15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Un espectacle pirotècnic ‘a l’antiga’ de Nadal-Martí per a commemorar Sant Vicent Ferrer

VALÈNCIA

La pirotècnia Nadal-Martí, situada a l’Olleria, estrenarà este dissabte un espectacular castell pirotècnic ‘a l’antiga’ en honor a la celebració de Sant Vicent Ferrer. Este esdeveniment tindrà lloc a les 21.30 hores a la plaça de la Crida, davant les majestuoses Torres dels Serrans, un dels monuments més icònics de València.

L’Ajuntament de València ha qualificat aquest espectacle de “dissenyat especialment per a l’ocasió”, prometent una combinació de tradició i innovació. La pirotècnia Nadal-Martí ha preparat un total de nou minuts de foc i color, on es fusionaran efectes tradicionals amb matisos pirodigitals, amb l’objectiu de crear una experiència visual inoblidable.

Este tipus de castell pirotècnic està dissenyat per a recordar el format clàssic, revitalitzant així la cultura i les tradicions que envolten la celebració del patró de la Comunitat Valenciana. Es tractarà d’una oportunitat única no sols per a veïns i visitants de València, sinó també per a aquells que valoren la rica herència cultural de la ciutat.

Espectacles com aquest serveixen per a mantenir viva la tradició pirotècnica, un element clau de les festivitats valencianes, i també per a fomentar un sentiment de comunitat entre els assistents. No et perdes esta oportunitat per gaudir d’un llenguatge visual enriquit amb llums, colors i soroll, una autèntica festa per a tots els sentits!

Últimes notícies

València activa 510 policies i un ampli dispositiu de trànsit per a la Marató

L'Ajuntament ha dissenyat un operatiu amb 510 agents i ajustos en trànsit i transport per a la Marató de València. Hi haurà talls progressius des del divendres.

El PSPV acusa a Pradas de completar el puzle de mentides del PP i exigix l’acta de Mazón

El PSPV ha acusat a Salomé Pradas de completar el puzle de mentides del PP després de la seua entrevista i ha demanat al PP exigir l'acta a Carlos Mazón perquè declare sense aforament. A més, ha reclamat recuperar el lloc del grup en la Mesa de Les Corts i ha criticat a Juanfran Pérez Llorca per prioritzar actes partidistes.

La Associació Víctimes 29 d’octubre acusa a Salomé Pradas de ‘teatre públic’ i qüestiona la seua credibilitat

La Associació Víctimes de la dana 29 d'octubre 2024 ha titllat de 'teatre públic' les declaracions de Salomé Pradas i ha posat en dubte la seua credibilitat. L'entitat situa algunes al·lusions a Carlos Mazón en el terreny de la defensa judicial del PP.

Compromís acusa a Salomé Pradas de seguir el guió de les mentides del PP en ‘Salvats’

Compromís considera que l'entrevista de Salomé Pradas en 'Salvats' respon a una estratègia judicial per a eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i critica l'ús del Es-Alert, l'ajuda de la UME i el paper del Cecopi.

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.