Troben el cos de la dona desapareguda a Cabanes

Passades les deu del matí d’aquest divendres la Guàrdia Civil ha informat fonts municipals de la localització del cadàver del cos d’una dona en una zona entre el terme municipal de Cabanes i la Rivera, segons ha pogut saber València Diari.

De moment, el cos ha sigut portat a l’Institut Anatòmic Forense per a practicar-li l’autòpsia que determine les causes de la seua mort així com la seua identificació.

Encara que no han transcendit més informacions oficials, i les autoritats reclamen prudència, tots els temors apunten cap al mateix lloc. I és que des de fa una setmana es busca a una dona que desaparició en la localitat, i la descripció de la qual es va fer pública per a procedir a la seua localització.


De fet, la pàgina web de l’Associació SOS Desapareguts ha confirmat que la víctima es tracta de la dona desapareguda a Cabanes.


SOS Desapareguts, així com les forces de seguretat van difondre llavors les dades i la imatge de la persona desapareguda: «María José Bravo Traver té 50 anys, mesuren 1,60 d’alçada, té els cabells castanys i els ulls marrons, i en el moment de la desaparició, portava un jersei beix, una faldilla marró i unes sabatilles marrons«.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.