11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Torrent celebrarà divendres un concert solidari per Ucraïna

La fundació ‘Junts per la vida’, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, organitza divendres que ve 11 de març, a les 19h en el Auditori de Torrent, un concert solidari per Ucraïna en el qual participaran l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica y el Conjunt Coral de l’Escola de la Unió Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Coro Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella y l’Escola Coral de Torrent. Els diners recaptats es destinarà a les persones afectades pel conflicte bèl·lic.

De moment ja s’han venut 314 entrades, disponibles en el web de l’Auditori de Torrent per un valor de 8 euros, i s’han realitzat 108 donacions a través de l’opció ‘Fila 0’ habilitada en la mateixa web, gràcies a la qual les persones interessades poden realitzar donatius sense necessitat de comprar una entrada.

Torrent condemna la invasió russa

El Ple Municipal de l’Ajuntament de Torrent va emetre el passat 3 de març una declaració institucional dels grups polítics municipals condemnant l’agressió de la Federació russa a Ucraïna, alhora que manifestant el suport i solidaritat amb el poble ucraïnés i mostrant el compromís de col·laboració en accions humanitàries destinades a protegir el benestar de la població, així com aquelles dirigides a fer costat als ciutadans assentats a la nostra comarca. El manifest recollia a més la solidaritat amb el poble rus que s’oposa a aquesta invasió.

Així mateix, enfront del conflicte iniciat entre Rússia i Ucraïna, l’alcalde Jesús Ros va dirigir dilluns passat un escrit a Presidència de la Generalitat Valenciana i al Gabinet de Vicepresidència del Consell per a expressar la seua ferma condemna als fets esdevinguts i, a més, posar a la disposició de la Generalitat els recursos de l’Ajuntament de Torrent quant a l’acolliment i protecció de la població civil i dels refugiats afectats pel conflicte.


Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.