Un vianant amb fractura de tíbia oberta en ser atropellat per un autobús a València

Tres persones han resultat ferides en ser atropellades per vehicles, a València i l’Alcúdia de Crespins. Un vianant, de 59 anys, ha resultat ferit este divendres després de patir el que ha sigut qualificat com “un accident amb un autobús en el carrer Pius XI” de la capital.

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’avís es va rebre cap a les 20.50 hores. El ferit, amb fractura de tíbia oberta, va ser traslladat a l’Hospital La Fe per un SAMU.

Dos vianants, una menor de 13 anys i un home de 39, han resultat ferits este divendres a la nit, després de patir un “accident de trànsit amb un cotxe” en la plaça Jaume I de l’Alcúdia de Crespins.

L’avís es va rebre a les 22.55 hores, segons ha informat este dissabte el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Els dos ferits han sigut atesos per contusions múltiples per un SVB i traslladats a l’Hospital de Xàtiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.