Tornen ‘Los Serrano’: confirmat el retrobament 20 anys després

Fran Perea ha incendiat les xarxes socials en les últimes hores amb un missatge que, probablement, han compartit tots els fans de ‘Los Serrano’, la mítica sèrie de començaments dels 2000 que no podia representar més a les atípiques famílies espanyoles. Una sèrie que continua emetent-se hui dia i amb la qual molts hem crescut amb els seus protagonistes. Doncs bé, l’artista ha compartit ara, a través de les xarxes socials, una conversa amb la seua família fictícia que ha revolucionat Instagram.

L’última publicació de l’actor Fran Perea ha generat una gran expectació. En el vídeo, es mostra un grup de Whatsapp, anomenat «Family Serrano«. En ell, Perea mana un àudio avisant que fan vint anys, i que té una proposta a fer. A continuació, la resta d’integrants de la família comença a contestar. «Després de 20 anys seguim sense saber sumar, però sí que comptem amb família i amics que s’uneixen al viatge. Et vens?«, ha escrit el també cantant, ha ajuntat la captura de pantalla d’aqueix grup familiar.

Una publicació que, per descomptat, ha causat una gran revolució en les xarxes socials i que molts fans no han acabat a reaccionar. «Sent família, m’acabe d’acordar que fem vint anys i tinc una proposta per a vosaltres«, diu Fran Perea en l’àudio. «Es ve retrobament», «Oh my god! Dis-me que és veritat«, «Jo! De sobte em vaig adonar que van passar 20 anys de la meua vida… sempre una sèrie memorable per a mi i la meua mamà que ja no està amb mi«. A més, quasi tota la família Serrano no ha dubtat a donar-li l»okey’ a l’artista.



És indubtable que Fran Perea va marcar un abans i un després, gràcies a les seues mítiques cançons i en ‘Los Serrano’, que directament ens porten als nostàlgics anys 2000. Aqueixos anys que, si poguérem tornar a ells, molts ho faríem sense pensar-ho dos vegades. Érem tan feliços cantant els primers temes de l’artista, que ara també ho som amb les seues composicions més actuals, però aquells temps van ser únics i irrepetibles. Ell ho sap molt bé i per això ha volgut sorprendre en Instagram, cantant a guitarra ‘Pensando en ti‘ i ha revolucionat als seus seguidors.


De seguida, li han arribat centenars de comentaris, de fans donant-li les gràcies per aquest flashback que és or pur. Perquè ‘Los Serrano’ continua estant en el cor de tota Espanya i Fran Perea és un referent pop, per a molts joves i ja no tan joves.

Per molts més anys que passen, la sèrie que van protagonitzar Antonio Resines, Belén Rueda,  Natalia Sánchez, Víctor Elías, Verónica Sánchez i Fran, entre altres, és història de la nostra televisió. També les cançons de la sèrie, com aquesta de 2003, del primer àlbum de Perea ‘La chica de la habitación de al lado’.

Los Serrano

‘Los Serrano’ es va estrenar en Tele5 l’abril de 2003. La història començava amb la boda de Diego (Antonio Resines) i Lucía (Belén Rueda). Al matrimoni, Diego aportava els seus tres fills: Marcos, a qui donava vida Perea, Guille (Víctor Elías) i Curro (Jorge Jurado). Per part seua, Lucía, que era dona divorciada portava amb ella a les seues dos filles, Eva (Verónica Sánchez) i María Teresa àlies Teté (Natalia Sánchez). Després de l’enllaç, tots hauran d’aprendre a conviure junts sota el mateix sostre, la qual cosa no serà gens fàcil donades les diferències entre els fills de Diego i les de Lucía. Encara que de l’amor a l’odi, ja se sap, hi ha un pas.

A la nova família i als seus afins els va passar de tot durant les temporades que va comptar amb participacions d’altres actors i actrius com Nuria González, Antonio Molero, Alejo Sauras,  Julia Gutiérrez Caba, Alexandra Jiménez, Elsa Pataky, Goizalde Núñez, i molts altres.

La sèrie va ser un rotund èxit que totes les setmanes feia rècords d’audiència per a Tele 5, conjuminant entre el seu públic a persones de totes les edats. D’ací va eixir el grup Santa Justa Klan, personatges secundaris inoblidables com a Boliche, Fiti o Lourditas.

Finalment ‘Los Serrano’ va finalitzar amb la seua huitena temporada en 2008, sent un dels finals més controvertits de la televisió. El desenllaç era que tot era un somni de Resines en la seua nit de boda, és a dir, una volta al primer capítol, però una miqueta diferent: lògicament els xiquets havien crescut, però tot estava normalitzat. Per això continua donant molt de què parlar quinze anys després que s’acabara la seua emissió.

Últimes notícies

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.