València suspén l’estacionament regulat amb limitació horària durant els dies de Falles

Zona blava al centre de Terrassa

Zona blava en una imatge d’arxiu | València Diari

Amb motiu de les pròximes festes de Falles, a partir de les 09.00 hores del pròxim dimecres, dia 11, quedarà suspés l’estacionament regulat amb limitació horària en la ciutat de València, l’ORA, tal com s’establix en el Ban de Falles que va ser publicat recentment. La suspensió es prolongarà fins a les 09.00 hores del 20 de març, en tot el terme municipal.

 

A més, amb la finalitat de permetre una major accessibilitat i inclusió en la festa fallera, l’Ajuntament reservarà espais per a persones amb mobilitat reduïda en els principals actes fallers, com les mascletaes de la plaça de l’Ajuntament i els castells de focs artificials que es fan en el Passeig de l’Albereda. 

 

Quant a l’estacionament de vehicles autoritzats, el Ban Faller establix els llocs reservats durant els dies festius: l’avinguda de l’Oest (entre la plaça de Sant Agustí i el carrer Requena), i el carrer del Poeta Querol (tram comprés entre el carrer de Minyana i el carrer dels Ballesters, i el carrer de les Barques i el carrer del Pintor Sorolla).

 

A demés, i amb la finalitat de què les persones que visiten la ciutat estos dies puguen estacionar el seu vehicle en zones exteriors en l’àrea restringida, es col·locarà senyalització d’accés en les entrades a la ciutat marcant les zones d’aparcament permés: per a l’accés des de la V-21 (Castelló i Barcelona): avinguda d’Aragó i zona de la Universitat Politècnica; per a l’accés des de la V-31 (Alacant i Albacete), les zones de l’avinguda dels Germans Maristes i avinguda d’Antonio Ferrandis; per a l’accés des de l’A-3 (Madrid): zones avingudes de Tres Forques, de les Tres Encreuaments i de Campos Crespo; i per a l’accés des de la CV-35 (Ademuz), les illes compreses entre les avingudes del Mestre Rodrigo, de Burjassot, de Menéndez Pidal i de Tirso de Molina.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.

Mor un home de 51 anys després de xocar el seu cotxe contra un semàfor a Sant Vicent del Raspeig

El sinistre va ocórrer de matinada i el SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit. El cap de setmana va deixar una altra víctima mortal a la província en un xoc entre furgoneta i tractor.