L’emotiva última aparició de Verónica Forqué en televisió

La tràgica mort de Verónica Forqué el passat 13 de desembre commocionava el món de la cultura al complet. Quatre mesos després, el dolor per la pèrdua de la musa del cinema espanyol continua intacte, com ha evidenciat l’emissió de la commovedora participació de l’actriu en qualitat de convidada en la cinquena edició de ‘Maestros de la costura’.

A pesar que va descartar l’aparició de Forqué en ‘MasterChef Júnior 9’, TVE ha emés aquest dimarts 15 de març, durant el quart programa del ‘talent’ de costura, la visita de la intèrpret als tallers. A manera d’homenatge pòstum, i comptant amb el beneplàcit de la família, la intervenció de la ‘xica Almodóvar’ s’ha produït al final de la gala.

«Ella és una professional 10. Guanyadora de quatre Goyas, un premi Max… Vullc donar la benvinguda a una grandíssima actriu, i aspirant de ‘MasterChef Celebrity 6 ’», l’ha presentada Raquel Sánchez Silva durant una prova d’eliminació en la qual els aprenents han hagut de donar-li una segona vida a peces desbaratades.

L’anunci de la convidada ha despertat immediatament l’admiració general dels aprenents, sobretot d’Eduardo Navarrete, amb qui Verónica Forqué va compartir l’aventura en els fogons. «Vull que siga la capitana de la meua vida en general», ha declarat entusiasmat Navarrete.

Presumint del seu increïble i única personalitat, l’actriu ha regalat als concursants un savi consell abans de començar la prova. «Relaxeu-vos, si no passa res. Feu el que us isca, com vaig fer jo».

Mentre els aspirants s’han posat a la feina a confeccionar els seus dissenys, Forqué ha contat que la seua mare era modista ‘en blanc’, és a dir, cosia per a núvies i aixovar. «Jo he fet molt ‘petit point’, és molt bonic», ha revelat.

Amb el seu somriure, amb el seu afecte, amb la seua humilitat, va regalar a tots aqueixos últims moments de Verónica Forqué. Lorenzo Caprile no podia deixar d’abraçar-la, Raquel Sánchez Silva no podia deixar de lloar la lluentor que sempre l’acompanyava… I Verónica Forqué va respondre mostrant que va gaudir, que li va agradar veure als aprenents, que li va encantar tornar-se a veure amb el seu amic i excompany en ‘MasterChef Celebrity’, Eduardo Navarrete.

Vam veure a la Verónica Forqué calmada, emocionada, fins i tot vergonyosa, quan a jutges, presentadora i aprenentes se’ls omplia la boca d’afalacs. Fins i tot li la va veure enrojolar-se, fins i tot li la va veure més feble del que se li havia vist en ‘MasterChef Celebrity’.

I encara que creien que poca calma anava a portar Verónica Forqué a la prova d’eliminació del quart episodi de ‘Maestros de la costura’, la qual cosa va fer Verónica Forqué va ser portar precisament el que els va dir, el fet de fer el que els donara la gana, sense atabalar-se, sense deixar emportar-se pels nervis.

Es va anar acostant per cada taula de taller, va escoltar sense perdre ni un segon el seu somriure cada paraula que li anaven dient i de la seua boca només eixien paraules d’ànim, d’afecte, d’amiga de tota la vida. Ja ho va dir ella en MasterChef Celebrity, «estic farta de Verónica Forqué; jo soc Vero, punt».

A més, s’ha acostat a alguns aprenents per a transmetre’ls tranquil·litat, com a Isabel Gomila, a qui ja coneixia per guardar en el seu armari alguns dels famosos quimonos de la dissenyadora holandesa. També li ha donat ànims a Navarrete, que la considera el seu talismà. «És una meravella que haja vingut Verónica, gràcies per portar a aquesta dona», ha declarat el veterà concursant en marxar-se la seua amiga.

Sense saber que seria l’última aparició de l’actriu en televisió, abans que la convidada abandonara el taller, Raquel Sánchez Silva li ha dedicat com a comiat unes paraules, hui dia, que resulten especialment emotives. «Ha entrat en el taller com si passara un cometa; pluja d’estreles en ‘Maestros de la costura’».

Últimes notícies

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.