Tomás Muniesa, nou president de CaixaBank a partir de l’1 de gener

BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)

El consell d’administració de CaixaBank ha acordat nomenar Tomás Muniesa com a nou president de l’entitat a partir del pròxim 1 de gener, informa en un comunicat remés a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) hui dimecres.

Muniesa substituïx en el càrrec José Ignacio Goirigolzarri, qui ha manifestat la voluntat de no renovar el seu mandat en la pròxima Junta General d’Accionistes de l’entitat, i que ha presentat este dimecres la renúncia com a president executiu i conseller de CaixaBank a partir de l’1 de gener.

El nomenament de Muniesa coincidix amb el canvi de funcions del president de l’entitat, que a partir de l’1 de gener no tindrà funcions executives.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.

Condemnades sis persones per traficar amb cocaïna a València i Castelló

L'Audiència de Castelló condemna a sis integrants d'una organització de tràfic de cocaïna a València i Castelló a penes d'entre dos mesos i sis anys i mig de presó, a més d'elevades multes i l'expulsió de dos capitostos.

València reforça els seus servicis socials amb 1 milió per a afrontar la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà d'urgència a 39 persones per a agilitzar la regularització extraordinària de migrants i reclama finançament al Govern central.