Torrent celebrarà divendres un concert solidari per Ucraïna

La fundació ‘Junts per la vida’, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, organitza divendres que ve 11 de març, a les 19h en el Auditori de Torrent, un concert solidari per Ucraïna en el qual participaran l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica y el Conjunt Coral de l’Escola de la Unió Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Coro Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella y l’Escola Coral de Torrent. Els diners recaptats es destinarà a les persones afectades pel conflicte bèl·lic.

De moment ja s’han venut 314 entrades, disponibles en el web de l’Auditori de Torrent per un valor de 8 euros, i s’han realitzat 108 donacions a través de l’opció ‘Fila 0’ habilitada en la mateixa web, gràcies a la qual les persones interessades poden realitzar donatius sense necessitat de comprar una entrada.

Torrent condemna la invasió russa

El Ple Municipal de l’Ajuntament de Torrent va emetre el passat 3 de març una declaració institucional dels grups polítics municipals condemnant l’agressió de la Federació russa a Ucraïna, alhora que manifestant el suport i solidaritat amb el poble ucraïnés i mostrant el compromís de col·laboració en accions humanitàries destinades a protegir el benestar de la població, així com aquelles dirigides a fer costat als ciutadans assentats a la nostra comarca. El manifest recollia a més la solidaritat amb el poble rus que s’oposa a aquesta invasió.

Així mateix, enfront del conflicte iniciat entre Rússia i Ucraïna, l’alcalde Jesús Ros va dirigir dilluns passat un escrit a Presidència de la Generalitat Valenciana i al Gabinet de Vicepresidència del Consell per a expressar la seua ferma condemna als fets esdevinguts i, a més, posar a la disposició de la Generalitat els recursos de l’Ajuntament de Torrent quant a l’acolliment i protecció de la població civil i dels refugiats afectats pel conflicte.


Últimes notícies

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.