La TV de Putin apunta que els països que ajuden a Ucraïna pateixen pigota del mico

Els casos de pigota del mico han traspassat les fronteres dels països que els han registrats i han arribat fins a Rússia, on l’estan comentant, però de la pitjor de les formes possibles: a través de la burla. En concret, la presentadora estrela del principal canal de televisió estatal al servei de Vladimir Putin insinua en directe que existeix una relació entre els països que pateixen els brots de pigota del mico i l’enviament d’armes per a fer costat a Ucraïna en la seua guerra amb Rússia.

En les últimes hores s’ha viralitzat en xarxes socials una intervenció en un dels programes més vistos de la televisió russa ple de riures, bromes i comentaris estigmatitzants, perquè vincula directament la incidència per la pigota del mico amb persones homosexuals. «Quasi tots els contagiats són homes amb orientació sexual no tradicional. Nosaltres no tenim casos de pigota del mico, cap«, es va expressar en aquest programa davant els riures còmplices dels assistents.

Però no s’ha quedat ací la broma, doncs, encara que no ho comenten de manera directa, sí que comparteixen en pantalla una informació d’un ex científic soviètic que denuncia que Rússia podria estar provant la pigota del mico com a arma biològica.

I lluny de quedar-se ací, la preocupant situació derivada dels casos de pigota del mico té un altre gir de rosca més per a aqueixa televisió russa: assenyala que els països afectats per aquesta  simptomatologia són els que estan enviant armes a Ucraïna per a lluitar contra els russos.

«Us ho podeu creure? Quina coincidència! O potser no és una coincidència. La majoria dels països on els homosexuals es contagien de pigota del mico estan subministrant armes al règim de Kíev. Aquestes coses passen veritat?«, arriba a dir la presentadora de l’esmentat programa. Una reflexió que dista molt de la professionalitat dels periodistes, amb total absència d’investigació per a entendre realment com està afectant els casos d’aquesta malaltia en els diferents països que han presentat casos.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.