L’emotiva última aparició de Verónica Forqué en televisió

La tràgica mort de Verónica Forqué el passat 13 de desembre commocionava el món de la cultura al complet. Quatre mesos després, el dolor per la pèrdua de la musa del cinema espanyol continua intacte, com ha evidenciat l’emissió de la commovedora participació de l’actriu en qualitat de convidada en la cinquena edició de ‘Maestros de la costura’.

A pesar que va descartar l’aparició de Forqué en ‘MasterChef Júnior 9’, TVE ha emés aquest dimarts 15 de març, durant el quart programa del ‘talent’ de costura, la visita de la intèrpret als tallers. A manera d’homenatge pòstum, i comptant amb el beneplàcit de la família, la intervenció de la ‘xica Almodóvar’ s’ha produït al final de la gala.

«Ella és una professional 10. Guanyadora de quatre Goyas, un premi Max… Vullc donar la benvinguda a una grandíssima actriu, i aspirant de ‘MasterChef Celebrity 6 ’», l’ha presentada Raquel Sánchez Silva durant una prova d’eliminació en la qual els aprenents han hagut de donar-li una segona vida a peces desbaratades.

L’anunci de la convidada ha despertat immediatament l’admiració general dels aprenents, sobretot d’Eduardo Navarrete, amb qui Verónica Forqué va compartir l’aventura en els fogons. «Vull que siga la capitana de la meua vida en general», ha declarat entusiasmat Navarrete.

Presumint del seu increïble i única personalitat, l’actriu ha regalat als concursants un savi consell abans de començar la prova. «Relaxeu-vos, si no passa res. Feu el que us isca, com vaig fer jo».

Mentre els aspirants s’han posat a la feina a confeccionar els seus dissenys, Forqué ha contat que la seua mare era modista ‘en blanc’, és a dir, cosia per a núvies i aixovar. «Jo he fet molt ‘petit point’, és molt bonic», ha revelat.

Amb el seu somriure, amb el seu afecte, amb la seua humilitat, va regalar a tots aqueixos últims moments de Verónica Forqué. Lorenzo Caprile no podia deixar d’abraçar-la, Raquel Sánchez Silva no podia deixar de lloar la lluentor que sempre l’acompanyava… I Verónica Forqué va respondre mostrant que va gaudir, que li va agradar veure als aprenents, que li va encantar tornar-se a veure amb el seu amic i excompany en ‘MasterChef Celebrity’, Eduardo Navarrete.

Vam veure a la Verónica Forqué calmada, emocionada, fins i tot vergonyosa, quan a jutges, presentadora i aprenentes se’ls omplia la boca d’afalacs. Fins i tot li la va veure enrojolar-se, fins i tot li la va veure més feble del que se li havia vist en ‘MasterChef Celebrity’.

I encara que creien que poca calma anava a portar Verónica Forqué a la prova d’eliminació del quart episodi de ‘Maestros de la costura’, la qual cosa va fer Verónica Forqué va ser portar precisament el que els va dir, el fet de fer el que els donara la gana, sense atabalar-se, sense deixar emportar-se pels nervis.

Es va anar acostant per cada taula de taller, va escoltar sense perdre ni un segon el seu somriure cada paraula que li anaven dient i de la seua boca només eixien paraules d’ànim, d’afecte, d’amiga de tota la vida. Ja ho va dir ella en MasterChef Celebrity, «estic farta de Verónica Forqué; jo soc Vero, punt».

A més, s’ha acostat a alguns aprenents per a transmetre’ls tranquil·litat, com a Isabel Gomila, a qui ja coneixia per guardar en el seu armari alguns dels famosos quimonos de la dissenyadora holandesa. També li ha donat ànims a Navarrete, que la considera el seu talismà. «És una meravella que haja vingut Verónica, gràcies per portar a aquesta dona», ha declarat el veterà concursant en marxar-se la seua amiga.

Sense saber que seria l’última aparició de l’actriu en televisió, abans que la convidada abandonara el taller, Raquel Sánchez Silva li ha dedicat com a comiat unes paraules, hui dia, que resulten especialment emotives. «Ha entrat en el taller com si passara un cometa; pluja d’estreles en ‘Maestros de la costura’».

Últimes notícies

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.