13.4 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

València suspén l’estacionament regulat amb limitació horària durant els dies de Falles

Zona blava al centre de Terrassa

Zona blava en una imatge d’arxiu | València Diari

Amb motiu de les pròximes festes de Falles, a partir de les 09.00 hores del pròxim dimecres, dia 11, quedarà suspés l’estacionament regulat amb limitació horària en la ciutat de València, l’ORA, tal com s’establix en el Ban de Falles que va ser publicat recentment. La suspensió es prolongarà fins a les 09.00 hores del 20 de març, en tot el terme municipal.

 

A més, amb la finalitat de permetre una major accessibilitat i inclusió en la festa fallera, l’Ajuntament reservarà espais per a persones amb mobilitat reduïda en els principals actes fallers, com les mascletaes de la plaça de l’Ajuntament i els castells de focs artificials que es fan en el Passeig de l’Albereda. 

 

Quant a l’estacionament de vehicles autoritzats, el Ban Faller establix els llocs reservats durant els dies festius: l’avinguda de l’Oest (entre la plaça de Sant Agustí i el carrer Requena), i el carrer del Poeta Querol (tram comprés entre el carrer de Minyana i el carrer dels Ballesters, i el carrer de les Barques i el carrer del Pintor Sorolla).

 

A demés, i amb la finalitat de què les persones que visiten la ciutat estos dies puguen estacionar el seu vehicle en zones exteriors en l’àrea restringida, es col·locarà senyalització d’accés en les entrades a la ciutat marcant les zones d’aparcament permés: per a l’accés des de la V-21 (Castelló i Barcelona): avinguda d’Aragó i zona de la Universitat Politècnica; per a l’accés des de la V-31 (Alacant i Albacete), les zones de l’avinguda dels Germans Maristes i avinguda d’Antonio Ferrandis; per a l’accés des de l’A-3 (Madrid): zones avingudes de Tres Forques, de les Tres Encreuaments i de Campos Crespo; i per a l’accés des de la CV-35 (Ademuz), les illes compreses entre les avingudes del Mestre Rodrigo, de Burjassot, de Menéndez Pidal i de Tirso de Molina.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.