Ryanair connectarà a partir del 27 de març Castelló amb Brussel·les

L’aeroport de Castelló connectarà amb Brussel·les a partir del pròxim 27 de març amb una nova ruta operada per Ryanair, que disposarà de dos freqüències setmanals, en dijous i diumenge.
L’obertura de la nova connexió amb l’aeroport de Brussel·les-Charleroi l’ha anunciada el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, després de la reunió mantinguda amb la country mànager de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, i la directora general d’Aerocas, Blanca Marín.

El conseller ha manifestat la seua satisfacció amb la posada en marxa d’aquesta ruta, “que connectarà Castelló amb la capital d’Europa i suposarà una via directa d’entrada a la província per a turistes procedents de Bèlgica”.

Arcadi España ha manifestat que la consecució de la connexió amb Brussel·les “és fruit de l’intens treball que realitzem des de l’aeroport de Castelló a fi de rellançar el trànsit comercial i recuperar la senda de creixement prèvia la pandèmia”.

Per part seua, la country mànager de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, ha declarat: “La connexió amb Brussel·les millorarà la connectivitat internacional de Castelló com a destinació turística, però també tindrà efectes positius en l’economia local, perquè l’obertura de noves rutes suposa una oportunitat per a aprofitar l’estímul de trànsit i noves ocupacions”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.