Tom Brusse i Melyssa Pinto, la història que pareix no acabar mai

 

La relació entre Melyssa Pinto i Tom Brusse ha passat per molts moments des que van trencar a ‘La isla de las tentaciones’. Encara que van començar l’aventura de ‘Supervivientes’ prometent-se que es portarien bé i es respectarien, durant el reality de Mediaset tots dos concursants s’han odiat i volgut a parts iguals.

De fet la jove no podia mirar a la cara a la persona amb la qual havia estat compartint la seua vida. No li reconeixia i li causava tant de mal la infidelitat d’ell que no podia perdonar el seu error en el concurs, per la qual cosa van decidir abandonar separats eixa experiència que, encara que va ser dolorosa al principi, és el millor que la va poder passar.

Va obrir els ulls, però ràpidament es va retrobar amb ell en ‘Supervivientes 2021’ i la veritat és que la seua convivència els primers dies del concurs no era la més pacífica. Tots dos portaven rancor en les venes i les disputes per ximpleries eren el pa de cada dia, però les aigües es van calmar.

La visita que ho va canviar tot

 

Però des que Sandra Pica acudira a Hondures a deixar a l’empresari en directe, sembla que els dos participants han deixat les seues diferències a part i li han donat una segona oportunitat a la seua amistat.

A pesar que alguns seguidors del programa asseguren que es miren massa i s’emporten molt bé, la veritat és que la influencer ha deixat clar en nombroses ocasions que ella vol a la seua nova parella i que mai tornaria amb el seu ex.

A més, en una conversa amb els seus companys ella aclaria el que hauria passat amb el de Marràqueix si hagueren passat tant temps junts com el que estan passant en la seua estada a l’illa: «Si t’he d’aguantar com t’he aguantat ací, mare meua, quina creu. Ho hauríem deixat abans», deia.

Els dos estan vivint solos i la veritat és que ja no són la mateixa persona que fa mesos. Tom va haver de suportar que la seua parella li deixara davant de tota Espanya i a Melyssa sembla que se li ha oblidat tot el que té fora. Un ‘vull i no puc’ que si no hi haguera cambres pel mig, no sabem què haguera passat ja entre ells.

Durant l’emissió de ‘Tierra de nadie’ hem vist com la parella omplia el seu temps mort a la platja amb ximpleries que Tom Brusse es treia de la mànega. El concursant posava per a Melyssa amb una dessuadora trencada i esta li deia: «Causaràs sensació amb eixa dessuadora Brusse».

I entre broma i broma, ja sabem que la veritat apunta… a més el to irònic i la conya que hi ha entre ells denota una certa atracció, no resulta i fins i tot la complicitat que es van deixar a ‘La isla de las tentaciones’… el destí parlarà per si sol, però estos dos joves podrien haver descobert en ‘Supervivents’ que els seus sentiments no eren els que pensaven.

Últimes notícies

El Port de València acollix una mostra pels 100 anys de l’esgrima valenciana

L’Edifici del Rellotge del Port de València acollirà des d’este dissabte i fins al 14 d’octubre una exposició que repassa un segle d’esgrima a la ciutat i tanca els actes del centenari de la Federació de Esgrima de la Comunitat Valenciana.

Les infeccions respiratòries creixen un 34 % a la Comunitat Valenciana i colpegen sobretot els menors de 4 anys

La incidència d’infeccions respiratòries agudes ha augmentat un 33,7 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, amb un fort impacte en xiquets menors de 4 anys. Les hospitalitzacions greus quasi no varien i la grip i el VRS es mantenen en nivells molt baixos.

La Comunitat Valenciana celebra el Nou d’Octubre reivindicant el llegat de Jaume I 750 anys després

La Generalitat impulsa una programació amb música, gastronomia, activitats infantils, projeccions i focs artificials a diferents municipis

Detinguts cinc joves per dos agressions d’odi a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per dos agressions contra un jove magribí i un altre senegalés durant les festes de Tavernes de la Valldigna, investigades com a delictes d’odi.

El Circuit Ricardo Tormo tornarà al Mundial de Superbike en 2027

El Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo acollirà del 2 al 4 d’abril de 2027 la tercera prova del Mundial de Superbike, en un calendari on Jerez queda fora per obres de reforma.

Pérez Llorca demana molta precaució per les alertes taronja i roja per pluges a la Comunitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha instat la població de les zones amb avís taronja i roig per pluges a extremar la precaució i seguir només la informació dels canals oficials a partir de la vesprada d’este dijous.

Així avancen les obres del Nou Mestalla: coberta en octubre i butaques en maig

Les obres del Nou Mestalla continuen segons el calendari previst pel Valencia CF, que preveu acabar l’itzat de la coberta a finals d’octubre i instal·lar les butaques entre abril i maig de 2027, amb l’objectiu d’inaugurar l’estadi l’estiu de 2027.

La Universitat de València passa a classes en línia des de primera hora de la vesprada per l’alerta per pluges

La Universitat de València ha activat el nivell 2 d’emergència per fortes pluges i suspén les classes presencials des de les 13.00 hores, que passaran a format en línia a partir de les 14.00 hores.