La TV de Putin apunta que els països que ajuden a Ucraïna pateixen pigota del mico

Els casos de pigota del mico han traspassat les fronteres dels països que els han registrats i han arribat fins a Rússia, on l’estan comentant, però de la pitjor de les formes possibles: a través de la burla. En concret, la presentadora estrela del principal canal de televisió estatal al servei de Vladimir Putin insinua en directe que existeix una relació entre els països que pateixen els brots de pigota del mico i l’enviament d’armes per a fer costat a Ucraïna en la seua guerra amb Rússia.

En les últimes hores s’ha viralitzat en xarxes socials una intervenció en un dels programes més vistos de la televisió russa ple de riures, bromes i comentaris estigmatitzants, perquè vincula directament la incidència per la pigota del mico amb persones homosexuals. «Quasi tots els contagiats són homes amb orientació sexual no tradicional. Nosaltres no tenim casos de pigota del mico, cap«, es va expressar en aquest programa davant els riures còmplices dels assistents.

Però no s’ha quedat ací la broma, doncs, encara que no ho comenten de manera directa, sí que comparteixen en pantalla una informació d’un ex científic soviètic que denuncia que Rússia podria estar provant la pigota del mico com a arma biològica.

I lluny de quedar-se ací, la preocupant situació derivada dels casos de pigota del mico té un altre gir de rosca més per a aqueixa televisió russa: assenyala que els països afectats per aquesta  simptomatologia són els que estan enviant armes a Ucraïna per a lluitar contra els russos.

«Us ho podeu creure? Quina coincidència! O potser no és una coincidència. La majoria dels països on els homosexuals es contagien de pigota del mico estan subministrant armes al règim de Kíev. Aquestes coses passen veritat?«, arriba a dir la presentadora de l’esmentat programa. Una reflexió que dista molt de la professionalitat dels periodistes, amb total absència d’investigació per a entendre realment com està afectant els casos d’aquesta malaltia en els diferents països que han presentat casos.

Últimes notícies

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.