Tots els nominats als premis Goya 2024

Tot llest per a la cita gran del cinema espanyol. Aquesta nit se celebra la 38 edició dels Premis Goya, guardons que es lliuraran aquest any 2024 a Valladolid. Els aspirants en les 28 categories viuen amb nervis els moments previs a la gala.

Amb 15 nominacions, 20.000 espècies d’abelles és la pel·lícula més nominada, seguida de La societat de la neu, amb 13 opcions a guardó. Per part seva, Tancar els ulls i Saben aquell compten amb 11 nominacions cadascuna i Un amor 7 opcions a guardó, mentre que T’estic estimant bojament i El mestre que va prometre la mar tenen 5 nominacions.

20.000 espècies d’abelles, de Estibaliz Urresola; Tancar els ulls, de Víctor Erice; La societat de la neu, de J.A. Baiona; Saben aquell, de David Trueba; i Un amor, d’Isabel Coixet, es mesuraran pel Goya a Millor Pel·lícula.

El Goya a Millor Direcció estarà entre Víctor Erice, per Tancar els ulls; Elena Martín, per Creatura; J.A. Baiona, per la societat de la neu; David Trueba, per Saben aquell i Isabel Coixet, per Un amor.

Aspiren al Goya a Millor Actriu Protagonista Patrícia López Arnaiz, per 20.000 espècies d’abelles; María Vázquez, per Matria; Malena Alterio, per Que ningú dormi; Carolina Yuste, per Saben aquell, i Laia Costa, per Un amor. Manolo Només, per Tancar els ulls; Enric Auquer, pel mestre que va prometre la mar; David Verdaguer, per Saben aquell; Hovik Keuchkerian; per Un amor; i Alberto Ammann, per Upon Entry (L’arribada), opten al Goya a Millor Actor Protagonista.

Estibaliz Urresola, per 20.000 espècies d’abelles; Itsaso Arana, per les noies estan bé; Álvaro Gago, per Matria; Alejandro Marín, per t’estic estimant bojament; i Alejandro Rojas i Juan Sebastián Vásquez, per Upon Entry (L’arribada), figuren en la categoria de Millor Direcció Novella.

Per segon any, totes les categories dels premis compten amb cinc nominacions. El director de fotografia, restaurador fílmic i investigador Juan Mariné rebrà el Goya d’Honor.

Ana Belén, Javier Ambrossi i Javier Calvo presentaran la gala que se celebrarà aquesta nit a Valladolid.

Últimes notícies

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Pérez Llorca assegura que un Govern de Feijóo prioritzarà la Comunitat Valenciana

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, defensa que un futur Govern de Feijóo prioritzaria la Comunitat Valenciana, milloraria infraestructures i garantiria una finançació justa. També promet no negar l'aigua al camp valencià i reconéixer el valencià en totes les institucions.

Elx i Celta busquen confirmar la reacció en un duel clau al Martínez Valero

Elx i Celta es mesuren diumenge al Martínez Valero, tots dos reforçats per la seua primera victòria abans del parèntesi de seleccions i amb l’objectiu d’allunyar-se del descens.

L’acampada per l’habitatge a València compleix una setmana i es prepara per créixer

L’acampada pel dret a l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València arriba al seu primer cap de setmana amb més de 500 tendes, 1.500 persones i la intenció declarada de continuar creixent després de reordenar-se pels actes del 9 d’Octubre.

Debut exigent de Javier Aguirre en un El Sardinero ferit

El Racing torna a El Sardinero després d’un mes i rep un Valencia colista, que estrena Javier Aguirre a la banqueta i necessita reaccionar prompte.

Ferit un jove de 28 anys en caure cinc metres al barranc de la Maimona

Un home de 28 anys ha resultat ferit en una cama este dissabte en caure des d’uns cinc metres al barranc de la Maimona, a Montanejos. Ha sigut rescatat pel Consorci de Bombers de Castelló i un helicòpter de la Generalitat i traslladat al Centre de Salut.

Aguirre debuta davant el Racing amb un Valencia amb ganes de revancha

Javier Aguirre debutarà este diumenge en el banqueta del Valencia a El Sardinero davant el Racing de Santander, amb un equip que, segons el tècnic, arriba amb ganes de revancha i reforçat anímicament.

Dos ferits per banyades en l’encierro de la Vall d’Uixó, un d’ells regidor

Dos persones han resultat ferides per banyades durant l’encierro d’este dissabte a la Vall d’Uixó, entre elles el regidor d’Urbanisme, Vicente Pitarch. Tots dos han sigut traslladats a l’Hospital La Plana i es troben fora de perill.