13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Ryanair connectarà a partir del 27 de març Castelló amb Brussel·les

L’aeroport de Castelló connectarà amb Brussel·les a partir del pròxim 27 de març amb una nova ruta operada per Ryanair, que disposarà de dos freqüències setmanals, en dijous i diumenge.
L’obertura de la nova connexió amb l’aeroport de Brussel·les-Charleroi l’ha anunciada el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, després de la reunió mantinguda amb la country mànager de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, i la directora general d’Aerocas, Blanca Marín.

El conseller ha manifestat la seua satisfacció amb la posada en marxa d’aquesta ruta, “que connectarà Castelló amb la capital d’Europa i suposarà una via directa d’entrada a la província per a turistes procedents de Bèlgica”.

Arcadi España ha manifestat que la consecució de la connexió amb Brussel·les “és fruit de l’intens treball que realitzem des de l’aeroport de Castelló a fi de rellançar el trànsit comercial i recuperar la senda de creixement prèvia la pandèmia”.

Per part seua, la country mànager de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, ha declarat: “La connexió amb Brussel·les millorarà la connectivitat internacional de Castelló com a destinació turística, però també tindrà efectes positius en l’economia local, perquè l’obertura de noves rutes suposa una oportunitat per a aprofitar l’estímul de trànsit i noves ocupacions”.

Últimes notícies

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.