Troben el cos de la dona desapareguda a Cabanes

Passades les deu del matí d’aquest divendres la Guàrdia Civil ha informat fonts municipals de la localització del cadàver del cos d’una dona en una zona entre el terme municipal de Cabanes i la Rivera, segons ha pogut saber València Diari.

De moment, el cos ha sigut portat a l’Institut Anatòmic Forense per a practicar-li l’autòpsia que determine les causes de la seua mort així com la seua identificació.

Encara que no han transcendit més informacions oficials, i les autoritats reclamen prudència, tots els temors apunten cap al mateix lloc. I és que des de fa una setmana es busca a una dona que desaparició en la localitat, i la descripció de la qual es va fer pública per a procedir a la seua localització.


De fet, la pàgina web de l’Associació SOS Desapareguts ha confirmat que la víctima es tracta de la dona desapareguda a Cabanes.


SOS Desapareguts, així com les forces de seguretat van difondre llavors les dades i la imatge de la persona desapareguda: «María José Bravo Traver té 50 anys, mesuren 1,60 d’alçada, té els cabells castanys i els ulls marrons, i en el moment de la desaparició, portava un jersei beix, una faldilla marró i unes sabatilles marrons«.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.