“No m’ho vull trobar”: el pànic de Rocío Carrasco

 

Telecinco ha emés el capítol 10 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, en este es parla de moltes coses, entre elles del seu treball en el programa ‘Hable con ellas’ com un xicotet flotador de salvació en l’infern personal que estava vivint.

Durant este temps, la filla de Rocío Jurado parla dels seus sentiments davant la possibilitat de trobar-se amb el pare dels seus fills en anar al seu lloc de treball, la seua amiga i companya Alba Carrillo ha comptat en el programa, ‘Ya es mediodía’, com va viure eixos moments d’angoixa al costat de la filla de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco va participar en este programa en 2016, moment en el qual Antonio David Flores treballava com a assessor de l’amor en el programa de Telecinco ‘Mujeres i hombre i viceversa’. Una coincidència que va fer que Rocío sentira por de trobar-se amb ell dins de les instal·lacions de Mediaset.

Ella mateixa explica que van ser diverses les persones que van evitar que aeixa trobada es produïra i Alba Carrillo, “recorde un episodi que ella em deia “que no me’l vull trobar, no em vull trobar amb este senyor”, ella passava por”, ha assegurat.

 

Malaltia i medicació

 

Rocío Carrasco també va comentar que, encara que intentava estar concentrada al màxim en el seu treball, la forta medicació li feia tindre canvis bruscos en el seu estat d’ànim “igual reia a riallades que em posava a plorar”. Alguna cosa que Alba assegura no haver notat, ja que ella també travessava un moment molt complicat anímicament “A causa de la medicació tenia alts i baixos, però com jo estava igual que ella no ho notava”.

Respecte a la poca importància que es dona a les malalties mentals com la depressió i la denúncia de Rocío Carrasco en eixe aspecte, la psicòloga Ana Villarubia ha explicat que la distemia que pateix Rocío no és un una cosa senzilla, que pot tindre una continuïtat de més de dos anys i que influeix en la teua manera de veure el món, en la seua baixa autoestima, a tindre un roll o una vàlua inexistent en la vida…

Davant tota la situació, Isabel Rábago ha volgut recalcar que Antonio David Flores era conscient en tot moment de la situació mental de Rocío Carrasco, ja que “ho aportava constantment en les seues causes judicials”.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.