L’emotiva última aparició de Verónica Forqué en televisió

La tràgica mort de Verónica Forqué el passat 13 de desembre commocionava el món de la cultura al complet. Quatre mesos després, el dolor per la pèrdua de la musa del cinema espanyol continua intacte, com ha evidenciat l’emissió de la commovedora participació de l’actriu en qualitat de convidada en la cinquena edició de ‘Maestros de la costura’.

A pesar que va descartar l’aparició de Forqué en ‘MasterChef Júnior 9’, TVE ha emés aquest dimarts 15 de març, durant el quart programa del ‘talent’ de costura, la visita de la intèrpret als tallers. A manera d’homenatge pòstum, i comptant amb el beneplàcit de la família, la intervenció de la ‘xica Almodóvar’ s’ha produït al final de la gala.

«Ella és una professional 10. Guanyadora de quatre Goyas, un premi Max… Vullc donar la benvinguda a una grandíssima actriu, i aspirant de ‘MasterChef Celebrity 6 ’», l’ha presentada Raquel Sánchez Silva durant una prova d’eliminació en la qual els aprenents han hagut de donar-li una segona vida a peces desbaratades.

L’anunci de la convidada ha despertat immediatament l’admiració general dels aprenents, sobretot d’Eduardo Navarrete, amb qui Verónica Forqué va compartir l’aventura en els fogons. «Vull que siga la capitana de la meua vida en general», ha declarat entusiasmat Navarrete.

Presumint del seu increïble i única personalitat, l’actriu ha regalat als concursants un savi consell abans de començar la prova. «Relaxeu-vos, si no passa res. Feu el que us isca, com vaig fer jo».

Mentre els aspirants s’han posat a la feina a confeccionar els seus dissenys, Forqué ha contat que la seua mare era modista ‘en blanc’, és a dir, cosia per a núvies i aixovar. «Jo he fet molt ‘petit point’, és molt bonic», ha revelat.

Amb el seu somriure, amb el seu afecte, amb la seua humilitat, va regalar a tots aqueixos últims moments de Verónica Forqué. Lorenzo Caprile no podia deixar d’abraçar-la, Raquel Sánchez Silva no podia deixar de lloar la lluentor que sempre l’acompanyava… I Verónica Forqué va respondre mostrant que va gaudir, que li va agradar veure als aprenents, que li va encantar tornar-se a veure amb el seu amic i excompany en ‘MasterChef Celebrity’, Eduardo Navarrete.

Vam veure a la Verónica Forqué calmada, emocionada, fins i tot vergonyosa, quan a jutges, presentadora i aprenentes se’ls omplia la boca d’afalacs. Fins i tot li la va veure enrojolar-se, fins i tot li la va veure més feble del que se li havia vist en ‘MasterChef Celebrity’.

I encara que creien que poca calma anava a portar Verónica Forqué a la prova d’eliminació del quart episodi de ‘Maestros de la costura’, la qual cosa va fer Verónica Forqué va ser portar precisament el que els va dir, el fet de fer el que els donara la gana, sense atabalar-se, sense deixar emportar-se pels nervis.

Es va anar acostant per cada taula de taller, va escoltar sense perdre ni un segon el seu somriure cada paraula que li anaven dient i de la seua boca només eixien paraules d’ànim, d’afecte, d’amiga de tota la vida. Ja ho va dir ella en MasterChef Celebrity, «estic farta de Verónica Forqué; jo soc Vero, punt».

A més, s’ha acostat a alguns aprenents per a transmetre’ls tranquil·litat, com a Isabel Gomila, a qui ja coneixia per guardar en el seu armari alguns dels famosos quimonos de la dissenyadora holandesa. També li ha donat ànims a Navarrete, que la considera el seu talismà. «És una meravella que haja vingut Verónica, gràcies per portar a aquesta dona», ha declarat el veterà concursant en marxar-se la seua amiga.

Sense saber que seria l’última aparició de l’actriu en televisió, abans que la convidada abandonara el taller, Raquel Sánchez Silva li ha dedicat com a comiat unes paraules, hui dia, que resulten especialment emotives. «Ha entrat en el taller com si passara un cometa; pluja d’estreles en ‘Maestros de la costura’».

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.