Tornen ‘Los Serrano’: confirmat el retrobament 20 anys després

Fran Perea ha incendiat les xarxes socials en les últimes hores amb un missatge que, probablement, han compartit tots els fans de ‘Los Serrano’, la mítica sèrie de començaments dels 2000 que no podia representar més a les atípiques famílies espanyoles. Una sèrie que continua emetent-se hui dia i amb la qual molts hem crescut amb els seus protagonistes. Doncs bé, l’artista ha compartit ara, a través de les xarxes socials, una conversa amb la seua família fictícia que ha revolucionat Instagram.

L’última publicació de l’actor Fran Perea ha generat una gran expectació. En el vídeo, es mostra un grup de Whatsapp, anomenat “Family Serrano“. En ell, Perea mana un àudio avisant que fan vint anys, i que té una proposta a fer. A continuació, la resta d’integrants de la família comença a contestar. “Després de 20 anys seguim sense saber sumar, però sí que comptem amb família i amics que s’uneixen al viatge. Et vens?“, ha escrit el també cantant, ha ajuntat la captura de pantalla d’aqueix grup familiar.

Una publicació que, per descomptat, ha causat una gran revolució en les xarxes socials i que molts fans no han acabat a reaccionar. “Sent família, m’acabe d’acordar que fem vint anys i tinc una proposta per a vosaltres“, diu Fran Perea en l’àudio. “Es ve retrobament”, “Oh my god! Dis-me que és veritat“, “Jo! De sobte em vaig adonar que van passar 20 anys de la meua vida… sempre una sèrie memorable per a mi i la meua mamà que ja no està amb mi“. A més, quasi tota la família Serrano no ha dubtat a donar-li l”okey’ a l’artista.



És indubtable que Fran Perea va marcar un abans i un després, gràcies a les seues mítiques cançons i en ‘Los Serrano’, que directament ens porten als nostàlgics anys 2000. Aqueixos anys que, si poguérem tornar a ells, molts ho faríem sense pensar-ho dos vegades. Érem tan feliços cantant els primers temes de l’artista, que ara també ho som amb les seues composicions més actuals, però aquells temps van ser únics i irrepetibles. Ell ho sap molt bé i per això ha volgut sorprendre en Instagram, cantant a guitarra ‘Pensando en ti‘ i ha revolucionat als seus seguidors.


De seguida, li han arribat centenars de comentaris, de fans donant-li les gràcies per aquest flashback que és or pur. Perquè ‘Los Serrano’ continua estant en el cor de tota Espanya i Fran Perea és un referent pop, per a molts joves i ja no tan joves.

Per molts més anys que passen, la sèrie que van protagonitzar Antonio Resines, Belén Rueda,  Natalia Sánchez, Víctor Elías, Verónica Sánchez i Fran, entre altres, és història de la nostra televisió. També les cançons de la sèrie, com aquesta de 2003, del primer àlbum de Perea ‘La chica de la habitación de al lado’.

Los Serrano

‘Los Serrano’ es va estrenar en Tele5 l’abril de 2003. La història començava amb la boda de Diego (Antonio Resines) i Lucía (Belén Rueda). Al matrimoni, Diego aportava els seus tres fills: Marcos, a qui donava vida Perea, Guille (Víctor Elías) i Curro (Jorge Jurado). Per part seua, Lucía, que era dona divorciada portava amb ella a les seues dos filles, Eva (Verónica Sánchez) i María Teresa àlies Teté (Natalia Sánchez). Després de l’enllaç, tots hauran d’aprendre a conviure junts sota el mateix sostre, la qual cosa no serà gens fàcil donades les diferències entre els fills de Diego i les de Lucía. Encara que de l’amor a l’odi, ja se sap, hi ha un pas.

A la nova família i als seus afins els va passar de tot durant les temporades que va comptar amb participacions d’altres actors i actrius com Nuria González, Antonio Molero, Alejo Sauras,  Julia Gutiérrez Caba, Alexandra Jiménez, Elsa Pataky, Goizalde Núñez, i molts altres.

La sèrie va ser un rotund èxit que totes les setmanes feia rècords d’audiència per a Tele 5, conjuminant entre el seu públic a persones de totes les edats. D’ací va eixir el grup Santa Justa Klan, personatges secundaris inoblidables com a Boliche, Fiti o Lourditas.

Finalment ‘Los Serrano’ va finalitzar amb la seua huitena temporada en 2008, sent un dels finals més controvertits de la televisió. El desenllaç era que tot era un somni de Resines en la seua nit de boda, és a dir, una volta al primer capítol, però una miqueta diferent: lògicament els xiquets havien crescut, però tot estava normalitzat. Per això continua donant molt de què parlar quinze anys després que s’acabara la seua emissió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.