Tres joves detinguts per una agressió sexual a una dona de 25 anys a Elda

La Policia Nacional ha detingut a Elda tres joves, dos de 25 anys i un de 20, per la presumpta agressió sexual a una dona de 25 anys en una vivenda d’esta localitat d’Alacant, comesa durant les festes de Moros i Cristians.

Segons han indicat fonts policials, els agents han practicat les detencions este dijous. L’actuació arriba arran de la denúncia que la víctima va presentar el passat 6 de juny a comissaria.

En eixa denúncia, la jove va relatar que havia sigut agredida sexualment dins d’un immoble de la ciutat. La casa està situada a Elda, encara que la policia no ha detallat la zona concreta per a protegir la intimitat de la víctima.

Investigació oberta per a aclarir el grau d’implicació

Els fets han tingut lloc durant les festes de Moros i Cristians de Elda, que enguany s’han celebrat entre el 28 de maig i l’1 de juny. La denúncia descriu una agressió sexual ocorreguda en eixe context festiu, mentres la ciutat estava plena de gent i actes al carrer.

La investigació continua oberta per a determinar el grau d’implicació de cadascun dels detinguts en este episodi de violència sexual. Els policies estan arreplegant proves, prenent declaració i intentant reconstruir de manera detallada què va passar dins de la vivenda.

Dos dels arrestats tenen la mateixa edat que la denunciant, 25 anys, mentre que el tercer té 20 anys. La Policia Nacional ha remarcat que, per ara, tots estan investigats en relació amb la mateixa agressió, encara que el seu paper concret en els fets encara s’ha d’aclarir.

Les fonts consultades han assenyalat que, de moment, han preferit no oferir més detalls de les diligències per a no interferir en la investigació. El cas es troba en una fase inicial i els agents continuen analitzant tota la informació disponible.

Un jutjat assumeix el cas

Un jutjat d’Elda s’ha fet càrrec del procediment i dirigirà a partir d’ara les pròximes actuacions. El jutge rebrà el resultat de les investigacions policials i decidirà sobre possibles mesures, com la situació personal dels detinguts una volta passen a disposició judicial.

Des que la víctima va presentar la denúncia, la Policia Nacional ha obert diligències per a aclarir els fets i identificar tots els possibles implicats. L’objectiu de la instrucció és aclarir si hi hagué violència o intimidació, si va existir consentiment en algun moment i quina responsabilitat penal pot correspondre a cada jove investigat.

La investigació pretén també fixar amb precisió el moment en què va ocórrer l’agressió, dins del calendari de les festes de Moros i Cristians, i quines persones es trobaven a la vivenda quan suposadament es van produir els fets. Una vegada conclosa esta fase, el jutjat comptarà amb més elements per a decidir els pròxims passos judicials.

Últimes notícies

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca assegura que cap professor serà perseguit a la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca garanteix que cap docent serà perseguit a la Comunitat Valenciana i defensa un model de llibertat educativa i de pensament. El president rebutja les crítiques a la Inspecció educativa i apel·la a millorar el sistema sense generar polèmiques.

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.