Tornen ‘Los Serrano’: confirmat el retrobament 20 anys després

Fran Perea ha incendiat les xarxes socials en les últimes hores amb un missatge que, probablement, han compartit tots els fans de ‘Los Serrano’, la mítica sèrie de començaments dels 2000 que no podia representar més a les atípiques famílies espanyoles. Una sèrie que continua emetent-se hui dia i amb la qual molts hem crescut amb els seus protagonistes. Doncs bé, l’artista ha compartit ara, a través de les xarxes socials, una conversa amb la seua família fictícia que ha revolucionat Instagram.

L’última publicació de l’actor Fran Perea ha generat una gran expectació. En el vídeo, es mostra un grup de Whatsapp, anomenat «Family Serrano«. En ell, Perea mana un àudio avisant que fan vint anys, i que té una proposta a fer. A continuació, la resta d’integrants de la família comença a contestar. «Després de 20 anys seguim sense saber sumar, però sí que comptem amb família i amics que s’uneixen al viatge. Et vens?«, ha escrit el també cantant, ha ajuntat la captura de pantalla d’aqueix grup familiar.

Una publicació que, per descomptat, ha causat una gran revolució en les xarxes socials i que molts fans no han acabat a reaccionar. «Sent família, m’acabe d’acordar que fem vint anys i tinc una proposta per a vosaltres«, diu Fran Perea en l’àudio. «Es ve retrobament», «Oh my god! Dis-me que és veritat«, «Jo! De sobte em vaig adonar que van passar 20 anys de la meua vida… sempre una sèrie memorable per a mi i la meua mamà que ja no està amb mi«. A més, quasi tota la família Serrano no ha dubtat a donar-li l»okey’ a l’artista.



És indubtable que Fran Perea va marcar un abans i un després, gràcies a les seues mítiques cançons i en ‘Los Serrano’, que directament ens porten als nostàlgics anys 2000. Aqueixos anys que, si poguérem tornar a ells, molts ho faríem sense pensar-ho dos vegades. Érem tan feliços cantant els primers temes de l’artista, que ara també ho som amb les seues composicions més actuals, però aquells temps van ser únics i irrepetibles. Ell ho sap molt bé i per això ha volgut sorprendre en Instagram, cantant a guitarra ‘Pensando en ti‘ i ha revolucionat als seus seguidors.


De seguida, li han arribat centenars de comentaris, de fans donant-li les gràcies per aquest flashback que és or pur. Perquè ‘Los Serrano’ continua estant en el cor de tota Espanya i Fran Perea és un referent pop, per a molts joves i ja no tan joves.

Per molts més anys que passen, la sèrie que van protagonitzar Antonio Resines, Belén Rueda,  Natalia Sánchez, Víctor Elías, Verónica Sánchez i Fran, entre altres, és història de la nostra televisió. També les cançons de la sèrie, com aquesta de 2003, del primer àlbum de Perea ‘La chica de la habitación de al lado’.

Los Serrano

‘Los Serrano’ es va estrenar en Tele5 l’abril de 2003. La història començava amb la boda de Diego (Antonio Resines) i Lucía (Belén Rueda). Al matrimoni, Diego aportava els seus tres fills: Marcos, a qui donava vida Perea, Guille (Víctor Elías) i Curro (Jorge Jurado). Per part seua, Lucía, que era dona divorciada portava amb ella a les seues dos filles, Eva (Verónica Sánchez) i María Teresa àlies Teté (Natalia Sánchez). Després de l’enllaç, tots hauran d’aprendre a conviure junts sota el mateix sostre, la qual cosa no serà gens fàcil donades les diferències entre els fills de Diego i les de Lucía. Encara que de l’amor a l’odi, ja se sap, hi ha un pas.

A la nova família i als seus afins els va passar de tot durant les temporades que va comptar amb participacions d’altres actors i actrius com Nuria González, Antonio Molero, Alejo Sauras,  Julia Gutiérrez Caba, Alexandra Jiménez, Elsa Pataky, Goizalde Núñez, i molts altres.

La sèrie va ser un rotund èxit que totes les setmanes feia rècords d’audiència per a Tele 5, conjuminant entre el seu públic a persones de totes les edats. D’ací va eixir el grup Santa Justa Klan, personatges secundaris inoblidables com a Boliche, Fiti o Lourditas.

Finalment ‘Los Serrano’ va finalitzar amb la seua huitena temporada en 2008, sent un dels finals més controvertits de la televisió. El desenllaç era que tot era un somni de Resines en la seua nit de boda, és a dir, una volta al primer capítol, però una miqueta diferent: lògicament els xiquets havien crescut, però tot estava normalitzat. Per això continua donant molt de què parlar quinze anys després que s’acabara la seua emissió.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.