Tornen ‘Los Serrano’: confirmat el retrobament 20 anys després

Fran Perea ha incendiat les xarxes socials en les últimes hores amb un missatge que, probablement, han compartit tots els fans de ‘Los Serrano’, la mítica sèrie de començaments dels 2000 que no podia representar més a les atípiques famílies espanyoles. Una sèrie que continua emetent-se hui dia i amb la qual molts hem crescut amb els seus protagonistes. Doncs bé, l’artista ha compartit ara, a través de les xarxes socials, una conversa amb la seua família fictícia que ha revolucionat Instagram.

L’última publicació de l’actor Fran Perea ha generat una gran expectació. En el vídeo, es mostra un grup de Whatsapp, anomenat «Family Serrano«. En ell, Perea mana un àudio avisant que fan vint anys, i que té una proposta a fer. A continuació, la resta d’integrants de la família comença a contestar. «Després de 20 anys seguim sense saber sumar, però sí que comptem amb família i amics que s’uneixen al viatge. Et vens?«, ha escrit el també cantant, ha ajuntat la captura de pantalla d’aqueix grup familiar.

Una publicació que, per descomptat, ha causat una gran revolució en les xarxes socials i que molts fans no han acabat a reaccionar. «Sent família, m’acabe d’acordar que fem vint anys i tinc una proposta per a vosaltres«, diu Fran Perea en l’àudio. «Es ve retrobament», «Oh my god! Dis-me que és veritat«, «Jo! De sobte em vaig adonar que van passar 20 anys de la meua vida… sempre una sèrie memorable per a mi i la meua mamà que ja no està amb mi«. A més, quasi tota la família Serrano no ha dubtat a donar-li l»okey’ a l’artista.



És indubtable que Fran Perea va marcar un abans i un després, gràcies a les seues mítiques cançons i en ‘Los Serrano’, que directament ens porten als nostàlgics anys 2000. Aqueixos anys que, si poguérem tornar a ells, molts ho faríem sense pensar-ho dos vegades. Érem tan feliços cantant els primers temes de l’artista, que ara també ho som amb les seues composicions més actuals, però aquells temps van ser únics i irrepetibles. Ell ho sap molt bé i per això ha volgut sorprendre en Instagram, cantant a guitarra ‘Pensando en ti‘ i ha revolucionat als seus seguidors.


De seguida, li han arribat centenars de comentaris, de fans donant-li les gràcies per aquest flashback que és or pur. Perquè ‘Los Serrano’ continua estant en el cor de tota Espanya i Fran Perea és un referent pop, per a molts joves i ja no tan joves.

Per molts més anys que passen, la sèrie que van protagonitzar Antonio Resines, Belén Rueda,  Natalia Sánchez, Víctor Elías, Verónica Sánchez i Fran, entre altres, és història de la nostra televisió. També les cançons de la sèrie, com aquesta de 2003, del primer àlbum de Perea ‘La chica de la habitación de al lado’.

Los Serrano

‘Los Serrano’ es va estrenar en Tele5 l’abril de 2003. La història començava amb la boda de Diego (Antonio Resines) i Lucía (Belén Rueda). Al matrimoni, Diego aportava els seus tres fills: Marcos, a qui donava vida Perea, Guille (Víctor Elías) i Curro (Jorge Jurado). Per part seua, Lucía, que era dona divorciada portava amb ella a les seues dos filles, Eva (Verónica Sánchez) i María Teresa àlies Teté (Natalia Sánchez). Després de l’enllaç, tots hauran d’aprendre a conviure junts sota el mateix sostre, la qual cosa no serà gens fàcil donades les diferències entre els fills de Diego i les de Lucía. Encara que de l’amor a l’odi, ja se sap, hi ha un pas.

A la nova família i als seus afins els va passar de tot durant les temporades que va comptar amb participacions d’altres actors i actrius com Nuria González, Antonio Molero, Alejo Sauras,  Julia Gutiérrez Caba, Alexandra Jiménez, Elsa Pataky, Goizalde Núñez, i molts altres.

La sèrie va ser un rotund èxit que totes les setmanes feia rècords d’audiència per a Tele 5, conjuminant entre el seu públic a persones de totes les edats. D’ací va eixir el grup Santa Justa Klan, personatges secundaris inoblidables com a Boliche, Fiti o Lourditas.

Finalment ‘Los Serrano’ va finalitzar amb la seua huitena temporada en 2008, sent un dels finals més controvertits de la televisió. El desenllaç era que tot era un somni de Resines en la seua nit de boda, és a dir, una volta al primer capítol, però una miqueta diferent: lògicament els xiquets havien crescut, però tot estava normalitzat. Per això continua donant molt de què parlar quinze anys després que s’acabara la seua emissió.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.