Trobar joguines no estereotipades continua sent difícil

La campanya de Nadal és una de les més fortes per al sector de la joguina. Milers de persones fan llargues cues per a poder comprar la joguina més demandada del moment. Però la veritat és que trobar una joguina no estereotipada continua sent difícil.

L’Institut Tecnològic AIJU ha realitzat un estudi en el qual assegura que el 64% de les famílies troba joguines no estereotipades. Encara que semble una bona xifra, els professionals del sector asseguren que encara queda un llarg camí perquè això es complesca al 100%.

A les botigues de joguines continuen apareixent passadissos roses, amb nines, cuines i productes de cura; i un passadís blau amb camions, cotxes i eines. Així i tot, és cert que la situació està canviant i en la publicitat ja es pot apreciar.

A pesar que el 48% de les famílies que ixen en l’estudi han comprat joguines d’acció a nenes, l’Institut de la Dona assegura que el 40% dels anuncis mostren a les nenes productes relacionats amb la bellesa i la cosmètica, mentre que als nens productes relacionats amb professions com a militar o policia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.