La TV de Putin apunta que els països que ajuden a Ucraïna pateixen pigota del mico

Els casos de pigota del mico han traspassat les fronteres dels països que els han registrats i han arribat fins a Rússia, on l’estan comentant, però de la pitjor de les formes possibles: a través de la burla. En concret, la presentadora estrela del principal canal de televisió estatal al servei de Vladimir Putin insinua en directe que existeix una relació entre els països que pateixen els brots de pigota del mico i l’enviament d’armes per a fer costat a Ucraïna en la seua guerra amb Rússia.

En les últimes hores s’ha viralitzat en xarxes socials una intervenció en un dels programes més vistos de la televisió russa ple de riures, bromes i comentaris estigmatitzants, perquè vincula directament la incidència per la pigota del mico amb persones homosexuals. «Quasi tots els contagiats són homes amb orientació sexual no tradicional. Nosaltres no tenim casos de pigota del mico, cap«, es va expressar en aquest programa davant els riures còmplices dels assistents.

Però no s’ha quedat ací la broma, doncs, encara que no ho comenten de manera directa, sí que comparteixen en pantalla una informació d’un ex científic soviètic que denuncia que Rússia podria estar provant la pigota del mico com a arma biològica.

I lluny de quedar-se ací, la preocupant situació derivada dels casos de pigota del mico té un altre gir de rosca més per a aqueixa televisió russa: assenyala que els països afectats per aquesta  simptomatologia són els que estan enviant armes a Ucraïna per a lluitar contra els russos.

«Us ho podeu creure? Quina coincidència! O potser no és una coincidència. La majoria dels països on els homosexuals es contagien de pigota del mico estan subministrant armes al règim de Kíev. Aquestes coses passen veritat?«, arriba a dir la presentadora de l’esmentat programa. Una reflexió que dista molt de la professionalitat dels periodistes, amb total absència d’investigació per a entendre realment com està afectant els casos d’aquesta malaltia en els diferents països que han presentat casos.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.