L’emotiva última aparició de Verónica Forqué en televisió

La tràgica mort de Verónica Forqué el passat 13 de desembre commocionava el món de la cultura al complet. Quatre mesos després, el dolor per la pèrdua de la musa del cinema espanyol continua intacte, com ha evidenciat l’emissió de la commovedora participació de l’actriu en qualitat de convidada en la cinquena edició de ‘Maestros de la costura’.

A pesar que va descartar l’aparició de Forqué en ‘MasterChef Júnior 9’, TVE ha emés aquest dimarts 15 de març, durant el quart programa del ‘talent’ de costura, la visita de la intèrpret als tallers. A manera d’homenatge pòstum, i comptant amb el beneplàcit de la família, la intervenció de la ‘xica Almodóvar’ s’ha produït al final de la gala.

«Ella és una professional 10. Guanyadora de quatre Goyas, un premi Max… Vullc donar la benvinguda a una grandíssima actriu, i aspirant de ‘MasterChef Celebrity 6 ’», l’ha presentada Raquel Sánchez Silva durant una prova d’eliminació en la qual els aprenents han hagut de donar-li una segona vida a peces desbaratades.

L’anunci de la convidada ha despertat immediatament l’admiració general dels aprenents, sobretot d’Eduardo Navarrete, amb qui Verónica Forqué va compartir l’aventura en els fogons. «Vull que siga la capitana de la meua vida en general», ha declarat entusiasmat Navarrete.

Presumint del seu increïble i única personalitat, l’actriu ha regalat als concursants un savi consell abans de començar la prova. «Relaxeu-vos, si no passa res. Feu el que us isca, com vaig fer jo».

Mentre els aspirants s’han posat a la feina a confeccionar els seus dissenys, Forqué ha contat que la seua mare era modista ‘en blanc’, és a dir, cosia per a núvies i aixovar. «Jo he fet molt ‘petit point’, és molt bonic», ha revelat.

Amb el seu somriure, amb el seu afecte, amb la seua humilitat, va regalar a tots aqueixos últims moments de Verónica Forqué. Lorenzo Caprile no podia deixar d’abraçar-la, Raquel Sánchez Silva no podia deixar de lloar la lluentor que sempre l’acompanyava… I Verónica Forqué va respondre mostrant que va gaudir, que li va agradar veure als aprenents, que li va encantar tornar-se a veure amb el seu amic i excompany en ‘MasterChef Celebrity’, Eduardo Navarrete.

Vam veure a la Verónica Forqué calmada, emocionada, fins i tot vergonyosa, quan a jutges, presentadora i aprenentes se’ls omplia la boca d’afalacs. Fins i tot li la va veure enrojolar-se, fins i tot li la va veure més feble del que se li havia vist en ‘MasterChef Celebrity’.

I encara que creien que poca calma anava a portar Verónica Forqué a la prova d’eliminació del quart episodi de ‘Maestros de la costura’, la qual cosa va fer Verónica Forqué va ser portar precisament el que els va dir, el fet de fer el que els donara la gana, sense atabalar-se, sense deixar emportar-se pels nervis.

Es va anar acostant per cada taula de taller, va escoltar sense perdre ni un segon el seu somriure cada paraula que li anaven dient i de la seua boca només eixien paraules d’ànim, d’afecte, d’amiga de tota la vida. Ja ho va dir ella en MasterChef Celebrity, «estic farta de Verónica Forqué; jo soc Vero, punt».

A més, s’ha acostat a alguns aprenents per a transmetre’ls tranquil·litat, com a Isabel Gomila, a qui ja coneixia per guardar en el seu armari alguns dels famosos quimonos de la dissenyadora holandesa. També li ha donat ànims a Navarrete, que la considera el seu talismà. «És una meravella que haja vingut Verónica, gràcies per portar a aquesta dona», ha declarat el veterà concursant en marxar-se la seua amiga.

Sense saber que seria l’última aparició de l’actriu en televisió, abans que la convidada abandonara el taller, Raquel Sánchez Silva li ha dedicat com a comiat unes paraules, hui dia, que resulten especialment emotives. «Ha entrat en el taller com si passara un cometa; pluja d’estreles en ‘Maestros de la costura’».

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.
FILMOTECA D'ESTIU