‘La última tentación’: Cristofer explota després de la nova infidelitat de Fani

Christofer ha passat una autèntica mala estona en ‘La última tentación’. Malgrat sentir-se més fort i amb l’aval de l’experiència a ‘La isla de las tentaciones’, el nuvi de Fani s’ha ensorrat quan ha vist les primeres imatges de la seua parella amb Julián Requena en Vila Platja.

“Al final ens emboliquem i tot”, ha dit Fani a Julián amb el qual va començar tirant-se les andròmines al capdavant però al qual s’ha acostat en la vila fins al punt de tontear a vista de tots i acostar-se molt. Abraçades, besos en el nas i bromes calentes han fet esclatar a Christofer que ha donat quasi per acabada el seu festeig d’una dècada amb la madrilenya.

El nuvi de Fani ha esclatat en la primera foguera després de veure les imatges de la seua xica amb Julián, amb el qual ha passat de l’odi a l’amor en molt poc temps. Després de veure el primer vídeo, Christofer es va negar al fet que li posaren més imatges. “Ja no aguante més estes merdes, no les aguante”, va cridar, molt enfadat.

Abans de començar, Christofer es mostrava segur de si mateix, encara que no tant de Fani: “Tinc por, però alhora en estos anys he aprés a voler-me més. El que haja de veure m’ho prendré d’una altra manera. Crec que no té temptacions allí, encara que tampoc posaré la mà en el foc perquè l’última vegada em vaig cremar”.

“Segueix en el mateix camí. No tinc res a dir d’esta dona. Per a mi són faltes de respecte, estic fins als ous. Què seguisca ‘zorreando‘ com li agrada. No hi ha més”, ha cridat, molt enfadat, durant la foguera. Després, l’encara nuvi de Fani ha demanat al programa no veure més imatges. “D’esta dona no vull saber res més. Tinc un límit… No em valora! No soc de pedra, soc humà i ja no aguante més estes merdes”, ha deixat clar.

 

Christofer esclata després de veure les imatges de Fani i Julián

 

A Christofer no li van fer gens de gràcia els comentaris i el comportament de Fani en Vila Platja. El van molestar molt de punt el seu acostament a Julián com algunes de les seues paraules, com quan va dir “al final ens emboliquem”, referint-se a ella i al cantant. “Estes són les coses que intente que canvie, però veig que segueix pel mateix camí. Per a mi són faltes de respecte”, va dir.

Més enllà del seu acostament a Julián Requeña, la qual cosa més li ha fet mal a Christofer de Fani és que torne a comportar-se així després del que han viscut estos dos anys: “Ha tingut l’oportunitat de redimir-se i dir que té a la persona que vol a cent metres. Si vol este camí que el prenga sola. La primera foguera i estes ximpleries? No em fa veure res més”.

 

Christofer no pot més i en el seu enuig quasi ha donat per acabada la seua relació amb Fani. “No puc més, ja he aguantat bastant i he patit massa. Hi ha límits que em sobrepassen”, ha dit a Sandra Barneda. La presentadora li ha donat l’oportunitat de veure a Fani en Vila Platja però s’ha negat en rotund.

Fani continua avançant amb Julián amb passes de gegant, tant que després d’una nit de festa han acabat besant-se apassionadament en la piscina. Després s’han penedit però, al fet pit, Fani i Julián s’han deixat portar i de quina manera!

 

La conversa de Christofer i Sandra Barneda

 

Sandra Barneda va acudir a Vila Lluna a comunicar-li a Christofer que Fani havia demanat una foguera de confrontació per a parlar amb ell. Ell es va mostrar molt sorprés, sobretot perquè encara no sap en quin límit està la seua núvia. “M’agradaria que fora en el que m’estranya”, va dir, sense tindre ni idea que Fani es va besar amb Julián la nit del seu aniversari.

“Tu vols molt a Fani”, va apreciar Sandra Barneda. Christofer va assentir: “Jo la demostre cada dia que la vull. És que és el que sent. A mi Fani em transmet pau i saps que aqueixa és la teua mitjana taronja, que et completa”.

Per a Christofer, Fani és l’amor de la seua vida, segons li va dir a la presentadora. Encara que també va reconéixer, entre llàgrimes, que té por. “Ey, que et tens a tu també”, li va respondre la presentadora, agarrant-li la mà i donant-li suport en estos durs moments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.