Trobar joguines no estereotipades continua sent difícil

La campanya de Nadal és una de les més fortes per al sector de la joguina. Milers de persones fan llargues cues per a poder comprar la joguina més demandada del moment. Però la veritat és que trobar una joguina no estereotipada continua sent difícil.

L’Institut Tecnològic AIJU ha realitzat un estudi en el qual assegura que el 64% de les famílies troba joguines no estereotipades. Encara que semble una bona xifra, els professionals del sector asseguren que encara queda un llarg camí perquè això es complesca al 100%.

A les botigues de joguines continuen apareixent passadissos roses, amb nines, cuines i productes de cura; i un passadís blau amb camions, cotxes i eines. Així i tot, és cert que la situació està canviant i en la publicitat ja es pot apreciar.

A pesar que el 48% de les famílies que ixen en l’estudi han comprat joguines d’acció a nenes, l’Institut de la Dona assegura que el 40% dels anuncis mostren a les nenes productes relacionats amb la bellesa i la cosmètica, mentre que als nens productes relacionats amb professions com a militar o policia.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.