Anuncios

‘La última tentación’: Cristofer explota després de la nova infidelitat de Fani

Christofer ha passat una autèntica mala estona en ‘La última tentación’. Malgrat sentir-se més fort i amb l’aval de l’experiència a ‘La isla de las tentaciones’, el nuvi de Fani s’ha ensorrat quan ha vist les primeres imatges de la seua parella amb Julián Requena en Vila Platja.

“Al final ens emboliquem i tot”, ha dit Fani a Julián amb el qual va començar tirant-se les andròmines al capdavant però al qual s’ha acostat en la vila fins al punt de tontear a vista de tots i acostar-se molt. Abraçades, besos en el nas i bromes calentes han fet esclatar a Christofer que ha donat quasi per acabada el seu festeig d’una dècada amb la madrilenya.

Anuncios

El nuvi de Fani ha esclatat en la primera foguera després de veure les imatges de la seua xica amb Julián, amb el qual ha passat de l’odi a l’amor en molt poc temps. Després de veure el primer vídeo, Christofer es va negar al fet que li posaren més imatges. “Ja no aguante més estes merdes, no les aguante”, va cridar, molt enfadat.

Abans de començar, Christofer es mostrava segur de si mateix, encara que no tant de Fani: “Tinc por, però alhora en estos anys he aprés a voler-me més. El que haja de veure m’ho prendré d’una altra manera. Crec que no té temptacions allí, encara que tampoc posaré la mà en el foc perquè l’última vegada em vaig cremar”.

“Segueix en el mateix camí. No tinc res a dir d’esta dona. Per a mi són faltes de respecte, estic fins als ous. Què seguisca ‘zorreando‘ com li agrada. No hi ha més”, ha cridat, molt enfadat, durant la foguera. Després, l’encara nuvi de Fani ha demanat al programa no veure més imatges. “D’esta dona no vull saber res més. Tinc un límit… No em valora! No soc de pedra, soc humà i ja no aguante més estes merdes”, ha deixat clar.

 

Christofer esclata després de veure les imatges de Fani i Julián

 

A Christofer no li van fer gens de gràcia els comentaris i el comportament de Fani en Vila Platja. El van molestar molt de punt el seu acostament a Julián com algunes de les seues paraules, com quan va dir “al final ens emboliquem”, referint-se a ella i al cantant. “Estes són les coses que intente que canvie, però veig que segueix pel mateix camí. Per a mi són faltes de respecte”, va dir.

Més enllà del seu acostament a Julián Requeña, la qual cosa més li ha fet mal a Christofer de Fani és que torne a comportar-se així després del que han viscut estos dos anys: “Ha tingut l’oportunitat de redimir-se i dir que té a la persona que vol a cent metres. Si vol este camí que el prenga sola. La primera foguera i estes ximpleries? No em fa veure res més”.

 

Christofer no pot més i en el seu enuig quasi ha donat per acabada la seua relació amb Fani. “No puc més, ja he aguantat bastant i he patit massa. Hi ha límits que em sobrepassen”, ha dit a Sandra Barneda. La presentadora li ha donat l’oportunitat de veure a Fani en Vila Platja però s’ha negat en rotund.

Fani continua avançant amb Julián amb passes de gegant, tant que després d’una nit de festa han acabat besant-se apassionadament en la piscina. Després s’han penedit però, al fet pit, Fani i Julián s’han deixat portar i de quina manera!

 

La conversa de Christofer i Sandra Barneda

 

Sandra Barneda va acudir a Vila Lluna a comunicar-li a Christofer que Fani havia demanat una foguera de confrontació per a parlar amb ell. Ell es va mostrar molt sorprés, sobretot perquè encara no sap en quin límit està la seua núvia. “M’agradaria que fora en el que m’estranya”, va dir, sense tindre ni idea que Fani es va besar amb Julián la nit del seu aniversari.

“Tu vols molt a Fani”, va apreciar Sandra Barneda. Christofer va assentir: “Jo la demostre cada dia que la vull. És que és el que sent. A mi Fani em transmet pau i saps que aqueixa és la teua mitjana taronja, que et completa”.

Per a Christofer, Fani és l’amor de la seua vida, segons li va dir a la presentadora. Encara que també va reconéixer, entre llàgrimes, que té por. “Ey, que et tens a tu també”, li va respondre la presentadora, agarrant-li la mà i donant-li suport en estos durs moments.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios