‘La última tentación’: Cristofer explota després de la nova infidelitat de Fani

Christofer ha passat una autèntica mala estona en ‘La última tentación’. Malgrat sentir-se més fort i amb l’aval de l’experiència a ‘La isla de las tentaciones’, el nuvi de Fani s’ha ensorrat quan ha vist les primeres imatges de la seua parella amb Julián Requena en Vila Platja.

«Al final ens emboliquem i tot», ha dit Fani a Julián amb el qual va començar tirant-se les andròmines al capdavant però al qual s’ha acostat en la vila fins al punt de tontear a vista de tots i acostar-se molt. Abraçades, besos en el nas i bromes calentes han fet esclatar a Christofer que ha donat quasi per acabada el seu festeig d’una dècada amb la madrilenya.

El nuvi de Fani ha esclatat en la primera foguera després de veure les imatges de la seua xica amb Julián, amb el qual ha passat de l’odi a l’amor en molt poc temps. Després de veure el primer vídeo, Christofer es va negar al fet que li posaren més imatges. “Ja no aguante més estes merdes, no les aguante”, va cridar, molt enfadat.

Abans de començar, Christofer es mostrava segur de si mateix, encara que no tant de Fani: “Tinc por, però alhora en estos anys he aprés a voler-me més. El que haja de veure m’ho prendré d’una altra manera. Crec que no té temptacions allí, encara que tampoc posaré la mà en el foc perquè l’última vegada em vaig cremar”.

«Segueix en el mateix camí. No tinc res a dir d’esta dona. Per a mi són faltes de respecte, estic fins als ous. Què seguisca ‘zorreando‘ com li agrada. No hi ha més», ha cridat, molt enfadat, durant la foguera. Després, l’encara nuvi de Fani ha demanat al programa no veure més imatges. «D’esta dona no vull saber res més. Tinc un límit… No em valora! No soc de pedra, soc humà i ja no aguante més estes merdes», ha deixat clar.

 

Christofer esclata després de veure les imatges de Fani i Julián

 

A Christofer no li van fer gens de gràcia els comentaris i el comportament de Fani en Vila Platja. El van molestar molt de punt el seu acostament a Julián com algunes de les seues paraules, com quan va dir “al final ens emboliquem”, referint-se a ella i al cantant. “Estes són les coses que intente que canvie, però veig que segueix pel mateix camí. Per a mi són faltes de respecte”, va dir.

Més enllà del seu acostament a Julián Requeña, la qual cosa més li ha fet mal a Christofer de Fani és que torne a comportar-se així després del que han viscut estos dos anys: «Ha tingut l’oportunitat de redimir-se i dir que té a la persona que vol a cent metres. Si vol este camí que el prenga sola. La primera foguera i estes ximpleries? No em fa veure res més».

 

Christofer no pot més i en el seu enuig quasi ha donat per acabada la seua relació amb Fani. «No puc més, ja he aguantat bastant i he patit massa. Hi ha límits que em sobrepassen», ha dit a Sandra Barneda. La presentadora li ha donat l’oportunitat de veure a Fani en Vila Platja però s’ha negat en rotund.

Fani continua avançant amb Julián amb passes de gegant, tant que després d’una nit de festa han acabat besant-se apassionadament en la piscina. Després s’han penedit però, al fet pit, Fani i Julián s’han deixat portar i de quina manera!

 

La conversa de Christofer i Sandra Barneda

 

Sandra Barneda va acudir a Vila Lluna a comunicar-li a Christofer que Fani havia demanat una foguera de confrontació per a parlar amb ell. Ell es va mostrar molt sorprés, sobretot perquè encara no sap en quin límit està la seua núvia. “M’agradaria que fora en el que m’estranya”, va dir, sense tindre ni idea que Fani es va besar amb Julián la nit del seu aniversari.

“Tu vols molt a Fani”, va apreciar Sandra Barneda. Christofer va assentir: “Jo la demostre cada dia que la vull. És que és el que sent. A mi Fani em transmet pau i saps que aqueixa és la teua mitjana taronja, que et completa”.

Per a Christofer, Fani és l’amor de la seua vida, segons li va dir a la presentadora. Encara que també va reconéixer, entre llàgrimes, que té por. “Ey, que et tens a tu també”, li va respondre la presentadora, agarrant-li la mà i donant-li suport en estos durs moments.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.