Troben el cos de la dona desapareguda a Cabanes

Passades les deu del matí d’aquest divendres la Guàrdia Civil ha informat fonts municipals de la localització del cadàver del cos d’una dona en una zona entre el terme municipal de Cabanes i la Rivera, segons ha pogut saber València Diari.

De moment, el cos ha sigut portat a l’Institut Anatòmic Forense per a practicar-li l’autòpsia que determine les causes de la seua mort així com la seua identificació.

Encara que no han transcendit més informacions oficials, i les autoritats reclamen prudència, tots els temors apunten cap al mateix lloc. I és que des de fa una setmana es busca a una dona que desaparició en la localitat, i la descripció de la qual es va fer pública per a procedir a la seua localització.


De fet, la pàgina web de l’Associació SOS Desapareguts ha confirmat que la víctima es tracta de la dona desapareguda a Cabanes.


SOS Desapareguts, així com les forces de seguretat van difondre llavors les dades i la imatge de la persona desapareguda: «María José Bravo Traver té 50 anys, mesuren 1,60 d’alçada, té els cabells castanys i els ulls marrons, i en el moment de la desaparició, portava un jersei beix, una faldilla marró i unes sabatilles marrons«.

Últimes notícies

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.