Ryanair connectarà a partir del 27 de març Castelló amb Brussel·les

L’aeroport de Castelló connectarà amb Brussel·les a partir del pròxim 27 de març amb una nova ruta operada per Ryanair, que disposarà de dos freqüències setmanals, en dijous i diumenge.
L’obertura de la nova connexió amb l’aeroport de Brussel·les-Charleroi l’ha anunciada el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, després de la reunió mantinguda amb la country mànager de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, i la directora general d’Aerocas, Blanca Marín.

El conseller ha manifestat la seua satisfacció amb la posada en marxa d’aquesta ruta, “que connectarà Castelló amb la capital d’Europa i suposarà una via directa d’entrada a la província per a turistes procedents de Bèlgica”.

Arcadi España ha manifestat que la consecució de la connexió amb Brussel·les “és fruit de l’intens treball que realitzem des de l’aeroport de Castelló a fi de rellançar el trànsit comercial i recuperar la senda de creixement prèvia la pandèmia”.

Per part seua, la country mànager de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, ha declarat: “La connexió amb Brussel·les millorarà la connectivitat internacional de Castelló com a destinació turística, però també tindrà efectes positius en l’economia local, perquè l’obertura de noves rutes suposa una oportunitat per a aprofitar l’estímul de trànsit i noves ocupacions”.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.