14 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Un tren atropella un home entre Elda i Sax

Aquest migdia, un tràgic incident ha sacsejat la tranquil·litat de la zona del Pantà, específicament al túnel de la Torreta, on una persona ha estat atropellada per un tren en direcció a Villena, entre Elda i Sax.

Els serveis d’emergència , incloent la Policia Nacional i Local, així com els Bombers, han respost amb promptitud a la crida d’auxili, desplaçant-se ràpidament al lloc de l’accident.

Segons informes preliminars, el conductor del tren no va poder evitar el fatídic succés i va detenir el comboi més de 400 metres després, atesa la velocitat a què es desplaçava.

Inicialment, els Bombers es van ocupar de la situació, però posteriorment van ser els agents dels dos policies els que van prendre el control de l’escena , mentre s’esperava l’arribada dels forenses.

La via ferroviària ha estat tancada mentre es fan les tasques de rescat i es retiren les restes mortals de la víctima. La Policia Nacional ha iniciat una investigació exhaustiva per aclarir els fets que van conduir a aquest tràgic succés. Fins ara, se sap que la persona involucrada viatjava sola .

Últimes notícies

El 86% de l’alumnat de batxillerat en la Comunitat Valenciana finalitza en dos anys

Huit de cada deu estudiants de batxillerat acaben en els dos cursos previstos i en la Comunitat Valenciana el percentatge puja al 86%. Les dones titulen més i l'edat d'accés i la nacionalitat marquen diferències en la titulació acumulada a quatre anys.

Morant avisa a Mazón: diga la veritat en el Congrés o hi haurà accions legals

Diana Morant exigix que Carlos Mazón diga la veritat en la seua compareixença en la Comissió del Congrés i avisa que, segons el que declare, emprendran accions legals.

Mazón compareix en el Congrés després de ser assenyalat per les víctimes de la DANA

Carlos Mazón obri les compareixences polítiques en la comissió del Congrés sobre la DANA després de les acusacions de familiars de víctimes. La sessió arriba en ple pols per la successió en la Generalitat.

Ajornada la declaració de Martín Villa en la causa per la primera víctima de la Transició

El Jutjat d'Elda ha posposat a febrer de 2026 les declaracions com investigats de Daniel Aroca i de l'exministre Rodolfo Martín Villa per la mort de Teófilo de la Vall. L'ajornament obeïx a problemes logístics i el jutjat ha desestimat un recurs de Martín Villa, mantenint visca la causa.

La setmana arranca amb descens de temperatures i vent del nord-oest moderat en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana inicia la setmana amb núvols, baixada de temperatures i possibles ruixats febles a l'interior. El dimarts continuarà el descens, excepte un lleuger repunt de les màximes en el nord de Castelló.

La setmana arranca amb cels coberts, tempestes en el sud-oest i descens de les màximes

La jornada es presenta grisa i plujosa en bona part del país. Aemet preveu tempestes en el sud-oest, pluges persistents en l'Estret i un descens de les màximes.

Mazón compareix en el Congrés després de les acusacions de les víctimes de la DANA

El president en funcions de la Generalitat Valenciana obri les compareixences en la comissió del Congrés sobre la DANA després de ser assenyalat per familiars de víctimes. La sessió arriba en plena negociació entre PP i Vox per a rellevar-ho.

El Govern valencià recupera el 94% dels camins rurals danyats per la dana a l’Horta Sud

La Conselleria d'Agricultura ha completat el 94% de la xarxa rural afectada a l'Horta Sud, amb 106 actuacions. El pla autonòmic suma 30 milions i 573 punts.