13.6 C
València
Dijous, 24 abril, 2025

El vandalisme desbarata la casa més icònica de Xàbia en Instagram

 

Aquest matí, la famosa porta blava de la cala del Portitxol de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha començat el dia totalment canviada. Un grafiter ha pintat la façana i els escalons de l’antiga caseta de pescadors en la qual cada any es fotografien milers de turistes, i és que la porta blava s’ha convertit en tota una icona.

 

El grafiter ha desbaratat la foto de l’estiu, però, afortunadament, als turistes els queda, l’altra porta, en la qual el disbauxat no ha estampat la seua signatura. Aquesta casa pertany a quatre famílies de la localitat de Gata de Gorgos. Un dels propietaris de l’habitatge ha explicat al diari ‘Levante-EMV’, que ara els tocarà pintar les parets i els escalons, per a eliminar la trencadissa.

 

D’altra banda, cal destacar que el grafiter també ha pintat un dels pilons de l’accés a la platja. A més, l’amo de la casa més famosa de la Comunitat Valenciana ha indicat que no fa molt també van trobar una pintada en la mateixa porta. Algú va escriure ”80 estius’. Va ser llavors quan els propietaris van tornar a pintar de blau aquesta porta de fusta tan fotografiada.

Últimes notícies

Acció Cultural impulsa jornades per reforçar la cultura en valencià

Del 5 al 8 de maig, Acció Cultural organitza les jornades 'Escoltem la Cultura' per analitzar les deficiències del sector cultural en valencià i proposar mesures efectives de millora.

Recordant la Missa del Papa Francisco: La Parròquia Sant Ángel Custodi de València Celebra la seva Història

La parròquia Sant Ángel Custodi a València recorda la missa oficiada pel Papa Francisco el 2006 durant la V Trobada Mundial de les Famílies, un moment emblemàtic per a la comunitat.

Trump qüestiona l’estratègia de Zelenski sobre Crimea: ‘Si la volen, per què no van lluitar?’

El president dels Estats Units, Donald Trump, ha tornat a criticar Volodimir Zelenski per la seva postura sobre Crimea, suggerint que si vol recuperar la península, hauria d'haver lluitat per ella fa anys. Aquesta declaració ve acompanyada de debat sobre possibles concessions en un futur acord de pau.

Les Arts presenta una fascinant doble producció amb Ravel i Puccini que desafia les expectatives del públic

Les Arts estrena una nova producció que combina 'L'heure Espagnole' de Ravel i 'Gianni Schicchi' de Puccini, sota la direcció de Moshe Leiser, Patrice Caurier i Michele Spotti, el 25 d'abril. Amb un humor contrastat, les dues obres exploren temes de matrimoni, frustració i cobdícia.

Terratrèmol de 6,2 a Istanbul: més de 150 ferits i mesures d’emergència

Un fort terratrèmol de magnitud 6,2 ha sacsejat Istanbul, deixant més de 150 ferits i obligant a suspendre les classes. No hi ha víctimes mortals ni danys a infraestructures crítiques.

Dos ferits en un accident amb tres cotxes i un camió a l’A-7 de Paterna

Un accident entre tres cotxes i un camió a l'A-7, a Paterna, ha deixat dos ferits per contusions. Un operatiu dels bombers i sanitaris s'ha mobilitzat per atendre els afectats.

Decepció del sector hoteler valencià amb el nou plec de l’Imserso: expectatives frustrades

La patronal Hosbec expressa la seva decepció pel nou plec de l'Imserso, que perpetua dinàmiques antigues i no garanteix la sostenibilitat. Les novetats són escasses i no aborden els veritables reptes del sector.

Dotze rescats durant Setmana Santa: El GERA del Consorci de Bombers intervé en situacions d’emergència

Durant les vacances de Setmana Santa, el Grup Especial de Rescat a Altura del Consorci Provincial de Bombers de València ha realitzat dotze rescats en diferents municipis de la província, amb incidències variades que van des de caigudes fins a desorientacions en senderisme.