10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un espectacle pirotècnic ‘a l’antiga’ de Nadal-Martí per a commemorar Sant Vicent Ferrer

VALÈNCIA

La pirotècnia Nadal-Martí, situada a l’Olleria, estrenarà este dissabte un espectacular castell pirotècnic ‘a l’antiga’ en honor a la celebració de Sant Vicent Ferrer. Este esdeveniment tindrà lloc a les 21.30 hores a la plaça de la Crida, davant les majestuoses Torres dels Serrans, un dels monuments més icònics de València.

L’Ajuntament de València ha qualificat aquest espectacle de “dissenyat especialment per a l’ocasió”, prometent una combinació de tradició i innovació. La pirotècnia Nadal-Martí ha preparat un total de nou minuts de foc i color, on es fusionaran efectes tradicionals amb matisos pirodigitals, amb l’objectiu de crear una experiència visual inoblidable.

Este tipus de castell pirotècnic està dissenyat per a recordar el format clàssic, revitalitzant així la cultura i les tradicions que envolten la celebració del patró de la Comunitat Valenciana. Es tractarà d’una oportunitat única no sols per a veïns i visitants de València, sinó també per a aquells que valoren la rica herència cultural de la ciutat.

Espectacles com aquest serveixen per a mantenir viva la tradició pirotècnica, un element clau de les festivitats valencianes, i també per a fomentar un sentiment de comunitat entre els assistents. No et perdes esta oportunitat per gaudir d’un llenguatge visual enriquit amb llums, colors i soroll, una autèntica festa per a tots els sentits!

Últimes notícies

Condecorats 50 soldats de la Brigada Canàries XVI per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars de la Brigada Canàries XVI han sigut condecorats per la destacada ajuda prestada als damnificats de la DANA d'octubre de 2024 a València. La seua ràpida activació, en estar de maniobres a prop, els va convertir en una de les primeres unitats desplegades.

El PP en Les Corts denuncia 15 punts negres en l’alta velocitat Madrid-València

El PP en Les Corts ha registrat una PNL per a reparar de manera urgent 15 punts negres en l'alta velocitat Madrid-València i ha acusat el Govern de posar en risc la seguretat. També ha denunciat retards i infrafinançament del Pla de Rodalia en la Comunitat Valenciana

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu

La Generalitat i l'Ajuntament han firmat amb la Hispanic Society i la família Sorolla l'acord que portarà a València unes 220 obres i objectes abans de l'estiu. La mostra arrancarà en el Museu de la Ciutat i, més avant, es traslladarà al Palau de les Comunicacions, futura seu europea de la institució.

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.