Un tren atropella un home entre Elda i Sax

Aquest migdia, un tràgic incident ha sacsejat la tranquil·litat de la zona del Pantà, específicament al túnel de la Torreta, on una persona ha estat atropellada per un tren en direcció a Villena, entre Elda i Sax.

Els serveis d’emergència , incloent la Policia Nacional i Local, així com els Bombers, han respost amb promptitud a la crida d’auxili, desplaçant-se ràpidament al lloc de l’accident.

Segons informes preliminars, el conductor del tren no va poder evitar el fatídic succés i va detenir el comboi més de 400 metres després, atesa la velocitat a què es desplaçava.

Inicialment, els Bombers es van ocupar de la situació, però posteriorment van ser els agents dels dos policies els que van prendre el control de l’escena , mentre s’esperava l’arribada dels forenses.

La via ferroviària ha estat tancada mentre es fan les tasques de rescat i es retiren les restes mortals de la víctima. La Policia Nacional ha iniciat una investigació exhaustiva per aclarir els fets que van conduir a aquest tràgic succés. Fins ara, se sap que la persona involucrada viatjava sola .

Últimes notícies

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.