16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un tren atropella un home entre Elda i Sax

Aquest migdia, un tràgic incident ha sacsejat la tranquil·litat de la zona del Pantà, específicament al túnel de la Torreta, on una persona ha estat atropellada per un tren en direcció a Villena, entre Elda i Sax.

Els serveis d’emergència , incloent la Policia Nacional i Local, així com els Bombers, han respost amb promptitud a la crida d’auxili, desplaçant-se ràpidament al lloc de l’accident.

Segons informes preliminars, el conductor del tren no va poder evitar el fatídic succés i va detenir el comboi més de 400 metres després, atesa la velocitat a què es desplaçava.

Inicialment, els Bombers es van ocupar de la situació, però posteriorment van ser els agents dels dos policies els que van prendre el control de l’escena , mentre s’esperava l’arribada dels forenses.

La via ferroviària ha estat tancada mentre es fan les tasques de rescat i es retiren les restes mortals de la víctima. La Policia Nacional ha iniciat una investigació exhaustiva per aclarir els fets que van conduir a aquest tràgic succés. Fins ara, se sap que la persona involucrada viatjava sola .

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.