15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un espectacle pirotècnic ‘a l’antiga’ de Nadal-Martí per a commemorar Sant Vicent Ferrer

VALÈNCIA

La pirotècnia Nadal-Martí, situada a l’Olleria, estrenarà este dissabte un espectacular castell pirotècnic ‘a l’antiga’ en honor a la celebració de Sant Vicent Ferrer. Este esdeveniment tindrà lloc a les 21.30 hores a la plaça de la Crida, davant les majestuoses Torres dels Serrans, un dels monuments més icònics de València.

L’Ajuntament de València ha qualificat aquest espectacle de “dissenyat especialment per a l’ocasió”, prometent una combinació de tradició i innovació. La pirotècnia Nadal-Martí ha preparat un total de nou minuts de foc i color, on es fusionaran efectes tradicionals amb matisos pirodigitals, amb l’objectiu de crear una experiència visual inoblidable.

Este tipus de castell pirotècnic està dissenyat per a recordar el format clàssic, revitalitzant així la cultura i les tradicions que envolten la celebració del patró de la Comunitat Valenciana. Es tractarà d’una oportunitat única no sols per a veïns i visitants de València, sinó també per a aquells que valoren la rica herència cultural de la ciutat.

Espectacles com aquest serveixen per a mantenir viva la tradició pirotècnica, un element clau de les festivitats valencianes, i també per a fomentar un sentiment de comunitat entre els assistents. No et perdes esta oportunitat per gaudir d’un llenguatge visual enriquit amb llums, colors i soroll, una autèntica festa per a tots els sentits!

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.