“No m’ho vull trobar”: el pànic de Rocío Carrasco

 

Telecinco ha emés el capítol 10 de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, en este es parla de moltes coses, entre elles del seu treball en el programa ‘Hable con ellas’ com un xicotet flotador de salvació en l’infern personal que estava vivint.

Durant este temps, la filla de Rocío Jurado parla dels seus sentiments davant la possibilitat de trobar-se amb el pare dels seus fills en anar al seu lloc de treball, la seua amiga i companya Alba Carrillo ha comptat en el programa, ‘Ya es mediodía’, com va viure eixos moments d’angoixa al costat de la filla de Rocío Jurado.

Rocío Carrasco va participar en este programa en 2016, moment en el qual Antonio David Flores treballava com a assessor de l’amor en el programa de Telecinco ‘Mujeres i hombre i viceversa’. Una coincidència que va fer que Rocío sentira por de trobar-se amb ell dins de les instal·lacions de Mediaset.

Ella mateixa explica que van ser diverses les persones que van evitar que aeixa trobada es produïra i Alba Carrillo, “recorde un episodi que ella em deia “que no me’l vull trobar, no em vull trobar amb este senyor”, ella passava por”, ha assegurat.

 

Malaltia i medicació

 

Rocío Carrasco també va comentar que, encara que intentava estar concentrada al màxim en el seu treball, la forta medicació li feia tindre canvis bruscos en el seu estat d’ànim “igual reia a riallades que em posava a plorar”. Alguna cosa que Alba assegura no haver notat, ja que ella també travessava un moment molt complicat anímicament “A causa de la medicació tenia alts i baixos, però com jo estava igual que ella no ho notava”.

Respecte a la poca importància que es dona a les malalties mentals com la depressió i la denúncia de Rocío Carrasco en eixe aspecte, la psicòloga Ana Villarubia ha explicat que la distemia que pateix Rocío no és un una cosa senzilla, que pot tindre una continuïtat de més de dos anys i que influeix en la teua manera de veure el món, en la seua baixa autoestima, a tindre un roll o una vàlua inexistent en la vida…

Davant tota la situació, Isabel Rábago ha volgut recalcar que Antonio David Flores era conscient en tot moment de la situació mental de Rocío Carrasco, ja que “ho aportava constantment en les seues causes judicials”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.