La TV de Putin apunta que els països que ajuden a Ucraïna pateixen pigota del mico

Els casos de pigota del mico han traspassat les fronteres dels països que els han registrats i han arribat fins a Rússia, on l’estan comentant, però de la pitjor de les formes possibles: a través de la burla. En concret, la presentadora estrela del principal canal de televisió estatal al servei de Vladimir Putin insinua en directe que existeix una relació entre els països que pateixen els brots de pigota del mico i l’enviament d’armes per a fer costat a Ucraïna en la seua guerra amb Rússia.

En les últimes hores s’ha viralitzat en xarxes socials una intervenció en un dels programes més vistos de la televisió russa ple de riures, bromes i comentaris estigmatitzants, perquè vincula directament la incidència per la pigota del mico amb persones homosexuals. «Quasi tots els contagiats són homes amb orientació sexual no tradicional. Nosaltres no tenim casos de pigota del mico, cap«, es va expressar en aquest programa davant els riures còmplices dels assistents.

Però no s’ha quedat ací la broma, doncs, encara que no ho comenten de manera directa, sí que comparteixen en pantalla una informació d’un ex científic soviètic que denuncia que Rússia podria estar provant la pigota del mico com a arma biològica.

I lluny de quedar-se ací, la preocupant situació derivada dels casos de pigota del mico té un altre gir de rosca més per a aqueixa televisió russa: assenyala que els països afectats per aquesta  simptomatologia són els que estan enviant armes a Ucraïna per a lluitar contra els russos.

«Us ho podeu creure? Quina coincidència! O potser no és una coincidència. La majoria dels països on els homosexuals es contagien de pigota del mico estan subministrant armes al règim de Kíev. Aquestes coses passen veritat?«, arriba a dir la presentadora de l’esmentat programa. Una reflexió que dista molt de la professionalitat dels periodistes, amb total absència d’investigació per a entendre realment com està afectant els casos d’aquesta malaltia en els diferents països que han presentat casos.

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.