Veïns de Campanar comencen a recuperar alguns estris després de permetre el jutge l’accés als habitatges

Els veïns de l’edifici incendiat al barri de Campanar de València han pogut començar a recuperar alguns dels seus estris personals després d’autoritzar el jutjat l’entrada als habitatges.

Al llarg del matí d’aquest dimarts, i després del vistiplau del jutge, entorn d’una vintena de veïns de l’immoble sinistrat s’han acostat a la zona, on un equip de Policia Bombers els han atès.

Sobre un plànol, els afectats han pogut explicar als bombers –que són els qui han accedit als habitatges– la distribució de les cases. Aquests efectius han anat fent viatges a l’edifici per a rescatar diverses pertinences de les famílies.

Un dels veïns, Othimani Boudaud, ha explicat que els bombers han pogut accedir diverses vegades a la seua casa, en la cinquena planta. Aquest ciutadà ha passat bona part del matí a la zona i ha pogut recuperar diverses borses amb efectes personals, encara que ha explicat que els bombers li han traslladat que l’habitatge estava «completament afectat«.

UN PARC DE BOMBERS DE JOGUET, INTACTE

Caixes fortes i borses amb objectes personals han sigut els estris més habituals que han anat traient els efectius, i com a curiositat, una de les famílies ha pogut recuperar una caixa intacta del joguet d’un parc de bombers.

La recuperació ha sigut possible després que el titular del Jutjat d’Instrucció número 9 de València, el que investiga l’incendi dels dos edificis de Campanar en el qual van morir deu persones, haja autoritzat hui l’entrada dels veïns als seus pisos i a l’aparcament per a la retirada d’estris personals i els vehicles estacionats, respectivament.

Segons ha detallat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el magistrat ha pres aquesta decisió després que la Policia Nacional li haja comunicat que aquesta mesura no afecta a la investigació sobre el sinistre.

S’EXCLOU EL PIS 86

En qualsevol cas, aquesta autorització exclou expressament al pis 86 del bloc de 14 plantes on es van originar les flames, en el qual se centren les perquisicions.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.