“No m’ho vull trobar”: el pànic de Rocío Carrasco

 

Telecinco ha emés el capítol 10 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, en este es parla de moltes coses, entre elles del seu treball en el programa ‘Hable con ellas’ com un xicotet flotador de salvació en l’infern personal que estava vivint.

Durant este temps, la filla de Rocío Jurado parla dels seus sentiments davant la possibilitat de trobar-se amb el pare dels seus fills en anar al seu lloc de treball, la seua amiga i companya Alba Carrillo ha comptat en el programa, ‘Ya es mediodía’, com va viure eixos moments d’angoixa al costat de la filla de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco va participar en este programa en 2016, moment en el qual Antonio David Flores treballava com a assessor de l’amor en el programa de Telecinco ‘Mujeres i hombre i viceversa’. Una coincidència que va fer que Rocío sentira por de trobar-se amb ell dins de les instal·lacions de Mediaset.

Ella mateixa explica que van ser diverses les persones que van evitar que aeixa trobada es produïra i Alba Carrillo, “recorde un episodi que ella em deia “que no me’l vull trobar, no em vull trobar amb este senyor”, ella passava por”, ha assegurat.

 

Malaltia i medicació

 

Rocío Carrasco també va comentar que, encara que intentava estar concentrada al màxim en el seu treball, la forta medicació li feia tindre canvis bruscos en el seu estat d’ànim “igual reia a riallades que em posava a plorar”. Alguna cosa que Alba assegura no haver notat, ja que ella també travessava un moment molt complicat anímicament “A causa de la medicació tenia alts i baixos, però com jo estava igual que ella no ho notava”.

Respecte a la poca importància que es dona a les malalties mentals com la depressió i la denúncia de Rocío Carrasco en eixe aspecte, la psicòloga Ana Villarubia ha explicat que la distemia que pateix Rocío no és un una cosa senzilla, que pot tindre una continuïtat de més de dos anys i que influeix en la teua manera de veure el món, en la seua baixa autoestima, a tindre un roll o una vàlua inexistent en la vida…

Davant tota la situació, Isabel Rábago ha volgut recalcar que Antonio David Flores era conscient en tot moment de la situació mental de Rocío Carrasco, ja que “ho aportava constantment en les seues causes judicials”.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.