L’emotiva última aparició de Verónica Forqué en televisió

La tràgica mort de Verónica Forqué el passat 13 de desembre commocionava el món de la cultura al complet. Quatre mesos després, el dolor per la pèrdua de la musa del cinema espanyol continua intacte, com ha evidenciat l’emissió de la commovedora participació de l’actriu en qualitat de convidada en la cinquena edició de ‘Maestros de la costura’.

A pesar que va descartar l’aparició de Forqué en ‘MasterChef Júnior 9’, TVE ha emés aquest dimarts 15 de març, durant el quart programa del ‘talent’ de costura, la visita de la intèrpret als tallers. A manera d’homenatge pòstum, i comptant amb el beneplàcit de la família, la intervenció de la ‘xica Almodóvar’ s’ha produït al final de la gala.

«Ella és una professional 10. Guanyadora de quatre Goyas, un premi Max… Vullc donar la benvinguda a una grandíssima actriu, i aspirant de ‘MasterChef Celebrity 6 ’», l’ha presentada Raquel Sánchez Silva durant una prova d’eliminació en la qual els aprenents han hagut de donar-li una segona vida a peces desbaratades.

L’anunci de la convidada ha despertat immediatament l’admiració general dels aprenents, sobretot d’Eduardo Navarrete, amb qui Verónica Forqué va compartir l’aventura en els fogons. «Vull que siga la capitana de la meua vida en general», ha declarat entusiasmat Navarrete.

Presumint del seu increïble i única personalitat, l’actriu ha regalat als concursants un savi consell abans de començar la prova. «Relaxeu-vos, si no passa res. Feu el que us isca, com vaig fer jo».

Mentre els aspirants s’han posat a la feina a confeccionar els seus dissenys, Forqué ha contat que la seua mare era modista ‘en blanc’, és a dir, cosia per a núvies i aixovar. «Jo he fet molt ‘petit point’, és molt bonic», ha revelat.

Amb el seu somriure, amb el seu afecte, amb la seua humilitat, va regalar a tots aqueixos últims moments de Verónica Forqué. Lorenzo Caprile no podia deixar d’abraçar-la, Raquel Sánchez Silva no podia deixar de lloar la lluentor que sempre l’acompanyava… I Verónica Forqué va respondre mostrant que va gaudir, que li va agradar veure als aprenents, que li va encantar tornar-se a veure amb el seu amic i excompany en ‘MasterChef Celebrity’, Eduardo Navarrete.

Vam veure a la Verónica Forqué calmada, emocionada, fins i tot vergonyosa, quan a jutges, presentadora i aprenentes se’ls omplia la boca d’afalacs. Fins i tot li la va veure enrojolar-se, fins i tot li la va veure més feble del que se li havia vist en ‘MasterChef Celebrity’.

I encara que creien que poca calma anava a portar Verónica Forqué a la prova d’eliminació del quart episodi de ‘Maestros de la costura’, la qual cosa va fer Verónica Forqué va ser portar precisament el que els va dir, el fet de fer el que els donara la gana, sense atabalar-se, sense deixar emportar-se pels nervis.

Es va anar acostant per cada taula de taller, va escoltar sense perdre ni un segon el seu somriure cada paraula que li anaven dient i de la seua boca només eixien paraules d’ànim, d’afecte, d’amiga de tota la vida. Ja ho va dir ella en MasterChef Celebrity, «estic farta de Verónica Forqué; jo soc Vero, punt».

A més, s’ha acostat a alguns aprenents per a transmetre’ls tranquil·litat, com a Isabel Gomila, a qui ja coneixia per guardar en el seu armari alguns dels famosos quimonos de la dissenyadora holandesa. També li ha donat ànims a Navarrete, que la considera el seu talismà. «És una meravella que haja vingut Verónica, gràcies per portar a aquesta dona», ha declarat el veterà concursant en marxar-se la seua amiga.

Sense saber que seria l’última aparició de l’actriu en televisió, abans que la convidada abandonara el taller, Raquel Sánchez Silva li ha dedicat com a comiat unes paraules, hui dia, que resulten especialment emotives. «Ha entrat en el taller com si passara un cometa; pluja d’estreles en ‘Maestros de la costura’».

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.