Un tren atropella un home entre Elda i Sax

Aquest migdia, un tràgic incident ha sacsejat la tranquil·litat de la zona del Pantà, específicament al túnel de la Torreta, on una persona ha estat atropellada per un tren en direcció a Villena, entre Elda i Sax.

Els serveis d’emergència , incloent la Policia Nacional i Local, així com els Bombers, han respost amb promptitud a la crida d’auxili, desplaçant-se ràpidament al lloc de l’accident.

Segons informes preliminars, el conductor del tren no va poder evitar el fatídic succés i va detenir el comboi més de 400 metres després, atesa la velocitat a què es desplaçava.

Inicialment, els Bombers es van ocupar de la situació, però posteriorment van ser els agents dels dos policies els que van prendre el control de l’escena , mentre s’esperava l’arribada dels forenses.

La via ferroviària ha estat tancada mentre es fan les tasques de rescat i es retiren les restes mortals de la víctima. La Policia Nacional ha iniciat una investigació exhaustiva per aclarir els fets que van conduir a aquest tràgic succés. Fins ara, se sap que la persona involucrada viatjava sola .

Últimes notícies

Com observar de forma segura l’eclipsi solar total del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el Pla de Gestió de l’Eclipsi Solar Total del 12 d’agost, que coordina seguretat, salut, mobilitat, medi ambient, turisme i divulgació científica, amb huit punts oficials d’observació repartits per la Comunitat Valenciana.

La reunió de Llanos Massó amb l’ambaixadora d’Israel busca reforçar el diàleg institucional

Llanos Massó ha rebut al seu despatx de les Corts Dana Erlich, ambaixadora en funcions d’Israel a Espanya, en una trobada centrada en l’actualitat política i en el reforç del diàleg institucional.

Segona jornada de vaga mèdica amb talls de carrers davant hospitals valencians

La segona jornada de vaga mèdica en una mateixa setmana ha deixat noves concentracions i talls de trànsit davant hospitals de València, amb un seguiment que els convocants xifren en quasi el 90 % i la Conselleria de Sanitat en el 6,08 %. El Sindicat Mèdic CESMCV prepara ara manifestacions massives dimecres a València i Alacant.

Bernabé acusa Pérez Llorca d’estafar els valencians per no forçar Feijóo a desbloquejar la financiació

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha qualificat d’estafa que el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, no pressione Alberto Núñez Feijóo per alçar el bloqueig del nou sistema de financiació autonòmica que, segons afirma, doblaria els recursos per a la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing de deute autonòmic amb un 40,4 % del seu PIB

La Comunitat Valenciana ha acumulat 64.348 milions de deute públic en el primer trimestre de lany i registra la ràtio més alta despanya, amb un 40,4 % del seu PIB, segons el Banc dEspanya.

Bernabé acusa Catalá de esquivar responsabilitats per la DANA mortal de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de no assumir cap responsabilitat per la DANA del 29 d’octubre de 2024 i de carregar-les sobre altres administracions després de la seua compareixença en la comissió d’investigació del Congrés.

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.