Un tren atropella un home entre Elda i Sax

Aquest migdia, un tràgic incident ha sacsejat la tranquil·litat de la zona del Pantà, específicament al túnel de la Torreta, on una persona ha estat atropellada per un tren en direcció a Villena, entre Elda i Sax.

Els serveis d’emergència , incloent la Policia Nacional i Local, així com els Bombers, han respost amb promptitud a la crida d’auxili, desplaçant-se ràpidament al lloc de l’accident.

Segons informes preliminars, el conductor del tren no va poder evitar el fatídic succés i va detenir el comboi més de 400 metres després, atesa la velocitat a què es desplaçava.

Inicialment, els Bombers es van ocupar de la situació, però posteriorment van ser els agents dels dos policies els que van prendre el control de l’escena , mentre s’esperava l’arribada dels forenses.

La via ferroviària ha estat tancada mentre es fan les tasques de rescat i es retiren les restes mortals de la víctima. La Policia Nacional ha iniciat una investigació exhaustiva per aclarir els fets que van conduir a aquest tràgic succés. Fins ara, se sap que la persona involucrada viatjava sola .

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.