13.4 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

La TV de Putin apunta que els països que ajuden a Ucraïna pateixen pigota del mico

Els casos de pigota del mico han traspassat les fronteres dels països que els han registrats i han arribat fins a Rússia, on l’estan comentant, però de la pitjor de les formes possibles: a través de la burla. En concret, la presentadora estrela del principal canal de televisió estatal al servei de Vladimir Putin insinua en directe que existeix una relació entre els països que pateixen els brots de pigota del mico i l’enviament d’armes per a fer costat a Ucraïna en la seua guerra amb Rússia.

En les últimes hores s’ha viralitzat en xarxes socials una intervenció en un dels programes més vistos de la televisió russa ple de riures, bromes i comentaris estigmatitzants, perquè vincula directament la incidència per la pigota del mico amb persones homosexuals. “Quasi tots els contagiats són homes amb orientació sexual no tradicional. Nosaltres no tenim casos de pigota del mico, cap“, es va expressar en aquest programa davant els riures còmplices dels assistents.

Però no s’ha quedat ací la broma, doncs, encara que no ho comenten de manera directa, sí que comparteixen en pantalla una informació d’un ex científic soviètic que denuncia que Rússia podria estar provant la pigota del mico com a arma biològica.

I lluny de quedar-se ací, la preocupant situació derivada dels casos de pigota del mico té un altre gir de rosca més per a aqueixa televisió russa: assenyala que els països afectats per aquesta  simptomatologia són els que estan enviant armes a Ucraïna per a lluitar contra els russos.

Us ho podeu creure? Quina coincidència! O potser no és una coincidència. La majoria dels països on els homosexuals es contagien de pigota del mico estan subministrant armes al règim de Kíev. Aquestes coses passen veritat?“, arriba a dir la presentadora de l’esmentat programa. Una reflexió que dista molt de la professionalitat dels periodistes, amb total absència d’investigació per a entendre realment com està afectant els casos d’aquesta malaltia en els diferents països que han presentat casos.

Últimes notícies

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.