Troben el cos de la dona desapareguda a Cabanes

Passades les deu del matí d’aquest divendres la Guàrdia Civil ha informat fonts municipals de la localització del cadàver del cos d’una dona en una zona entre el terme municipal de Cabanes i la Rivera, segons ha pogut saber València Diari.

De moment, el cos ha sigut portat a l’Institut Anatòmic Forense per a practicar-li l’autòpsia que determine les causes de la seua mort així com la seua identificació.

Encara que no han transcendit més informacions oficials, i les autoritats reclamen prudència, tots els temors apunten cap al mateix lloc. I és que des de fa una setmana es busca a una dona que desaparició en la localitat, i la descripció de la qual es va fer pública per a procedir a la seua localització.


De fet, la pàgina web de l’Associació SOS Desapareguts ha confirmat que la víctima es tracta de la dona desapareguda a Cabanes.


SOS Desapareguts, així com les forces de seguretat van difondre llavors les dades i la imatge de la persona desapareguda: “María José Bravo Traver té 50 anys, mesuren 1,60 d’alçada, té els cabells castanys i els ulls marrons, i en el moment de la desaparició, portava un jersei beix, una faldilla marró i unes sabatilles marrons“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.