Anuncios

L’ocupació hotelera de juny situa a la Comunitat en el tercer lloc estatal en turisme nacional

La Comunitat Valenciana ha sigut al juny, al tercer lloc en ocupació hotelera de residents espanyols, segons les dades de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) publicats aquest divendres.

Així concentrant més d’un 13% de l’ocupació de tot l’estat i només per darrere dels destins clàssics en el rànquing com Andalusia i Catalunya.

Anuncios

Per tant, el podi l’ocupen aquestes tres comunitats com a destins principals dels viatgers residents a Espanya amb el 21,9%, dels qui opten pel sud d’Espanya, el 16,9% en els qui trien terres catalanes i el 13,1% del total de pernoctacions en territori valencià.

En canvi, el principal destí triat pels no residents és Illes Balears, amb un 35,6% del total de pernoctacions. Els següents destins dels no residents són Canàries i Catalunya, amb el 18,9% i el 17,5% del total, respectivament. No obstant això, encara que les illes desplacen la classificació, la Comunitat Valenciana es continua mantenint un més que digne cinqué lloc com a elecció per al turisme de fora de les fronteres, que suposa un 5,5%.

Les pernoctacions totals dupliquen a l’alça les del 2021

En termes globals en l’àmbit nacional, durant el mes de juny les pernoctacions en establiments hotelers superen els 35,1 milions, la qual cosa suposa un augment del 146,7% respecte al mateix mes de 2021, quan va haver-hi 14,2 milions.

Atesa la procedència, les pernoctacions dels viatgers residents a Espanya superen els 12,1 milions, la qual cosa representa un 34,6% del total. Per part seua, les dels no residents se situen per damunt dels 23,0 milions.

D’altra banda, l’estada mitjana augmenta un 27,3% respecte a juny de 2021, situant-se en 3,2 pernoctacions per viatger.

Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios