Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

Ejemplo de shortcode con estilo
El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

El CD Castellón ha tancat la venda del centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per una quantitat superior als 5 milions d’euros, per damunt de la seua clàusula de rescissió, en una operació que ja s’ha convertit en el major traspàs dels 104 anys d’història del club de la Plana.

Segons han indicat fonts del club, Castellón i Espanyol han acordat incrementar l’import final per compensar una major flexibilitat en els terminis de pagament. Esta fórmula ha permés al club castellonenc assegurar una entrada de diners històrica i, al mateix temps, facilitar la forma de pagament al conjunt català.

Calatrava abandona Castalia després de dues temporades en què ha tingut un paper clau. El migcampista ha sigut fonamental, d’una banda, per aconseguir la permanència en la campanya 2024-25 i, d’una altra, per lluitar en l’últim curs per l’ascens a Primera Divisió a través de la promoció.

Més diners que en qualsevol altra venda

Els més de cinc milions d’euros que deixa Calatrava en les arques del CD Castellón convertixen este traspàs en el més elevat que ha registrat mai l’entitat ‘orellut’. Fins ara, l’operació més important havia sigut la venda de Daijiro Chirino a l’Almería fa un any, per una xifra pròxima als dos milions d’euros, que ara queda lluny de la quantitat acordada amb l’Espanyol.

Amb esta operació, el club castellonenc dobla pràcticament el seu millor ingrés per la venda d’un jugador, fet que li dona un marge econòmic destacat per a planificar la plantilla de les pròximes temporades i afrontar noves incorporacions.

En les dues campanyes que ha jugat a Castalia, Álex Calatrava ha disputat 75 partits oficials amb el CD Castellón. En este període ha marcat 21 gols i ha repartit 19 assistències, xifres que reflectixen el seu pes ofensiu malgrat jugar com a centrecampista.

El futbolista, d’origen català, va arribar al conjunt albinegre l’estiu de 2024 procedent del filial de l’Atlético de Madrid, amb el repte de fer-se un lloc al futbol professional. Abans, havia passat per equips com Sants, Costa Brava, Parets o Europa, trajectòria que li ha permés créixer fins a convertir-se en una de les peces més valorades del CD Castellón.

El traspàs a l’Espanyol suposa ara un pas més en la seua carrera, incorporant-se a un club històric del futbol espanyol que aposta per ell després del seu rendiment a Castalia. Per al Castellón, l’operació implica perdre un jugador referent, però també reforçar la seua situació econòmica gràcies a una venda sense precedents.

Últimes notícies

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.

Empat sense gols entre Liverpool i Villarreal en la Lliga de Campions juvenil

Liverpool i Villarreal han empatat 0-0 en la tercera jornada de la Lliga de Campions juvenil, en un partit molt igualat que manté el conjunt groguet líder del seu grup amb set punts.