant en la seua estada a l’illa: «Si t’he d’aguantar com t’he aguantat ací, mare meua, quina creu. Ho hauríem deixat abans», deia.

Els dos estan vivint solos i la veritat és que ja no són la mateixa persona que fa mesos. Tom va haver de suportar que la seua parella li deixara davant de tota Espanya i a Melyssa sembla que se li ha oblidat tot el que té fora. Un ‘vull i no puc’ que si no hi haguera cambres pel mig, no sabem què haguera passat ja entre ells.

Durant l’emissió de ‘Tierra de nadie’ hem vist com la parella omplia el seu temps mort a la platja amb ximpleries que Tom Brusse es treia de la mànega. El concursant posava per a Melyssa amb una dessuadora trencada i esta li deia: «Causaràs sensació amb eixa dessuadora Brusse».

I entre broma i broma, ja sabem que la veritat apunta… a més el to irònic i la conya que hi ha entre ells denota una certa atracció, no resulta i fins i tot la complicitat que es van deixar a ‘La isla de las tentaciones’… el destí parlarà per si sol, però estos dos joves podrien haver descobert en ‘Supervivents’ que els seus sentiments no eren els que pensaven.

Últimes notícies

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.

La UPV reobri dilluns tots els campus amb adaptacions per les pluges

La Universitat Politècnica de València reobrirà dilluns els campus de Vera, Alcoi i Gandia, este últim a partir de les 10 hores i amb docència en línia per l’avís roig per pluges.

El València Basket esclafa l’UCAM amb una exhibició d’intensitat (116-93)

El València Basket ha passat per damunt de l’UCAM Murcia al Roig Arena (116-93) gràcies a una intensitat defensiva constant i al lideratge ofensiu de Rivero, Brooks, Shorts i Mirotic, i suma la seua segona victòria en la Lliga Endesa.