Anuncios

Unidos Podemos demana reformes legals per a limitar detectius privats després del judici a ‘La Manada’

Idoia Villanueva, senadora de Podemos por Navarra

Idoia Villanueva, senadora de Podemos per Navarra | Cedida

 

 

  

Unidos Podemos en el Senat ha presentat una moció per a impulsar al Govern a escometre reformes legals que establisca límits a la recerca privada que, com en el cas que es jutja a Pamplona per una violació en grup, puga «menyscabar els drets fonamentals de la ciutadania».

 

 

  

Anuncios

Per a la senadora de Podemos per Navarra, Idoia Villanueva, l’admissió com a prova dels informes d’un detectiu privat pot violar la intimitat i la dignitat de qui ha patit una violació. L’informe sobre la conducta, després de l’altercat, de la presumpta víctima de la violació durant els Sanfermins del 2016 ha generat un fort debat social.

 

 

  

  

Per açò la formació morada demana impulsar les reformes legals i reglamentàries necessàries per a establir els límits de la recerca privada a l’efecte de salvaguardar els drets fonamentals i dotar de mecanismes de control públic respecte a estes recerques privades. Amb açò se buscarà garantir «la dignitat, el dret a l’honor, la intimitat personal o familiar de la ciutadania».

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.
Anuncios