9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

València traurà múscul al 4YFN amb el seu talent emprenedor

València Activa porta a una delegació de 100 agents al 4YFN

València Activa porta a una delegació de 100 agents al 4YFN |

L’Ajuntament de València, a través de València Activa, portarà una delegació amb més de 100 startups i agents de l’ecosistema emprenedor local a la huitena edició del 4YFN, la fira internacional de referència per a empreses emergents que se celebrarà la setmana vinent a Barcelona, una participació que té com a objectiu posar en valor el talent valencià i posicionar a València com hub innovador i tecnològic.

“Sabem que per a les empreses emergents i entitats valencianes lligades a l’emprenedoria i la innovació esta fira internacional suposa un gran aparador per a donar conéixer els seus projectes, connectar amb nous partners i créixer, per això un altre any més proporcionem a l’ecosistema un estand per a 10 agents facilitadors”, ha apuntat la tinenta d’alcalde de Desenvolupament Econòmic, Pilar Bernabé.

Bernabé també ha explicat que “des de València Activa acompanyem a les empreses i promovem i facilitem la presència de startups i agents innovadors en fires internacionals com el 4YFN, on els principals actors internacionals com a grans tecnològiques i referents del sector de la innovació poden conéixer les grans idees i projectes amb segell valencià”.

#DiscoverValència: l’espai per a connectar i posar en valor el talent local

Sota el lema #DiscoverValència es presenta el espai valencià amb el qual València Activa ha facilitat un estand propi a 10 agents facilitadors de l’ecosistema emprenedor local per a “mostrar el potencial que té València com a ciutat emprenedora, per a donar-nos a conéixer com hub de referència en matèria d’innovació, coneiximent i tecnologia i, sobretot, per a visibilitzar i projectar internacionalment el nostre talent local”, ha matisat Bernabé.

Les entitats que acompanyaran a València en este espai per a referenciar el potencial de l’ecosistema local són Founder Institute, Startup Valencia, Go Hub, Lanzadera, Big Ban Inversors Privats, Plug&Play Tech Center, Draper B1, Zubi Labs, KM Zero i StartupUPV.

Així mateix, les entitats que conformen l’espai valencià exhibiran els seus projectes el dilluns a la vesprada en ‘Discover València: the Mediterranean Gem’, que tindrà lloc en l’estand del Banc Sabadell, on podran presentar-se davant altres persones emprenedores, inversores, empreses i institucions públiques, fomentant la relació i la creació d’aliances, que podrà derivar en nous negocis i col·laboracions.

La participació en esta fira suposa per a les empreses emergents expositores una oportunitat única per a visibilitzar els seus projectes. Disposaran d’un espai físic per a mostrar els seus projectes davant els més de 50.000 assistents que s’esperen, podran també potenciar els seus coneixements, teixir noves xarxes i generar negoci.

“El 4YFN oferix a les startups excel·lents possibilitats de connexió i permet a persones emprenedores, inversores, empreses i institucions públiques relacionar-se i crear aliances a més de nous negocis i col·laboracions”, ha remarcat la regidora.

4YFN, l’aparador perfecte per a la innovació amb segell valencià

En esta edició del 4YFN, València Activa mostrarà València d’una manera molt especial davant els i les assistents a través d’accions de realitat virtual i immersiva amb les quals donaran a conéixer la ciutat i el seu entorn emprenedor, una proposta desenvolupada per l’equip de Quasar Dynamics, empresa valenciana de desenvolupament especialitzada en tecnologies avantguardistes.

Gràcies a este ‘multivers VLC Tech City’ les persones que visiten l’estand valencià podran conéixer i recórrer com mai abans l’entorn de la Marina, un d’espais més lligats a la innovació de la ciutat.

D’altra banda, Bernabé ha ressaltat que “amb la nostra participació institucional continuarem reforçant la visió internacional de la ciutat i visibilitzant la labor que desenvolupem des de la plataforma VLC Tech City”.

“Este esdeveniment internacional suposa una magnífica oportunitat per a donar a conéixer les oportunitats i avantatges que oferix la nostra ciutat per a emprenedors i inversors així com mostrar el talent que existix a la nostra ciutat. Amb la nostra participació generarem un reclam perquè empreses internacionals s’instal·len i desenvolupen la seua activitat a la nostra ciutat”, ha concretat la regidora Pilar Bernabé.

L’agenda valenciana: programació, ecosystem partnes i més expositors

La huitena edició del 4YFN, la fira internacional de referència per a les empreses emergents, que reunix a startups, inversors, institucions, corporacions i molts més actors, i que se celebrarà entre el 28 de febrer i el 3 de març, dins del GSMA Mobile World Congress, multiplicant l’impacte i visibilitat de l’ecosistema valencià.

En esta edició participaran més de 500 startups, un 25% més que en la seua última edició. A més, este fòrum reunirà més de 300 ponents i 150 presentacions de empreses sobre l’escenari.

Enguany l’esdeveniment tindrà un marcat accent valencià, perquè tindran gran protagonisme entitats locals a molts nivells. Per a començar, el recentment creat fons Zubi Capital participa com Investment Partners i, a més, 4YFN compte com Ecosystem Partners amb entitats valencianes com Demium, Go Hub o Social Nest Foundation.

La innovació amb segell valencià omplirà tot el recinte, perquè diversos projectes locals estaran distribuïts per les diferents àrees: Innsomnia, Demium, Columat, Innuba, Cuideo, HumanITcare, Emendu, Loriot, Photonics, Saigu Cosmetics, Trazable i Riba Mundo Tecnología.

A més, nombrosos membres de l’ecosistema participaran en la programació d’esta trobada internacional. El dilluns, a més del slot impulsat per València Activa per a posar en valor els projectes que configuren l’estand valencià, Iker Marcaide, fundador de Zubi Labs, participarà en la sessió d’obertura de l’esdeveniment; Margarita Albors, presidenta de Social Nest Foundation, compartirà la seua experiència invertint en projectes d’impacte en el Smart VC Impact Investor Is Driven by the Positive Impact; Luz Adell, sòcia de Draper B1, comptarà la seua experiència com a inversora i Carlos Ferrando, CEO de Closca intervindrà en l’estand de CaixaBank.

En el segon dia de fira, Startup València presentarà una taula de fundadors; Javier del Toro, de Angels, parlarà dels principals errors dels fons de Venture Capital; Pedro Olazábal oferirà les claus perquè les i els emprenedors socials augmenten el seu impacte i, encara que fora de l’agenda pròpia de l’esdeveniment, la startup valenciana Innuba presentarà al Camp Nou el seu nou escàner corporal 3D. El dimecres, Nuria Pastor, de HumanITcare, participarà en la cerimònia de lliurament de premis del 4YFN.

L’últim dia del 4YFN Lluc de la Vega, director d’inversions de Zubi Capital, parlarà de Venture Debt i per part de KM Zero Hub hi haurà dues intervencions, Beatriz Jacoste, directora del hub explicarà què es fa des d’esta acceleradora de referència de projectes vinculats a la innovació alimentària i en un acte organitzat fora de la fira parlarà com estan accelerant projectes foodtech des de València.

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.