“No m’ho vull trobar”: el pànic de Rocío Carrasco

 

Telecinco ha emés el capítol 10 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, en este es parla de moltes coses, entre elles del seu treball en el programa ‘Hable con ellas’ com un xicotet flotador de salvació en l’infern personal que estava vivint.

Durant este temps, la filla de Rocío Jurado parla dels seus sentiments davant la possibilitat de trobar-se amb el pare dels seus fills en anar al seu lloc de treball, la seua amiga i companya Alba Carrillo ha comptat en el programa, ‘Ya es mediodía’, com va viure eixos moments d’angoixa al costat de la filla de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco va participar en este programa en 2016, moment en el qual Antonio David Flores treballava com a assessor de l’amor en el programa de Telecinco ‘Mujeres i hombre i viceversa’. Una coincidència que va fer que Rocío sentira por de trobar-se amb ell dins de les instal·lacions de Mediaset.

Ella mateixa explica que van ser diverses les persones que van evitar que aeixa trobada es produïra i Alba Carrillo, “recorde un episodi que ella em deia “que no me’l vull trobar, no em vull trobar amb este senyor”, ella passava por”, ha assegurat.

 

Malaltia i medicació

 

Rocío Carrasco també va comentar que, encara que intentava estar concentrada al màxim en el seu treball, la forta medicació li feia tindre canvis bruscos en el seu estat d’ànim “igual reia a riallades que em posava a plorar”. Alguna cosa que Alba assegura no haver notat, ja que ella també travessava un moment molt complicat anímicament “A causa de la medicació tenia alts i baixos, però com jo estava igual que ella no ho notava”.

Respecte a la poca importància que es dona a les malalties mentals com la depressió i la denúncia de Rocío Carrasco en eixe aspecte, la psicòloga Ana Villarubia ha explicat que la distemia que pateix Rocío no és un una cosa senzilla, que pot tindre una continuïtat de més de dos anys i que influeix en la teua manera de veure el món, en la seua baixa autoestima, a tindre un roll o una vàlua inexistent en la vida…

Davant tota la situació, Isabel Rábago ha volgut recalcar que Antonio David Flores era conscient en tot moment de la situació mental de Rocío Carrasco, ja que “ho aportava constantment en les seues causes judicials”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022