Tornen ‘Los Serrano’: confirmat el retrobament 20 anys després

Fran Perea ha incendiat les xarxes socials en les últimes hores amb un missatge que, probablement, han compartit tots els fans de ‘Los Serrano’, la mítica sèrie de començaments dels 2000 que no podia representar més a les atípiques famílies espanyoles. Una sèrie que continua emetent-se hui dia i amb la qual molts hem crescut amb els seus protagonistes. Doncs bé, l’artista ha compartit ara, a través de les xarxes socials, una conversa amb la seua família fictícia que ha revolucionat Instagram.

L’última publicació de l’actor Fran Perea ha generat una gran expectació. En el vídeo, es mostra un grup de Whatsapp, anomenat «Family Serrano«. En ell, Perea mana un àudio avisant que fan vint anys, i que té una proposta a fer. A continuació, la resta d’integrants de la família comença a contestar. «Després de 20 anys seguim sense saber sumar, però sí que comptem amb família i amics que s’uneixen al viatge. Et vens?«, ha escrit el també cantant, ha ajuntat la captura de pantalla d’aqueix grup familiar.

Una publicació que, per descomptat, ha causat una gran revolució en les xarxes socials i que molts fans no han acabat a reaccionar. «Sent família, m’acabe d’acordar que fem vint anys i tinc una proposta per a vosaltres«, diu Fran Perea en l’àudio. «Es ve retrobament», «Oh my god! Dis-me que és veritat«, «Jo! De sobte em vaig adonar que van passar 20 anys de la meua vida… sempre una sèrie memorable per a mi i la meua mamà que ja no està amb mi«. A més, quasi tota la família Serrano no ha dubtat a donar-li l»okey’ a l’artista.



És indubtable que Fran Perea va marcar un abans i un després, gràcies a les seues mítiques cançons i en ‘Los Serrano’, que directament ens porten als nostàlgics anys 2000. Aqueixos anys que, si poguérem tornar a ells, molts ho faríem sense pensar-ho dos vegades. Érem tan feliços cantant els primers temes de l’artista, que ara també ho som amb les seues composicions més actuals, però aquells temps van ser únics i irrepetibles. Ell ho sap molt bé i per això ha volgut sorprendre en Instagram, cantant a guitarra ‘Pensando en ti‘ i ha revolucionat als seus seguidors.


De seguida, li han arribat centenars de comentaris, de fans donant-li les gràcies per aquest flashback que és or pur. Perquè ‘Los Serrano’ continua estant en el cor de tota Espanya i Fran Perea és un referent pop, per a molts joves i ja no tan joves.

Per molts més anys que passen, la sèrie que van protagonitzar Antonio Resines, Belén Rueda,  Natalia Sánchez, Víctor Elías, Verónica Sánchez i Fran, entre altres, és història de la nostra televisió. També les cançons de la sèrie, com aquesta de 2003, del primer àlbum de Perea ‘La chica de la habitación de al lado’.

Los Serrano

‘Los Serrano’ es va estrenar en Tele5 l’abril de 2003. La història començava amb la boda de Diego (Antonio Resines) i Lucía (Belén Rueda). Al matrimoni, Diego aportava els seus tres fills: Marcos, a qui donava vida Perea, Guille (Víctor Elías) i Curro (Jorge Jurado). Per part seua, Lucía, que era dona divorciada portava amb ella a les seues dos filles, Eva (Verónica Sánchez) i María Teresa àlies Teté (Natalia Sánchez). Després de l’enllaç, tots hauran d’aprendre a conviure junts sota el mateix sostre, la qual cosa no serà gens fàcil donades les diferències entre els fills de Diego i les de Lucía. Encara que de l’amor a l’odi, ja se sap, hi ha un pas.

A la nova família i als seus afins els va passar de tot durant les temporades que va comptar amb participacions d’altres actors i actrius com Nuria González, Antonio Molero, Alejo Sauras,  Julia Gutiérrez Caba, Alexandra Jiménez, Elsa Pataky, Goizalde Núñez, i molts altres.

La sèrie va ser un rotund èxit que totes les setmanes feia rècords d’audiència per a Tele 5, conjuminant entre el seu públic a persones de totes les edats. D’ací va eixir el grup Santa Justa Klan, personatges secundaris inoblidables com a Boliche, Fiti o Lourditas.

Finalment ‘Los Serrano’ va finalitzar amb la seua huitena temporada en 2008, sent un dels finals més controvertits de la televisió. El desenllaç era que tot era un somni de Resines en la seua nit de boda, és a dir, una volta al primer capítol, però una miqueta diferent: lògicament els xiquets havien crescut, però tot estava normalitzat. Per això continua donant molt de què parlar quinze anys després que s’acabara la seua emissió.

Últimes notícies

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.