Un espectacle pirotècnic ‘a l’antiga’ de Nadal-Martí per a commemorar Sant Vicent Ferrer

VALÈNCIA

La pirotècnia Nadal-Martí, situada a l’Olleria, estrenarà este dissabte un espectacular castell pirotècnic ‘a l’antiga’ en honor a la celebració de Sant Vicent Ferrer. Este esdeveniment tindrà lloc a les 21.30 hores a la plaça de la Crida, davant les majestuoses Torres dels Serrans, un dels monuments més icònics de València.

L’Ajuntament de València ha qualificat aquest espectacle de «dissenyat especialment per a l’ocasió», prometent una combinació de tradició i innovació. La pirotècnia Nadal-Martí ha preparat un total de nou minuts de foc i color, on es fusionaran efectes tradicionals amb matisos pirodigitals, amb l’objectiu de crear una experiència visual inoblidable.

Este tipus de castell pirotècnic està dissenyat per a recordar el format clàssic, revitalitzant així la cultura i les tradicions que envolten la celebració del patró de la Comunitat Valenciana. Es tractarà d’una oportunitat única no sols per a veïns i visitants de València, sinó també per a aquells que valoren la rica herència cultural de la ciutat.

Espectacles com aquest serveixen per a mantenir viva la tradició pirotècnica, un element clau de les festivitats valencianes, i també per a fomentar un sentiment de comunitat entre els assistents. No et perdes esta oportunitat per gaudir d’un llenguatge visual enriquit amb llums, colors i soroll, una autèntica festa per a tots els sentits!

Últimes notícies

Aemet activa l’avís roig per 42 graus al sud del litoral de València i Alacant este dijous

Aemet ha activat per a este dijous l’avís roig al litoral sud de València i d’Alacant per màximes de fins a 42 graus, amb altres avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tot el territori valencià.

Gonzalo Villar confia en un Elx fort per a iniciar LaLiga amb garanties

El migcampista de lElx Gonzalo Villar remarca la duresa de la pretemporada amb Martín Anselmi per a arribar en les millors condicions a LaLiga i mantindre la mentalitat guanyadora del tram final del curs passat.

Dos jugadors del València Basket, citats amb Espanya per a la finestra del Mundial 2027

Álvaro Cárdenas i Mario Saint-Supéry formen part de la llista de quinze jugadors que ha cridat Chus Mateo per a la finestra de classificació del Mundial 2027 del mes dagost.

Més de la mitat dels bebés menors d’un any ja està escolaritzada a Espanya

Gairebé huit de cada deu xiquets menors de dos anys estan escolaritzats a Espanya i el 52 % dels bebés d’un any acuden a escoles infantils, mentres el Ministeri d’Educació prepara una llei per a dignificar la professió de les educadores.

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.